Ympäri maailman näkyvissä sähköautoilijoiden paniikki, eroon ei enää pääsekkään.

Anonyymi-ap

Ympäri maailman on nähtävissä sähköautoilijoiden paniikki, eroon ei enää pääse minkäänlaisella järkevällä hinnalla niin pakko sitten todistella kuinka hyvä se sähköauto on, koska sitä ei pysty enää vaihtamaan vaikka haluaisia. Eikä rangella ole mitään väliä sähköautoilijan mukaan, ja sähköautoilijan mielestä on helpompaa ladata autoa huoltoasemalla kuin tankata. Vaikka jokainen kyllä todellisuudessa tietää kummin päin se oikeasti on.

Tälläkin palstalla näkyy hyvin tämä sähköautoilijoiden valitus ja todistelu vaikka jokaisen rivin välistä voi lukea valtavan harmistuksen kun kukaan ei sitä enää vaihdossa huoli.

13

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimintamatka on yleisin asia mistä sähköautoilijat keskustelevat.

      • Anonyymi

        Niin...miksihän? Se on olennainen asia ja ongelma joka koskee vain sähköautoilijaa. Kesällä on vielä kohtalaisen helppoa ajella, talvella se nykyinen range on muisto vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin...miksihän? Se on olennainen asia ja ongelma joka koskee vain sähköautoilijaa. Kesällä on vielä kohtalaisen helppoa ajella, talvella se nykyinen range on muisto vain.

        No on tuo kurjaa kesälläkin kun pitää ajaa auton ehdoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on tuo kurjaa kesälläkin kun pitää ajaa auton ehdoilla.

        Se on meidön sähköautoilijoiden elämää se. Ei ole vapautta enää. Sähköauto on kahlinnut meidät.


      • Anonyymi

        En minä ainakaan ole tuollaista keskustelun aihetta havainnut sähköautoilijoitten keskuudessa.
        Sähköauto on niin hajuton ja mauton, että sillä vaan ajetaan, ei keskustella kuten bensa-autoista ja niiden äänistä, savuista, kiihtyvyydestä tai vastaavaa.


    • Anonyymi

      Ei kai siitä eroon tartte päästä kun se on niin hyvä. Ajelee loppuun asti vaan ja sitten paaliin.

    • Anonyymi

      Höpöpoika se jaksaa liioitella ja yrittää tehdä kaikkensa vastustaakseen hänelle liian kallista sähköautoilua.
      Voin sinulle kertoa, että vaikka kuinka riehut ja kirjoittelet Suolessa, niin se ei merkitse mitään, eikä vaikuta yhteenkään autokauppaan.

      • Anonyymi

        Eikä.sinun paniikissa kirjoitetut höpöjutut auta hiipuvaa sähköautomyyntiä.


      • Anonyymi

        Jokainen peruuntunut sähköauton osto on ilon päivä kaikille. Yhdessä näytetään vihreille ettei osteta heidän tuotetta.


    • Anonyymi

      Onpa tosi tyhmä kommentti! Vihreätkö niitä sähköautoja kauppaa?
      Kyllä se vähän järkevämmässä jengissä ymmärretään mitä bensan ja dieselin käyttö merkitsee maapallolle ja sen ymmärtää myös autonvalmistajat - ne fossiilit nesteet tulevat poistumaan, tavalla tai toisella, eikä polttomoottorit ole kohta enää tuotannossa. Onko se paremmat akut, vety vai mikä vedettävä vieteri mutta savutus tulee loppumaan!

      • Anonyymi

        Polttomoottorilla varustettuja autoja vaan halutaan ostaa enemmän.


    • Anonyymi

      Sähköautot osoittautuivat taas kerran samanlaiseksi flopiksi kuin 100 vuotta aiemminkin. Kunnollista akkua edelleen kaivattaisiin.

      • Anonyymi

        Niin siinä kävi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe