Työttömät marjametsään

Anonyymi-ap

Mars työttömät marjametsään ja sitten viedä eläkeläisille jotka aikoinaan kovasti tehnyt töitäMustikkaa 10l ämpäri niin työtön saisi tuosta 3eur+joku tikkari tai karkkiaski.Perseet homeessa työttömät vaan makoilee ja ruikuttaa ettei rahoja.

48

370

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päinvastoin eläkeläisten pitäisi mennä marjametsään. Saisivat vaihtelua naapureiden kyttäämiseen ja juorukerhoille. Voisi tehdä hyvää eläkeläisen ruostuneille nivelillekin.

      • Anonyymi

        Olen eläkeläinen. Harmittaa, kun en selkäni tähden enää pysty marjoja keräämään. En minä myyntiin ole koskaan kerännyt, en ole niin tehokas, mutta kirkkaasti omat marjani kyllä keräsin. Muistan, että joskus pohjoisessa keräsivät hillaa, ja saivat sievoiset rahat.
        Ei kai siitä työttömän tuki lähde, jos on esim viikonloppuna marjassa ja saa hiukan tuloja.


    • Anonyymi

      Siellähän on työlliset ja työttömät ja eläkeläiset ym käyneet jo vuosikymmeniä. Taidat itse vaan olla kotona kännäilemäsä etkä sinne kykene.
      Miun mummoni oli jo 70 luvulla kova marjastamaan...

      Mars itse vaan keräämään omat marjat äläkä odota että muut sulle kerää.

    • Anonyymi

      Mun pappa oli talvisodassa.

    • Anonyymi

      Itse ainakin keräilin itselle 35 litra mustikoita ja työtön työnhakija (sairas). En varma ala toistele kerä mustikoita ja putsa saa kyllä itse mennä metsän kerä omat marjat.

      • Anonyymi

        Se pikku hilu mikä siitä saa 50 eur 10 litra putsatuna , se vaiva ei ole sen arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pikku hilu mikä siitä saa 50 eur 10 litra putsatuna , se vaiva ei ole sen arvoinen.

        Omassa pakastimessä vaan mustikalla on arvoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa pakastimessä vaan mustikalla on arvoa.

        Näin on. Jotkut himopoimijat saavat poimituksi oman pakastimen täyttämisen jälkeen myös naapurin mummoille. Heidän vauhdillaan tuo kymmenen euroa kilo voi olla ihan hyvä tuntipalkaksi. Työttömän 3.5 euron tuntipalkkaankaan ei hitaampi poimija pääse.


    • Anonyymi

      Mars itse mielenterveyshoitoon. Toisten arvosteleminen ja tekemisien huutelu ei ole sinun tehtäväsi.

    • Anonyymi

      Ja sinulle tiedoksi nii kyllä aika useat työttömät on marjametsässä ne ei ole niin laiskoja niinku sinä.

    • Anonyymi

      Olen käräyttänyt nyt jo monta työtöntä kun myyneet marjoja kiäh kiäh kiäh eivät saa toimeentulotukia kiäh kiäh kiäh. Työttömät keräileen tupakintumppeja eikä ruinaan päihdeongelmaisena ruoka avustuksia.

      • Anonyymi

        Höpsis, ei kellän ole vaikaa vahtia kesällä työttömien marjastus bisbeksiä.

        Yksi täälä huutaa että menkää työttömät marjametsään ja toinen huutaa että MINÄ KÄRÄYTIN TYÖTTÖMÄN MARJASTAJAN!!!! Heheee....mitä ihmettä. Ilmeisesti sama henkilö huutelee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, ei kellän ole vaikaa vahtia kesällä työttömien marjastus bisbeksiä.

        Yksi täälä huutaa että menkää työttömät marjametsään ja toinen huutaa että MINÄ KÄRÄYTIN TYÖTTÖMÄN MARJASTAJAN!!!! Heheee....mitä ihmettä. Ilmeisesti sama henkilö huutelee...

        Yks täällä huutelee että ihanaa olla työtön ja kitisee kun ei rahoja,taitaakin olla monta huutelijaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Marjojen keruu ja myynti ovat verotonta tuloa kaikille. Niitä ei tarvitse ilmoitella minnekään.


    • Anonyymi

      Työtön laiska köyhä kitisee rahan vähyyttä niin marjoja poimimalla joku voi ostaa marjat.Aiempina vuosina thaimaalaiset poimijat on 90% poiminut mitä teollisuudelle tarvetta.

      • Anonyymi

        Voi kurja, on sulla huono elämä, No meneppä sinnne marjametsään ja kerää marjoja, voit vähän saada rahaa... tosi kurja jos olet rahaton, yritä miettiä mistä se johtuu, jos löytäisi vastauksen.

        Minä taas ostan marjat ei tarvi rmpiä tuolla risukoissa, työttöänä on rahaa enempi kuin työllisenä olisi... aattele, työ ei vaan kannata. Hienoa että sinäkin ymmärrät, siitä ollaan samaa mieltä,


    • Anonyymi

      Kävin jo keräämässä 60 litraa mustikkaa. Kauppasin 40 litraa 200 eurolla. Ostin tänään olutta ja juhlin tätä hienoa elämääni. Huomenna on synttäri ja silloin on pihajuhlat ja tulee 12 vierasta. Niitä varten ostin noin 120 tölkkiä olutta ja lonkeroa+ muuta juotavaa.

      • Anonyymi

        Kännääminen on parasta elämässä, muulla ei ole väliä.


      • Anonyymi

        Kunnioitan , kyllä juomat aina marjat voittaa mennen tullen , saapi valtiokin verotuloja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännääminen on parasta elämässä, muulla ei ole väliä.

        Nuoruudessa kännäämistään moni joutuu katumaan, aiheuttaa taloudellista vahinkoa, kärsimystä läheisille ja itselle terveydenmenetyksen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoruudessa kännäämistään moni joutuu katumaan, aiheuttaa taloudellista vahinkoa, kärsimystä läheisille ja itselle terveydenmenetyksen.

        Se että sinulle kävi noin ei suinkaan tarkoita muut ryssivät asiansa viinan kanssa yhtä pahasti.


    • Anonyymi

      Mie osanmarjat ja sienet ym, en rasita itseni työllä. Olen hienosto ihminen, shoppailen vaan ja nautin kotielämästä ja ravintolaruuasta. Autollani hurautan aine minne haluun.

      Kelata tulee rahaa ja tt tuesta maksetaan laskuni ja saa käyttörahaa...mikä parasta ei tarvi talvela mennä ulos ja kesällä saa mennä ulos koska hauaa.

      • Anonyymi

        Aivan varmasti ja totta maar. Sinun hienostuneisuutesi on todettu, ämmärähjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti ja totta maar. Sinun hienostuneisuutesi on todettu, ämmärähjä.

        Kiitos!! Hienoa että sanot noin. Kauneuteni ja hienooloisuus on mulla aina ollut, työt jätän muille, itse elän vapaana kaikesta kelloista ja ajoist... ei jaksa... vapaus on parasta, orjallisuus on pahinta mitä tiedän.


    • Anonyymi

      Sienimetsä kutsuu myös

      • Anonyymi

        Oikeen ympäristömyrkkyjä tuhti annos.


    • Anonyymi

      Niimpä varmaan korkea elintaso jos kelanrahoilla.Realistinen summa yksinasuvalla niin 100eur viikko rahaa käytössä.

    • Anonyymi

      Kannattaa nuorempana ryypätä kunnolla, eläkeläistaattona sitten maltillista tissuttelua

      • Anonyymi
        UUSI

        Ymmärrätkö sanan 'kannattaa'? Jos jokin asia 'kannattaa', siitä on jotain hyötyä. Mitä hyötyä sinulle on ollut kännäämisestäsi? Oletko laskenut, miten paljon rahaa olet kaatanut kurkustasi alas? Onko auton hinta vai ehkä jopa talon? Montako ihmissuhdetta olet juopottelusi takia tuhonnut? Mihin alkoholin aiheuttamaan tautiin arvelet kuolevasi ja miten paljon aikaisemmin kuin raittiina olisit?


    • Anonyymi

      Tämä työtön lähtee mars kaupungille ja ravintolaan syömään, valmista ruokaa. Ei kukaan enää tee ruokaa kotona.
      Rahaa tulee lähes viikottain, niin aina perjantaisin meen ravintolaan syömään, se on ahtavaa.
      Töitä en tee koska rahaa tulee muutenkin. tee se vaan, saat siihen luvan.

    • Anonyymi

      Ei suomalaine mita muuta tee ku maka mina ole aktiivine ku poimi marjat ja saada hyva raha.

      • Anonyymi

        Sina ole tuhma. Saa very much bueno hyva raha kela sositoimi ei tee mitaa ete raha. ei tee edes hakemusta auttaa kela sosiaalitoimisto tekee hakemus puolesta mina opettaa mina ne tauta paperi minun puolesta. raha tule enemman mita ehti etes kuluttaa suomi hyva maa afrikka brothers

        Abdullah Al-massi


    • Anonyymi

      Miksi kyykkiä marjametsässä kun voi juoda pizzeriassa litran tuoppeja olutta 5€/laaki klo 22 asti...

      t naapurin masa, perähikiä. Savo

      • Anonyymi
        UUSI

        Muki elätät pizzerian omistajaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Muki elätät pizzerian omistajaa

        Halpa olut, viereisen kylän Oluttupa-olli kiskoo litkustaan melkein tuplahinnan. Juon mieluummin Abdulin pupissa.

        t naapurin masa, uunola. Savo.


    • Anonyymi

      Hai ! mie myyn kaikki poimitut marjat mitä näen.

    • Anonyymi

      Mene sin piväkotiin, niin on tyhmiä juttuja sulta joka päivä täällä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Savolaista maistuvaista totesi eläkeläispölvästi naapurin tupauunon lerssistä rautavaaran mustikkametsässä.

      t naapurin masa, perähikiä. Savo

      • Anonyymi
        UUSI

        Aloittaja koitappa mennä itse poimimaan metsään sanko mustikkaa ja puolukkaa,en usko että jaksat kyykkiä siellä niin kauan kun muutama pistoskin tulee... tietenkin olisit voinut aloitaa helpommalla omatoimi poiminnalla tilalla: perunaa tai mansikoita itselle tuskin helteessä olisi suunsoittajalta sekään onnistunut. Terveisiä myös purralle koitas sun vahva linssisen sylikoiran kanssa mennä kokeilemaan mutta vaihtakaa asut..tarjoan oluet jos olette 3h kauemman


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittajalla on suuria traumoja lapsuudesta, joutunut olemaan pakolla marjametsässä ja nyt kostaa mielenterveytensä menetyksen täällä, jokapivä keksimällä mitä oudompia provoja.

      Älkää ottako todesta, antakaa terapiaa ja keksikää hänelle vähän nasevampia vastauksia.

    • Anonyymi
      UUSI

      Näille rahan ruikuttajille marjametsä hyvä homma kun kyllä joku ämpärillisen mustikoita ostaa.Mitään muuta kuin nyhjätään kotona pyöritellen peukaloita.Uusavuttomia prkl.

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos asuu kaupungin vuokrakopissa eikä omista autoa, on melkein mahdotonta mennä metsään marjanpoimuun. Helppoa se on, jos asuu maaseudulla ja omistaa auton. Parasta, jos marjat kasvaa omassa metsikössä, kuten meillä. Kahteen pakastimeen ei edes mahdu kaikki, eikä kaikkia jaksa poimiakaan. Onneksi kypsyvät eri aikoihin mansikat, karviaiset, herukat, mustikat, puolukat, vatut, aroniat, saskatoonit, tyrnit. Puuttuu vain lakat ja karpalot ja mesimarjat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asuu kaupungin vuokrakopissa eikä omista autoa, on melkein mahdotonta mennä metsään marjanpoimuun. Helppoa se on, jos asuu maaseudulla ja omistaa auton. Parasta, jos marjat kasvaa omassa metsikössä, kuten meillä. Kahteen pakastimeen ei edes mahdu kaikki, eikä kaikkia jaksa poimiakaan. Onneksi kypsyvät eri aikoihin mansikat, karviaiset, herukat, mustikat, puolukat, vatut, aroniat, saskatoonit, tyrnit. Puuttuu vain lakat ja karpalot ja mesimarjat.

        Jos asuu asunto osakkeessa niin sillonko pystyy meneen marjametsään höh etkö ole kuullut sellaisesta kuin polkupyörä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asuu asunto osakkeessa niin sillonko pystyy meneen marjametsään höh etkö ole kuullut sellaisesta kuin polkupyörä.

        Turhaa lärvinpieksentään. Poimikoon marjat ne joilla on motivaatiota, metsä lähellä&/liikennevälineet.

        Muiden ei kannata asiaa sen kummemmin miettiä. En menisi edes 15€ tunnista räpylään kyykkimään metsään hyttysten syötäväksi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Heh, oletpa katkera! Jos työttömänä menet kerää marjoja ja ansaistemaan niillä ja jäät kiinni työnteosta työttömänä, et saa enää työttömyyskrovausta, SILLOINPA SITÄ RAHAA RUIKUTETAAN ENEMPI!

        T työvoimavirkailija


    • Anonyymi
      UUSI

      jalarroman on kic mwrsissäkin määögertääääää marjoja tai sieniäkin keräämässä...

    • Anonyymi
      UUSI

      perseilevä riemuidiootti

    • Anonyymi
      UUSI

      panssaeivaunu pitää olla jotta pystyy metsässä etenemään jaqlattomana.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe