ero, miten määritellään? Löytyykös tästä palstalta vankkaa dataa?
Mikä on lammen ja järven
25
319
Vastaukset
- Anonyymi
Mulle järvi on se, joka virtaa. Jonne tulee vettä ja josta menee vettä. Lampi on lätäkkö, joka kuivuu omaan erinomaisuuuteensa.
- Anonyymi
Kenelle olet vihainen ja miksi? Eikö ota yhteyttä vaikka haluaisit, vai meneekö hänellä liian hyvin vaikka et haluaisi?
- Anonyymi
Virallista yksiselitteistä määritelmää järvelle tai lammelle ei ole.
- Anonyymi
Lampi on ainakin soistunut lätäkkö. Aika paha kysymys kuitenkin.
- Anonyymi
En juuri ole niiden rajaa miettinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juuri ole niiden rajaa miettinyt.
Koolla lienee osuutensa asiaan
- Anonyymi
Lampi on se vesisäiliö, jonka ääreen mummot istuvat pullasorsia ruokkimaan.
Järvi on se vesisäiliö, minne papat lähtevät ampumaan sorsia. - Anonyymi
No milloinkas purosta tulee joki?
- Anonyymi
Silloin kun lirutuksen ääni muuttuu kohinaksi
- Anonyymi
24.7. keskimäärin.
- Anonyymi
Kun et kävellen pääse yli.
- Anonyymi
Erään määritelmän mukaan vesialue on lampi jos läpimitta on alle 200 m.
Lammet ovat niin matalia, että niissä ei esiinny lämpötilan kerrostuneisuutta toisin kuin järvissä, vaan koko vesimassa sekoittuu tuulen takia. Pohjoisessa ne saattavat jäätyä pohjaa myöten, josta seuraa talvinen happikato.- Anonyymi
Tämä oli hyvä analyyttinen määrittely.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli hyvä analyyttinen määrittely.
Öööömmmm järven vastarantaa ei näy ?
- Anonyymi
Järvi ei kulu soutamalla. Lampi kuluu.
- Anonyymi
Samaa analogiaa noudattaen p...u ei panemalla kulu, pylly kylläkin
- Anonyymi
Mikä on ammeen ja altaan ero?
- Anonyymi
Onko kauas pitkä matka?
- Anonyymi
Mikä on saaren ja luodon ero? Onko Hailuoto ja Raippaluoto luotoja vai saaria? Pitäisikö olla Haisaari ja Raippasaari kokonsa puolesta?
- Anonyymi
Tai Gulak, vankileirien luodosto.
- Anonyymi
ämpäripää tai vatipää
- Anonyymi
Lammen kokorajaa on vaikea tarkasti määritellä, erityisesti suhteessa pikkujärveen. Lampea pienempiä ovat kuitenkin lammikko ja lätäkkö, joille on tyypillistä, että niissä on vettä vain osan vuotta. Lammet ovat niin matalia, että niissä ei esiinny lämpötilan kerrostuneisuutta toisin kuin järvissä, vaan koko vesimassa sekoittuu tuulen takia. Pohjoisessa ne saattavat jäätyä pohjaa myöten, josta seuraa talvinen happikato.
Erään määritelmän mukaan vesialue on lampi jos läpimitta on alle 200 m.- Anonyymi
On olemassa hyvin syviä lampia ja erittäin matalia järviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On olemassa hyvin syviä lampia ja erittäin matalia järviä.
Suomen pienin järvi on Työläjärvi. Sinne mahtuu vain yhden sorsan munat.
- Anonyymi
Kannattaa yrittää selvittää mikä on järven ja lammen ero niin sitten saa sen tiedon.
FAKTA TIETO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937708
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021866- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32993Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28953Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703