Nyt voin jo kertoa, että jouduin jo aikaa sitten edesmenneen seurakuntasisaren julmia piirteitä sisältäneen kaltoinkohtelun uhriksi. Sattuu niin paljon vieläkin, että voin tässä kertoa nyt vain alkuraapaisun. Läpsäisy pyllylleni tai polven silittely eivät olleet mitään siihen nähden, miten hän muuten traumatisoi minua. Julma. Adventtikirkon ei pitäisi koskaan saada anteeksi sellaisen pedon pitämistä leivissään. Olin lapsi. Olin tyttö. Se kiinnitti. Se hylkäsi. Se loukkasi. Se satutti. Vieläkin ikävät muistot ja synkät ajatukset palaavat mieleeni. Mielenraiskaaja.
Adventtikirkon seurakuntasisar satutti minua.
37
562
Vastaukset
- Anonyymi
niitä on jonkin verran seurakunnissa... siksihän he tulevat, ´´ eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. mutta he sanovat: ``Parantaja paranna itsesi´´
- Anonyymi
Tällaiset tapaukset pitäisi julkistaa lehdissä ja televisiossa. Adventtikirkko saatettava näin vastuuseen teoistaan ja laiminlyönneistään. Nämäkin tapaukset ovat olleet lähes poikkeuksetta laajemman joukon tiedossa. Vastuu kuuluu kirkolle, kun sen työntekijät toimivat tai toimineet väärin. Puhutaan vakavista asioista
- Anonyymi
Kaikki adventistit ovat sairaita henkisesti sekä aivopesty jumalhulluiksi.
Ellei henkilö ole aikaisemmin ollut vakavasti henkisesti sairas, niin adventtikirkon piirissä henkinen sairaus voimistuu vuosi vuodelta.
Pastoreita on oikein kehotettu alistamaan ihmisiä niin henkisesti kuin fyysisestikin, koska se tekee ihmisestä kuuliaisen ja nöyrän pokkuroijan, jota on sitten helppoa käyttää hyväksi kaikin tavoin taloudellisesti ja henkisesti.
USA:ssa kehitetty ja keksitty adventismin kultti perustuu ainoastaan rahan sekä mammonan keräämiseen pois kultin piiriin alistetuilta ihmisiltä.- Anonyymi
Edellinen teksti keinoälyn tekemänä:
"Adventistit ovat kaikki henkisesti sairaita ja aivopestyjä uskonnollisella fanaattisuudella. Jos henkilö ei ole aiemmin ollut vakavasti henkisesti sairas, niin adventismin ympäristössä hänen henkinen sairautensa pahenee vuosi vuodelta. Pastoreita ja kultin valtaapitäviä on rohkaistu alistamaan ihmisiä sekä henkisesti että fyysisesti, koska se tekee ihmisistä kuuliaisia ja nöyriä, joita on helppo käyttää hyväksi taloudellisesti ja henkisesti. USA:ssa on kehitetty 'adventtikirkko' nimeä kantava kultti, joka keskittyy ainoastaan rahan ja mammonan keräämiseen pois alistamiltaan ihmisiltä."
- Anonyymi
Adventistisisar halusi vain piiskaa pyllylle?
Hän halusi satuttaa sinua, koska halusi tulla itse satutetuksi.
Olisit vain mennyt mukaan piiskaamiseen.- Anonyymi
Älä yritä mitätöidä kokemustani huonolla huumorilla. En ollut ainoa uhri. Tiedän kahden muunkin vielä adventtikirkkoon kuuluvan kokeneen kovia. Runsaasti tyttöjä ja nuoria naisia seurakuntiin värvänneen kurjaan käytökseen ei puututtu. Mukana oli kiristämistä ja uhkailua. Vallankäyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä mitätöidä kokemustani huonolla huumorilla. En ollut ainoa uhri. Tiedän kahden muunkin vielä adventtikirkkoon kuuluvan kokeneen kovia. Runsaasti tyttöjä ja nuoria naisia seurakuntiin värvänneen kurjaan käytökseen ei puututtu. Mukana oli kiristämistä ja uhkailua. Vallankäyttöä.
Helppohan se sinun on tuollaisia syytöksiä nyt esittää, kun syytetty ei voi enää puolustautua ja kertoa omaa kantaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppohan se sinun on tuollaisia syytöksiä nyt esittää, kun syytetty ei voi enää puolustautua ja kertoa omaa kantaansa.
Miksi hyökkäät uhrin/uhrien kimppuun? Onko tuo sinusta kristitylle sopivaa käytöstä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hyökkäät uhrin/uhrien kimppuun? Onko tuo sinusta kristitylle sopivaa käytöstä?
Kannattaa ottaa yhteyttä Uskontojen uhrien tuki Ry:hyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ottaa yhteyttä Uskontojen uhrien tuki Ry:hyn.
Julkisuus on parasta lääkettä. Adventtikirkko kaipaisi sitä lisää taas. Motin jutuista on jo aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kuka vain voi väittää mitä vain, eikä kohde voi enää puolustautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisuus on parasta lääkettä. Adventtikirkko kaipaisi sitä lisää taas. Motin jutuista on jo aikaa.
Samalla tavalla, julkisuus huumekaupoista ja kauppiaista pitää julkistaa- sairastuttaahan se yhteiskunnan, perheet ja uhrit.
ts. nimet seinälle, kivet taskuun, ja kivittämään, niin maailma pelastuu.
myös sairas bisnesmaailma- niin hirsipuut risteiksi teittenvarsille, niin markkinatalous pelastuu, tervehdyttämisen kautta. ts. varkaalta - käsi poikki.
Parempi käsipuolena mennä taivaan valtakuntaan, kuin koko ruumis hukuttaa helvetin tuleen. Maailman kauppiaat- siinäpä kohde.
Näin päästään uutta valtakuntaa rakentamaan.
- Anonyymi
Typerä aloitus, jossa syyllistetään syyttömät ihmiset yhden väärin toimineen ihmisen perusteella.
- Anonyymi
Pastorit ja seurakuntien vanhimmat suojelivat sitä. Kyse ei ollut yhden ihmisen pahoista teoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastorit ja seurakuntien vanhimmat suojelivat sitä. Kyse ei ollut yhden ihmisen pahoista teoista.
Silti yleistyksesi on typerä. Syytät syyttömiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä bruuttukseni, sinä suojelet maailmaa, etkä katko varkailta käsiä, kivitä huumekauppiaita..... taidatkin olla fariseus..
- Anonyymi
Typerä aloitus. Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Minua suututtaa kaikkien adventistien tekopyhyys.
He ovat ulkokultaisia, penseitä, itseriittoisia, ylpeitä, mielestään ainoita oikeaoppisia jne.
Heissä on siis näennäisesti jumalisuuden ulkokuori, mutta sisältä he ovat täynnä kuolleitten luita.- Anonyymi
No no älähän nyt liioittele, et ole tavannut kaikkia advareita.
Jotkut Ruottalaiset aikoinaan luulivat että kaikki Suomalaiset ovat samanlaisia, kun olin siellä 70 luvulla. - Anonyymi
Kuvailit siis itsesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No no älähän nyt liioittele, et ole tavannut kaikkia advareita.
Jotkut Ruottalaiset aikoinaan luulivat että kaikki Suomalaiset ovat samanlaisia, kun olin siellä 70 luvulla.Kaikki adventistit ovat samanlaisia, kusetettuja.
Made in USA kusetettuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki adventistit ovat samanlaisia, kusetettuja.
Made in USA kusetettuja.Vain sinun päässäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinun päässäsi.
Siis adventtikirkon pastorin alapäässä.
- Anonyymi
Sinua suutttaa tekopyhyys.
Onko nuttusi valkoinen.. taidatkin olla itse se --itseriittoinen, maailman markkinatalouden fariseus ja pyhittäjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki adventistit ovat samanlaisia, kusetettuja.
Made in USA kusetettuja.Taidat itse olla joko vaippahousuinen, tai märkähousuinen tuttisuu- itkeä vollotat, jos joku koskisi sinun maailmalliseen leikkikalujen arsenaaleihin, eikös vain?
Mietihän itseäsi peilin edessä ja ole rehellinen---- kukahan on sinua kusettanut ja jättänyt housusi jalkaan, senverran märkyyttä näyttää olevan pöksyissäsi
- Anonyymi
Seurakuntasisaret ovat tunnetusti häijyä porukkaa.
Usein he ovat myös vanhoja piikoja ja feministejä.
Kaiken takana on lesbous, eivätkä he kiihotu vastakkaisen sukupuolen rakkauden tunnustuksista.- Anonyymi
Sinä se oikein haureellinen oletkin, kun suussasi on panettelun henki.
- Anonyymi
Höpöhöpö.
- Anonyymi
Seurakuntasisar on puutteessa oleva ladattu ase.
Joka sen aseen käyttämäksi joutuu, kokee taivaallisen tähtisateen.
Kokemusta on, kun koko yö ja seuraava päivä 'vuoteen omana' kului kuin enkelten siivillä. Elämän sauva oli pari päivää kuin bussin alle jäänyt. - Anonyymi
Eikö tämmöiset asiat kuuluisi viranomaisille? Ymmärrän kyllä, että voi olla vaikeaa todistaa asiaa ja vielä vaikeampaa olla seurakunnassa sen jälkeen, kun on leimattu petturiksi. Tänne kirjoittelemalla saattaa olla terapeuttinen, mutta siihen se taitaa sitten jäädäkin.
- Anonyymi
Provo aloitus ja miehen tekemä.
- Anonyymi
"Provo aloitus ja miehen tekemä."
Kyllä se niin on, että isävainaa se ei käyttänyt kumia vaan naatiskeli paljaalla, joten miehen tekemähän se minä vain olen. Miten olisi käynyt, jos kortonki olisi ollut vedetty päälle?
Olisin minäkin jäänyt kumin sisään ja tukehtunut hapen puutteessa?
- Anonyymi
Minulle seurakuntasisar aiheutti vain ja ainoastaan nautintoa. Sain piiskaa ja halusin sitä vain lisää. Karjuin onnesta.
- Anonyymi
Eikös me kaikki seurakunnan sisaret ole seurakuntasisaria?
Onhan noista seurakunnan veljistäkin ainakin osa seurakuntasisarien 'maakuukammarissa' alullepanemia?
- Anonyymi
Kyllä oli taas typerä aloitus. Tämänkaltaisia typeriä aloituksia on monilla muillakin palstoilla.
- Anonyymi
Mitä typerää siinä on, kun seurakuntasisar satuttaa?
Toiset oikein pyytämällä pyytävät satuttamaan.
Ihanaa, kun seurakuntasisar antaa piiskaa lateksihaalareissaan.
- Anonyymi
Itselläni on vaatekaapissa nahkasuiskaleista valmistettu ruoska sekä USA:n poliisivoimien täydellinen poliisin asu.
Puen aina lauantai-iltaisin asun päälleni ja haluan piiskaa, jo huonosti hoidetun työnikin vuoksi. En ole saanut seurakuntaan tarpeeksi uusia jäseniä. Olen ansainnut piiskaa. Piiska tekee niin hyvää.
Pastorinne Tampereelta, Armossa ja välillä Uskossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982