Voinko katsoa sun munaa, jos kuljet ilman housuja?

Anonyymi-ap

Vai onko katsominen häirintää?

25

194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit, jos et ole miessukupuolinen. Omalla vastuullasi tietenkin, ei se mitenkään kaunis ole, kuten en minäkään.

      Jos olet mies ja tollaat muniani, epäilen sinua heti homoksi.

      • Anonyymi

        No ei se pimppikään mikään kaunis ole.

        Suunnittelijalla on viirannut päässä.


      • Anonyymi

        Miten tää ratkaistaan?

        Laitatko kyltin, kuka saa tollata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se pimppikään mikään kaunis ole.

        Suunnittelijalla on viirannut päässä.

        Insinöörillä on ollut mielessä käyttötarkoitus ja toiminnallisuus ei ulkonäkö. Oliskohan suomalaista suunnittelua? Minimalismia niin koossa kuin ulkonäössä 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se pimppikään mikään kaunis ole.

        Suunnittelijalla on viirannut päässä.

        Anonyymi
        2024-07-26 18:10:03
        No ei se pimppikään mikään kaunis ole.
        -----------------
        Pimppi on kaunis ja tuoksuu hyvälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        2024-07-26 18:10:03
        No ei se pimppikään mikään kaunis ole.
        -----------------
        Pimppi on kaunis ja tuoksuu hyvälle.

        Ei päivää,
        perjantai- vastaus.


    • Anonyymi

      Sebuko se siellä?

    • Anonyymi

      Munaa ...siis toista kivestä...öhh!

    • Anonyymi

      Jos keskustellaan siitä, että nainen näyttää tissejä,
      eikä niitä saa katsoa.

      Entä toisinpäin? Jos mies kulkee housuitta?
      Saako katsoa?

      • Anonyymi

        Miehethän kulkevat paidatta ilman että se olisi naisille mikään ongelma. Miksi naisten paidattomuus herättää hirvittävää itkua miehissä? Housuitta täällä ei kuljeksita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehethän kulkevat paidatta ilman että se olisi naisille mikään ongelma. Miksi naisten paidattomuus herättää hirvittävää itkua miehissä? Housuitta täällä ei kuljeksita.

        Kyllä se on naisille ongelma. Töissä yritin olla ilman paitaa ja siitä nousi hirveä haloo, naiset kielsivät sen. En kyllä mikään atleetti ole, mutta enpä toisaalta lössö kaljamahakaan ja oikeasti jotkut naiset kiihottuu miehen yläkropasta, ja he eivät halua niin tehdä, varsinkaan jos ovat perheellisiä. En tajunnut asiaa, ennen kuin koin sen työpaikalla.

        Olin minä silti paidatta, järjestin näkösuojan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on naisille ongelma. Töissä yritin olla ilman paitaa ja siitä nousi hirveä haloo, naiset kielsivät sen. En kyllä mikään atleetti ole, mutta enpä toisaalta lössö kaljamahakaan ja oikeasti jotkut naiset kiihottuu miehen yläkropasta, ja he eivät halua niin tehdä, varsinkaan jos ovat perheellisiä. En tajunnut asiaa, ennen kuin koin sen työpaikalla.

        Olin minä silti paidatta, järjestin näkösuojan.

        Miehetkin kiihottuu toisen miehen rintalihaksista,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on naisille ongelma. Töissä yritin olla ilman paitaa ja siitä nousi hirveä haloo, naiset kielsivät sen. En kyllä mikään atleetti ole, mutta enpä toisaalta lössö kaljamahakaan ja oikeasti jotkut naiset kiihottuu miehen yläkropasta, ja he eivät halua niin tehdä, varsinkaan jos ovat perheellisiä. En tajunnut asiaa, ennen kuin koin sen työpaikalla.

        Olin minä silti paidatta, järjestin näkösuojan.

        Voit olla yläosattomana uimavalvojana,
        mutta ei töissä olla nakuna.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Katsoa saa kaikki, mutta koskea vain kauniit naiset.

      • Anonyymi

        25.5 cm saa aina nuorten naisten katseet omakseen ja hymyn päälle kiinnostuneena..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        25.5 cm saa aina nuorten naisten katseet omakseen ja hymyn päälle kiinnostuneena..

        Aika pitkä.

        Mihin sen voi laittaa?


    • Anonyymi

      Ainakaan mun ananaksessa ei olisi paljon katsottavaa. Muistan penskana saatujen pikkuahventen mätipussin olleen samaa kokoluokkaa.
      Sitä on opetettu pitämään piilossa. Muistan erään pienellä henk.koht-instrumentillä varustautuneen miehen.
      Hen puki pikkukaverin isoon dildoon. Siihen tietysti peittävää teryleentä päälle. Ja eikun baanalle "isoo" näyttämään.

    • Anonyymi

      Ilman paitaa raitilla kulkevat miehet ovat juntteja.

      • Anonyymi

        Entäs ilman paitaa kulkevat naiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs ilman paitaa kulkevat naiset?

        Hyvä kysymys, onko tässä nähtävissä
        miesten häpäisyä?

        Nakumiehen häpäisyä.


    • Anonyymi

      Juostessa ilman housuja sattuu reisiin kun lerssi paukuttaa ruoskana puolelta toiselle. Istua ei uskalla lainkaan ellei palleja ole juuri tyhjennetty. Näin Suomen maaseudulla.

    • Anonyymi

      Tilannetta kuvaa hyvin eräs keskustelu avantouintipaikan saunassa. Kerroin tehneeni sellaisen havainnon että naisten vuorolla pukuhuoneen rullaverho on aina vedetty kiinni mutta miesten vuorolla sitä ei kukaan viitsi tehdä. Ilmeisesti naiset pelkäävät että joku katsoo ikkunasta. Eikö miehet sitten pelkää että joku nainen katsoo ikkunasta? Tähän yksi saunojista totesi että kunpa katsoisikin.

    • Anonyymi

      Miehet on jotenkin surullisia otuksia.

      Ne käyttää asemaansa miehenä aina, ja ne tiedostaa
      oikein hyvin, tulevansa kuulluksi heti kun avaavat suunsa.

      Mutta miesten jano tulla nähdyksi nahkoineen on
      jotain mysteeriä.

      Joten en sääli, en vahvista…

      Tää on kasvatuskysymys. Siksi kipu jatkuu.

    • Anonyymi

      Jos tuijotat pidempään kuin 2 sekuntia, niin kipuaistimuksia on tiedossa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe