Vai onko katsominen häirintää?
Voinko katsoa sun munaa, jos kuljet ilman housuja?
25
207
Vastaukset
- Anonyymi
Voit, jos et ole miessukupuolinen. Omalla vastuullasi tietenkin, ei se mitenkään kaunis ole, kuten en minäkään.
Jos olet mies ja tollaat muniani, epäilen sinua heti homoksi.- Anonyymi
No ei se pimppikään mikään kaunis ole.
Suunnittelijalla on viirannut päässä. - Anonyymi
Miten tää ratkaistaan?
Laitatko kyltin, kuka saa tollata? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunnittelijalla on viirannut päässä.Insinöörillä on ollut mielessä käyttötarkoitus ja toiminnallisuus ei ulkonäkö. Oliskohan suomalaista suunnittelua? Minimalismia niin koossa kuin ulkonäössä 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunnittelijalla on viirannut päässä.Anonyymi
2024-07-26 18:10:03
-----------------
Pimppi on kaunis ja tuoksuu hyvälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2024-07-26 18:10:03
-----------------
Pimppi on kaunis ja tuoksuu hyvälle.Ei päivää,
perjantai- vastaus.
- Anonyymi
Sebuko se siellä?
- Anonyymi
Munaa ...siis toista kivestä...öhh!
- Anonyymi
Jos keskustellaan siitä, että nainen näyttää tissejä,
eikä niitä saa katsoa.
Entä toisinpäin? Jos mies kulkee housuitta?
Saako katsoa?- Anonyymi
Miehethän kulkevat paidatta ilman että se olisi naisille mikään ongelma. Miksi naisten paidattomuus herättää hirvittävää itkua miehissä? Housuitta täällä ei kuljeksita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehethän kulkevat paidatta ilman että se olisi naisille mikään ongelma. Miksi naisten paidattomuus herättää hirvittävää itkua miehissä? Housuitta täällä ei kuljeksita.
Kyllä se on naisille ongelma. Töissä yritin olla ilman paitaa ja siitä nousi hirveä haloo, naiset kielsivät sen. En kyllä mikään atleetti ole, mutta enpä toisaalta lössö kaljamahakaan ja oikeasti jotkut naiset kiihottuu miehen yläkropasta, ja he eivät halua niin tehdä, varsinkaan jos ovat perheellisiä. En tajunnut asiaa, ennen kuin koin sen työpaikalla.
Olin minä silti paidatta, järjestin näkösuojan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on naisille ongelma. Töissä yritin olla ilman paitaa ja siitä nousi hirveä haloo, naiset kielsivät sen. En kyllä mikään atleetti ole, mutta enpä toisaalta lössö kaljamahakaan ja oikeasti jotkut naiset kiihottuu miehen yläkropasta, ja he eivät halua niin tehdä, varsinkaan jos ovat perheellisiä. En tajunnut asiaa, ennen kuin koin sen työpaikalla.
Olin minä silti paidatta, järjestin näkösuojan.Miehetkin kiihottuu toisen miehen rintalihaksista,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin minä silti paidatta, järjestin näkösuojan.Voit olla yläosattomana uimavalvojana,
mutta ei töissä olla nakuna.
- Anonyymi
Voi olla, ainakin kannattaa varoa houkutusta :
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dd9689a2-f730-4d8a-9396-48af7fc273d1 - Anonyymi
Katsoa saa kaikki, mutta koskea vain kauniit naiset.
- Anonyymi
25.5 cm saa aina nuorten naisten katseet omakseen ja hymyn päälle kiinnostuneena..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
25.5 cm saa aina nuorten naisten katseet omakseen ja hymyn päälle kiinnostuneena..
Aika pitkä.
Mihin sen voi laittaa?
- Anonyymi
Ainakaan mun ananaksessa ei olisi paljon katsottavaa. Muistan penskana saatujen pikkuahventen mätipussin olleen samaa kokoluokkaa.
Sitä on opetettu pitämään piilossa. Muistan erään pienellä henk.koht-instrumentillä varustautuneen miehen.
Hen puki pikkukaverin isoon dildoon. Siihen tietysti peittävää teryleentä päälle. Ja eikun baanalle "isoo" näyttämään. - Anonyymi
Ilman paitaa raitilla kulkevat miehet ovat juntteja.
- Anonyymi
Entäs ilman paitaa kulkevat naiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ilman paitaa kulkevat naiset?
Hyvä kysymys, onko tässä nähtävissä
miesten häpäisyä?
Nakumiehen häpäisyä.
- Anonyymi
Juostessa ilman housuja sattuu reisiin kun lerssi paukuttaa ruoskana puolelta toiselle. Istua ei uskalla lainkaan ellei palleja ole juuri tyhjennetty. Näin Suomen maaseudulla.
- Anonyymi
Tilannetta kuvaa hyvin eräs keskustelu avantouintipaikan saunassa. Kerroin tehneeni sellaisen havainnon että naisten vuorolla pukuhuoneen rullaverho on aina vedetty kiinni mutta miesten vuorolla sitä ei kukaan viitsi tehdä. Ilmeisesti naiset pelkäävät että joku katsoo ikkunasta. Eikö miehet sitten pelkää että joku nainen katsoo ikkunasta? Tähän yksi saunojista totesi että kunpa katsoisikin.
- Anonyymi
Miehet on jotenkin surullisia otuksia.
Ne käyttää asemaansa miehenä aina, ja ne tiedostaa
oikein hyvin, tulevansa kuulluksi heti kun avaavat suunsa.
Mutta miesten jano tulla nähdyksi nahkoineen on
jotain mysteeriä.
Joten en sääli, en vahvista…
Tää on kasvatuskysymys. Siksi kipu jatkuu. - Anonyymi
Jos tuijotat pidempään kuin 2 sekuntia, niin kipuaistimuksia on tiedossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990