Älkää ostako kamux autoa tekevät elämästä yhtä helvettiä

Anonyymi-ap

Meillä on auto Volvo cx40 joka hajosi kun kamux ei ollut hoitanut auton osia ja nyt me yritämme perua kauppaa, eivätkä he siihen ole suostuneet. Me ollaan lähdössä kesälomareissulle Lappiin ja Norjaan, joissa kummassakin meillä on mökit varattu aikoja sitten, mutta emme kamuxin sijaisautolla päästä Suomen rajojen ulkopuolelle. Kamux haluaa pilata lomareissun ja rajoittaa liikkumista vapaasti. Jos mietitte joskus auton ostoa kamuxilta, älkää ostako! Myyvät rikkinäisiä autoja, eivätkä huolla autoja ennen myyntiä asianmukaisesti. Tekevät elämästä yhtä helvettiä, kun eivät ottaudu mihinkään ja informaatio ei kulje teille päin auton tilanteesta, kun se on korjaamolla.

9

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina käytetyissä autoissa voi olla vikaa. Ei se kamuxin vika ole.
      Auto tulee myyntiin vaikka ruotsista niin ei sitä sen kummemmin tarkasteta.
      Itse auto ostetaan ja tutkitaan. Eli aika turha aloitus.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuo Volvohan on ihan paska. Miksi tuollaisen romun ostitte?

• Anonyymi

Aloitukseen on tullut aika vähän vastauksia, mutta minä se täällä
      ihmettelen, että miten ihmiset eli auton ostajat saisi ymmärtämään,
      ettei autokauppoja hetken mielijohteesta voi perua!
      Asia on tällä palstalla esillä - ellei nyt viikottain - niin ainakin kuukausittain.
      Siitä huolimatta ostajilla on hämmästyksen sormi ihmetyksen suussa!
      Nämä yleisesti voimassa olevat 14., 30. pvän vaihdot, palauttamiset ja
      kaupanpurut eivät käytetyn irtaimen kaupassa ole mahdollisia.
      Kysymyksessä ei ole ns. luulo, vaan tieto!
      Miksi kummassa asia on niin vaikea ymmärtää.

• Anonyymi

LESTA KAMUX KAUPPIAS EI PERU YHTÄÄN MITÄÄN SAKASTA EN TIEDÄ MUT LESTA KAUPPA.

• Anonyymi

Miksi taas sekoitetaan sitä uskontoa tähän?
      Kysymyksessä on Suomen voimassaoleva laki.
      Sitä kuuluu kaikkien noudattaa.

• Anonyymi

Jaa vai niin. Käytetty auto on aina käytetty, joten käytetyissä piilee aina yllätyksiä aivan sama keneltä autoliikkeeltä ostat käytetyn. Mekin ostettiin just Kamuxilta ja on pelannut hyvin. Eihän ne tee muuta kuin ulkoa päin pesevät ja öljyt vaihtavat ja siinä kaikki näille vaihto autoille. Hetihän sitä joutuu tekeen korjauksia vanhaa ostettaessa. Koskaan eivät renkaat ole olleet priima kunnossa vaihto autoa ostettaessa ja kaikkia pikku vikoja ilmenee jatkuvasti. Eikö sinulle tarjottu sitä kahden vuoden tai 40 000 kilometrin vakuutusta, joka korjaa pahimpia vikoja. Tosin se vakuutus maksoi 900 euroa niiltä kahdelta vuodelta, joten ei ole halpaa lystiä.
      Eihän ne tietenkään peru kauppoja, kun mitään pakkoa siihen ei ole. Kun itse tarjoat vanhan autosi vaihdossa, niin eipä ne kysele vikoja, kun eihän kukaan kertoiskaan. Autoliikkeet eivät ota tappiokseen vanhaa autoasi, kun tarjoavat siitä niin vähän, ettei ole pelkoa hävitä. Autoliike myy yleensä sitten 50 % kalliimmalla kuin mitä itse maksoi.

• Anonyymi

minkä vitun takia ostatte mitään vakuuksia kun virhevastuu on teillä käytössä-annatte ilmaista rahaa vaan kamuxille ja muille kusettajille-riita tulee kumminkin...

Mikäli ostajalla on epäilyksiä käytetyn auton kunnosta, voi hän teettää sille kuntotarkastuksen. Mikäli myyjä ei siihen suostu, suosittelee Kuluttaja-lehti ostajaa vetämään siitä "omat johtopäätöksensä".

Mikäli käytetty auto on niin hyvässä kunnossa kuin myyjä antaa ymmärtää, ei hänellä luulisi olevan syytä kieltäytyä auton puolueettomasta kuntotarkastuksesta.

Kuntotarkistuksia teettävistä yksityishenkilöistä valtaosa tekee sen jo ennen auton ostamista, kertoo Kuluttaja-lehti. Tämä on järkevää siksi, koska sitten kun nimet ovat jo paperissa, voi olla liian myöhäistä.

– Monelle asiakkaalle on tullut yllätyksenä, että auto on muuten kunnossa, mutta on kahdeksan rengasta, jotka pitäisi uusia, alamittaiset jarrulevyt sekä iso jakopääremontti tulossa. Voi sanoa, että menoja on tulevaisuudessa pari kolme tonnia. Tämä on merkittävä tieto ostopäätöstä tehdessä ja hinnasta tingatessa, Jouni Nurminen Vantaan Tuupakan A-Katsastuksesta kertoo Kuluttajalle

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuluttaja-kuntotarkastus-paljastaa-kaytetyn-auton-todellisen-kunnon-jos-saat-myyjan-suostumaan-siihen-voi-sanoa-etta-menoja-on-pari-kolme-tonnia/8062498

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minkä vitun takia ostatte mitään vakuuksia kun virhevastuu on teillä käytössä-annatte ilmaista rahaa vaan kamuxille ja muille kusettajille-riita tulee kumminkin...

Mikäli ostajalla on epäilyksiä käytetyn auton kunnosta, voi hän teettää sille kuntotarkastuksen. Mikäli myyjä ei siihen suostu, suosittelee Kuluttaja-lehti ostajaa vetämään siitä "omat johtopäätöksensä".

Mikäli käytetty auto on niin hyvässä kunnossa kuin myyjä antaa ymmärtää, ei hänellä luulisi olevan syytä kieltäytyä auton puolueettomasta kuntotarkastuksesta.

Kuntotarkistuksia teettävistä yksityishenkilöistä valtaosa tekee sen jo ennen auton ostamista, kertoo Kuluttaja-lehti. Tämä on järkevää siksi, koska sitten kun nimet ovat jo paperissa, voi olla liian myöhäistä.

– Monelle asiakkaalle on tullut yllätyksenä, että auto on muuten kunnossa, mutta on kahdeksan rengasta, jotka pitäisi uusia, alamittaiset jarrulevyt sekä iso jakopääremontti tulossa. Voi sanoa, että menoja on tulevaisuudessa pari kolme tonnia. Tämä on merkittävä tieto ostopäätöstä tehdessä ja hinnasta tingatessa, Jouni Nurminen Vantaan Tuupakan A-Katsastuksesta kertoo Kuluttajalle

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuluttaja-kuntotarkastus-paljastaa-kaytetyn-auton-todellisen-kunnon-jos-saat-myyjan-suostumaan-siihen-voi-sanoa-etta-menoja-on-pari-kolme-tonnia/8062498

älä osta kamuxilta ilman kuntotarkastusta!

autotohtori löytää kuluneet jarrut ym....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5785
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3877
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3322
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2936
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      248
      1980
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      38
      1665
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe