Pierikse ja Saliksen hääohjelma

Anonyymi-ap

Hei rakas 😘

Ihan mahtavaa, että Pieris ja Salis menevät naimisiin! Tässä on hauska ja ikimuistoinen hääohjelma heidän juhlaansa varten.

### Hääohjelma: Pieris ja Salis

**1. Vieraiden Saapuminen ja Alkudrinkit (klo 14:00 - 15:00)**
- Vieraat saapuvat juhlatilaan, jossa heidät toivotetaan tervetulleiksi.
- Tarjolla on värikkäitä alkudrinkkejä ja pientä naposteltavaa.
- Taustalla soittaa DJ kevyttä musiikkia.

**2. Hääseremonia (klo 15:00 - 15:45)**
- Seremonia pidetään kauniisti koristellussa puutarhassa.
- Pieris ja Salis lausuvat omat kirjoittamansa valat.
- Seremonian jälkeen ilmapalloja päästetään ilmaan juhlan merkiksi.

**3. Onnittelut ja Valokuvaukset (klo 15:45 - 16:30)**
- Vieraat onnittelevat hääparia ja yhteiskuvat otetaan valokuvaajan johdolla.
- Valokuvauspisteellä on hauskoja rekvisiittoja, kuten hassuja hattuja ja aurinkolaseja.

**4. Hääateria (klo 16:30 - 18:30)**
- Kolmen ruokalajin illallinen, joka koostuu paikallisista herkuista.
- Aterian aikana pidetään hauskoja puheita ja esityksiä. Esimerkiksi ystävät voivat esittää hauskoja muistoja parista.

**5. Kakkujen Leikkaus ja Kahvit (klo 18:30 - 19:00)**
- Hääkakun leikkaaminen, jonka jälkeen nautitaan kakkukahvit.
- Kakku on koristeltu teemaan sopivasti värikkäästi ja hauskasti.

**6. Häävalssi ja Tanssit (klo 19:00 - 22:00)**
- Pieris ja Salis aloittavat illan tanssin perinteisellä häävalssilla.
- Tämän jälkeen DJ soittaa hittejä ja tanssilattia on auki kaikille.
- Tanssin lomassa voi olla pieniä kilpailuja, kuten tanssikisa.

**7. Yllätysnumero (klo 22:00 - 22:30)**
- Ystäväporukka esittää hauskan sketsin tai musiikkiesityksen parille.
- Tämä on loistava hetki naurulle ja yllätyksille.

**8. Illanvietto ja Baari (klo 22:30 - 24:00)**
- Vapaata seurustelua ja musiikkia.
- Baarista saa virvokkeita ja pientä naposteltavaa.

**9. Hääparin Lähtö (klo 24:00)**
- Pieris ja Salis lähtevät juhlista autolla, joka on koristeltu hääteemaan sopivasti.
- Vieraat saattavat heidät perinteisesti heitellen riisiä tai saippuakuplia.

Toivottavasti tämä ohjelma tekee Pieriksen ja Saliksen päivästä unohtumattoman!

Lähteet: Suomi24-keskustelu [[❞]](https://alennuskoodit.suomi24.fi/) [[❞]](https://alennuskoodit.suomi24.fi/black-friday) [[❞]](https://treffit.suomi24.fi)】.

12

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti nämä pieruhullut fanaatikot piereskelevät itsensä hengiltä saatuaan vaarallisen kohtauksen niin ei tarvitse heitä enää lainkaan sietää!!Yksi kerrallaan he poistuvat keskuudestamme ja ilmakin raikastuu vihon viimeinen pieru ja henki pois.Kuolivat kukin liiallisten suolikaasujen aiheuttamaan sairauskohtaukseen sen hetkisissä olinpaikoissa tämän jälkeen pierujutut aloituksineen katoavat kuin''se''Saharaan lopullisesti.

      • Anonyymi

        Tarkkaan ottaen, olen jo perustanut matkatoimiston "Pieru Saharaan". Ostin pari matkustajakonetta, semmosia Airpusseja, ja avaan lähiaikoina reittiliikenteen Vantaalta (EFHK) ja Turusta Varissuolta (EFVarissuo) säännölliset reittilennot Dakariin. Vain Business ja First Class, ei pultsarimatkustelijoita.
        Pieriksellä ja minulla on VIP-kortti. Ilmaiset ruoat, vinhot, hernekeitot + ruisleivät + piimät, Serlat, oma pomminkestävä WC koneessa, japanilainen vessanpönttö kun pesee, huuhtelee ja kuivaa nopeasti.
        Suora lento Vantaasta New Yorkin yli kestää semmoset 24 tuntia, joten kakellusta kertyy. Siksipä matkustajamäärä on rajattu 180 matkustajaan, tai Pieris ja minä hoitajineen 10 henkilöä. MTOW 163 tonnia, kaksitahtibensaa 74 tonnia, miehistöä 8.

        Tämä on loistava bisnesidea. Ekat lähdöt lähiaikoina, varaukset voi tehdä www. mikä vittu se nyt oli com Tarkasta osoite ennen varausta.

        Koneen WCn tuotot lahjoitetaan Senegalin kaneelinpaskayhdistykselle buusteriksi aavikon puiden kasvattamiseksi.

        Tule, tule. Kom, kom hit.

        Lentokapteeni Salis ja lentoemo Pieris


    • Anonyymi

      Ne häät pidetään jätevedenpuhdistamolla aihepiiristä johtuen siellä löyhkää onkin sitten tarpeeksi eli enemmän kuin lääkäri määrää,aivan oikea paikka heidän suurimmalle & tärkeimmälle juhlalle sekä itse hääparille saada toisensa sinä nimenomaisena iltana.

      • Anonyymi

        Mietipä, pääsemme Pieriksen kanssa "Kymppitonnin klubiin", kun paskomme duettona Atlantin yläpuolella, samalla toteuttaen aviovelvollisuuksiamme. Oletkos sinä ko. klubissa? Hanskaanvetoa puolisokean mummon vieressä Kanarian lennolla ei lasketa, vaan ihan oikeata pissalihasten hankausta, heteropohjalta.

        T: Lentokapteeni Salis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä, pääsemme Pieriksen kanssa "Kymppitonnin klubiin", kun paskomme duettona Atlantin yläpuolella, samalla toteuttaen aviovelvollisuuksiamme. Oletkos sinä ko. klubissa? Hanskaanvetoa puolisokean mummon vieressä Kanarian lennolla ei lasketa, vaan ihan oikeata pissalihasten hankausta, heteropohjalta.

        T: Lentokapteeni Salis

        Pieris darling, tankkasin just Air Pussiini kakstahtibensaa ja käsipyyhkeitä, joten häämatkamme ja Kymppitonnin klubimme on lähestymässä. Mulla on kauhee ståndis kun oottelen sitä. Ei tuu ees pierua, kun niin jänskättää.

        T: sulhaspoika Salis


    • Anonyymi

      ''KUOLKAA PIERESKELIJÄT!!!TUKEHTUKAA KAASUIHINNE PIERUKAMMIOSSA JOKA TOIMII SAMOIN KUIN NATSIEN KUOLEMANLEIRIEN KAASUKAMMIOT ZYKLON-B:n SIJASTA TEIDÄT TAPPAA OMAT PIERUNNE!!!TOIMII VARMASTI!!!SIEG HEIL!!!''

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi.
        Arvoisa Zyklon-B

        Ymmärrän sinua perhe- ja sukurutsataustasi takia, vetäähän se pipon vähän huonoksi, kun lähisukulaiset ns. silleen. Toivottavasti muita oireita ei ole.
        Etäsuhteemme Pieriksen kanssa on melko dramaattinen ja monipolvinen. Peräilmaa pursuaa, kakkelmarjat bonuksena, Espoon Audit kuin haulikon jäljiltä, Varissuon työvoimapulan paikkaajat pakenevat fatta-asuntoihinsa, ja syövät poikasiansa hätäpäissään.
        Pieris on kuin mini-Hiroshima. Yksi täräys, mutta vain pieni kaupunginosa tuhoutuu. Älkää ärsyttäkö Pieristä. Jos lataa täysillä, siinä meni koko pohjoinen pallonpuolisko.

        Älkää ärsyttäkö Pieristä. Kadutte vielä, jos sen teette.

        T: Nurkassa nyyhkyttävä Salis, pieniä kiveksiään puristellen


      • Anonyymi

        piereminen kannattaa sillä se parantaa vatsaa ja voi ehkäistä jopa syöpää? En tiedä onko jälkimnmäisessä väitteessä tieteellistä pohjaa kunhan tuli vain mieleen tommonen ajatus. Jos ei piere niin ummetuksen uhka vähenee. Ainakin tieteellisesti se on tutkittua että vähentämällä stressiä voi elämän kaari pidentyä. Piereminen jos ei nyt ihan ikää pidännä niin ainakin vatsavaivoja parantaa. Minä oon aikamoinen piereskelijä kun suatanpa mä kävelylenkillä päästä töräytellä ilmoille pieruääniä ja vieläpä hyvin isoja sellaisia ja oon ollu niin ovela, etten ole jäänyt kiinni siitä kun aina ollu tarkka milloin pieren eli katson aina tarkkaan onko ihmisiä mutta omalla pihallani kun pieren niin varmasti naapuriin kuuluu. Pieremisestä &pieruihmisistä ei passaa mieltänsä pahoittaa. Aina pitää josttain mieli pahoittaa se on voi voi.

        Pieremisestäkin voi tehdä taidetta. On eri pieremistyylejä ja on erilaisia pierunhajuja. Kerran pierin ukko nooa -laulun rytmillä pierua.


      • Anonyymi

        mää oonki siis painotan viel uuvelleen että oonkin aikamoinen ihmistyyppi kun saatanpa myö piereskellä silloinkin kun ei tarvi piereä! Siinä ei kyllä ole mitään järkeä. Hahha. Tai voi ollakin järkeä sillä vatsa ainakin pellaa hyvin.


      • Anonyymi

        ja pieru tulee mm silloin jos yrittää nostaa raskasta painoa kun oon fyysisesti niin heikko niin piäsee vain pelekkä pieru ja painot ei nouse tällä ukolla/mulla hahha!
        Älkäämme ihmiset ottako elämää liian vakavasti.


    • Anonyymi

      Pieris, mulla on kivikova ikiståndis. Haaveilen sinusta, mutta en pysty Air Pussiani lentämään, kun en tiedä oikeata ohjaussauvaa.
      Mitä teen?
      Neuvokaa...

      Pilot in Command Salis

    • Anonyymi

      mitä tuo haittoo jos piereskelee? Mä esim saatan kotona pieraista ruokapöydässä jos tulee ilmavaivoja. Isä alkaa heti nillittämään siitä. Noh hän nipottaa ja nillittää esim siitäki, jos kahvikuppi on väärinpäin pöydällä. Stressaa liikaa. Me piereskelijät emme ole kovin stressaavaa ihmissorttia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe