Merkit ja ihmeet seuraavat minua

Anonyymi-ap

Ostin kaksi koiranpentua. Annoin niille nimeksi Ihmeet ja Merkit. Nyt kaikki tuntevat minut kristityksi, koska ihmeet ja merkit seuraavat minua.

16

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on tosiaan ainut tapa nähdä ihmeet ja merkit uskovan elämässä.

    • Anonyymi

      Olisihan tuossakin tapa evankelioida!

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen aloituksentekijä on

      • Anonyymi

        72 v.


    • Anonyymi

      Jeesuksen ajan ihmeet ja merkit oli ja meni.

      Jeesus ei luvannut enää loppuvaiheesa tehdä yhtään ihmettä ja merkkiä syntisille ihmisille.

      Luuk. 11:29

      Kun kansaa yhä kokoontui, rupesi hän puhumaan: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi: se tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkki.

      Luuk. 16:31

      Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

    • Anonyymi

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Mikset antanut nimiksi Putin ja Stalin? Sitten jos koira olisi vääntänyt kasan väärään paikkaan, olisit voinut selittää ohikulkijalle, osoittaen kasaa sormella ja sanoen: Putin!

    • Anonyymi

      Ilm. 13:13

      Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.

      Ilm. 16:14

      Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.

      Ilm. 16:13

      Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.

      • Anonyymi

        Jeesuksen ajoista on kulunut jo 2000 vuotta.

        Nyt eletään lopun ajan ja Ilmestyskirjan eksyttävien ihmeiden aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen ajoista on kulunut jo 2000 vuotta.

        Nyt eletään lopun ajan ja Ilmestyskirjan eksyttävien ihmeiden aikaa.

        Kyllä.


    • Anonyymi

      Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

      Matt.7 "Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

    • Anonyymi

      Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.

    • Anonyymi

      Matt. 7:15

      "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

      • Anonyymi

        lampaiden vaatteissa

        -pienet rahalainat
        -ystäväpalvelut
        -rukoilut puolestasi
        -leivonnaisten ja kakkujen tuonti
        -raittiustoiminta ja viinin moittiminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lampaiden vaatteissa

        -pienet rahalainat
        -ystäväpalvelut
        -rukoilut puolestasi
        -leivonnaisten ja kakkujen tuonti
        -raittiustoiminta ja viinin moittiminen

        Olet saatanan kuva, etkä pelkää Jumalaa, vaan koko maailman nähden pilkkaa Jumalaa!


    • Anonyymi

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

      Matt. 6:7

      "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

      Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa.

      • Anonyymi

        MOT-ohjelman mukaan isommat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä ja testamenttitulot on nykyisin lahkojen suurin tulonlähde.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe