Näyttää olevan hyvänäkösiä treenattuja naispuolisia tuola paljo..Ainakin sieltä ovesta tulee..
Kurikka Fit
11
1404
Vastaukset
- Anonyymi
Joo..Tänäänki ennen klo 13 tuli kyllä niin hyvännäköinen,hoikka,isot kaunis nuori nainen
- Anonyymi
On kyllä hyvä sali joka lailla.. Kannattaa mennä. Hyvät laitteet
- Anonyymi
Kurikassa hyvännäköisiä naisia? Joku taitaa olla elämänsä puutteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurikassa hyvännäköisiä naisia? Joku taitaa olla elämänsä puutteessa.
Ei pömppö vatta tarkoita että on kunnos
- Anonyymi
nong kovia panee
- Anonyymi
Oot ollu sekaasin lääkkeistä ei Kurikas oo hyvännäköisiä naisia
- Anonyymi
ukot on punanenäisiä pallomahoja ja naisilla ainakin osalla on kyllä roppa kunnossa joten mukava siellä on välillä käydä naisissa,toki harmittaa vähän kun ne yleensä on varattuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ukot on punanenäisiä pallomahoja ja naisilla ainakin osalla on kyllä roppa kunnossa joten mukava siellä on välillä käydä naisissa,toki harmittaa vähän kun ne yleensä on varattuja
mutta nong kovia panee
- Anonyymi
Sielläkö istutaan auton kanssa parkki-paikalla, katsotaan kun naiset tulevat ulos ja aletaan runkkaamaan?
- Anonyymi
Kyllä varmasti :D
- Anonyymi
Eli ei sinulle mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181