Lihapiirakka kahdella naklla

Anonyymi-ap

Lihapiirakka kahdella nakilla on uunissa pöhisemässä. En laita siihen sinappia, eikä ole alelaarileikkeleitä tai erityisiä maisteista mukaan laitettavaksi. Näillä mennään.
Juomana mahdollisesti mustien viinimarjojen mehu jääkaappihaaleudella ja kuplilla.

38

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pallonaama, oliko eilen kelasta tilipäivä vai saitko haaveesi toteutettua tölkkejä dyykkaamalla?

• Anonyymi

Se on hyvää ihan noinkin.

• Anonyymi

Joo, joskus on tullut syötyä lihistä ilman lämmitystäkin. Silloin menee yleensä puolikas. Jos lihis kahdella nakilla on tuore ja napakka, niin se on ihan ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, joskus on tullut syötyä lihistä ilman lämmitystäkin. Silloin menee yleensä puolikas. Jos lihis kahdella nakilla on tuore ja napakka, niin se on ihan ok.

Ninpä ja on tosiaan kylmänäkin hyvää.
        Itse joskus, jos olen jossain menossa ja iskee nälkä, ostan Lidlin paistopisteeltä lihiksen ja juomaosastolta purkin pillimehua ja syön sen aterian sinällään kylmänä.
        Hyvää niinkin tosiaan.

• Anonyymi

Hyvää ruokahalua! 🌭🥤

• Anonyymi

Elintarvikkeet ovat tärkeitä. Niillä lähtee nälkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elintarvikkeet ovat tärkeitä. Niillä lähtee nälkä.

Ei kai sentään.....

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sentään.....

eri mutta nälkä lähtee..

• Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

eri mutta nälkä lähtee..

Olipa yllätys, einstein.

• Anonyymi

Kiitos.

• Anonyymi

Suomesta kaliisti tuettua myrkytettyä paskaa , josta tuottaja ei saane paljonkaa .suomen kauppaketjut hinnoittelee jatketun paskan hinnan pilviin , ja köyhät ei pysty ostaan .

• Anonyymi

Pystyihän P.Ervokkikin ankarien ponnistelujen jälkeen niin luulisi muidenkin köyhien onnistuvan tuollaisessa uroteossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pystyihän P.Ervokkikin ankarien ponnistelujen jälkeen niin luulisi muidenkin köyhien onnistuvan tuollaisessa uroteossa.

Sitä syödään mihin on varaa. ja ennakointi hyvä.

• Anonyymi

Lihikset, valmispitsat ja hodarit kuitenkin on niitä juttuja, joista on ihan mukava lukea ja keskustella. Jokainen voi asettaa itselleen korkeat tavoitteet ja eräänä päivänä jokin em. tuotteista voi lopulta olla saatavilla. Lisäksi näitä voi lämmittää myös itse jos on siihen sopivat laitteet.

• Anonyymi

Jollette tenukepit dokaisi niin hemmetisti niin joka päivä ihmeellisyyksiä kuten pakastepizzoja, hot dogeja ja lihiksiä jopa kolmella nakilla, ananasrenkaalla ja paistetulla kananmunalla olisi saatavilla.

• Anonyymi

Jos ei joku joisi, niin milläs köyhä hankkisi lihiksiä? Pullopatrol on auttanut monta köyhää tilanteissa. Olennaista kait on se, että onko sitä paikkaa missä ne lämmittää ja pesee liikkumisen ja nukkumisen rievut. Ja ne olisi tietenkin hyvä saada mukaan kuivina, kun matka jatkuu. Mutta onko se yhteiskunnan tehtävä tarjota paikkoja, niin siitä voidaan olla eri mieltä. Yleensähän eletään, jos ei kuolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei joku joisi, niin milläs köyhä hankkisi lihiksiä? Pullopatrol on auttanut monta köyhää tilanteissa. Olennaista kait on se, että onko sitä paikkaa missä ne lämmittää ja pesee liikkumisen ja nukkumisen rievut. Ja ne olisi tietenkin hyvä saada mukaan kuivina, kun matka jatkuu. Mutta onko se yhteiskunnan tehtävä tarjota paikkoja, niin siitä voidaan olla eri mieltä. Yleensähän eletään, jos ei kuolla.

Köyhä ei olisi ihan niin köyhä jollei juo suurinta osaa tulonsiirroistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhä ei olisi ihan niin köyhä jollei juo suurinta osaa tulonsiirroistaan.

Ihmisillä on jano. Jos mehut eivät olisi niin kalliita kaupassa, niin sitten jäisi vähän enemmän elintarvikkeisiin. Toisinaan vaan tekee mieli makujuomaa. Jos ei ole erityisen hyvän veden lähteillä.

• Anonyymi

Coopin mehu vähän yli euron litra, se kai halvin. Jos on jano ja vähän rahaa niin ostan olutta mieluummin.

t naapurin masa, perähikiä. savo.

• mausteet ovat tärkeitä. skeptinen olen edelleen noihin nykylihapiirakoihin kun liha on hävinnyt minimiin, eikä piirakankaan koostumus ole oikein täydellinen.

Huoh makumuistoja menneisyydestä jotka olivat hyviä ainakin siihen makumaailman aikaa. ja voin kertoa että muistan myös taas ne ei hyvät..kanaviilllokit kumiperunat maito mehupurkit ja voinapit sekä näkkkärit koulussa ja nuo legendaariset kouluruuat.

sempä vuoksi aloin kokkaamaan. mutta joo nakit hyvä legendaarinen kunhan ei ole kuorettomia. nauravista nakeista en lapsena tykännyt vaan nakki keitettynä kuorineen. grillimakkaraa sitten taas käristettiin avotakassa jossa ilmeisesti poltettiin jotain muutakin kun piippu hupertui aikanaan. no se oli sitä aikaa.

kuorellisista nakeista.. tarttee tosiaan sen napakkaan tarttumapinnan mielestäni.

jos on mahdollisuus tehdä edukkaasti lihapiirakan taikina itse olemme jo voiton puolella. halpaa sipulaa lidlin tomaattipyrettä mustapippuri ja vaikka naga jolokiaa jos on varaa. poppamiesten kastikkeet ovat kalliita. viimeksi vedin sitä tulisinta kun tarjottiin. carolina reapperia ja jälkiseuraamukset tietää kun on tuonkin kokenut.

• Anonyymi

Kaikki kehitys ei ole mennyt eteenpäin kuten lihapiirakkatilanteesta voidaan havaita. Yhä useammin jopa laatubrändeiltä tulee tuotetta, joka ei vastaa siitä ostettaessa ollutta mielikuvaa. Lisukkeet ovat tietenkin oma kysymyksensä, mutta olisihan se hyvä, jos perusraaka-aine olisi myös kaikin puolin ok ja bueno.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kehitys ei ole mennyt eteenpäin kuten lihapiirakkatilanteesta voidaan havaita. Yhä useammin jopa laatubrändeiltä tulee tuotetta, joka ei vastaa siitä ostettaessa ollutta mielikuvaa. Lisukkeet ovat tietenkin oma kysymyksensä, mutta olisihan se hyvä, jos perusraaka-aine olisi myös kaikin puolin ok ja bueno.

Yleisesti ottaen pyrin itse tekemään kaiken mitä itse syön tai jos joku kaveri osaa kokkailla niin silloin voin mahdollisesti luottaa..edellyttäen samanlaista ajatusmaailmaa. Yleensä teen ..itse. Silloin saa hyvän ja jos ihan itse tekee tietää mitä saa. Tosin voihan ne perusraaka-aineetkin olla feikkejä. Sellastakin olen kuullut. Silloin pitää mennä maku nenä tuntumalla. tässä ei edes näköaistia tarvita vaan suu ja haju.siis nenä. kunhan ei tunge soppaan. Hygieniapassi.

• Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

Yleisesti ottaen pyrin itse tekemään kaiken mitä itse syön tai jos joku kaveri osaa kokkailla niin silloin voin mahdollisesti luottaa..edellyttäen samanlaista ajatusmaailmaa. Yleensä teen ..itse. Silloin saa hyvän ja jos ihan itse tekee tietää mitä saa. Tosin voihan ne perusraaka-aineetkin olla feikkejä. Sellastakin olen kuullut. Silloin pitää mennä maku nenä tuntumalla. tässä ei edes näköaistia tarvita vaan suu ja haju.siis nenä. kunhan ei tunge soppaan. Hygieniapassi.

Ennen oli lanttu ja nauris. Mutta sitten ovat tulleet uudet ajat ja uudet tavat köyhyyteen. Tänä päivänä keskustellaan ja puhutaan lihapiirakasta. Vaikka voisi ihan hyvin olla kaalipiirakkaa, lanttupiirakkaa ja naurispiirakkaa. Kauppa ja elintarviketeollisuus hyvin pitkälle päättävät millä kansa ruokitaan. Tuotteen kustannukset ja poliittiset suuntaukset määrittävät sen mitä kannattaa tuottaa. Jos olisi poliittista tahtoa terveelliset elintarvikkeet voisivat saada vaikka alennusta arvonlisäverosta ja muusta. Ja siten voitaisiin tarjota ihmisille paremmat mahdollisuudet alelaareilla, kun sinne tulisi enemmän nykyisin kalliimman hintaluokan elintarvikkeita.
        Ne keillä on mahdollisuus ostavat tietenkin hyvälaatuisia ja terveellisiä elintarvikkeita.

• Anonyymi kirjoitti:

Ennen oli lanttu ja nauris. Mutta sitten ovat tulleet uudet ajat ja uudet tavat köyhyyteen. Tänä päivänä keskustellaan ja puhutaan lihapiirakasta. Vaikka voisi ihan hyvin olla kaalipiirakkaa, lanttupiirakkaa ja naurispiirakkaa. Kauppa ja elintarviketeollisuus hyvin pitkälle päättävät millä kansa ruokitaan. Tuotteen kustannukset ja poliittiset suuntaukset määrittävät sen mitä kannattaa tuottaa. Jos olisi poliittista tahtoa terveelliset elintarvikkeet voisivat saada vaikka alennusta arvonlisäverosta ja muusta. Ja siten voitaisiin tarjota ihmisille paremmat mahdollisuudet alelaareilla, kun sinne tulisi enemmän nykyisin kalliimman hintaluokan elintarvikkeita.
        Ne keillä on mahdollisuus ostavat tietenkin hyvälaatuisia ja terveellisiä elintarvikkeita.

Olen usein ostanut lanttua, juuriselleriä, (teen keittoja) ainakin oman vatsan täyttää. punajuuria. kukkakaalia ja sitä perus keräkaalta. porkkanat potut tilanteeseen sopivat kuuluvat vakiokalustoon sipulan lisäksi. kaski nauriista olen kuullut ja tarvitaan leivinuuni..tai ilmeisesti kaski? heh nämä oikeasti ovat mielenkiitoisia perinteisiä asioita että voisi oppia. isovanhemmat teki naurisleipää..itse tein kerran lanttuleipää. sukulaiskasveja taitavat olla

• P.ervokki kirjoitti:

Olen usein ostanut lanttua, juuriselleriä, (teen keittoja) ainakin oman vatsan täyttää. punajuuria. kukkakaalia ja sitä perus keräkaalta. porkkanat potut tilanteeseen sopivat kuuluvat vakiokalustoon sipulan lisäksi. kaski nauriista olen kuullut ja tarvitaan leivinuuni..tai ilmeisesti kaski? heh nämä oikeasti ovat mielenkiitoisia perinteisiä asioita että voisi oppia. isovanhemmat teki naurisleipää..itse tein kerran lanttuleipää. sukulaiskasveja taitavat olla

tai juureksia..

• Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

Keitot on hyviä, jos ne voi jauhaa sellaiseksi lämpimäksi smoothieksi. Sitten on sellaiset juureskeitot, jotka jo sellaisenaan ovat lähes lämpimiä smoothie juomia. Kansallinen strategia voisi vaatia lanttua ja naurista. On olemassa esim. lanttukukko. Jos kukosta jättää muikun, niin silloinhan olisi lanttuleipä olemassa? Mahdollisuuksia siis on.

• Anonyymi kirjoitti:

Keitot on hyviä, jos ne voi jauhaa sellaiseksi lämpimäksi smoothieksi. Sitten on sellaiset juureskeitot, jotka jo sellaisenaan ovat lähes lämpimiä smoothie juomia. Kansallinen strategia voisi vaatia lanttua ja naurista. On olemassa esim. lanttukukko. Jos kukosta jättää muikun, niin silloinhan olisi lanttuleipä olemassa? Mahdollisuuksia siis on.

ja mahdollisuuksia ja variaatioita pitää ollakin. kukosta en itse jättäisi minkään fisua pois..ja hyviä kalojahan on paljon..jos lievää makua pelkää niin maustaa..itse sijoittaisin kukkoon..en ole kyllä itse tehnyt tätä mutta tosiaan ruisleipää kylläkin.. juuren..omaan juureen.. siis sijoittaisin kukkoon kalaproteiinin lisäksi gheetyyppisessä kuullotettua sipulaa.. tuoretta tilliä ja valkopipuria..ja voihan sinne nauriksia juureksi esikeittettynä ympätä.. en näe tässä väärää..

kukkakaaliparsakaalikeitto on hyvää..muskottia ja sitä vanhahtanutta kuivaa leipää jos on.itse en syö hirveästi leipää muuten jos itse teen sämpylöitä..rainbow ääsmarket patonki saattaa toisinaan tarttua kyllä kouraan.

kuivat leivät sopivat sipulakeittoon gratinoudun juuston kera..juustokin kallista mutta niitäkin voi tehdä itse.. tomaattikeitto ja jopa juustokeitto..lapsuusajan suosikki .. sinne vaan vanhat mutta ei tietenkään homeiset leivät..

JA porkkanasosekeittoa joko fetalla tai rasvasella raejuustolla unohtamatta..

• Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

ja mahdollisuuksia ja variaatioita pitää ollakin. kukosta en itse jättäisi minkään fisua pois..ja hyviä kalojahan on paljon..jos lievää makua pelkää niin maustaa..itse sijoittaisin kukkoon..en ole kyllä itse tehnyt tätä mutta tosiaan ruisleipää kylläkin.. juuren..omaan juureen.. siis sijoittaisin kukkoon kalaproteiinin lisäksi gheetyyppisessä kuullotettua sipulaa.. tuoretta tilliä ja valkopipuria..ja voihan sinne nauriksia juureksi esikeittettynä ympätä.. en näe tässä väärää..

kukkakaaliparsakaalikeitto on hyvää..muskottia ja sitä vanhahtanutta kuivaa leipää jos on.itse en syö hirveästi leipää muuten jos itse teen sämpylöitä..rainbow ääsmarket patonki saattaa toisinaan tarttua kyllä kouraan.

kuivat leivät sopivat sipulakeittoon gratinoudun juuston kera..juustokin kallista mutta niitäkin voi tehdä itse.. tomaattikeitto ja jopa juustokeitto..lapsuusajan suosikki .. sinne vaan vanhat mutta ei tietenkään homeiset leivät..

JA porkkanasosekeittoa joko fetalla tai rasvasella raejuustolla unohtamatta..

On todella hyvä, että lihapiirakkakeskustelu voi poikia juttua myös muista elintarvikkeista. Elintarvikkeet ovat tärkeitä.

• Anonyymi kirjoitti:

On todella hyvä, että lihapiirakkakeskustelu voi poikia juttua myös muista elintarvikkeista. Elintarvikkeet ovat tärkeitä.

Ilman elintarvikkeita olisi vain kuolintarvikkeita. yksi niistä on kyllä alkoholi johon itsekin sorrun ja voin rehelisesti myöntää sen. onneksi se ei ole kuin toooooooosi harvoin kanttuvei humalaa. siinä ei ole mitään järkeä mutta rehellisesti tietyssä moodissa siihenkin voi sortua.

• Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

Ilman elintarvikkeita olisi vain kuolintarvikkeita. yksi niistä on kyllä alkoholi johon itsekin sorrun ja voin rehelisesti myöntää sen. onneksi se ei ole kuin toooooooosi harvoin kanttuvei humalaa. siinä ei ole mitään järkeä mutta rehellisesti tietyssä moodissa siihenkin voi sortua.

Monissa eri viesteissä on käsitelty lisukkeita eli mausteita. On ollut puhetta sipulista, kurkkusalaatista jne. Nyt niitä ei kuitenkaan ole mistä laittaa. Ehkä joku puolukkasurvos, mustaherukka hyytelö jne. ovat sellaisia joiden käyttömahdollisuuksista on keskusteltu hieman vähemmän? Eli onko kotimaisilla marjoilla mahdollisuuksia maustekilpailussa. Ennen oli joidenkin tuotteiden makumaailmaan kuuluvina mm. katajanmarja, karhunvatukka tai tyrni. Mutta ne ovat ehkä niitä aikoja, jotka eivät oikein koskaan enää palaa? Nykyään on kaikki esanssit ja muut keinotekoiset makuaineet, joilla saadaan vettä sidottua annokseen ja pahaa makua aikaiseksi.
        Juomapuolellahan pahamaku on erityinen ongelma siinä missä ruokapuolella palmuöljy ja veden sitominen annokseen kemikaaleilla on se ongelma. Monesti juomasekoite pullosta ei erota onko se maustettu pahaksi. Ja sitten niitä virheitä pääsee syntymään. Siksi on ehdotettu, että sokerittomiin tuotteisiin lyötäisiin selkeä leima niiden pahanmakuisuudesta. Ja sokurijuomia olisi kolmessa eri kategoriassa eli naisten ja lasten imelä, välimallin sokurisuus ja normaali. Siten ihmiset voisivat operoida siellä alelaarien maailmassa suuremmalla varmuudella, että pahoja makuja ei tulisi ainakaan juomapuolella otettua. Mutta eipä tässä nyt oikein muuta kuin, että selkeää huolellisuutta ja mahdollista suurennuslasia käyttämällä voi valita alelaarista siten, että makuhuteja ei pääse syntymään.

• Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

Saanko uteliaisuuttani kysyä, oletko ammatiltasi kokki tai keittiömestari ym. Tiedät todella paljon ruoanlaitosta ja hyviä ruokavinkkejä myös tiedät.

• Anonyymi kirjoitti:

Saanko uteliaisuuttani kysyä, oletko ammatiltasi kokki tai keittiömestari ym. Tiedät todella paljon ruoanlaitosta ja hyviä ruokavinkkejä myös tiedät.

No ihan kotikokki olen. ja tosiaan kiinnostunut. Keittiöissä oon kyllä joskus ollut hommissa (en kokkina) sieltä sain hygieniapassin. Muuten ihan muita hommia oon tehnyt mutta tämä on rakas harrastus. jolla on ollut yllättäviä vaikutuksia deittimaailmassakin.. silloin joskus. semmosena HYVÄNÄ plussana.

• Anonyymi kirjoitti:

Monissa eri viesteissä on käsitelty lisukkeita eli mausteita. On ollut puhetta sipulista, kurkkusalaatista jne. Nyt niitä ei kuitenkaan ole mistä laittaa. Ehkä joku puolukkasurvos, mustaherukka hyytelö jne. ovat sellaisia joiden käyttömahdollisuuksista on keskusteltu hieman vähemmän? Eli onko kotimaisilla marjoilla mahdollisuuksia maustekilpailussa. Ennen oli joidenkin tuotteiden makumaailmaan kuuluvina mm. katajanmarja, karhunvatukka tai tyrni. Mutta ne ovat ehkä niitä aikoja, jotka eivät oikein koskaan enää palaa? Nykyään on kaikki esanssit ja muut keinotekoiset makuaineet, joilla saadaan vettä sidottua annokseen ja pahaa makua aikaiseksi.
        Juomapuolellahan pahamaku on erityinen ongelma siinä missä ruokapuolella palmuöljy ja veden sitominen annokseen kemikaaleilla on se ongelma. Monesti juomasekoite pullosta ei erota onko se maustettu pahaksi. Ja sitten niitä virheitä pääsee syntymään. Siksi on ehdotettu, että sokerittomiin tuotteisiin lyötäisiin selkeä leima niiden pahanmakuisuudesta. Ja sokurijuomia olisi kolmessa eri kategoriassa eli naisten ja lasten imelä, välimallin sokurisuus ja normaali. Siten ihmiset voisivat operoida siellä alelaarien maailmassa suuremmalla varmuudella, että pahoja makuja ei tulisi ainakaan juomapuolella otettua. Mutta eipä tässä nyt oikein muuta kuin, että selkeää huolellisuutta ja mahdollista suurennuslasia käyttämällä voi valita alelaarista siten, että makuhuteja ei pääse syntymään.

Youtubesta suosittelen katselemaan chef jean pierre. Sipula on melkein ruuanlaiton yksi perusaineksista. Eli sopii moneen.. Omasta mielestä se pitää aina kuulottaa miedolla lämmöllä kirkastetussa voissa. Tai öljyssä. samaa mieltä olen chef jean pierren kanssa sipulista ja voista. myös monista muistakin asioista tietty. nykyään on aina voita kaapissa.

ja kun en syö kuin harvoin leipää ei se voi tule tekemään mua lihavaksi. silloin kun syön leipää, yleensä ruisleipää lämpösenä rapsakkana niin kyllä se voi voi silloin voi nostattaa jotain lukemia kehossa. vai voiko? i dont care. olen nykyään hoikka.

ja mausteet niillä tekee maun.. tietty joku pihvi ihan sellasenaan maistuu välillä.. ja sitten kun haluaa sen pippurikastikkeen kanssa tai reilun valkosipulin kanssa se tuo vaihtelua.

kun jotkut sanoo että ei pidä pilata tuotteen alkuperäisperusmakuu.. joo kyllä mutta kuka haluu aina syödä samaa? makuja on paljon. suomalaisten vaatimattomuus aromisuola suola ja peruspippurin kanssa voisi joutaa jo suorastaan roviolle.

köyhällä on vähän ilonaiheita.. siis nauttikaamme edukkaan ruuan makumaailmasta..

• Anonyymi kirjoitti:

On tapana ollut ostaa mehua mutta yleensä laimennan sitä milloin mihinkä sokuriasteeseen mielihalun mukaan. sellasena ne perusmehutkin tarvitsee laimennusta. miettii sitten jotain mehukattia joskus aikoinaan huhh..

• Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

Youtubesta suosittelen katselemaan chef jean pierre. Sipula on melkein ruuanlaiton yksi perusaineksista. Eli sopii moneen.. Omasta mielestä se pitää aina kuulottaa miedolla lämmöllä kirkastetussa voissa. Tai öljyssä. samaa mieltä olen chef jean pierren kanssa sipulista ja voista. myös monista muistakin asioista tietty. nykyään on aina voita kaapissa.

ja kun en syö kuin harvoin leipää ei se voi tule tekemään mua lihavaksi. silloin kun syön leipää, yleensä ruisleipää lämpösenä rapsakkana niin kyllä se voi voi silloin voi nostattaa jotain lukemia kehossa. vai voiko? i dont care. olen nykyään hoikka.

ja mausteet niillä tekee maun.. tietty joku pihvi ihan sellasenaan maistuu välillä.. ja sitten kun haluaa sen pippurikastikkeen kanssa tai reilun valkosipulin kanssa se tuo vaihtelua.

kun jotkut sanoo että ei pidä pilata tuotteen alkuperäisperusmakuu.. joo kyllä mutta kuka haluu aina syödä samaa? makuja on paljon. suomalaisten vaatimattomuus aromisuola suola ja peruspippurin kanssa voisi joutaa jo suorastaan roviolle.

köyhällä on vähän ilonaiheita.. siis nauttikaamme edukkaan ruuan makumaailmasta..

Leivän vastainen kampanja on ihan OK. Ihmiset tarvitsevat lisää tietoutta siitä, mitkä leipälaadut ovat haitallisia minkäkin asian suhteen ja miksi. Yhdessä voidaan sitten siirtyä terveellisempiin leipälajeihin, joita jotkut voivat käyttää rajoitetusti.

• Anonyymi

Vähäiset aivosolunsa veks juoneet pultsarit ovat huomanneet ravinnon tärkeyden myöhemmällä iällä ja pitävät ilmiselvää asiaa mainitsemisen arvoisena.

• Anonyymi

Pöhisen paskahuussissa ilman wcpaperia viimeistä tilkkaa lageria litkien.

t naapurin masa, rautavaara. Savo

• Anonyymi

Kolmen vartin kevyellä lämmöllä se maistuukin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      98
      2550
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2345
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      19
      2088
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1672
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      112
      1547
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      162
      1287
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      265
      1095
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      994
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      79
      946
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      178
      920
    Aihe