Jeesus varoitti "valejeesuksista"...

Anonyymi-ap

Jeesus varoitti omia Karitsan apostoleitaan vääristä henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä.

Jeesus varoitti omia apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä damaskontien valejeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista suuruuksista.

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

1. Joh. 2:26

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

128

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus opetti eläissään hänen kanssaan kulkeineille oikeille Karitsan apostoleille kaiken mahdollisen, mitä elämiseen ja pelastukseen kuuluu tietää.

      Joh. 15:15

      En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

      Ilm. 21:14

      Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kristityt on Jeesuksen kavereita.Demonit hermostuu meistä.


    • Anonyymi

      Sitä on kaikenlaista.

      • Anonyymi
        UUSI

        Juutalainen Saul sai pahan hengen juutalainen Saul Paulus sai piikin lihaansa kun ylpeili ja juutalainen Job sai paiseet ja juutalaisesta magdalan marinassa oli demoneja.


    • Anonyymi

      Jeesuksen maanpäällinen julistus ja kaksitoista apostolia olivat Israelia ja juutalaisia varten. Me pakanakansat olimme tuolloin vielä "koiria". Vasta se mitä ilmoitettiin myöhemmin Pietarille ja kunnolla vasta Paavalille, on tuonut pelastuksen meille, ja se pelastus on yksin turvaamisessa Jeesukseen. Tätä totuutta vastaan taistelevat kaikki uskonnot kuten kirkkouskovaisuus ja erilaiset lahkot.

      • Anonyymi

        Lopeta valehtelu sinä helluntailainen!

        Paavali oli oikeiden apostoleiden sekaan luikerrelut valheapostoli joka keksi eriyisalakseen pakanoiden apostolin tehtävät.
        Paavali eksytti sekä Juutalaisia että pakanoita, oli molempien eksyttäjiä.

        Jeesuksen seurassa kulkeneen Karitsan apostolit olivat oikeita sekä Juutalaisten että pakanoiden apostoleita. Paavali oli valheveikko, joka soluttautui jälkikäteen apostoleiden joukkoon.

        Karistsan eli Jeesuksen kanssa eläneet ja kulkeet oikeat apostolit Jeesus valtuutti viimeisllä ylipäällikön päiväkäskyllä eli delgoi heidät omalla vallallaan kastamaan kaikki maailman ihmiset, kaikki kansat, siis myös pakanakansat Juutalaisten lisäksi omikseen ja kasteen jälkeen oli käskyjen opetus. Ensin kaste ja sitten opetus on Jeesuksen järjestys, ensin kasteessa pestään synti pois ja perisynnin kirous otetaan pois ja vuodatetaan sydämeen Pyhän Henki, niin sitten ihmien ymmärtää oikein opetuksen ja käskyjen merkityksen.

        Jeesuksen järjestys, ensin kaste syntien pesemiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi ja vasta sitten käskyjen opetus, niin ihminen ymmärtää asiat oikein.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta valehtelu sinä helluntailainen!

        Paavali oli oikeiden apostoleiden sekaan luikerrelut valheapostoli joka keksi eriyisalakseen pakanoiden apostolin tehtävät.
        Paavali eksytti sekä Juutalaisia että pakanoita, oli molempien eksyttäjiä.

        Jeesuksen seurassa kulkeneen Karitsan apostolit olivat oikeita sekä Juutalaisten että pakanoiden apostoleita. Paavali oli valheveikko, joka soluttautui jälkikäteen apostoleiden joukkoon.

        Karistsan eli Jeesuksen kanssa eläneet ja kulkeet oikeat apostolit Jeesus valtuutti viimeisllä ylipäällikön päiväkäskyllä eli delgoi heidät omalla vallallaan kastamaan kaikki maailman ihmiset, kaikki kansat, siis myös pakanakansat Juutalaisten lisäksi omikseen ja kasteen jälkeen oli käskyjen opetus. Ensin kaste ja sitten opetus on Jeesuksen järjestys, ensin kasteessa pestään synti pois ja perisynnin kirous otetaan pois ja vuodatetaan sydämeen Pyhän Henki, niin sitten ihmien ymmärtää oikein opetuksen ja käskyjen merkityksen.

        Jeesuksen järjestys, ensin kaste syntien pesemiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi ja vasta sitten käskyjen opetus, niin ihminen ymmärtää asiat oikein.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä

        Jeesus: "kaikki kansat" pitää sisällään myös pakanakansat, joihin oikeat apostolit saivat Jeesukselta kastekäskyn ja valtakirjan tehdä heistä itselleen opetuslapsia.

        Paavali ei kuullut mitään Jeesuksen opetuksia, eikä tuntenut Jeesuksen ääntä.

        Oli helppo eksytettävä Damaskontien valejeesuksille.


      • Anonyymi
        UUSI

        Luetaan filippiläisille kirje luku 3 koirista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus: "kaikki kansat" pitää sisällään myös pakanakansat, joihin oikeat apostolit saivat Jeesukselta kastekäskyn ja valtakirjan tehdä heistä itselleen opetuslapsia.

        Paavali ei kuullut mitään Jeesuksen opetuksia, eikä tuntenut Jeesuksen ääntä.

        Oli helppo eksytettävä Damaskontien valejeesuksille.

        Ne joilla on peite ei näe Jeesusta.


    • Anonyymi

      Jättäkää jo ne karitsat rauhaan.
      Sairasta.

    • Anonyymi

      Satujeesus varoitti poikaystäviään valejeesuksista.😁

    • Anonyymi

      Paavali oli juoni mies, paatunut eksyttäjä sekä Juutalaisille että Kristityille.

      Juutalaisten eksyttämistä varten Paavali tekeytyi vanhan liiton nasiiriksi, vaikka eihän uudessa liitossa enää mitään mitään nasiireja ollut.

      Ap. t. 18:18

      Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

    • Anonyymi

      Paavali oli kotoisi nykyisen Turkin alueelta, jossa oli voimassa nykyisten talibaanien määrykset naisten alistamisesta ja hyväksikäytöstä.

      Paavali vaati naisilta burkan ja huntupakon ja vaati naisia olemaan täysin vaiti seurakunnassa. Paavali oli piru mieheksi, siksi toiset samanhenkiset miehet suitsuttaa Paavalin oppeja.

      Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
      Teidän vaimonne pitää seurakunnissa ääneti oleman; sillä ei heille ole sallittu puhua, vaan että he ovat alamaiset, niinkuin myös laki sanoo.

      Kyllä laki kelpasi Paavalille kun oli kysymys naisten alistamisesta.

    • Anonyymi

      Paavali oli murhamies ja yritti epätoivoisesti kumota lain merkityksen ja etenkin murhamiehelle, puhumalla pelkistä henkien kanssa elämisestä ja henkien pillin mukaan elämsestä, ilman pelkoa lain säätämistä rangaistuksista, jotka odotti synnin tekijöitä, eli lain rikkojia. Ei ihminen pääse tekojaan pakoon, kun viimeinen tuomio tulee.

      Jeesus sanoi, että ei murhamiehet edes peri Jumalan valtakuntaa. Kyllä se koski tasapuolisesti kaikkia ihmisiä, myös Paavalia.

      1. Joh. 3:15

      Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

    • Anonyymi

      Paavalin opeista kannattaa sanoutua irti hyvissä ajoin, eikä vasta taivaanportilla.

      Mitäs muitakaan nämä on kuin helluntailaisia?

      Matt.7

      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Hyvää opetusta. Kiitos Herralle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää opetusta. Kiitos Herralle!

        Saunatonttu kiittää.


    • Anonyymi

      Aloittaja yksi noista eksyttäjistä.

      • Anonyymi

        Totuus tekee kipeää.


    • Anonyymi

      Mikähän näitä eksyttäjiä vaivaa, kun he näin avoimesti osoittavat asiantuntemattomuutensa Jeesuksen kokonaisvaltaisesta viisaudesta. ? He ylentävät itsensä yli Jumalan, kuten Luziferkin teki. Tästä voi vetää johtopäätöksen, että heitä riivaa Luzufer. Teidän viisautenne on kuin hiekan jyvä Mount Everestin rinnalla. Riekutte kuin varisparvi Paavalin, Jeesuksen vaikuttaman ja Pyhittämän, sanoman kimpussa.

      • Anonyymi

        Herkkäuskoiset ihmiset luottavat Tarsolaiseen murhamieheen kuin lohikäärme mahtavaan sarveensa.

        Luottamus Paavaliin vaan lisääntyy, kun hän tunnustaa valehtelevansa tarvittaessa, eikä pidä sitä edes syntinä.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

        Kyllä silloin kannattaisi mennä peilin eteen ja tutkia omaa itseään, missä uskossa itse on, kun lähtee seuraamaan ehdoitta valehtelevaa murhamiestä ja hylkää Jeesuksen ja hänen seurassa kulkeineiden oikeiden Karitsan apostoleiden opetuksen. Vanhan Testamentin ikuisista totuuksista puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkäuskoiset ihmiset luottavat Tarsolaiseen murhamieheen kuin lohikäärme mahtavaan sarveensa.

        Luottamus Paavaliin vaan lisääntyy, kun hän tunnustaa valehtelevansa tarvittaessa, eikä pidä sitä edes syntinä.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

        Kyllä silloin kannattaisi mennä peilin eteen ja tutkia omaa itseään, missä uskossa itse on, kun lähtee seuraamaan ehdoitta valehtelevaa murhamiestä ja hylkää Jeesuksen ja hänen seurassa kulkeineiden oikeiden Karitsan apostoleiden opetuksen. Vanhan Testamentin ikuisista totuuksista puhumattakaan.

        Saatana sokaisi Saulus Tarsolaisen Damaskontiellä salamaniskulla. Samoin käy jos lähtee seuraamaan pelkkiä Paavalin opetuksia ja opit ovat pelkkää "Paavalismia" ja korottaa ne ylimmäiseksi ohjeeksi.


    • Anonyymi

      Aloitus on jumalattoman

      • Anonyymi

        Aloitus on puhdasta totuutta.

        Siksi se saa väärämieliset raivon valtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on puhdasta totuutta.

        Siksi se saa väärämieliset raivon valtaan.

        Eihän tällä palstalla ole kukaan raivonnut, sinua lukuun ottamatta.😁


    • Anonyymi

      Eipä kannata luottaa valehtelevan Tarsolaisen murhamiehen puheisiin.

      Saulus piilotteli monta vuotta ulkomailla oikeilta apostoleilta ja valehteli ja muutti nimensä Paavaliksi roistojen yleisen käytännön mukaisesti. Esiintyi väärällä nimellä.

      Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta, jolla oli ja on omat seuraajansa.

      Tarkoitus pyhittää keinot.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

      • Anonyymi

        Paavali hajotti ja repi seurakuntia omilla opeillaan, ei yhdistänyt.
        Ja näin seurakuntiin syntyi keskenään riiteleviä klikkejä .

        1. Kor. 1:12

        Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

        Matt. 12:30

        Jeesus: Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.


    • Anonyymi

      Varo valejeesuksia. Se on hyvä varoitus.
      Oikeastakaan kun ei ole mitään varmaa.
      Savuna haihtui taivaan tuuliin.

      • Anonyymi

        Jeesus lupasi tulla takaisin vasta ajastan näkyvällä tavalla samaan paikkaan Galilean vuorelle mistä kastekäskyn annettuaan nousi taivaaseen.

        Enkelien sanoma totuus, ei ihmisen:

        Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

        Kaikki muut "jeesushavainnot" on eksytystä.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        Paavalin ja monen muun puheet Jeesuksen kohtaamisesta ja taivaassa käymisestä ovat harhanäkyjä tai pelkkiä valheita.

        Joh.3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

        Samoin tarinat Jumalan näkemisestä ja kohtaamisesta on ihmismielen paranoidisia tuotoksia.

        1. Tim. 6:16

        Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

        Valheet on uskonlahkojen tehokkain keino levittää lahkon "evankeliumia" ja houkutella kristittyjä vaihtamaan terve usko lahkon hurmoshenkiin ja voimavaikutuksiin.


    • Anonyymi

      Jeesus opetti oikeille hänen kanssaan kulkeneille oikeille Karitsan apostoleille kaiken mahdollisen mitä pitikin opettaa. Kyllä se pitää riittää elämiseen ja autuuteen pääsemiseksi.

      Paavali ei kuulu tuohon valittujen 12 oikean apostolin joukkoon.

      Ilm. 21:14

      Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

      Joh. 14:30

      En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

      Saatana laskeutui "valejeesuksena" kuin salama.

      Luuk. 10:18

      Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.

    • Anonyymi

      Paavali on Jeesuksen apostoli.
      Aloittaja kuuluu tähän sarjaa: Fil:3:2 Kavahtakaa noita koiria, kavahtakaa noita pahoja työntekijöitä, kavahtakaa noita pilalleleikattuja. 3:3 Sillä oikeita ympärileikattuja olemme me, jotka Jumalan Hengessä palvelemme Jumalaa ja kerskaamme Kristuksessa Jeesuksessa, emmekä luota lihaan,

      Aloittaja kuuluu tähän sarjaa: Onko tämä pride.henki?

      • Anonyymi

        Paavali oli tappaja ja valehtelija luonnoltaan. Ei tehnyt parannusta missään vaiheessa.
        Teki pahaa ja syntiä, eikä pitänyt sitä vääränä ollenkaan.

        Room. 7:19

        En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

        Room. 7:20

        Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

        Paavali ei ottanut itse vastuuta omista synneistään, murhista ja valehteluistaan.

        Yritti pistää vaan syyn vanhojen aatamien ja lihon syyksi. Ei ne ihmiset lihat mitän ajattele, eikä päätä, kyllä synneistä pitää ottaa itse vastuu ja tehdävä se parannus.

        Jos Ananiaan ja Safiiran murha olisi annettu tutkittavaksi, niin kyllä Pavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut pääepäilty siihen tekoon.


    • Anonyymi

      kuvitteletko , että kirjoittamasi >>> Fil : 3: 2 , poistaa
      Jeesuksen opetuksen EVANKELIUMISSA .

      > toinen raamatun jae ei poista toista raamatun jaetta <

    • Anonyymi

      Paavali puolusteli omia synnin tekemisiään lihoila ja vanhoilla aatameilla ja milloin milläkin selityksillä ja uusilla valheilla.

      Johannes opetti täysin eri tavalla.

      Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta. (1.Joh.3:9)

      Uutta Testamenttia koonneet teologit eivät olisi ottaneet siihen mukaan ollenkaan Paavalin kirjeitä. He kutsuivat Paavalia "Saatanan esikoiseksi."

    • Anonyymi

      Alkuseurakunta joutui nopeasti Paavalin kaltaisten antikristuksien valtaan ja hahosi omaan mahdottomuuteensa noin v. 70 jKr., kommunismi ja erilaiset opit riitautti sen ja muut apostolit karkottivat Johanneksen sieltä pois Patmos nimiselle saarelle.

      Johannes kun paljasti, että alkuseurakunta on rahanahneiden ja valehtelevien petojen vallassa. Yksi pariskuntakin tapettiin alkuseurakunnassa rahojen saamiseksi heiltä. Syy laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin.
      Pyhän Hengen syyttäminen lain rikkojaksi ja murhamieheksi on paha Pyhän Hengen pilkka.

      1. Joh. 2:18

      Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

      • Anonyymi

        Jeesuksen profetia toteutui hyvin nopeasti.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen profetia toteutui hyvin nopeasti.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Valitut tarkoittaa Juutalaisia uskovaisia, joiden kimppuun eksyttäjät kävivät uusilla opeillaan.

        Jeesus oli uskoltaan Juutalainen. Ei mikään lahkoissa hurmospäissään kaatuileva ja sekavia puhuva lahkolainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitut tarkoittaa Juutalaisia uskovaisia, joiden kimppuun eksyttäjät kävivät uusilla opeillaan.

        Jeesus oli uskoltaan Juutalainen. Ei mikään lahkoissa hurmospäissään kaatuileva ja sekavia puhuva lahkolainen.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.


    • Anonyymi

      Eihän se lopun ajan väkevä eksytys mikään väkevä olisikaan, jos joku apostoleista ei olisi saanut tehtäväkseen sitä sinne kirjoituksiin lisätä.

      Niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin peesaajia riittää vaikka kuinka paljon!

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

    • Anonyymi

      Jeesus kommunismia: pyhää sanaa Pyhässä Hengessä:

      Apt:2:43 Ja jokaiselle sielulle tuli pelko; ja monta ihmettä ja tunnustekoa tapahtui apostolien kautta.
      2:44 Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
      2:45 ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
      2:46 Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
      2:47 kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.

      Näin Herra siunasi elämäntavan: Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen. Armo on ilmaista ja kaikki muu on Jumalan lahjaa. Autuaampi on antaa kuin ottaa.

      Saatanalle ilmainen on kuin punainen vaate härälle, elämme kasinotaloudessa ja talous on yhtä fantasiaa irti todellisuudesta, uskomuksia täynnä.

      • Anonyymi

        Paavalin aikaiset ihmeet ja tunnusteot oli niitä eksyttäväisiä valeihmeitä, johon hänen saamansa henkiopas Saatanan enkeli antoi voiman ja hengen.

        Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Niitä Jeesuksen nimen mantraajia ja hokijoita ja Paavalin jäljittelijöitä piisaa lahkot pullollaan. Heille totuus selviää vasta taivaanporilla.

        Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin aikaiset ihmeet ja tunnusteot oli niitä eksyttäväisiä valeihmeitä, johon hänen saamansa henkiopas Saatanan enkeli antoi voiman ja hengen.

        Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Niitä Jeesuksen nimen mantraajia ja hokijoita ja Paavalin jäljittelijöitä piisaa lahkot pullollaan. Heille totuus selviää vasta taivaanporilla.

        Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Jeesuksen kuollessa Pyhä Henki poistui temppelistä ja tilalle hyppäsi Saatana, joka odotti vuoroaan temppelin katolla. Katolta työnnettiin alas kuolemaan uusi 12. apostoli Mattias.

        Juuri sillä hetkellä kun Jeesus huusi Jumalani, Jumalani , miksi minut hylkäsit, Saatana repäisi esiripun pois edestään, jotta kaikki papit ja pastorit voivat kumartaa uutta temppelin herraa ja ihailla niitä ihmeitä ja loistoa ja kauneutta ja rakkautta ja loistoa, mitä sieltä temppelistä alettiin jakamaan.


        Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Saatana teki identiteettivarkauden ja muutti nimensä Jeesukseksi.

        Matt. 24:5

        Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen kuollessa Pyhä Henki poistui temppelistä ja tilalle hyppäsi Saatana, joka odotti vuoroaan temppelin katolla. Katolta työnnettiin alas kuolemaan uusi 12. apostoli Mattias.

        Juuri sillä hetkellä kun Jeesus huusi Jumalani, Jumalani , miksi minut hylkäsit, Saatana repäisi esiripun pois edestään, jotta kaikki papit ja pastorit voivat kumartaa uutta temppelin herraa ja ihailla niitä ihmeitä ja loistoa ja kauneutta ja rakkautta ja loistoa, mitä sieltä temppelistä alettiin jakamaan.


        Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

        Saatana teki identiteettivarkauden ja muutti nimensä Jeesukseksi.

        Matt. 24:5

        Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        Harhaoppiset uskonlahkot julistavat olevansa evankeliumin asialla, vaikka ovat pelkkiä eksyttäjiä ja maailmanlopun ja tempauspäivien laskijoita "aika on lähellä."

        Luuk. 21:8

        Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.


    • Anonyymi

      Mitenkä mahtuu kaikki uskovat Galilean vuorelle katsomaan taivaasta palaavaa Jeesusta!? Ei millään. Jos on huono sää, pitää olla lämpimiä huopia ja töppösiä tarjottavana.
      Bajamajojakin pitää olla ihan hirveästi, myös juoma-sekä ruokapisteitä pitää olla tosipaljon. Myös ensiapupaikkoja on oltava riittävästi, koska suurin osa on vanhempaa uskovaista. Rollaattorelle on oltava omat parkkialueet, kyynärsauvojen narikat on oltava.
      Muistisairaille pitää olla kädestä pitäen opastus.
      Todella hankala operaatio on Jeesuksen paluu omiensa luo.

      • Anonyymi

        Niinpä. Lestojenkin suviseurat jää toiseksi, sen tapauksen rinnalla.


      • Anonyymi

        Paavalin levittämä valheen henki estää sinua uskomasta Jumalan sanaa, että Jeesus palaa ihan rauhallisesti samaan paikkaan Galilean vuorelle, josta taivaaseen nousi. Siinä se taivaanporti ja käytävä ja porttaali taivaaseen on ja pysyy ihan samassa kohtaa.

        Ap. t. 1:11

        Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."

        Paavali oli valheellisten keksimiensä tarinoiden kertoja. Paavali ajatteli, että maapallo on pannukakun muotoinen ja ihmisiä temmataan yläilmoihin eli pilven päälle, jossa niitä Jeesuksen häitä vietetään ja siellä on hyvä näköalat.

        Paavali ei käsittnyt, että siellä Jeesuksen häissä pilven päällä olisi pitänyt olla vähintään pilkkihaalarit päällä ja happilaiteet mukana. Siellä on kova pakkanen ja halppi vähissä.


      • Anonyymi

        Ei siellä ole kuin se piskuien lauma, joka näki Jeesuksen taivaaseen nousevan, ne on kaikki Juutalaisia.

        Sitähän Jeesus ajatteli, että löytäneeekö hän enää oikeaa Juutalaista uskoa kun tulee takaisin.

        Jeesus oli Juutalainen alusta loppun asti, eikä perustanut mitään muuta uskontoa.

        Jeesuksen usko on Juutalaisuus, ei mikään Paavalin kehittelemä muunlainen uskonto pelkien henki-ilmiöitten perässä juokseminen.

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Paavali yritti kovasti kumota Jumalan lait ja käskyt, koska oli murhamies ja valehtelija ja koska niiden tekojen ja lakien niiden perusteella kerran tulee viimeinen tuomio.


    • Anonyymi

      Jotka halveksii Jeesuksen ristin työtä ei ymmärrä evankeliumia, ja halveksivat armoa kun on kylmät robotti aivot.

      Pistäppä muutama sana empatiasta armosta anteeksiannosta, jotka on etiikkaa ja moraalia. henkisiä ominaisuuksia jossa ihminen on ihmiselle ihminen, ei susi! Kuten Jeesus joka uhrasi itsensä ihmisen syntien tähden. Koita ymmärtää edes narratiivi ja sen idea Jumalan puolelta, jotta oikeudenmukaisuus säilyy, ja synti tuomitaan ja armo voi astua voimaan.
      Presidentti voi armahtaa laillisesti, miksei sitten Jumala.

      Koita ymmärtää edes narratiivi ja sen idea Jumalan puolelta, jotta oikeudenmukaisuus säilyy, ja synti tuomitaan ja armo voi astua voimaan.

    • Anonyymi

      Tämä on uskon ykkösasia: Jeesuksen ristintyö: Heb: 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

      <<23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.<<


      Tämän jälkeen seuraa työt uudessa hengessä. Ei omat työt ne jotka luottivat omiin ansioihin, Jeesus heille lausuu. lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Luehan tarkemmin Matt.7

        Jeesuksen nimen hokijat eivät luota omiin tekoihinsa, vaan valheen hengen antaman voimaan tehdä ihmeitä ja tunnustekoja Jeesuksen nimessä.

        Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luehan tarkemmin Matt.7

        Jeesuksen nimen hokijat eivät luota omiin tekoihinsa, vaan valheen hengen antaman voimaan tehdä ihmeitä ja tunnustekoja Jeesuksen nimessä.

        Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Jeesus vaaroittaa Paavalin kaltaisten eksyttäjien tuomasta uudesta uskonnosta ja henkivalloista, jotka tekee asioita Jeesuksen nimessä ja veressä..

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Jollei ole lakia, ei ole syntiä eikä ole tuomiota. Sitä tilannetta Paavali havitteli opetuksillaan. Paavilla on murha, ehkä useita ja valheita tilillään ja Saatanan enkeli
        laitettu uudeksi henkioppaaksi.

        1. Joh. 3:4

        Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.


    • Anonyymi

      <<23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.<<<

      Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista. (kaikki tekee syntiä ja on Jumalan kirkkautta vailla.
      Siksi juuri on annettu armon Evankeliumi jotta ihmise voisivat pelastua.

      Tulivuori jumala käy informaatiosotaa Jeesuksen Kristuksen armon evankeliumia vastaan.
      Sekoittaa asiat keskenään, ovat väärässä narsismin ylimielisessä hengessä. Ei ne itse sitä tajua.

      • Anonyymi

        Ei kaikki tee syntiä, se on pötypuhetta ja ihmisten syyllistämistä.

        Luuk. 5:32

        "En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä parannukseen."

        Room. 11:4

        Mutta mitä sanoo hänelle Jumalan vastaus? "Minä olen jättänyt itselleni seitsemäntuhatta miestä, jotka eivät ole notkistaneet polvea Baalille."

        Room. 11:5

        Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa jäännös armon valinnan mukaan.


    • Anonyymi

      Vaikka olisi tehnytkin syntiä, niin katuva syntinen saa synnit anteeksi.

      Ps. 112:4

      Oikeamielisille koittaa pimeydessä valkeus, armollinen, laupias ja vanhurskas.

    • Anonyymi

      Nämä tyypit on lahkolaisia, esim. helluntailaisia, omasta mielestään tosiuskovaisia, jotka ei muuta hoekaan kuin Jeesuksen nimessä ja veressä, aamenta ja halleeluujaa päälle.

      Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Nämä on niitä kiihkouskovaisia, helluntailaisia tms. hihhuleita
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on niitä kiihkouskovaisia, helluntailaisia tms. hihhuleita
        13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Ei piru tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa.

        Piru tulee ihmistä vastaan lahkosaarnaajan hahmossa, hieno puku päällä ja krusifiksit kaulassa ja nahkakantinen Raamattu kansalle kainalossa ja kysyy sinulta: Rakas ystävä, oletko uskossa, lähde meidän mukaan, niin tutkitaan Raamattua yhdessä.


    • Anonyymi

      Mikä se on tässä maailmassa, kun aina on niitä matkijoita? Ovatko matkijat vain (tyhmiä) ruotsalaisia, niin kuin he kertovat olevansa vai jonkun toisen uskonlahkon jäseniä? Ruotsalaisten mielestä joidenkin psykoosit ovat niin kiinnostavia, että niitä esittämällä voi saada jotain hyötyä Ruotsiin, Niin kuin Elon Musk olisi Teslan omistaja. Eikä olekaan oikeasti ja sitten Elon Muskilta meneekin maine ja kaikki joutuvat kärsimään sen takia.

      • Anonyymi

        Raamatusta löytyy ohjekirja lopunaikojen tilanteiden selvittämistä varten. Sitten Suomessa oli Chris Martinin tapaus. Yksi espoolainen oli venähtänyt niin pitkäksi ja komeaksi, etteivät hänen sukulaiset tunnistaneet häntä Helsingin musabisneksessä serkukseen. Vaan jonkinlaiseksi wannabe-haaveilijaksi. Oli puhetta siitä, että koko Suomi pitäisi jakaa länteen ja itään. Lännessä ollaan kansainvälisellä tasolla ja idässä on hullu, jos suomalainen haaveilee olevansa lähelläkään kansainvälistä tasoa. Chris Martin päätti lähteä musabisneksen huipulle ilman häntä tuntevia sukulaisia ja sai itselleen englantilaisen imagon. Englantilaiset olivat todella tyytyväisiä siitä, että hän suostui englantilaiseksi. Eli näistä sukulaisista ja tuntemisista. Ettei voi olla se heidän tuntema serkkupoika eli ei voi olla se sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatusta löytyy ohjekirja lopunaikojen tilanteiden selvittämistä varten. Sitten Suomessa oli Chris Martinin tapaus. Yksi espoolainen oli venähtänyt niin pitkäksi ja komeaksi, etteivät hänen sukulaiset tunnistaneet häntä Helsingin musabisneksessä serkukseen. Vaan jonkinlaiseksi wannabe-haaveilijaksi. Oli puhetta siitä, että koko Suomi pitäisi jakaa länteen ja itään. Lännessä ollaan kansainvälisellä tasolla ja idässä on hullu, jos suomalainen haaveilee olevansa lähelläkään kansainvälistä tasoa. Chris Martin päätti lähteä musabisneksen huipulle ilman häntä tuntevia sukulaisia ja sai itselleen englantilaisen imagon. Englantilaiset olivat todella tyytyväisiä siitä, että hän suostui englantilaiseksi. Eli näistä sukulaisista ja tuntemisista. Ettei voi olla se heidän tuntema serkkupoika eli ei voi olla se sama.

        Raamatun mukaan eksytykset ja valheet tulee lännestä päin.

        Dan. 8:5

        Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.

        Parhamilla ja Olsenilla oli mahtava ja kova sarvi, josta ne ne tuli kuuluisaksi.


    • Anonyymi

      <<Ei kaikki tee syntiä, se on pötypuhetta ja ihmisten syyllistämistä.<<

      Älä viitsi naurattaa ja valehdella kun et edes ymmärrä asiaa, et osaa muuta kuin jakaa disk informaatiota, se on jo syntiä. Mutta eihän satanistit tee omasta mielestään syntiä, ne tekee hyvin pahaa ja se on hyvin tehty. Siitä ne saa kiitoksen.
      Armoa ei fasistit tunne!

      • Anonyymi

        Lahkojen herra Saatana on syyttäjä, joka syyttää kaikkia synneistä, vaikka Jeesus sovitti synnit ristinkuiolemalla ja kasteessa Jeesuksen sovintouhri on luettu kastettavan hyväksi.
        Ei jumala armoaan ja kutsumistaan kadu eikä muuta. Pelastus realisoituu ylösnousemuksessa ikuiseen elämään Kristuksen ruumiin jäsenenä.

        Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
        Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
        Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
        Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtäläisessä kuolemassa, niin olemme samoin myös yhtäläisessä ylösnousemuksessa.
        Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.


    • Anonyymi

      Ei kaikkia pidä syyllistää ja ahdistaa tekosynneillä.

      Matt. 9:12

      Jeesus kuuli sen ja sanoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat.

      Mark. 2:17

      Jeesus kuuli sen ja sanoi: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan hurskaita, vaan syntisiä."

      Luuk. 15:7

      Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

    • Anonyymi

      Kristityt kirkot opettaa käskyt jo heti kristuksen omiksi kastetuille lapsille rippikoulussa. Ensin kaste ja sitten opetus.

      Joh. 14:21

      Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      Kristukseen kastettu lapsi on syntynyt Jumalasta, Ylhäältä vedestä ja Hengestä. (Joh.3:5)

      Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta. (1Joh.3:9)

      Monet tottelee käskyjä ja ovat saavat siunaukset omakseen. Ja Jeesus ilmestyy sellaisen kuuliaisen ihmisen elämään, koska hän rakastaa Jumalan käskyjä ja tottelee niitä.

      Helluntailaiset viittaa kintaalla Jumalan käskyille, heitä kiinnostaa vaan henkimaailmassa eläminen villitsevien hurmoskenkien metsästäminen.
      Se on paha synti se.

      • Anonyymi

        Helluntailaiset ja muut hurmahenkiset lahkolaiset vihaavat Jumalan käskyjen noudattamista.

        Heitä kiinnostaa vain epäpyhät hurmoshenget ja niiden kanssa touhuaminen.

        Oikea Raaamttu ja Katekismus, jossa käskyt on selitetty, on lahkolaisille kuin punainen vaate.


    • Anonyymi

      Saatanan juoni on syyttää kaikkia ihmisiä synnistä ja sitten ehdottaa ratkaisuksi lahkouskoon kääntymistä ja pirullista uusintakastetta eli lahkokastetta, käännynnäikastetta sen päälle lahkoon liittymistä ja maksavaksi jäseneksi alkamista ja kymmenyksien maksamista niin taivaspaikka varmistuu.

      • Anonyymi

        Samalla tavallahan kristinuskon harhaiset hihhulit ostavat itselleen kuvittelemaansa taivaspaikkaa, maksamalla koko ikänsä kirkollisveroa. On törkeyden huippu, että puolustuskyvytön lapsi kastetaan mokoman huijauksen maksavaksi jäseneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla tavallahan kristinuskon harhaiset hihhulit ostavat itselleen kuvittelemaansa taivaspaikkaa, maksamalla koko ikänsä kirkollisveroa. On törkeyden huippu, että puolustuskyvytön lapsi kastetaan mokoman huijauksen maksavaksi jäseneksi.

        Kaste Jeesukseen Kristukseen >"Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen"<

        on hihhuleille HUIJAUS ! . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaste Jeesukseen Kristukseen >"Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen"<

        on hihhuleille HUIJAUS ! . . .

        1.Joh.5
        6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

        Jeesuksen selvä KÄSKY kastaa nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

        Oikeat apostolit kuulivat kastekäksyn. Paavali ei ollut heidän joukossaan, vaan jossain tappohommissa, kun Jeesus antoi kastekäskyn, kastevaltuuden ja kehotuksen käksyjen opettamiseen kastetuille. Juuri niin kuin oikeat kristilliset kirkot tekevät.

        Matteus oli Jeesuksen seurassa kulkenut apostoli. Paavali ei sitä ole.

        Matt.28

        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

        Svenska Bibeln 1917
        18 Då trädde Jesus fram och talade till dem och sade: »Mig är given all makt i himmelen och på jorden.
        19 Gån fördenskull ut och gören alla folk till lärjungar, döpande dem i Faderns och Sonens och den helige Andes namn,
        20 lärande dem att hålla allt vad jag har befallt eder. Och se, jag är med eder alla dagar intill tidens ände.»

        King James
        18 And Jesus came and spake unto them, saying, All power is given unto me in heaven and in earth.
        19 Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of the Father, and of the Son, and of the Holy Ghost:
        20 Teaching them to observe all things whatsoever I have commanded you: and, lo, I am with you alway, even unto the end of the world. Amen.

        Kaikilla Jenkkilahkoilla (Jehovalaisuus, Helluntailaisuus, Mormonismi, Adventismi) on omat raamatut ja pyhät kirjat, jotka on tehty heidän oppien mukaan, ja niissä Jumalan Kolme Persoonaa on erotettu toisistaan.


    • Anonyymi

      <<23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.<<

      Tämä on uskon ykkösasia: Jeesuksen ristintyö: Heb: 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!

      Tämän jälkeen seuraa työt uudessa hengessä. Ei omat työt ne jotka luottivat omiin ansioihin, Jeesus heille lausuu: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      Eikä Jumalan tahto muutu, siitä johdetaan pelastus. Luojan ja luodun välillä on ontologinen kuilu. Jeesukseen ei voi ihminen lisätä mitään. Pelastus on yksin Jeesuksen käsissä eikä Häntä voi pettää, Kaikki ansiot ja keinot pois, jäljelle vain Jeesus!
      Kaste on uskon seuraus! Ensin usko ja sitten kaste, jos on mahdollista, jotkut ottaa uskon vastaa viime hetkellä, ettei ehditä kastaa. Ihminenkö tässä asiaa tuomariksi?

      Jätän asian Jeesukselle, Hänelle se kuuluu!

      • Anonyymi

        Mitäs muitakaan nämä on kuin helluntailisia.


        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs muitakaan nämä on kuin helluntailisia.


        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Juu, lahkolaisia, kaatajapastoreita ne eksyttäjät ovat..

        13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
        15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.


      • Anonyymi

        Ei se Jeesuksen ristiinnaulisssemisen hokeminen ja sillä ilakointi tuo sitä ristinsovitusta ihmisen hyväksi.

        Raamatun mukaan Ihminen kasteessa liitetään Kristuksen kuoleman ja ylösnousemuksen osalliseksi ikuista elämää varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se Jeesuksen ristiinnaulisssemisen hokeminen ja sillä ilakointi tuo sitä ristinsovitusta ihmisen hyväksi.

        Raamatun mukaan Ihminen kasteessa liitetään Kristuksen kuoleman ja ylösnousemuksen osalliseksi ikuista elämää varten.

        "he kun jälleen ristiinanulitsevat Jeesuksen" ...ei Jeesus itsekään siitä tykkää, että hänet kuvataan jatkuvasti lähes alastomana kuolinkamppailussa verissään häpeäpaalussa.

        Jeesus on noussut taivaaseen ja llähetti sieltä kasteessa synneistä pestyyn sydämeen oman Totuuden Henkensä vakuudeksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "he kun jälleen ristiinanulitsevat Jeesuksen" ...ei Jeesus itsekään siitä tykkää, että hänet kuvataan jatkuvasti lähes alastomana kuolinkamppailussa verissään häpeäpaalussa.

        Jeesus on noussut taivaaseen ja llähetti sieltä kasteessa synneistä pestyyn sydämeen oman Totuuden Henkensä vakuudeksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

        "Nyt ei ole mitään kadotustuomiota niillä, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat."

        Se tarkoittaa kastetta Kristuksen ruumiin jäseneksi.

        Room. 9:8

        Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.


    • Anonyymi

      Naurettavia satuja keksitte.

      • Anonyymi

        joillekin raamatun sana on satuja .


      • Anonyymi

        Jumalan nauraa taivaassa käskyjensä ja lakien kumoajille, jotka tykkää pelkistä henkimaailman ilmiöistä.

        Ps. 2
        "Me heitämme pois ikeemme, katkomme orjuuden kahleet!"
        Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joillekin raamatun sana on satuja .

        Suurimmalle osalle realiteetit huomioon ottaville!


    • Anonyymi

      Eräs eksyttäjä jättää edellisen jakeen 22 sanat pois, joille nuo seuraavan jakeen 23 sanat on osoitettu. Asioiden kontekstia ei pitä hävittää.


      Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Raamatun jakeet ja sanonnat kuuluvat siihen asiayhteyteen, kuka ja kenelle on sanottu ja missä tilanteessa ja siinä yhteiskunnassa silloin eläneiden ihmisten käsitysmaailmaan tarkoitettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Raamatun jakeet ja sanonnat kuuluvat siihen asiayhteyteen, kuka ja kenelle on sanottu ja missä tilanteessa ja siinä yhteiskunnassa silloin eläneiden ihmisten käsitysmaailmaan tarkoitettuna.

        kristinuskon evankeliumi on kaikkina aikoina kaikille kansoille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kristinuskon evankeliumi on kaikkina aikoina kaikille kansoille .

        Näin on!
        Jeesus on universaalinen joka sanat ei muutu vaikka maailma katoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on!
        Jeesus on universaalinen joka sanat ei muutu vaikka maailma katoaa.

        Ei ne aavikon hiekassa muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on!
        Jeesus on universaalinen joka sanat ei muutu vaikka maailma katoaa.

        Ei kenenkään sanomiset kuoltuaan muutu. Elossa olevat niitä voi tilanteen mukaan muutella ja vääristellä, itselleen sopiviksi.


    • Anonyymi

      Tässä on Kristuksen rienaajille joille ei armo kelpaa:

      7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      He luottivat omiin kykyihin, lakihenkisyyttä: Ei turvautumista Jeesukseen, vaan hylkäsivät Jeesuksen hankkimaan armon: (emmekö me)
      Moni sanoo minulle sinä päivänä: "Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja (emmekö me) sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja (emmekö me ) sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa"?
      (emmekö me) (emmekö me) (emmekö me) (emmekö me) Ette!

      7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. 7:24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. (eivät rakentaneet Jeesus kalliolle, Jeesus on se kallio). menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      Ensin usko ja sitten teot, se on Jumalan tahto!

      • Anonyymi

        edes usko ei ole raamatun mukaan OMA TEKO .

        "Se ON Jumalan teko , että te uskotte häneen , jonka Jumala on lähettänyt"
        Joh: 6: 29

        aidon sydämenuskon synnyttää Jumala , > "Ette te valinneet minua , vaan minä valitsin teidät"


    • Anonyymi

      Kaikki on kutsuttu ja ne jotka tulevat ovat Jumalan valittuja.
      Onko oikeampaa valintaa,
      Vai onko Jumala perverssi despootti, jos Jumala on Rakkaus, siinä ei ole erotusta?

      Jeesus:" On oleva yksi lauma ja yksi paimen".
      Nykyiset juutalaiset on rotusortajia; väkivaltaa muita rotuja kohtaan ja erottelua, ja väkivalloin valtaa toisten alueita. Teko kristityt sulkee silmänsä totuudelta. Aasit ratsastaa Jeesuksella, leipäpapit.

      • Anonyymi

        Kaikki on kutsuttu ja ne jotka tulevat ovat Jumalan valittuja. Tämä on Jumalan valinta.
        Jotka tulevat.


    • Anonyymi

      Jeesus varoittii niistä jeesustelevista lahkolaisista , joita on vaikka kuinka paljon.

      Matt.7
      " MONI sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun HEILLE julki: 'Minä en ole koskaan TEITÄ tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      Alkuperäisissä kirjoituksissa ei ole mitään erillisiä jakeita, vaan asiat pitää ymmärtää siinä kontekstissa, missä ja keille ne on sanottu.

      • Anonyymi

        Heb: 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
        Jeesus on universaali ja toimi kaikkialla.

        7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. 7:24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi. (eivät rakentaneet Jeesus kalliolle, Jeesus on se kallio). menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Ensin usko ja sitten teot, se on Jumalan tahto!


      • Anonyymi

        Täytyy ymmärtää universaalinen konteksti se tulee taivaasta. Se on jo valmiina. Se ei muutu.
        Paitsi lahkolaisilla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy ymmärtää universaalinen konteksti se tulee taivaasta. Se on jo valmiina. Se ei muutu.
        Paitsi lahkolaisilla,

        Raamatun tapahtunat ja keskustelut liittyy niihin tilanteisiin ja henkilöihin, joille ne on sanottu ja siihen ajankohtaan, mitä ne tarkoittaa. Eli asioiden konteksti pitää ymmärtää.

        Jeesus puhui omille Karitsan apostoleilleen heidän opittuaan asioita, ihan suoraan ilman mitään vertauksia. Mutta isoille kansanjoukoille, kuten vuorisaarnassa hän käytti vielä vertauksia.

        Eksyttäjät yrittävät muuttaa Jeesuksen suoran puheen vertauksiksi ja pelkiksi symbooleiksi ja universaaleiksi laumumiksi, jotta saisivat tilannekohtaisen kontekstiin liittyvän konkreettisen totuuden häivytetyksi pois.




        Joh. 16:25

        "Olen puhunut tästä teille vertauksin. Tulee aika, jolloin en enää käytä vertauksia vaan kerron teille avoimesti kaiken Isästä.

        Joh. 16:29

        Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin.


    • Anonyymi

      Piru ei tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa, ei suinkaan, vaan lahkosaarnaajan hahmossa, hieno puku päällä ja kultaiset krusifiksit kaulassa, kainalossa musta nahkakantinen raamattu kansalle painos, hymyilee leveästi ja kysyy sinulta: Rakas ystävä, oletko uskossa...tule meidän mukaan, niin tutkikaan raamattua yhdessä.

      Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
      Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

    • Anonyymi

      Ei Jeesus tässä puhu mistään Muslimeista ja tai Hinduista.

      Jeesus varoitti niistä jeesustelevista tosiuskovaisiana kristittyinä esiintyvistä lahkolaisista , joita on vaikka kuinka paljon.

      Matt.7
      " MONI sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun HEILLE julki: 'Minä en ole koskaan TEITÄ tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      • Anonyymi

        Se on laittomuutta joka ei usko Jeeuksen ristintyöhön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on laittomuutta joka ei usko Jeeuksen ristintyöhön!

        Perättömien juttujen tuputtaminen ihmisille on laitonta, ei suinkaan se ettei ajatteleva ihminen niihin usko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on laittomuutta joka ei usko Jeeuksen ristintyöhön!

        Puhut eri asiasta.

        Kyllä valejeeesukset kertoo myös ristinkuolemastaaan. Ne esiintyy Jeesuksena ja puhuvat pelkästä Jeesuksesta. Eivät puhu yhtä aikaa Isästä, Pojasta ja Pyhästä Hengestä, kuten kristityt puhuvat. Ei pelkästä "Jeesuksesta".

        Tuomas teki viisaasti kun pyysi nähdä naulanjäljet Jeesuken kyljessä ja käsissä.


    • Anonyymi

      <<Eli asioiden konteksti pitää ymmärtää.<<

      Matteuksen evankeliumi:
      24:35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
      Mikä konteksti?
      Jumala on rakkaus ei mikään puolueellinen kaikkivaltias desåootto jotka vehkeellisesti koitetaan saatanallisesti syöttää kristityyjen tajuntaan.; kuten raa'at rasistit koittaa syöttää.

      Kol. 3:11 Ja tässä ei ole kreikkalaista eikä juutalaista, ei ympärileikkausta eikä ympärileikkaamattomuutta, ei barbaaria, ei skyyttalaista, ei orjaa, ei vapaata, vaan kaikki ja kaikissa on Kristus.
      Jumalako rasisti! Pois se!

      • Anonyymi

        Raamatun lauseet eivät ole mitään loitsuja, joita hokemalla samat ihmeet toistuu niitä hokemalla.

        Joh. 14:30

        En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

        Raamatussa Jeesus puhuu paljon omien Karitsan apostolien kanssa kahden kesken ja kyse on siitä ajasta kun Jeesus eli maan päällä.

        Jeesus ei enää edes ole Jeesus- niminen, koska Saatana tuli maan päälle ja otti nimekseen "Jeesus".

        2. Tess. 2:4

        tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.


      • Anonyymi

        Meinaat, että Jeesuksen lauseita voi vapaasti valita kun siltä näyttää, oli tilanne mikä tahansa. Ei se niin mene.


      • Anonyymi

        Paavalissa on valheen henki ja murhan henki.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.

        Jumala heitti Paavalina esiintyneen Saulus Tarsolaisen Saatanan haltuun koko lopun elämän ajaksi, eikä ottanut demonia hänestä pois, vaikkka kuinka sitä rukoili ja maanitteli.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


    • Anonyymi

      << ei suinkaan se ettei ajatteleva ihminen niihin usko!<<

      ajatteleva ihminen niihin usko! Kun ei usko sekin on uskoa. Mutta usko Jeesukseen on uskoa täydelliseen hyvyyteen, - mitä sinulla on Jeesusta vastaan ja Hänen julistamansa etiikkaa ja moraalia, - hyvä hyvyyttä kun ei saatana ymmärrä eikä hyväksy muuta kuin Markiisi de Saden vapauden itsensä ylittämisen; rakastaen ulostetta. Täydellinen äly vapauden ilmentymä.

      • Anonyymi

        "Jeesuksen omahan" meinaa vallan lämmetä. Olit kiihdyksissäsi osoittanut kommenttisi aloittajalle, heh heh!


    • Anonyymi

      Jeesus-ei enää käytä samaa nimeä, koska Saatana teki identiteettivarkauden ja esiintyy Jeesuksena maan päällä.

      Ilm. 3:12

      Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

      • Anonyymi

        Jenkkilästä tuodut kaatolahkot, hurmoslahkot on täynnä niitä valejeesuksia.

        Matt. 24:5

        Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenkkilästä tuodut kaatolahkot, hurmoslahkot on täynnä niitä valejeesuksia.

        Matt. 24:5

        Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        Hurmoslahkojen eteenkutsu eli "alttarikutsu" voi olla valejeesuksen eteen kutsumista ja menemistä.

        Luuk. 17:23

        Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.

        Luuk. 21:8

        Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

        aika on lähellä=tempauspäivien ennustelu, maailmanlopusta puhuminen, pelon ilmapiirin luominen ja siihen ratkaisu, liity meidän lahkoon, hylkää lapsena saamasi kaste Kolmiyhteisen Jumalan nimeen kristityksi, ja ota meidän tosiuskovien pelkkä vesikaste "Jeesus" nimeen, niin pääset taivaaseen, pakoon täältä maan päältä


    • Anonyymi
      UUSI

      Joh: 15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
      15:21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
      15:22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
      15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.

      Sana on käynyt toteen; te olette todistajia: Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; Olette hyviä ä todistajia.
      Kiitos!

      • Anonyymi
        UUSI

        Mm. Paavalista Jeesus varoittaa. Mies vainosi kristitttyjä, oli surmaamassa kristittyä Stefanosta.

        Ja tuskin yksi tapaus oli ainoa lajissaan sillä rintamalla.

        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 7:15-20:[ Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

        Ap. t. 22:20

        Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

        Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen tulevista "jeesustelijoista", joilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.

        Matt. 24:5

        Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:11

        Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

        Matt. 24:24

        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

        Mark. 13:6

        Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

        1. Joh. 2:26

        Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.


    • Anonyymi
      UUSI

      Biblia 1776
      varoittaa vääristä Kristuksen julistajista:
      13 Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.
      14 Ei myös ihmekään ole; sillä itse Saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.
      15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Raamatun mukaan kun pakanoiden täysi lukumäärä on tullut sisälle Jumalan valtakuntaan, niin Saatana lahkoapureineen heitetään tuliseen järveen.

      Se käy enää raivoisaa viivytystaistelua, yrittäessään esim. estää lapsien kastamisen sisälle Jumalan valtakuntaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      <<Mm. Paavalista Jeesus varoittaa. Mies vainosi kristitttyjä, oli surmaamassa kristittyä Stefanosta.<<

      Saluis eli Paavali on hyvä esimerkki kun Paavali kääntyy Jeesuksen apostoliksi.

      Ettekö ole lukeneet minkälainen prosessi se oli. Paavali on ensimmäinen teologi.

      Ottakaa selvää ennen kuin tuomitsette!

      • Anonyymi
        UUSI

        Paavali myös eksyi ja ylpistyi ,

        "Ja etten niin eronomaisten ilmestysten tähden YLPEILISI , on minulle annettu lihaani pistin ,
        SAATANAN ENKELI , rusikoimaan minua , etten ylpeilisi ." 2 Kor : 12 : 7


      • Anonyymi
        UUSI

        Kaikki viittaa siihen, että Pavali sai Saatanan enkelin eli toiselta nimeltään pistimen, mikä on henkiolento, demoni, jo matkalla Syyriaan Damaskontiellä. Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi, ei mikään puinen tai metallinen piikki, ei henkiolennoilla ole mitään pistimiä, jolla se olisi tökkinyt Paavalia takalistoon, kuten kohta usein leikkisästi ohitetaan.

        Ap. t. 26:14

        Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'

        Paha demoni oli Paavalin mukana lähetysmatkoilla, eikä poistunut rukouksista ja maanitteluista huolimatta.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali myös eksyi ja ylpistyi ,

        "Ja etten niin eronomaisten ilmestysten tähden YLPEILISI , on minulle annettu lihaani pistin ,
        SAATANAN ENKELI , rusikoimaan minua , etten ylpeilisi ." 2 Kor : 12 : 7

        Ylpeys on ensimmäinen kuolemansynti.

        Paavali ylpistyi Saatanan antamista ilmesyksyksistä.

        Jeesus ei niistä ylpistynyt, vaikka Saataan näytti hänelle kaikenlaista ihmeellisiä näkyjä.

        1. Kor. 15:56

        Kuoleman pistin on synti, ja synnin voimana on laki.


    • Anonyymi
      UUSI

      Karitsa tarkoittaa vertausta Jeesusta viaton syytön uhri mutta ei tarkoita ihmisiä ihminen on ihminen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jeesus on nimenomaa ihminen, ihmisuhri, synnitön ihmisuhri tarvittiin. Ei henkiolennoilla ole mitään fyysistä ruumista eikä verta, veriuhria antaa.

        Hepr. 2:14

        Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen.

        Jos maan päältä olisi löytynyt yksikin synnitön ihminen, niin ei Jeesuksen olisi tarvinnut tulla ollenkaan synnittömäksi veriuhriksi.

        Perisynnin vuoksi maan päältä ei löydy niitä synnittömiä ihmisiä ollenkaan.

        Room. 9:8

        Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

        Joh.3: 5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan. "


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on nimenomaa ihminen, ihmisuhri, synnitön ihmisuhri tarvittiin. Ei henkiolennoilla ole mitään fyysistä ruumista eikä verta, veriuhria antaa.

        Hepr. 2:14

        Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen.

        Jos maan päältä olisi löytynyt yksikin synnitön ihminen, niin ei Jeesuksen olisi tarvinnut tulla ollenkaan synnittömäksi veriuhriksi.

        Perisynnin vuoksi maan päältä ei löydy niitä synnittömiä ihmisiä ollenkaan.

        Room. 9:8

        Tämä tarkoittaa, etteivät Jumalan lapsia ole luonnolliset jälkeläiset vaan että jälkeläisiksi luetaan lupauksen voimasta syntyneet lapset.

        Joh.3: 5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan. "

        Saatanan hengen vallassa olevat hurmoshenkiset lahkolaiset estää lapsien kastamisen kristityiksi, koska silloin kun pakanoiden täysi lukumäärä on tullut sisälle Jumalan valtakuntaan, niin Saatana lahkoapureineen heitetän tuliseen järveen.
        Se käy enää raivoisaa viivytystaistelua.

        Ilm. 12:17

        Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.


    • Anonyymi
      UUSI

      Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä vaadittua kymmentä synnitöntä ja vanhurskasta ihmistä, niin koko tuholta olisi vältytty.
      Pieniä lapsiakin sen kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.

    • Anonyymi
      UUSI

      warogaa walejeezukzizda!

    • Anonyymi
      UUSI

      Roomalaiskirje: 8:9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.

      Paavalilla on, - tehkää siis käännös pois pahoista vääristä ajatuksistanne, ja ottakaa Jeesuksen rakkaus vastaan. Ellette rakasta Jeesusta ette voi rakastaa totuutta ja elämää.
      Älkää lähtekö piiloon kuin Adam ja Eeva pötki.

      • Anonyymi
        UUSI

        Paavalissa asui Saatanan enkeli eli demoni kunnes surmasi Paavalin Roomassaa.

        Kuningas Saulin ja Saulus Tarsolaisen kohtalo oli ihan samanlainen.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.


    • Anonyymi
      UUSI

      maria waroitti wale marioista

    • Anonyymi
      UUSI

      baabeli varoitti wale baabeleista

    • Anonyymi
      UUSI

      Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Pavalin kaltaisista eksyttäjistä ja valejeesuksista, jotka eksyttävt paljon ihmisiä.

      Matt.24:24 "Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan."

    • Anonyymi
      UUSI

      <Paavalissa asui Saatanan enkeli eli demoni kunnes surmasi Paavalin Roomassaa.<<

      Sosiaalidarwinismissa kaikki on hyvää kun tekee hyvin pahaa, eikä siinä ideologiassa ole mitään syntiä olemassa. kaikkia saa tehdä mikä vaan miellyttää se on täyttä vapautta. Markiisi De Sade on esimerkki. Sitä moraali ja etiikka kahlehtii, teetkö sinä samoin?

      • Anonyymi
        UUSI

        Olet väärällä palastalla Markiisi De Sadenin kanssa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Taivaassa saatte papin kanssa viagraa ja tummelia vapaasti tarpeen mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe