Venäjällä ei ole todisteita mistä maista Venäjän alueelle hyökätään
Venäjä ei uhkaa Suomea Ukrainan sodan osapuolena
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Norja Suomi Puola Latvia onhan näitä mutta kaikkia vastaan Venäjä ei voita sotaa.
- Anonyymi
Viro, Venäjä myös.
- Anonyymi
SLAVA UKRAINA
- Anonyymi
Ukraina uhkaa Suomea monin tavoin välillisesti.
Drooneilla toimitaan lähialueilla, saatetaan tilanne epävakaaksi.
Vai onko tämä Ukrainalta tahallista? - Anonyymi
Puten imperiumin kasvu on nyt sitten loppu ja ne on menossa kivikaudelle ja eihän ne edes ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin ja siellä haisee
- Anonyymi
Kurva Putte
- Anonyymi
Ei niin. Kun sen hyökkäysvoimat on sidottuna aloittamaansa järjettömään putinin sotaan Ukrainassa.
- Anonyymi
Mihin Venäjä niitä todisteita tarvitsee?
Todisteita on runsaasti siitä, että Suomi osallistuu Ukrainan sotaan jatkuvasti. Suomi itse myöntää sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495119Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808