Ikääntyvän miehen ajatuksia seksistä

Anonyymi-ap

Tuli mieleen kertoa, ja samalla kysyä saman ikäluokan miehiltä ja myöskin naisilta, ajatuksia seksistä.
Olen 68 v mies. Naimisissa olemme olleet lähes 45 vuotta. Seksiä ei enää ole vaimon kanssa ollut useampaan vuoteen lähinnä vaimon sairauden takia.

Vieraissa en ole käynyt enkä tule käymään. Siispä ainoa keino purkaa seksitarpeita on masturbointi.
Nyt vaan tuntuu sitä, että mitä enemmän tulee ikää, sitä enemmän tarvitsen tyydytystä. Sen kai pitäisi mennä toisinpäin!
Söin noin vuoden ajan testosteroni-lisäravinnetta. Kun lopetin sen, luulin halujen vähenevän, mutta ei!
Kaikenn aikaa on seksi mielessä. Olen hankkinut seksileluja, joiden avulla pääosin masturboin. Huomaan katsovani esimerkiksi kaupassa, naisia ja lähinnä heidän rintojaan. Olen koko ikäni, siitä saakka kuin olen jotain tajunnut tytöistä ja naisista, katsellut heidän rintojaan ja muuta vartaloa siinä ohessa.

Masturboin ainakin 3-5 kertaa viikossa. Erektion saanti on vaikeutuut, mutta saavutan sen kuitenkin, niin että masturbointi ja orgasmi onnistuvat.
Minulla on oma työhuone, jossa vaimoni ei käy. Huoneessani voin toimia melko vapaasti.
Tänään käytin realistisen näköistä ja tuntuista tekopillua. Se antoi taas hyvän orgasmin, paremman kuin käteen vedolla.
Vaimo ei näistä puuhistani tiedä. Näistä asioista meillä ei juuri puhuta.

Onko muilla samanikäisillä samansuuntaisia ajatuksia tai kokemuksia.
Myös näiden ukkojen vaimoilta tai naisystäviltä odotan kommentteja!

19

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama täällä vaimon kaa ei ole ollut seksiä vuosiin. Masturboin vaihetevasti muutaman kerran viikossa. 68v

    • Anonyymi

      Mitä lisäravinnetta söit?

      • Minä syön vigro vitalia toimii


      • Anonyymi

        Jos oikein muistan, se oli Suomen Vitamiinikeskuksen Testo +


    • Anonyymi

      Mistä päin olet. Kunhan olisit tampereelta. Saisit kokea kun tällainen vanhempi mies antaa imuhoidon.

      • Anonyymi

        En ole Tampereelta ja tuontyyppiset tarjoilut ei kiinnosta!

        Vain naiset kiinnostavat seksuaalisesti!


    • Anonyymi

      Itse nyt 65-vuotiaana löysin nuoremman kolmekymppisen miehen,joka hoitaa seksijutut runkkaamalla itseltä toisinaan.

      Ollut ihan mukava kokemus ja taitaa olla helpointa jatkaa niin.

    • Anonyymi

      Tapailen 65v naista ja toisinaan käydään yhdessä tansseissa. Kiihotun todella paljon siitä kun yli kuuskymppiset ukot tahtoo naistani.tanssiessa suutelevat ja naiseni saa hyväilyjä. Useat varattuja joilla seksi loppunut vaimon kanssa. Aika moni saanut purkaa paineet naiseni kanssa.ollaan sovittu naiseni kanssa et vieraan kanssa käytetään kondomia. Se on monelle vanhenmalle ukolle ollut ongelma. Ei ole seisonut kumin kanssa. M53v

    • Anonyymi

      Yli 60 v ukkomies. Vaimoa ei kiinnosta tai sitten vaan en saa häntä enää syttymään.
      Ratkaisuna lesboseksin katselun yhteydessä masturbointi ja happy end. Vaimo taitaa olla vaan tyytväinen kun ukko tumputtaa eikä kysele pillua

      • Anonyymi

        Kaikki naiset ei samanlaisia. Tämä mun 65v naiseni todella aktiivinen sängyssä. Kahden vuoden aikana miehiä ollut paljon enkä pistä sitä pahaksi kunhan vaan kondomilla. Sanoi että eron jälkeen herännyt seksuaalisesti uudestaan. M53v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset ei samanlaisia. Tämä mun 65v naiseni todella aktiivinen sängyssä. Kahden vuoden aikana miehiä ollut paljon enkä pistä sitä pahaksi kunhan vaan kondomilla. Sanoi että eron jälkeen herännyt seksuaalisesti uudestaan. M53v

        Siis just noin. Ikä on vain numero. Me ollaan iäkkäämpi pariskunta ja löydetty seksuaalisuus aivan uudelleen.
        Harrastetaan vaimon exhibiotinsmia ja se kiihottaa ihan mielettömästi. Toki vaimo on vasta 45 v mutta nyt innostunut paljastelusta. Seksi on aivan huippua sen jälkeen ja myös erittäin monipuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis just noin. Ikä on vain numero. Me ollaan iäkkäämpi pariskunta ja löydetty seksuaalisuus aivan uudelleen.
        Harrastetaan vaimon exhibiotinsmia ja se kiihottaa ihan mielettömästi. Toki vaimo on vasta 45 v mutta nyt innostunut paljastelusta. Seksi on aivan huippua sen jälkeen ja myös erittäin monipuolista.

        Onnea ja tsemppiä teille!
        Olkaa nykyhetkestä onnellisia.
        Meillä oli ollessani n. 50 v vaihe, että joka ilta, kun sänkyyn mentiin, rakasteltiin.
        Ei silloin muuta tarvittu, kuin että molemmat oli sängyssä, niin seksi alkoi!
        Se oli vallan ihanaa aikaa!
        Sitten kaikki muutui vaimon sairauden myötä. Sairaus ei sinänsä estäisi seksiä, mutta vaikuttaa sitä estävästi.
        Olen tilanteeseen tyytynyt ja siirtynyt kokonaan masturboinnin maailmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki naiset ei samanlaisia. Tämä mun 65v naiseni todella aktiivinen sängyssä. Kahden vuoden aikana miehiä ollut paljon enkä pistä sitä pahaksi kunhan vaan kondomilla. Sanoi että eron jälkeen herännyt seksuaalisesti uudestaan. M53v

        Tänään taas lavatansseihin. Päivällä jo käytiin kondomit ostamassa jos vaikka naisystäväni saisi vierasta kullia. M53v


    • Anonyymi

      Silloin kun itse olin nuori, joskus 70-luvulla, tuon ja tämänikäiset ihmiset oli vanhuksia. Elämä oli jo lähes ohi ja odoteltiin viimeistä iltahuutoa. Ei puhettakaan, että tuon ikäisillä olisi jotain seksiin liittyvää mielessä!
      Nyt, samanikäisenä, tuntnn,että elämä on kovasti kesken. Sillä on vielä paljon tarjottavaa.
      Nyt tunnen, että seksin suhteen paljon on vielä tarjolla. Kaiken aikaa naiset ja seksi on mielessä. Jos ei naista ole saatavilla, sitten pitää runkata.
      Olen juuri tuon ikäinen, 68 v, ja seksi on koko ajan mielessä. Ja masturboitava on, koska vaimolta en saa.
      Onneksi sentään masturbointi onnistuu!

      • Anonyymi

        Eihän se elämä ollut kaikilla tuon ikäisillä ohi nuoruutesi aikoinaakaan. Kyllä 60-80-vuotiaat ukot saattoivat silloinkin olla himokkaita sonneja ja siittää lapsia nuoremmista vaimoistaan, monta tapausta tiedossa ihan tavallisista piireistä. Enemmän se seksi- ja viettielämä saattoi naisten osalta olla ohi, mutta ei silloinkaan miesten.

        Hienoa, kun nyt ollaan avoimempia, vitaalimpia ja seksuaalisempia pitkään!


    • Anonyymi

      No ei mitään äkkinäistä ja harkitsematonta kannata harrastaa!
      Tutustua pitää ekana ja tarkistaa onko kumppani terveesti ja luotettavasti asialla jne.

      Maan erityyppinen tautitilanne on jo hälyttävää sekin!
      "Kukasta kukkaan ja rusinasta rusinaan lenteleviä" on kaikesta huolimatta liikkeellä runsaasti!
      ( Et sinä lman nautinnon hakijana tietenkään...jos et luota testeihin jos suojaukseenkaan!?)

    • Anonyymi

      No iltaa..
      Itsekkin jo varttuneempi ns, normaali heteromies ;)
      Nykyään rouvan kanssa hieman hiljaisempaa... mutta halut silti tallessa.

      Toki ihanaa olisi lemmiskellä myös hieman nuoremman kanssa, jos nuorempikin
      olisi halukas sellaiseen.

      Toki haluaisin antaa myös rouvani tehdä niin jos vaan haluaisi.

      Ihanaa ajatella sellaista kuitenkin.

      Terkuin M 62v

      • Anonyymi

        Puolet nuoremman naisen kanssa seksi tässä iässä olisi tosiaan ihanaa.
        Mutta sen verran tunnen itseäni, etten moiseen ryhtyisi.
        Vaikka en nykyisestä suhteesta enää mitään edes luule saavani seksin suhteen, luonteeni ja moraalini eivät mahdollistaisi vieraan naisen kanssa seksiä.
        Joten ainoaksi tavaksi saada tarpeet hoidettua on masturbointi.
        Hyvä, että edes se!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe