Palaako Jeesus takaisin Israeliin?

Anonyymi-ap

a. Ei palaa. Perutelen asijaa näin:
b. Kyllä palaa.Perustelen asijaa näin:

Selef Urge

26

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus palaa takaisin yhdessä kaikkien pyhien kanssa.

      Jeesus ei palaa yksin vaan Hänellä on hyvää seuraa mukanaan runsaallisesti.

      Nyt aloitan testipaaston 72h . Juomana kalorittomat juomat ja kaloripitoista menee ihan vähän kahvin sockerfrian sejassa.

      Ellei sitten jääkaapista löyvy taas jokin juttu. Omenamehua siellä tosiaan on vielä mutta pieni määrä. Sen voi heittää vaikka harakoille kylpemysveeks.

      Joten nyt tässä sitten oon 3 vrk nesteillä ja ommaan tän mun vaijalle. Aattelen mun vaijaa paaston aikana ja Jeesustakin.

      Muta tuota. Äsken osui käsiin kun tuota yhtä erikoiskaappia tutkin vanhallinen valokuva-alpumi, jossa oli vain yksi iso kuva. Siinä oli mun vaija mun äiti ja takana teksti: hääpäivämme ja päivämääräkin 31.10 eräs vuosi ja ekaa kertaa eläjessäni aloin laskemaan että oonko mä sanut alkuni avijoliiton ulkopuolella vai sisäpuolella. 27.7 synnyin minä seuraavana vuonna heijän hääpäivästäänsä. Se on muuten aika tarkalleen sen 9kk hääpäivästä kun synnyin.

      Aika jännä tämäkin tulla ajatelluksiloitua.

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Kaikki rukoustuki otetaan vastaan tuiki tärkejänä että saan paastottua. Mä kun olen semmonen herkkusuu, jolle paasto ei ole unelmakokemus ollenkaan, mutta kun vauhtiin pääsen niin sitten kyllä pysyn paastossa kuin rakki kiinni sukassa siinä yhes mainoksessa, jossa annetaan ymmärtää että tennissukka kestää rakin repimisetkin.

      Paasto alkoi klo 16.01 tänäänsä 19.7.2024jKr. Mulla on muitakin valokuvija tuola vaijasta, joita kahtelen ja "juttelen" hälle vaokuvallisuujessa miten paastoni sujuu ja etä pääätin tämän paaston ajan keskityä häneen ja Jeesukseen aina kun tulee niitä hetkijä kun kaipaa tsemppii jatkaa paastomatkaa.

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Jääkaapissa oli tänään ostamani pikku parsakaali, joka säilyy nämä seuraavalliset 71,5 h kun oli niin tuoreen näköistä eli se on nyt virallista: 72h paasto ja sen lopetus siten että keitän tuota parsakaalija sitten 12minkiehuvassa vejessä kattilallisessa ja annan hetkellisesti jäähtyllisisöityjä ja sitten mä vaan syön sen ilman lisukkeita.

      Jännittää, jännittää, jännittää, jännittää, jännittää!

      Onneksi oon vielä kyllänen kun tuossa syömällä syömällisöin syömästettä syömästeisyyvessä syämääntyneenä.

      Jumala kanssas!

      Selef Urge

    • Ensin tempauksessa Jeesus näkyy kaikille ihmisille pilvissä ja tempaa omansa jo kuolleet ja elossa olevat ylös.
      Sitten hääateria taivaassa ja sitten Jeesus palaa Pyhiensä uskovien kanssa ja Jeesus voittaa tuoss taistelussa ja sitten erilaiset tapahtumat ja 1000v hallituskausi alkaa Kristuksen johdolla.
      Silloin maapallolla on rauha ja hyvä olla.
      Jeesus siis palaa vain kerran tänne maanpäälle vaikka käy hakemassa pasuunan soidessa omansa .
      Näin ajattelen ..

      • Anonyymi

        Jos ylöstempauksessa jumalattomat näkisivät Jeesuksen ja ylöstempauksen tapahtuvan niin maan päällä tapahtuisi todella suuri uuvestisyntymyksellisyys, josta 144.000 tuhannen juutalaisen evankelijoimistyö saisi huikejan alun.

        Mä en pijä tojennäköisenä sitä että jumalattomat näkisivät Jeesusta taivaalla saati yhtäkään ylösnoussutta tai ylöstemmattua. Silloin pejonmerkintä olisi vaikeaa ellei sitten jumalattomien perustieto ylöstempauksesta ja ihmiskuntaa kohtaavan pedonmerkinnän merkityksestä seurauksineen ole arvioimaani olemattomampaa, sekin voi olla.

        Mutta sen tiijän että morsijuusseurakunnan lähjettyä 7vuojeksi hääaterijalle tulee ylöstemmattu morsijuusseurakunta näkemään paljon Jaakopin ahdistuksen ajasta tulevia pelastuneita.

        Jos poissulkee hetkeksi omat aijemmat oletuksensa siitä kauvanko hääjuhla kestää taivaassa ja esittää Jumalalle kysymyksen: Kestääkö hääjuhla 3,5v vai 7v niin siihen voi joko itse päätellä sen vastauksen tai sitten tutkia heprejan kielistä Raamattua ja kysyä vanhoilta ja viisailta kumpi on oikea vastaus jollei Jumala anna vastausta. Tähän 3,5v vai 7v hääjuhlaksi kutsuuttuun taivaassaviettoaikaan on olemassa tieto kumpi vai kampi on voittototuus.

        5 pisteen vihje piilee kauvanko juutalaisten hääjuhla kestää ja onko sillä Jumalan tarkoittama yhteys omaan järjestämäänsä hääjuhlan keston taivaallisissa. Kun asijaa tutkii ja pyörittelee niin voi löytää jotain uutta, yllättävää.

        Selef Urge


      • Anonyymi

        "Ensin tempauksessa Jeesus näkyy kaikille ihmisille pilvissä ja tempaa omansa jo kuolleet ja elossa olevat ylös."

        Ymmärrät varsin hyvin varmaan sellaisen asian, että jos menisit ulos ja pelastaja olisi sinusta taivaalla vaikkapa 100km päässä, niin sinä et voisi sitä nähdä. Eikä sitä voisi nähdä kukaan, joka olisi kaukana tuosta oletetusta paikasta.
        Miksi ihmiset odottavat pelastajaa oman itsensä ulkopuolelta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ensin tempauksessa Jeesus näkyy kaikille ihmisille pilvissä ja tempaa omansa jo kuolleet ja elossa olevat ylös."

        Ymmärrät varsin hyvin varmaan sellaisen asian, että jos menisit ulos ja pelastaja olisi sinusta taivaalla vaikkapa 100km päässä, niin sinä et voisi sitä nähdä. Eikä sitä voisi nähdä kukaan, joka olisi kaukana tuosta oletetusta paikasta.
        Miksi ihmiset odottavat pelastajaa oman itsensä ulkopuolelta?

        Silloin ylösnousemuksen aikaan ihmiset tulevat näkemään Kristuksen ja sen Hän itsekin raamatussa kertoo.
        Se on oleva niin radikaali ja selvä asia eikä siltikään tänne jääneet halua tehdä parannusta pahoista teoistaan.
        Jumala tekee myös itse selvän eron niihin, jotka jäävät .
        Hän itse lähettää eksytyksen, että asia tulee täysin selväksi mitä kukakin on.
        On ihmisiä joilla ei ollut minkäänlaista Rakkautta Totuuteen.
        Aika tulee olemaan raju.
        Tässä kysytään Pyhiltä voimaa ja uskoa, että kestää.


    • Anonyymi

      Ei palaa Israeliin vielä ainakaan 7 vuoteen.

      1. Ensin on uskovien ylösnousemus.
      2. Sitten 7 vuoden Karitsan Häät Taivaassa.
      3. Sitten Jeesuksen paluu Maan päälle, yhdessä ylösnousseiden kanssa. Tuolloin Hän laskee jalkansa Jerusalemin maaperälle, ei ennen sitä.

      Miksi Selef kyselee näin itsestäänselviä Raamatun opetuksia?

      • Anonyymi

        Miksipä en kyselisi kun eivät nämä ole itsestäänselvyyksijä kaikille. Evankelijoimisen takija kyselen. Eikös se ole mun tehtäväni , jota Jumala halujaa mun tehjä?

        Selef Urge


    • Itse olen miettinyt kaikki kirjoitukset huomioiden myös ilmestyskirjan, että
      .. kristityt ovat siinä vaikeassa ajassa n puoleen väliin jolloin tempaus.
      Ilmestys vihjaa kysyttävän Pyhiltä lujuutta ja uskoa eli merkki ja vainot jne ja kristityt ovat tuossa ajassa ja osa kristityistä kuolee .
      Sitten tulee tempaus, jonka jälkeen Jumala lisää vielä vihaa maanpäälle jääneiden niskaan ja ne ei tee parannusta vaan entistä enemmän pilkkaavat Jumalaa.
      Ihmiset tietävät tuolloin ,että kristittyjen puheet Jumalasta ja tempauksesta on totta.
      Aika näyttää ...miten on..
      Nämä kuitenkin on salattuja asioita paitsi raamatun ilmoitus eli näemme aikanaan.

      • Anonyymi

        Miksi te puhutte "tempauksesta", ettekä 1. ylösnousemuksesta, josta Raamattu puhuu? Siksikö, koska "ylösnousemus" on raamatullinen, kristillinen termi, ettekä te halua kuulua samaan joukkoon?

        1. ylösnousemus tapahtuu yhtäkkisesti "tempaamalla", mutta se ei ole tuon tapahtuman nimi.

        Luuk. 14:14
        niin sinä olet oleva autuas, koska he eivät voi maksaa sinulle; sillä sinulle maksetaan vanhurskasten ylösnousemuksessa."

        Joh. 11:24
        Martta sanoi hänelle: "Minä tiedän hänen nousevan ylösnousemuksessa, viimeisenä päivänä".

        Room. 6:5
        Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,

        Ilm. 20:6
        Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

        Tempaus / tempauksessa = ei yhtäkään Raamatun UT:n jaetta. Tämä löytyy:

        1. Tess. 4:17
        sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Te olette ottaneet tuon yhden sanan ja tehneet siitä oman, kevytmielisen oppinne. Sanassa "tempaus" ei ole mitään pyhää, kuulostaa sirkustempulta.

        Sanassa "ylösnousemus" sen sijaan on pyhyyttä. Kristityt eivät tunnusta Jenkkilässä luotua uusoppia, eivätkä puhu omasta ja omiensa pyhästä, Jeesuksen luo ylösnousemisestaan kevytmielisenä "tempauksena".

        Epätarkkuudet ovat valhetta ja synnyttävät harhaoppeja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi te puhutte "tempauksesta", ettekä 1. ylösnousemuksesta, josta Raamattu puhuu? Siksikö, koska "ylösnousemus" on raamatullinen, kristillinen termi, ettekä te halua kuulua samaan joukkoon?

        1. ylösnousemus tapahtuu yhtäkkisesti "tempaamalla", mutta se ei ole tuon tapahtuman nimi.

        Luuk. 14:14
        niin sinä olet oleva autuas, koska he eivät voi maksaa sinulle; sillä sinulle maksetaan vanhurskasten ylösnousemuksessa."

        Joh. 11:24
        Martta sanoi hänelle: "Minä tiedän hänen nousevan ylösnousemuksessa, viimeisenä päivänä".

        Room. 6:5
        Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa,

        Ilm. 20:6
        Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.

        Tempaus / tempauksessa = ei yhtäkään Raamatun UT:n jaetta. Tämä löytyy:

        1. Tess. 4:17
        sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Te olette ottaneet tuon yhden sanan ja tehneet siitä oman, kevytmielisen oppinne. Sanassa "tempaus" ei ole mitään pyhää, kuulostaa sirkustempulta.

        Sanassa "ylösnousemus" sen sijaan on pyhyyttä. Kristityt eivät tunnusta Jenkkilässä luotua uusoppia, eivätkä puhu omasta ja omiensa pyhästä, Jeesuksen luo ylösnousemisestaan kevytmielisenä "tempauksena".

        Epätarkkuudet ovat valhetta ja synnyttävät harhaoppeja.

        Tuo on kyllä totta. Ylösnousemus on oikeampi sana ja kauniimpikin.
        Kansankielessä on tämä tempaus sana.
        Olet oikeassa.
        Ylösnousemus ja elämä. Siinä kaunis yhdistelmä.
        Elämä siksi, että silloin on uusi ihminen uudessa luomuksessaan ylösnousemuksen jälkeen.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta. Ylösnousemus on oikeampi sana ja kauniimpikin.
        Kansankielessä on tämä tempaus sana.
        Olet oikeassa.
        Ylösnousemus ja elämä. Siinä kaunis yhdistelmä.
        Elämä siksi, että silloin on uusi ihminen uudessa luomuksessaan ylösnousemuksen jälkeen.

        Oikeastaan tuo "tempaus" ei ole suomalaisten kristittyjen "kansankielinen" termi, vaan sitä käyttävät lähinnä helluntailaiset sekä melleriläiset. Heillä se voi olla kansankielinen, muttei muilla, niillä jotka ovat tarkkoja siitä mitä Raamattu sanoo ja mitä ei.

        Epäilen, että termi on L. Mellerin luomus ja helluntailaisuuteen joskus 1970-luvulta asti levittämä. Tuolla termillä on voitu levittää mitä repäisevämpiä oletuksia tulevista tapahtumista (juna- ja lentokone-onnettomuuksia, tulipaloja, ruumiita pitkin poikin katuja... Jännää. Osta kirja! Vain 99,99€!)

        Suomen kristityt kuten katolilaiset, ortodoksit, luterilaiset julistavat ylösnousemusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan tuo "tempaus" ei ole suomalaisten kristittyjen "kansankielinen" termi, vaan sitä käyttävät lähinnä helluntailaiset sekä melleriläiset. Heillä se voi olla kansankielinen, muttei muilla, niillä jotka ovat tarkkoja siitä mitä Raamattu sanoo ja mitä ei.

        Epäilen, että termi on L. Mellerin luomus ja helluntailaisuuteen joskus 1970-luvulta asti levittämä. Tuolla termillä on voitu levittää mitä repäisevämpiä oletuksia tulevista tapahtumista (juna- ja lentokone-onnettomuuksia, tulipaloja, ruumiita pitkin poikin katuja... Jännää. Osta kirja! Vain 99,99€!)

        Suomen kristityt kuten katolilaiset, ortodoksit, luterilaiset julistavat ylösnousemusta.

        Niin.. minä en tiedä mistä tuo tempaus on tullut, mutta ei se kaunis ole.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin.. minä en tiedä mistä tuo tempaus on tullut, mutta ei se kaunis ole.

        Olemme samaa mieltä. 🙂

        Itseäni häiritsee, suorastaan ärsyttää hengelliset huolimattomuudet, epätarkkuudet, sillä juuri ne sisältävät harhaopin ja eksytyksen. Olen tarkka siitä mitä uskon ja tunnustan.

        Lapsena elin helluntailaisuudessa jossa yksi opetti yhtä ja toinen toista, vitsailivat (olen jo aivan allerginen kaikelle hellareiden vitsailulle), huusivat valheidensa päälle aamenta ja halleluujaata, vääntelivät termejä, tarkoitushakuisesti puolittivat raamatunjakeita jolloin se sai toisen merkityksen.

        Mikään ei ollut tarkkaa, en tiennyt miten piti oikein uskoa. Aina sain olla tarkistamassa mitä väitetty raamatunjae kokonaisuudessaan todella sanoo, hellareiden opillisiin väitteisin ja puheisiin kun en enää yhtään luottanut. Helluntailaisten hengellinen luotettavuus todisti itse itsensä.

        Käytän Raamattuna KR33/38:aa, siinä on selvä sana.

        Todella ahdistuin. Myöhemmin liityin luterilaiseen kirkkoon jonka oppi oli selkeä. Sittemmin myös erosin itse kirkosta kun se muuttu tällaiseksi jumalattomuudeksi. Uskosta en eronnut. Tunnustan vanhan ajan lutherilaista teologiaa, tämä on uskoni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemme samaa mieltä. 🙂

        Itseäni häiritsee, suorastaan ärsyttää hengelliset huolimattomuudet, epätarkkuudet, sillä juuri ne sisältävät harhaopin ja eksytyksen. Olen tarkka siitä mitä uskon ja tunnustan.

        Lapsena elin helluntailaisuudessa jossa yksi opetti yhtä ja toinen toista, vitsailivat (olen jo aivan allerginen kaikelle hellareiden vitsailulle), huusivat valheidensa päälle aamenta ja halleluujaata, vääntelivät termejä, tarkoitushakuisesti puolittivat raamatunjakeita jolloin se sai toisen merkityksen.

        Mikään ei ollut tarkkaa, en tiennyt miten piti oikein uskoa. Aina sain olla tarkistamassa mitä väitetty raamatunjae kokonaisuudessaan todella sanoo, hellareiden opillisiin väitteisin ja puheisiin kun en enää yhtään luottanut. Helluntailaisten hengellinen luotettavuus todisti itse itsensä.

        Käytän Raamattuna KR33/38:aa, siinä on selvä sana.

        Todella ahdistuin. Myöhemmin liityin luterilaiseen kirkkoon jonka oppi oli selkeä. Sittemmin myös erosin itse kirkosta kun se muuttu tällaiseksi jumalattomuudeksi. Uskosta en eronnut. Tunnustan vanhan ajan lutherilaista teologiaa, tämä on uskoni.

        Niin..minä en osaa tuohon helluntai -seurakunta asiaankaan mitään sanoa kun en ole ollut tai kuulunut siihen, mutta se mihin kannattaa jokaisen tunnustautua on Jeesus Kristus.
        Itse sain Kuninkaalta tunnin kävelylenkin aikana opin, että on vain yksi seurakunta ja Jeesus Kristus liikkuu meidän sisällämme Hengen kautta.
        Se yhteys ja toisiimme suhteiden luominen ja Jeesus liikkuu ja opettaa seurassamme koko ajan.
        Siis on vain yksi Kristuksen seurakunta.


    • Anonyymi

      Jeesus tulee vasta ajastaan takaisin. Ei mihinkään harhanäkyihin pidä uskoa.

      Ap. t. 1:11

      ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

      • Anonyymi

        Jeesus varoitti hänen nimissään tulevista Damaskontien valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksytäjistä., jotka saavat paljon eksytystä aikaiseksi.

        Matt. 24:5

        Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:11

        Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.


    • Anonyymi

      Jeesus on jo palannut. Nähty Bahamasaarilla Elviksen seurassa.

      • Anonyymi

        Tämä on takuuvarmasti valhe. Jos Bahamasaarilla on Jeesus niin hän on valhe-Jeesus, joka eksyttää ja koittaa tietenkin rahastaa Raamatun Totuudesta paitsijääneitä!

        Monelle tämä on selvääkin selvempi valhe, mutta aina on niitäkin joihin nämä valheet menevät läpi varsinkin jos puheet vakuuttavat ja valheJeesus vetää uskottavasti rooliaan kiinni jäämättä. ja rahaa tulee 100000dollaria per päivä lahjoina "Jeesukselle".


      • Anonyymi

        Ai että tuota huumorin tasoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että tuota huumorin tasoa

        Se on selvästi jostain viitostien varrelta, Tompereelta luoteeseen. Siellä asuu noin älykästä kansaa


    • Anonyymi

      Helluntailaisten tarinat taivaassa käymisestä ja Jeesuksen paluusta maan päälle ovat valheita.

      Joh.3: 13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

      • Anonyymi

        Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan damaskontien valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, joita ilmestyy hänen kuolemansa jälkeen.

        Matt. 24:5

        Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:11

        Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan Jeesus tulee näkyvällä tavalla takaisin maan päälle vasta aikanaan.

      Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

    • Jeesus hakee omansa kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe