Ne on laskennet väärin käyttöraha.

Anonyymi-ap

https://www.hyvaep.fi/tietoa-ja-ohjeita/asiakasmaksut/perhe-ja-sosiaalipalveluiden-asiakasmaksut/

Ne on laskennut väärin minulle kuulu 240€ kuukaudessa ei 182€ näin sinä luke.

Asiakkaan henkilökohtaiseen käyttöön jää käyttövara, joka on

ikäihmisten ympärivuorokautisessa palvelusasumisessa vähintään 182,00 €/kk
mielenterveys- ja päihdekuntoutujien pitkäaikaisessa ympärivuorokautisessa palveluasumisessa vähintään 240,00 €/kk
pitkäaikaisessa perhehoidossa vähintään 182,00 €/kk

16

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt sä otit väärään paikkaan yhteyttä. Täällä palstalla virhettä ei voida oikaista. Ota yhteyttä tahoon joka virheen on tehnyt. En usko että suomi24 palstalla on käsitelty sun hakemusta

    • Anonyymi

      https://www.hyvaep.fi/tietoa-ja-ohjeita/asiakasmaksut/perhe-ja-sosiaalipalveluiden-asiakasmaksut/

      Ne on laskennut väärin minulle kuulu 240€ kuukaudessa ei 182€ näin sinä luke.

      Asiakkaan henkilökohtaiseen käyttöön jää käyttövara, joka on

      ikäihmisten ympärivuorokautisessa palvelusasumisessa vähintään 182,00 €/kk
      mielenterveys- ja päihdekuntoutujien pitkäaikaisessa ympärivuorokautisessa palveluasumisessa vähintään 240,00 €/kk
      pitkäaikaisessa perhehoidossa vähintään 182,00 €/kk

      https://pohjanmaanhyvinvointi.fi/palvelumme/psykososiaaliset-palvelut/asumispalvelut-mielenterveys-ja-paihdekuntoutujille/kreivinkoti/

      Kreivinkoti tarjoaa tehostettua asumispalvelua ja psykososiaalista tukea mielenterveys- ja päihdekuntoutujille.

    • Anonyymi

      Eikö ne voi jo tänän käsitellä sittä asia kun tarvitsen raha.

      • Anonyymi

        Älä tuhlaa enempää kuin sinulla on!


    • Anonyymi

      https://www.hyvaep.fi/tietoa-ja-ohjeita/asiakasmaksut/perhe-ja-sosiaalipalveluiden-asiakasmaksut/

      Ne on laskennut väärin minulle kuulu 240€ kuukaudessa ei 182€ näin sinä luke.

      Asiakkaan henkilökohtaiseen käyttöön jää käyttövara, joka on

      ikäihmisten ympärivuorokautisessa palvelusasumisessa vähintään 182,00 €/kk
      mielenterveys- ja päihdekuntoutujien pitkäaikaisessa ympärivuorokautisessa palveluasumisessa vähintään 240,00 €/kk
      pitkäaikaisessa perhehoidossa vähintään 182,00 €/kk

      https://pohjanmaanhyvinvointi.fi/palvelumme/psykososiaaliset-palvelut/asumispalvelut-mielenterveys-ja-paihdekuntoutujille/kreivinkoti/

      Kreivinkoti tarjoaa tehostettua asumispalvelua ja psykososiaalista tukea mielenterveys- ja päihdekuntoutujille.

      On se kyllä ihme että kun on kyse ulkomalaisista niin nille neuvotan että ne aivan sata varmasti saa kaikki mitä nidden kuulu sada.

      Mutta samalla kun on kyse Suomalaisista niin nittä tietoisesti huijata että ne ei saa sen verran mitä nidden lain muukan pitäisi sada.

      Ja ulkomalaisille annetan maksu sitomuuksia että ne saa tonnin puhelimia nille ei sanotan että 59 eurolla saa hyvän android puhelimen ja se pitä itse maksa omista rahoista.

      • Anonyymi

        etkö sä tajua että sun pitää ottaa siihen tahoon yhteyttä joka sen virheen on tehnyt. Taidat olla aika sairas kun luulet suomi 24 käsittelevän ihmisten hakemuksia. ymmärrä hyvä ihminen ettei tää palsta ole oikea paikka käsitellä tuota asiaa. ota huomenna yhteyttä siihen paikkaan joka on tehnyt tuon virheen.


    • Anonyymi

      Laskusta minä en tiedä onko sinä virhettä mutta käyttöraha on lian pieni se ei ole sama asia kun että laskussa olis joku virhe tietenkin pitä mielenterveys ja pääihde kuntoutujille jäädä se 240€ kuukaudessa oman käyttön ei 182€ niin kuin ikä ihmisillä millä tarkoitettan esim dementoitunut vanhus kyllä mielenterveys ja pääihde kuntotujilla on paljon suuremmat menot kun ne poiketen esim dementoitunesta vanhuksesta elä aktivista elämä ei melenterveys ja pääihde kuntotujilla rittä yhtä pienet menot kun esim dementoitunut vanhus mitä osta esim yksi karamelli pussi vikossa ja tohvelit kerran kuukudessa ja tietenkin se lasku pitä olla sillä tavalla laskettu että oman käytyön jää se 240€ kuukaudessa kun minun välitystili hoitaja Anne Brennbäck puhu sähköposti viestissä että minun käyttöraha on 182€ kuukaudessa mitä on tarkoitettu esim dementlitunut vanhus ja kun on kyse päähde ja mielenterveys kuntoutujista niin se pitä olla isompi eli 240€ kuukaudessa kun pääihde ja mielentervys kuntoutuja elä aktivista elämä jolloin menot on isommat kun esim dementoitunut vanhus eli minä en ole mikän ikäihninen olen 54 vuotias ja ikä ihmiset voi aasua kotona vielä vaikka ne on reilusti yli 80 vuotiaitta eli ne on lähemmäs 90 vuotiaitta kun ne joutu vanhusten kotin ja silloin ne vain maaka sängyssä jolloin nillä on pienet menot kun esim pääihde ja mielentervys kuntotujat elä aktivista elämä esim lenkkeile ja pyöräile jolloin menot on suuremmat.

      Sent from Proton Mail Android

      • Anonyymi

        älä missään tapauksessa käytä pisteitä tai pilkkuja


    • Anonyymi

      https://www.hyvaep.fi/tietoa-ja-ohjeita/asiakasmaksut/perhe-ja-sosiaalipalveluiden-asiakasmaksut/

      Ne on laskennut väärin minulle kuulu 240€ kuukaudessa ei 182€ näin sinä luke.

      Asiakkaan henkilökohtaiseen käyttöön jää käyttövara, joka on

      ikäihmisten ympärivuorokautisessa palvelusasumisessa vähintään 182,00 €/kk
      mielenterveys- ja päihdekuntoutujien pitkäaikaisessa ympärivuorokautisessa palveluasumisessa vähintään 240,00 €/kk
      pitkäaikaisessa perhehoidossa vähintään 182,00 €/kk

      https://pohjanmaanhyvinvointi.fi/palvelumme/psykososiaaliset-palvelut/asumispalvelut-mielenterveys-ja-paihdekuntoutujille/kreivinkoti/

      Kreivinkoti tarjoaa tehostettua asumispalvelua ja psykososiaalista tukea mielenterveys- ja päihdekuntoutujille.

      On se kyllä ihme että kun on kyse ulkomalaisista niin nille neuvotan että ne aivan sata varmasti saa kaikki mitä nidden kuulu sada.

      Mutta samalla kun on kyse Suomalaisista niin nittä tietoisesti huijatan että ne ei saa sen verran mitä nidden lain muukan pitäisi sada.

      Ja ulkomalaisille annetan maksu sitomuuksia että ne saa tonnin puhelimia nille ei sanotan että 59 eurolla saa hyvän android puhelimen ja se pitä itse maksa omista rahoista.

      Laskusta minä en tiedä onko sinä virhettä mutta käyttöraha on lian pieni se ei ole sama asia kun että laskussa olis joku virhe tietenkin pitä mielenterveys ja pääihde kuntoutujille jäädä se 240€ kuukaudessa oman käyttön ei 182€ niin kuin ikä ihmisillä millä tarkoitettan esim dementoitunut vanhus kyllä mielenterveys ja pääihde kuntotujilla on paljon suuremmat menot kun ne poiketen esim dementoitunesta vanhuksesta elä aktivista elämä ei melenterveys ja pääihde kuntotujilla rittä yhtä pienet menot kun esim dementoitunut vanhus mitä osta esim yksi karamelli pussi vikossa ja tohvelit kerran kuukudessa ja tietenkin se lasku pitä olla sillä tavalla laskettu että oman käytyön jää se 240€ kuukaudessa kun minun välitystili hoitaja Anne Brennbäck puhu sähköposti viestissä että minun käyttöraha on 182€ kuukaudessa mitä on tarkoitettu esim dementoitunut vanhus ja kun on kyse pääihde ja mielenterveys kuntoutujista niin se pitä olla isompi eli 240€ kuukaudessa kun pääihde ja mielentervys kuntoutuja elä aktivista elämä jolloin menot on isommat kun esim dementoitunut vanhus eli minä en ole mikän ikäihminen olen 54 vuotias ja ikä ihmiset voi aasua kotona vielä vaikka ne on reilusti yli 80 vuotiaitta eli ne on lähemmäs 90 vuotiaitta kun ne joutu vanhusten kotin ja silloin ne vain maaka sängyssä jolloin nillä on pienet menot kun esim pääihde ja mielentervys kuntotujat elä aktivista elämä esim lenkkeile ja pyöräile jolloin menot on suuremmat.

      Sent from Proton Mail Android

      • Anonyymi

        Valitusvirtesi ei täällä johda mihinkään. Käänny sen tahon puoleen, joka päättää sinulle maksettavasta käyttörahasta.


    • Anonyymi

      Ei ole toi välitystili hoitaja sijainen vastannut minun sähköposti tiedusteluhin miksi en saa sittä mitä minun kuulu lain muukan saada minä nyt juuri klo 21:58 lähettin uuden sähköposti tiedustelun asiasta jos hän ei sihen vasta niin minä ainakin kerron jokaiselle että kaikki saa tietä että hän ei sitten olekaan vastannut jos ei hän niin tee.

      • Anonyymi

        no luuletko että täällä hoidetaan sun asioita. täällä ei saa antaa yhteystietoja ja sosiaaliturvatunnusta


    • Anonyymi

      Joo, se voi olla pienistä summista kiinni pysyykö järjissään. Ovat voineet pitää sua jo niin mielisairaana ettet huomaisi tuota huijausta. Puolensa pitäminen on osoitus että on vielä väliä. Et kunnon metakka pystyyn kaikille vaadittaville tahoille.

      • Anonyymi

        mutta täällä se asia ei etene.


    • Anonyymi

      Se linkki on Etelä Pohjanmaa eli Pohjanmaa missä minä aasun on käyttöraha 182€ kk tiedustelin asia.

      • Anonyymi

        eli asia selvisi kun otit oikeaan tahoon yhteyden etkä suomi 24 palstalle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe