Hei! Minulle lääkärin puolesta oli määrätty bentsoja kun mielestäni saattaa olla jotenkin yli virittynyt hermosto. 10 vuosia söin neuroleptejä vailla mitään apua. Olin masentunut, ahdistunut opiskelu ja työkyvytön. No lääkäri määräsi sitten 3 vuodeksi säännöllisen bentsoläänkityksen, eikä mennyt viihdekäyttöön. Sitten julkisen puolen lääkäri vaihtui ja päätti lopettaa ne ja nyt sitten olen ollut jatkuvassa paniikissa ja täysin toimintakyvytön. Olisko kellään antaa neuvoa PK-alueella yksityisestä lääkäristä, joka voisi määrätä noita ihan oikeaan sairauteen, että ei kadulta tarvisi lähteä hankkimaan?
Hei! Minulle lääkäri määräsi bentsoja vuosiksi ja pärjäsin ihan normaalisti ja pärjäsin normaalisti
4
295
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt tuli otsikko väärin, kun en ole tänne kirjoittanut ja rupesin siihen kirjoittamaan asiasta ja kopsasin :/
- Anonyymi
katso päihdelinkin sivu/kirjoitus nicillä Zanor.. 20v tuo 6mg xanor .Haen nyt eri paikkakunalta jotain tiimiä joka purkaisi tuon 6mg Diapamilla. Opamox ei vaikuta mitään. Ennen rumpaa painoin 122kg Pituus 182cm... Nyt Riippuvuusklinikan jälkeenn painan enää 60kg. Liukastelin omaan hikeen lopulta psykoosi.. Ulos heittivåt ensiavustakin. En saa apua näiltä täälä ja syön Ksalol 6mg päivä. 20 vuoteen nämä päähän mene mutta ei tule vieroitusoireet päälle. Voin sanoa että moni olisi jo narussa kii. Laihalla bentsolla kropassa säteilee kuin olisi sähköpiiska selässä. Älä aloita lääkitystä jos ei aivan pakko. oon 43v ja en kovin pitköikänen. Pumppu ei kestänyt tätä enää. vaan nyt sivuääni.
- Anonyymi
Outoa. Täälä pohjanmaalla mulle määrättiin heti xanor lääkettä tk:ssa. Ja propral kylkeen kun kerroin oireistani.
- Anonyymi
wow mitä ammattitaitoa.
Aloitus, käyttö ja lopetus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056