Älypuhelimesta, työttömyydestä ja autosta. On toki muitakin, oma asunto kaupugissa, omaiset lheiset ym... mutta työttömyys on eka, josta pidän kiinni. Tämän helpommalla ei rahaa saa mistään. Ja se taas mahdollistaa älypuhelimen ja auton ja asunnun pitämisen..mahtavaa.
Malliesimerkki eduskunnasta, mitä enempi valehtelet, huijaat ja olet vaan, sen parempaa elämää elät. Näin on.
Kolmesta asiasta en luovu
25
276
Vastaukset
- Anonyymi
Osinkoja pörssistä saa hemmetin paljon helpommin, kuin työttömyyskorvauksia. Suosittelen sijoittamista kaikille, myös työttömille.
- Anonyymi
Sijoittaminenkin on listalla,, olen ollut sijoittaja jo 20 vuotta. Siksipäkin ei tarvi töitä tehdä. ;))) Nekään kun ei vähennä kela korvauksia.
Ja töitä voi tehdä pienimuotoisesti kun haluaa... eiä mene veroja.
Seuraatte vaan eduskuntaa, sieltä niitä oheita saa, eivät he voi yksistään elää näin, vaan kansa kaikki on taavertaisia, jokaisella on samat oiekudet ja mahollisuudet.
t jaakkovonmoney - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sijoittaminenkin on listalla,, olen ollut sijoittaja jo 20 vuotta. Siksipäkin ei tarvi töitä tehdä. ;))) Nekään kun ei vähennä kela korvauksia.
Ja töitä voi tehdä pienimuotoisesti kun haluaa... eiä mene veroja.
Seuraatte vaan eduskuntaa, sieltä niitä oheita saa, eivät he voi yksistään elää näin, vaan kansa kaikki on taavertaisia, jokaisella on samat oiekudet ja mahollisuudet.
t jaakkovonmoneyJos olet pääomatuloilla elävä sijoittaja, en varsinaisesti puhuisi työttömyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet pääomatuloilla elävä sijoittaja, en varsinaisesti puhuisi työttömyydestä.
Eikö ihminen joka on työttömyyskorvauksilla ole työtön? On se. Miksei työttömyydestä saa puhua? Kyllä saa.
Kyllä kaikki ottaa rahat pois sieltä mistä laillisesti voi ottaa.
Eduskuntalaisetkin ottaa sopeutumiseläkkeitä kymmeniä vuosia vaikkei heidän tuloillaan tarvisi, hekin puhuvat silloin työttömydyestä kun eivät kuulemma saa ( siis edes hae töitä) uutta työtä.
Ajatella että silloin he puhuvat ettei työtä saa vaikka virassa ollessaan töitä pn kaikille?????? Niin se takki kääntyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ihminen joka on työttömyyskorvauksilla ole työtön? On se. Miksei työttömyydestä saa puhua? Kyllä saa.
Kyllä kaikki ottaa rahat pois sieltä mistä laillisesti voi ottaa.
Eduskuntalaisetkin ottaa sopeutumiseläkkeitä kymmeniä vuosia vaikkei heidän tuloillaan tarvisi, hekin puhuvat silloin työttömydyestä kun eivät kuulemma saa ( siis edes hae töitä) uutta työtä.
Ajatella että silloin he puhuvat ettei työtä saa vaikka virassa ollessaan töitä pn kaikille?????? Niin se takki kääntyy.Ei välttämättä tietenkään ole, höh. Sinäkin olet miljonäärisijoittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä tietenkään ole, höh. Sinäkin olet miljonäärisijoittaja.
Välttämättä, niin miten asian tulkitsee. Mutta yleinen käsitys on että työttömyyskorvauksen saa jos on työtön.
En sanoisi ett olen miljoonäri, tulen sijoituksillani hyvin toimeen ja toki miljoonia on mutta, en tavoittele muuta kun tuottoa mitä tulee . Tulee mitä on tullakseen.
En pidä siitä kuvitelmasta, ett rahaa kerätään vaan rahan vuoksi ja sitten sillä kehutaan miten palllljon miljoonia on, raha on käyttötavaraa, joten en kerä sitä kehuskellakseni vaan elääkseni ja läheisilleni hyvää elämää. Ostan ja myyn ja siitäkin tulee voittoa, en tee koskaan tappiokauppaa.
Työtä sijoittaminen on jos sillä elää. Työ on sijoittaminen eli tutkit mihin sijoitat tai sitten olet jo tutkinut ja sijoitat vaan. Työtä on monenlaista.
- Anonyymi
Ja sitten heräsit vuokrayksiössäsi...
- Anonyymi
Suomessa ei kannata rikastua ei edes pysty, orpo pitää siitlä huolen, näännyttää vanhukset, opiskelijat lapset, ja työttömät jotta itse saa kaiken tekemättä mitään muuta kun pahaa kansakunnalle. Sikamies.
- Anonyymi
Savolaista maistuvaista totesi savolainen tupauuno naapurinsa eläkeläispölvästin puoliletkeästä raakamakkarasta perähikiän salen takana. Savossa.
- Anonyymi
Fakta totuus se vaan on että työttömänä aina persauki etkä mitään pysty ostaan.Työtön yrittää elää jossain fantasiassa että mukamas rahoja.Kai se sillon menee vielä kun ansiosidonnaisella mutta hups tippuu kelanrahoille.
- Anonyymi
Riippuu rahan käyttäjästä. Jos sinä tuhlaat rahasi viinaan ensin, niin et pysty ostamaan muuta. Jätäppä se viinan osto tekemättä, niin huomaat miten paljon saat säästöön.
Kyllä minä pystyn ostamaanmitä haluan, mutten aina edes halua, olen erittäin nuuka ihminen.
Minulla on oma osake ja oma auto, kummastakaan ei ole velkää, talo ostittiin ennen työttömyyttä, sillon kun Orpo oli vielä kapaloissa, eikä agressioinut suomen kansaa.
Talo on oma, ei ole kuin käyttökustannukset, auto oli melko uusi, ja ostettiin perintörahoilla. samoin maksettiin KAIKKI lainat pois, ei ollut kun auntolainaa, Nyt ei ole yhtään velkaa.
Minulla onkaikki mitä haluan, meitä on kaksi tässä ja eletään todella hyvä elämää, lapset omillaan jo, että tehdään mitä halutaan. Työttömänä ollaan ja se on parasta, töihin ei mennä ikinä.
Joten puhu vaan omasta puolesta ja omista ongelmista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu rahan käyttäjästä. Jos sinä tuhlaat rahasi viinaan ensin, niin et pysty ostamaan muuta. Jätäppä se viinan osto tekemättä, niin huomaat miten paljon saat säästöön.
Kyllä minä pystyn ostamaanmitä haluan, mutten aina edes halua, olen erittäin nuuka ihminen.
Minulla on oma osake ja oma auto, kummastakaan ei ole velkää, talo ostittiin ennen työttömyyttä, sillon kun Orpo oli vielä kapaloissa, eikä agressioinut suomen kansaa.
Talo on oma, ei ole kuin käyttökustannukset, auto oli melko uusi, ja ostettiin perintörahoilla. samoin maksettiin KAIKKI lainat pois, ei ollut kun auntolainaa, Nyt ei ole yhtään velkaa.
Minulla onkaikki mitä haluan, meitä on kaksi tässä ja eletään todella hyvä elämää, lapset omillaan jo, että tehdään mitä halutaan. Työttömänä ollaan ja se on parasta, töihin ei mennä ikinä.
Joten puhu vaan omasta puolesta ja omista ongelmista.Höpö höpö mitä perintöä mukamas olet saanut kun sun koko suku työtön.Jopas jotakin jos kelan peruspäivärahalla irvistelee. Ei ihme että laitettu töistä pois luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten puhu vaan omasta puolesta ja omista ongelmista.Jos ihminen on toimeentulotuella niin sukanvarteen jos on työmarkkinatuella niin sijoittamaan hopi hopi. Asiaa kannattaakin tutkiskella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö mitä perintöä mukamas olet saanut kun sun koko suku työtön.Jopas jotakin jos kelan peruspäivärahalla irvistelee. Ei ihme että laitettu töistä pois luuseri.
Sinulla on oikeus mielipieeseen ja oikeus olla kateellinen minulle. Ihan voit olla, se on sun asia. Sinunkin pitäisi hieman paeremmin hoitaa raha asiat, ettet olisi niin katkera muille.
Voi sua resua... mielesi on niin harhainen että saat hyvän mielen kun haukut täällä kaikki... se on myös sun oikeus vaikkakin ei hyvää käytöstä.
Saat anteeksi. Ole hyvä, ei mua haittaa, pääasia että sulle tulee hyvä olo kun saat purettua pahan olon sisältäsi. Kerro avaan aina jos siltä tuntuu... monet kyllä ymmärtävät oloasi. ei ole kiva olla yksinäinen ja onneton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on oikeus mielipieeseen ja oikeus olla kateellinen minulle. Ihan voit olla, se on sun asia. Sinunkin pitäisi hieman paeremmin hoitaa raha asiat, ettet olisi niin katkera muille.
Voi sua resua... mielesi on niin harhainen että saat hyvän mielen kun haukut täällä kaikki... se on myös sun oikeus vaikkakin ei hyvää käytöstä.
Saat anteeksi. Ole hyvä, ei mua haittaa, pääasia että sulle tulee hyvä olo kun saat purettua pahan olon sisältäsi. Kerro avaan aina jos siltä tuntuu... monet kyllä ymmärtävät oloasi. ei ole kiva olla yksinäinen ja onneton.En ihmettele yhtään sinulla ei ole ystäviä. Mutta onhan sinulla netti🙄🤔
- Anonyymi
Mitä ihmettä nykyaikana tekee puhelimella? Maksat liittymämaksua lähinnä siitä, että olet huijarien ja kaupustelijoiden tavoitettavissa. Nykyaikana on monenlaista pikaviestisysteemiä ja tietokoneellakin voi ottaa videoneuvottelun, joten erillinen puhelin on täysin turha. Tietty jos olet koukussa johonkin tiktokin tapasiin tyhmennys sovelluksiin, niin älypuhelimella voi olla jotain tarvetta. Mutta nuo on lähinnä aivovammasille.
- Anonyymi
En ota koskaan liittymää, juuri sen vuoksi että maksat turhasta. Käytän aina prepeid liittymää, maksat vain puheluista. Ostan aina 10 e puheaikaa joka kestää puolikin vuotta,, viestittelen netin kautta. Muita kuluja prepade ei tuo. Halpaa kun ei käytä puhelinta paljon, ja minulla ei ole älykännyä, en huoli sitä, nokian näppäinkännykkä ollu sama jo 15 v eikä kertaakaan rikki. Paras. Uusi on ollut varastossa jo 5 v.. jos tää menee rikki, muttei nytä menevän koskana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ota koskaan liittymää, juuri sen vuoksi että maksat turhasta. Käytän aina prepeid liittymää, maksat vain puheluista. Ostan aina 10 e puheaikaa joka kestää puolikin vuotta,, viestittelen netin kautta. Muita kuluja prepade ei tuo. Halpaa kun ei käytä puhelinta paljon, ja minulla ei ole älykännyä, en huoli sitä, nokian näppäinkännykkä ollu sama jo 15 v eikä kertaakaan rikki. Paras. Uusi on ollut varastossa jo 5 v.. jos tää menee rikki, muttei nytä menevän koskana.
15 vuotta vanha kännykkä ei taida tukea kuin 2G- ja 3G-verkkoja. 3G jo ajettu alas, 2G menee muutaman vuoden kuluttua. Mitäs se 5 vuotta jemmassa ollut puhelin tukee?
- Anonyymi
Olin aika kauan antiälyluurinen ja yks kaveri aina moitti siitä. Kun tuntui etten millään siirry älykapulaan toissavuoden ehtoopuolella hän ympäripäissään sanoi ostaa minulle luurin. Ja teki niin, käyttöönotossa meni kyllä muutama kuukausi. Yhtkaikki yllätyin enkä negatiivisella tavalla kuinka näppärä kyseinen laite oikeastaan on. Pankkiasiat, uutiset, viestintä sujuu todella hyvin eikä tarvitse peeceetä enää usein availla. Pöytäkonetta tarvitsen välillä mutta puhelin on korvannut tarvetta aika tavalla.
Täällä on talonetti ja wifi ja käytän samaa prepaid liittymää mitä ennen hölmöpuhelimessa joten lisäkustannuksia älyluuri ei tuonut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15 vuotta vanha kännykkä ei taida tukea kuin 2G- ja 3G-verkkoja. 3G jo ajettu alas, 2G menee muutaman vuoden kuluttua. Mitäs se 5 vuotta jemmassa ollut puhelin tukee?
En tiedä, mutta ostin 15 v sitten nokian kännykän, ja tomii yhä. On pudonnutkin monesti mutta koskaan ei tarvinnu vielä korjauttaa.
Älykännythän on risoja jo ostaessa.
- Anonyymi
En luovu työttömyydestä, oluesta enkä varsinkaan maistuvaisesta savolaisesta raakamakkarasta.
t naapurin homomasa, perähikiä.Savo - Anonyymi
Millä helvetillä työtön pitää autoa?
Voihan se asua tilavasti aina sen voi perustella mutta millä vitulla perustelee pemarin pihassa. Vakuutukset polttoaineet katsastukset osamaksut jne jne ei tajuu.- Anonyymi
Pakko olla auto, et pääsee mökille ja leipäjonoon. Kuka kantaa 8 ruoka kkassia kymmeniä kilsoja??? Haetaan monista paikoista ruokakasseja niin oma auto helppo.
- Anonyymi
Ostan toimeentulolla makkaraa
t naapurin uuno, savo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823772
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322599Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942136Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201647Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261468- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71424Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu681378Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?241342Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111264