Suomileijona-kaulakoru

Perussuomalainen nainen

Onko kenelläkään tietoa, mistä saisi ostettua sellaisen Suomileijona-kaulakorun? Tuolla Maahanmuuttajat- (vai olisiko ollut Rasismi-) palstalla lähti hyvin kiintoisa idea liikkeelle isänmaallisuuden näyttämisestä vaattein ja koruin. Don't mean to hurt anyone, haluan vain tunnustaa omaa maatani. :-)

31

5609

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.P.

      Itse kyllä miettisin pariinkin otteeseen asiaa. Alkaa nimittäin tuntua siltä, että noita Suomi-tunnuksia löytyy lähinnä HH-88 porukalta, ym. vähän tavallista yksinkertaisemmilta henkilöiltä.

      Sitten kyllä laittaisin itsekin, jos se symboloisi tuota isänmaallisuutta, eikä vain rasismia ja vihaa (joka on varsin kaukana isänmaallisuudesta). Mutta niin kauan kuin ne juntit raiskaa Suomen Leijonaa, niin pysyn itse erossa sellaisista tunnuksista.

      • joude

        kyllä nuo leijonat löytyy skiniporukoista jotka eivät isänmaallisuuden eteen ole tehneet muuta ku paskantaneet!


      • Jani
        joude kirjoitti:

        kyllä nuo leijonat löytyy skiniporukoista jotka eivät isänmaallisuuden eteen ole tehneet muuta ku paskantaneet!

        Niin, jos skinien "raiskaama" leijona häiritsee, niin voihan sitä käyttää esim. jotain Kalevala-korun riipusta, esim. itse käyttämääni Ukonvasaraa (=Thorin vasara eli Mjölnir) tai jotain vastaavaa. Nekin ovat yhtä lailla suomalaisia, ja eivät varmaan herätä samanlaisia negatiivisia tunteita kuin vaakunaleijonamme ikävä kyllä herättää. Tai no käyttäväthän monet skinitkin vasarariipusta, mutta ei sillä silti taida samanlaista leimaa olla.


      • perussuomalainen-nainen
        Jani kirjoitti:

        Niin, jos skinien "raiskaama" leijona häiritsee, niin voihan sitä käyttää esim. jotain Kalevala-korun riipusta, esim. itse käyttämääni Ukonvasaraa (=Thorin vasara eli Mjölnir) tai jotain vastaavaa. Nekin ovat yhtä lailla suomalaisia, ja eivät varmaan herätä samanlaisia negatiivisia tunteita kuin vaakunaleijonamme ikävä kyllä herättää. Tai no käyttäväthän monet skinitkin vasarariipusta, mutta ei sillä silti taida samanlaista leimaa olla.

        Ehkäpä minä kysyin mistä niitä saa enkä sitä, kandeeko niitä ottaa vai ei. Tuleeko niitä vastauksia mun esittämään kysymykseen vai ei?


      • Jani
        perussuomalainen-nainen kirjoitti:

        Ehkäpä minä kysyin mistä niitä saa enkä sitä, kandeeko niitä ottaa vai ei. Tuleeko niitä vastauksia mun esittämään kysymykseen vai ei?

        Toki, pahoitteluni. Ei ollut tarkoitus kritisoida koruvalintaasi, viestini oli enemmänkin vastinetta muihin kommentteihin. Olisin tietysti voinut laittaa linkkejä tuohon samaan, mutta menköön näin. Ainakin Stuntmanilla noita näyttäisi olevan, http://www.stuntman.fi (Suomi-tuotteet ja sieltä "muut"). Ja kyllä noita varmaan löytyy monista tavallisista kultasepänliikkeistäkin


      • PerussuomalainenNainen
        Jani kirjoitti:

        Toki, pahoitteluni. Ei ollut tarkoitus kritisoida koruvalintaasi, viestini oli enemmänkin vastinetta muihin kommentteihin. Olisin tietysti voinut laittaa linkkejä tuohon samaan, mutta menköön näin. Ainakin Stuntmanilla noita näyttäisi olevan, http://www.stuntman.fi (Suomi-tuotteet ja sieltä "muut"). Ja kyllä noita varmaan löytyy monista tavallisista kultasepänliikkeistäkin

        Niin sitä pitää ;) Nyt olit mulle hyvin kiltti :) Tuolta löysin kivaa kamaa. Pilottia en uskalla kyllä ostaa, mutta tuon korun saisi halvalla. :-)
        Kiitän!


      • Linduskainen
        perussuomalainen-nainen kirjoitti:

        Ehkäpä minä kysyin mistä niitä saa enkä sitä, kandeeko niitä ottaa vai ei. Tuleeko niitä vastauksia mun esittämään kysymykseen vai ei?

        Niitä koruja löytyy jokaisesta kultasepänliikkestä... se kaunein, hopea, maksaa n. 15-17€

        Itsekin omistan :)

        Ja pidän korua juuri sen vuoksi että koen olevani isänmaallinen ihminen, ja tahdon sen myös näyttää.

        Nykyaikana kun kaikenlaista isänmaallisuutta vain pidetään heti rasismina ja mitään ei saa sanoa ulkomaalaisista, ei edes totuutta kun heti leimataab...!!!

        Tuntuu että pelkästään sana suomalainen on heti rasistinen.

        Tosin itse olen kyllä Suomi Suomalaisille kannalla.


      • Jellona 32

        SINÄ olet juuri se joka raiskaat nyt Suomen vaakunatunnusta.
        SINÄ teet siitä rasistisen tunnuksen muista nyt se.
        Onko Suomenleijona armeijan tunnuksena rasistinen?
        Siis SA int on mielestäsi rasistinen?
        Pysykin erossa siitä tunnuksesta, ettet leimaudu.
        Ostin riipuksen kymmenenvuotta sitten sotkusta enkä ole tuntenut vielä itseäni rasistiksi.


    • Suomen poika

      Ikävä kyllä leijonakorusta on tullut rassutunnus (rasistitunnus). Rassut alkoivat käyttää sitä ja ovat näin saastuttaneet suomen vaakunan. Enää ei kunnon isänmaallinen mies voi kantaa leijonatunnusta kaulassaan leimautumatta rassuksi.

      • vain.

        Se on ihan sama mitä muut ajattelee. Se on Suomen vaakuna ei sen kummempaa. Jos joku määrittelee sille jonkun muun merkityksen se on hänen ongelmansa.

        Itse pidän paitaa jossa on seuraava logo ja isolla.

        http://www.suomalaisuudenliitto.fi/pois.jpg


      • PerussuomalainenNainen
        vain. kirjoitti:

        Se on ihan sama mitä muut ajattelee. Se on Suomen vaakuna ei sen kummempaa. Jos joku määrittelee sille jonkun muun merkityksen se on hänen ongelmansa.

        Itse pidän paitaa jossa on seuraava logo ja isolla.

        http://www.suomalaisuudenliitto.fi/pois.jpg

        Ihan samalla tavoin mut voitais leimata islamin sortajaksi koska pidän ristiä kaulassa. Jos joku tulee äkisemään, niin sanon että "lopeta sinä se naisten ympärileikkaus ja hunnuttaminen niin voidaan harkita, otanko tän pois". Nimittäin ei naiset äkise, vaan miehet, jotka ei onnistu käännyttämään tiettyjä ihmisiä.


    • Isänmaallinen

      Niitä myydään ihan koruliikkeissä. Hinta sellaset 10-20e. Ittelläni aina kaulassa, eikä muo ole koskaa sanottu rasistiksi sen takia.

      • Töölö

        Hyvä, ettei rassujen vaakunansaastutus ole levinnyt kaikkialle.


    • Isänmaallinen nuorimies

      Se on oikein!

      Itselläni on suomileijona koru kokoa 3,6cm ja ketju on 4mm paksu! Haluan tunnustaa isänmaatani ja pidän korua kaulassa AINA! Tämän maan eteen on tehty suuri työ, joten meidän pitää kunnioittaa tätä maata ja sen työn tehneitä!

      • paremmin sopisi

        vaikka Oman ammattiliiton tunnus. Sillä työväkihän sen varsinaisen työn on tehnyt ja omat järjestönsä perustaneet!
        Tahi SAK - tunnus. Sellaisa kultasepät tekevät ja olisi samalla persoonakohtainen.
        Olisi samalla kunnianosoitus Suomalaisen elämänmenon puolustjille, joita aiemmin mm muilutettiin vain siitä syystä, että halusivat paremmat olot perheilleen ja lapsilleen omistajapatruunoiden mielivaltaa vastaan.
        Ilman AY-liikettä Suomen elintaso ei olisi näin korkea!


      • PerussuomalainenNainen

        Mun isopappa ei pystynyt rintamalla aikoinaan sotimaan, mutta isosetäni kyllä teki sen. Ihan sen muistolle, en häntä kyllä lähes koskaan tavannut. Myös mun entinen naapuri oli invalidisoitunut sotaveteraani. Kunnia heille. Mä satun rakastamaan Suomea ja haluan siten tunnustaa, että pidän koruja ja niitä juttuja, jotka symboloi meidän maata.
        Mitä varaa mulla on mennä naputtamaan niille, jotka pitävät omia uskontojensa tunnuksia tai isänmaansa tunnuksia mukana näkyvästi? Oletan myös, ettei kukaan naputa mulle.


    • el Supremo

      On se hyvä että idiootit kantavat kaulassaan selkeää tunnusta, että tietää vetää turpaan aina tavattaessa.

      • kyllästynyt

        Otat ison riskin jos menet vetämään turpaan tai yrität lyödä jotakuta vain tunnuksen takia,et voi tietää mitä ko. tyyppi osaa tai mitä aseita löytyy...


    • immonen

      Oletteko pistäneet merkille, kuinka paljon Yhdysvalloissa on lippu esillä?
      JOKA PAIKASSA, televisiossa yms. kadun kulmassa. Suomessa jos laitat leijonakorun
      kaulaan tai suomipaidan päälle niin alkavat heti rasistiksi tai vastaavaksi
      haukkumaan. Amerikkalaiset ovat ylpeitä omasta maastaan ja se näkyy. Mikä
      suomalaisia vaivaa?

      • Töölö

        Suomalaiset kunnoittavat maataan ja sen tunnuksia. Rassut pitäessään näitä tunnuksia likaavat niitä.


      • tööt

        "Suomessa jos laitat leijonakorun
        kaulaan tai suomipaidan päälle niin alkavat heti rasistiksi tai vastaavaksi
        haukkumaan."

        Kiittäkäämme tästä ilmiöstä rasisteja ja muita vastaavia. Heidän ansiotaan.


    • Suomalainen

      Suoman vaakunaleijona -koru on maineeltaan valitettavasti tahriintunut. Kyseinen symboli tuli maamme tunnukseksi Juhana III:n aikana. Siinä on Ruotsin Folkungein suvun leijona, joka tallaa itää symboloivaa sapelia. Juhana III:lle tämä itä merkitsi Venäjää, niin kuin se on usein Suomellekin merkinnyt.
      Mitä voimme tehdä puhdistaaksemme leijonan nykyisen huonon maineen? Ratkaisu on yksinkertainen: Jos älykkäät, sivistyneet ja todella isänmaalliset ihmiset ottavat leijona -korun rohkeasti käyttöönsä, se saa vähitellen oikean arvonsa takaisin. Kantakaa siis ylpeästi leijonaa kaulassanne ennakkoluuloista välittämättä.

    • leidiii

      Hei ihan oikeasti ihmiset! Olen pitänyt leijonakorua 2 vuotta uskollisesti kaulassani eikä KUKAAN ole tullut jupisemaan mulle siitä. Ja ainahan ne ihmiset kyttää,mitä sitten,kaikki on hyvin niin kauan kun kukaan ei tule syyttä suotta päätänsä aukomaan vain ja ainoastaan korun takia! Ja ihminen joka pitää leijonakorun pitäjiä idiootteina ja on vetämässä turpaan niin mietin tässä että kuinkakohan idiootti osaa olla tälläinen henkilö joka päästelee tuollaisia suustaan..voi voi...

      • junttihippi

        Leijonariipus on kyllä hienon näköinen, mutta ei tulisi mieleenikään käyttää sen takia mitä se nykypäivänä symboloi, n.20 vuotta sitten se olisi ollut vielä ihan ok.
        Ei ole suomi enää sellainen mitä haluaa mainostaa puolustamisesta puhumattakaan. Itse vielä yritän kerätä viimeiset rusinat pullasta ja sitten thaimaa kutsuu pois pelkureiden ja kyttääjien persulandiasta.


      • Willehard2
        junttihippi kirjoitti:

        Leijonariipus on kyllä hienon näköinen, mutta ei tulisi mieleenikään käyttää sen takia mitä se nykypäivänä symboloi, n.20 vuotta sitten se olisi ollut vielä ihan ok.
        Ei ole suomi enää sellainen mitä haluaa mainostaa puolustamisesta puhumattakaan. Itse vielä yritän kerätä viimeiset rusinat pullasta ja sitten thaimaa kutsuu pois pelkureiden ja kyttääjien persulandiasta.

        Sinähän puhut itsestäsi. Olet pelkuri kun lähdet Thaimaahan karkuun Kataisen verotusta ja kuitenkin olet viimesnpäälle kokoomuslainen. Näin saattaisi tehdä juuri luuseripaska kokkare.
        Vitut sinä minnekään osaat lähteä, tyypillinen narsisti.


      • junttihippi
        Willehard2 kirjoitti:

        Sinähän puhut itsestäsi. Olet pelkuri kun lähdet Thaimaahan karkuun Kataisen verotusta ja kuitenkin olet viimesnpäälle kokoomuslainen. Näin saattaisi tehdä juuri luuseripaska kokkare.
        Vitut sinä minnekään osaat lähteä, tyypillinen narsisti.

        Sinähän puhut itsestäsi. Olet pelkuri kun lähdet Thaimaahan karkuun Kataisen verotusta ja kuitenkin olet viimesnpäälle kokoomuslainen. Näin saattaisi tehdä juuri luuseripaska kokkare.
        Vitut sinä minnekään osaat lähteä, tyypillinen narsisti.

        Aivan kuin pientä kateutta ja katkeruutta tuntisit;)
        Kokoomusmuslaista musta nyt ei mitenkään saa, mun mielestä ne on melkein sitä samaa vain omaan suomalaiseen napaan tuijottavia pelkureita mitä persutkin.
        Jos itseni poliittisesti arvioisin niin kai mä sitten olisin viher-puna-musta-anarkisti mut onneks mun ei tarvi. Ei oo pakko jos ei taho.
        Kyllä sun Willehard2 raukka pitäisi vähän relata ja tehdä asiota mistä nautit ja anna muiden myös tehdä.


    • Suomipojke

      Käytetään nyt vaan ihan rauhassa Suomipaitoja, leijonariipuksia tai mikä nyt vaan hyvältä tuntuu. Jos joku ei niitä pysty katselemaan niin aina voi kääntää pään pois.
      Ja lopuksi: It is not a crime to be white - yet!

    • oli hieno koru...

      Koru meni pilalla, kun kaikki takakylien kiljuskinit ja kaljalippispäiset corolla-pojat alkoivat käyttää sitä. Kaiken lisäksi jotkut tarjoustalot myivät samaan aikaan epämääräisiä leijonahuppareita.

    • Suomipojke

      Älä ihmeessä osta niitä tarjoustalojen epämääräsiä, tilaa ehtaa tavaraa Stuntman verkkosivuilta. Nopea toimitus ja valinnanvaraa löytyy, suosittelen.

      • Anonyymi

        Miksi suomella on valittuna leijona vaikka suomessa ei luonnossa niitä ole?
        (Leijonat löytyy afrikasta)
        Kiinnostaako suomalaisia afrikkalaiset?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe