Aito luterilainen ei herjaa Paavalia
Anonyymi
2024-07-29 19:31:47
Martti Luther arvosti ja kunnioitti apostoli Paavalia, sekä perusti uskonpuhdistuksen Paavalin kirjeisiin, varsinkin galatalaiskirjeeseen ja roomalaiskirjeeseen.
Paavalin herjaaja on eksyttäjä ja vääräoppinen, eikä ansaitse olla luterilainen.
Aito luterilainen ei herjaa Paavalia
244
1372
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä taida Puavali paljo piitata. Jos fudu-uskikset suuttuu niin sehän on vain huvittavaa.
- Anonyymi
Pave on ollut kuopassa jo pari tuhatta vuotta.
- Anonyymi
Paavalin ruumis on haudattu, mutta hänen sielunsa elää Jeesuksen luona ja hänen kirjeensä vaikuttavat Pyhässä Hengessä ja vaikuttavat suuria asioita nyörien elämässä. Ylpeät jatkavat herjaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin ruumis on haudattu, mutta hänen sielunsa elää Jeesuksen luona ja hänen kirjeensä vaikuttavat Pyhässä Hengessä ja vaikuttavat suuria asioita nyörien elämässä. Ylpeät jatkavat herjaamista.
Opettele kirjoittamaan, "nyörien elämässä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalihan oli Stefanoksen murhamies.
Lue mitä Jeesus sanoo murhamiehistä.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalihan oli Stefanoksen murhamies.
Lue mitä Jeesus sanoo murhamiehistä.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.Paavali eli Saul juutalainen tosiaan vihasi niitä juutalaisia jotka uskoo Jeesuksen olevan Messias. Paulus Saul tosiaan juutalaisena fariseuksena vainosi juutalaista stefanaasta. Ja hyväksyi kivittämisen. Ketään ei saa kivittää minkään syyn tähden mutta siihen aikaan uskontojohtajat kiihotti ihmisiä siihenkin. Kateudesta Jeesusta kohtaan sillä Jeesus oli hyvä muut pahoja. Ilkeitä. Kyllä hän paljon anteeksi sai kun kohtasi Jumalan voiman damaskon tiellä. Siten Jeesus näytti että oman perheensä vihaaminen on murhaa. Ja näin oli. Kun Saul kääntyi kreikaksi Paulus niin hänen asenteensa muuttuminen kesti vuosia sillä hän yritti käännyttää juutalaisia Messias Jeesus uskoon jopa Arabiassa ja siellä tulikin ensihedelmää. Mutta myös Kreikassa juutalaisia kääntyi Jeesuksen uskoon. Lopulta kun armo alkoi suureksi tulla pauluksen elämässä hän muuttui ja vapautui vihasta. Alkoi uusi aikakausi uusi usko ja hän perusti monta kirkkoa. Katsoa kun ajankulua pitää seurata jopa kirjoituksissa.
- Anonyymi
On ihmisiä, jotka eivät jätä edes vainajia rauhaan, saatika eläviä. Sellaisia nämä jumalattomat ovat.
- Anonyymi
Kristityn ei pidä hyväksyä Paavalin tekoja, Stefanoksen murhaamista ja valehtelemista Jumalan "kirkastamiseksi."
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.- Anonyymi
Sinä et ymmärrä mitään, etkä ole ainakaan kunnon luterilainen, joku äärilahkolainen varmastikin kylläkin.
- Anonyymi
Mikä on lahkosi nimi? Luterilainen et ainakaan ole, koska et hyväksy Lutherin oppia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on lahkosi nimi? Luterilainen et ainakaan ole, koska et hyväksy Lutherin oppia.
Näin on. Ensimmäinen luterilaisen opin esitys syntyi Melanchthonin Roomalaiskirjeen luentojen pohjalta.
- Anonyymi
Paavali pelastui, kun Jeesus pelasti hänet.
- Anonyymi
Et ole kristitty mutta tässä kerrotaan menneistä Paavali kertoo entisistä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ymmärrä mitään, etkä ole ainakaan kunnon luterilainen, joku äärilahkolainen varmastikin kylläkin.
Juutalainen ei osaa lukea eikä ajantajua. Lukihäiriö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Ensimmäinen luterilaisen opin esitys syntyi Melanchthonin Roomalaiskirjeen luentojen pohjalta.
Katolinen alkukirkko tosin mutta latinasta käännettynä saksaksi ja apostolit puhui latinaa kuin hebreaa kuin kreikkaa kuin arabiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katolinen alkukirkko tosin mutta latinasta käännettynä saksaksi ja apostolit puhui latinaa kuin hebreaa kuin kreikkaa kuin arabiaa.
Lutteri tosiaan käänsi uutta testamenttia eikä keksinyt sitä itse.
- Anonyymi
M. Luther oli Katolinen munkki, joka puhdisti vain aneiden myynnin rahastamisen keinona. Ei hän perustanut mitään uusia kirkkokuntia.
- Anonyymi
Etpä ole asioista perillä.
- Anonyymi
Vähän kuin helluntaissa myyntikojut Jeesus ajoi ulos temppelistä.
- Anonyymi
Hellari tulee kirkkoihin myyntipöytien kanssa . Ryövärien luola.
- Anonyymi
On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan hyvää opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valhetta.
Paavali ei kulkenut Jeesuksen seurassa oikeiden Karitsan apostolien tapaan, eikä kuullut kun Jeesus opetti omia Karitsan apostoleitaan maan päällä eläissään,
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.- Anonyymi
Jeesuksen omissa opetuksissa ja hänen seurassaan maan päällä kulkeneiden 12 apostolin opetuksissa ei ole mitään puhdistamista kenellekään, ei edes Paavalille.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni. - Anonyymi
Vinkki: lue Raamattua rukoillen, niin et mene harhaan. Nyt olet umpikorvessa eksyksissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkki: lue Raamattua rukoillen, niin et mene harhaan. Nyt olet umpikorvessa eksyksissä.
Pahat eivät ota vinkkiä Pyhän Hengen valtaamista. Saastaiset pysyvät, siis PYSYVÄT SAASTAISINA.
- Anonyymi
Teuvo arvioi tosi väärin. Jumalan sana on pyhä ja puhdas.
- Anonyymi
Se on Teuvon ihan oma ”arvio”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahat eivät ota vinkkiä Pyhän Hengen valtaamista. Saastaiset pysyvät, siis PYSYVÄT SAASTAISINA.
Hyvin traagista!
- Anonyymi
Kyllä Paulus tiesi Jeesuksen vaikka kielsi ensin. Hän kohtasi voiman damaskossa. Kääntyi sitten. Älä sinä vääristele historiaa. Mattias tuli juutalaisen Juudaksen tilalle toki. Mutta sen jälkeen tuli muitakin apostoleja joukoittain. Osa vääriäkin. Mutta nämä pää apostolit todistajat oli ne johon alkukirkot perustettiin. Paulus kyllä käännytti joukkoja Jeesuksen luokse. Vapauteen vanhan liiton kirouksista. Mooses vaihtui Jeesukseen. Paulus oli keskonen toki. Mutta rakkaus jos puuttuu kaikki puuttuu. Sillä rakkaus on se hedelmä minkä Jeesus antaa kun viha poistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen omissa opetuksissa ja hänen seurassaan maan päällä kulkeneiden 12 apostolin opetuksissa ei ole mitään puhdistamista kenellekään, ei edes Paavalille.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.On myös hyvä ymmärtää että Jeesus puhuu vertauksia niille jotka ei pelastu heiltä on salattu ja peite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.Joh 15:15 tosiaan Jeesuksen ystäviä kulkee kaikkialla . Monet ei ole ystäviä vaan palvelijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus puhisti kaiken jo 2000 vuotta sitten joten älä sinä sano ketään saastaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Teuvon ihan oma ”arvio”.
Jep
- Anonyymi
Jeesuksen aikaan eläneet oikeat apostolit olivat oikeita pakanoiden apostoleita. Heidät Jeesus valtuutti ja käski kastamaan kaikki maailman ihmiset, myös pakanakansojen ihmiset omiksi opetuslapsiksikseen ja sitten kastetuille eli kristityille tuli opettaa käskyt ja kehotus niiden pitämiseen.
Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Paavali ei ollut paikalla edes helluntaina, kun 3000 syntistä kastettiin kristityiksi, ja he lähtivät koteihinsa kastamaan omia perhekuntalaisiaan kristityiksi. Heidän joukossa oli paljon vierasmaalaisia, jotka levittivät evankeliumin sanaa ja kastoivat omat perheensä kristityiksi saamansa käskyn mukaisesti.- Anonyymi
Jeesus kutsui Paavalin palvelukseensa myöhemmin ja Paavali onkin ollut valtavaksi siunaukseksi miljoonille ja taas miljoonille ihmisille kautta maailman historian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kutsui Paavalin palvelukseensa myöhemmin ja Paavali onkin ollut valtavaksi siunaukseksi miljoonille ja taas miljoonille ihmisille kautta maailman historian.
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin. Vain aito kristitty kykenee arvostamaan Jeesuksen lähettämää Paavalia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
- Anonyymi
Kirjoitat erittäin halventavasti ja suorastaan makaaberityyliin kristinuskon ja kirkkomme apostoli Paavalista.
On aivan eri asia asiallisesti kritisoida Suomen rakkaan protestanttisen Luterilaisen kirkkomme kunnioitettua apostoli Paavalia. Sinä kuitenkin olet syyllistynyt apostolimme pilkkaamiseen hirvittävällä tavalla.
Oletan sinun olevan monesta asiasta tietämätön ja surullisesti harhaanjohdettu muiden taholta, joilla on osavastuu sinun eksyttämisestäsi.
Kehoitan sinua vakavasti kääntymään katumuksessa ja parannuksessa Jumalan puoleen, joka voi Kristuksen Jeesuksen, Vapahtajamme ristintyön tähden antaa sinun raskaat syntisi anteeksi, kun vielä hetki aikaa on!
Sanoo Herran Jeesuksen vähäinen palvelija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin. Vain aito kristitty kykenee arvostamaan Jeesuksen lähettämää Paavalia!
Kyllä jämpti on niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saul kääntyi Jeesuksen voimasta ja hän on kärsinyt ruoskintaa Jeesuksen tähden. Juutalaiset ruoskitti hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta toi itsesi korostaminen vain aito. Saatat olla se joka jää ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä on hänen käskynsä, että meidän tulee uskoa hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimeen ja rakastaa toinen toistamme, niinkuin hän on meille käskyn antanut.
Rakastaa toisia kristittyjä niin tämä homma ei ihan suju vai mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat erittäin halventavasti ja suorastaan makaaberityyliin kristinuskon ja kirkkomme apostoli Paavalista.
On aivan eri asia asiallisesti kritisoida Suomen rakkaan protestanttisen Luterilaisen kirkkomme kunnioitettua apostoli Paavalia. Sinä kuitenkin olet syyllistynyt apostolimme pilkkaamiseen hirvittävällä tavalla.
Oletan sinun olevan monesta asiasta tietämätön ja surullisesti harhaanjohdettu muiden taholta, joilla on osavastuu sinun eksyttämisestäsi.
Kehoitan sinua vakavasti kääntymään katumuksessa ja parannuksessa Jumalan puoleen, joka voi Kristuksen Jeesuksen, Vapahtajamme ristintyön tähden antaa sinun raskaat syntisi anteeksi, kun vielä hetki aikaa on!
Sanoo Herran Jeesuksen vähäinen palvelijaIkävä kertoa kuitenkin ettei Paavali ole sun eikä luterilainen. Lutteria ei ollut olemassakaan 2000 vuotta sitten kun Paavali liikkui lähetysmatkoilla. Kannattaa miettiä tota osaamistaan ajantajun suhteen. Ja historian .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostus apostoleja ja kaikkia Raamatun henkilöitä ja arvoja kohtaan saadaan samalla kun Jeesus tulee elämän Herraksi ja Vapahtajaksi.
Paavali on Jeesuksen ykkösmiehiä evankeliumin julistuksessa.
Upeaa tekstiä hienoa kaunista ja myös sitä toista puolta mikä ei ole niin kaunista.
Tarvittiin Paavali, että raamatun tekstistä tuli noin upeaa.
Toki kaikki muukin on kuin hunajaa.
Ihminen kasvaa ja ymmärtää Jumalan salaisuuksia ihmiselle nyt enemmän kuin hyvin .
Kiitoksia Jumalalle Paavalista.- Anonyymi
Sinä luopio osaat vaan tehdä isäsi tekoja
- Anonyymi
Aamen! Perkele aloitti Paavalin vainoamisen heti Paavalin uskoontulon jälkeen. Perkeleellä on edelleen pikkuriivaajia, jotka herhiläisen tavoin herjaavat Paavalia. Niin eivät Luther ja Agricola tehneet. Näinä lopunaikoina pilkkaajat lisääntyvät ja herjaavat entistä enemmän.
- Anonyymi
Et näköjään ole Raamattua lukenut, etkä siis tiedä mitään Paavalin kääntymyksestä.
1 Tim 1:12-16
”Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa
minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;
ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi.” - Anonyymi
Niin. Vaikka Paavali onkin jo perillä Jeesuksen luona, hänen Pyhässä Hengessä kirjoitetut kirjeensä elävät yhä ja siksi Perkele joukkoineen hyökkää Paavalia vastaan, koska Perkeleellä on enää hyvin vähän aikaa.
- Anonyymi
Eikös kiitos kuulu Paavalin isälle ja äidille?
Jumalalla ei ollut osaa eikä arpaa tapahtumassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla ei ollut osaa eikä arpaa tapahtumassa.Vain Jumala voi antaa ihmiseen hengen ja elämän.
- Anonyymi
Paavalin herjaaminen on Perkeleelle mieleen. Miksi Perkelettä miellyttää tahdot?
Järkyttävää on se havaita! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ole Raamattua lukenut, etkä siis tiedä mitään Paavalin kääntymyksestä.
”Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa
minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän. Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa;
ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi.”Herjaajat eivät tunne Raamatun sanaa.
- Anonyymi
Olet täydellisessä pimeydessä!
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Se on luopio .Alinta mitä voi olla
Näin on. Kukaan todellinen kristitty ei herjaa Paavalia. Teuvo herjaa hautaansa asti ja joutuu sitten tekemään tiliä kaikista herjoistaan Jumalalle.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Kukaan todellinen kristitty ei herjaa Paavalia. Teuvo herjaa hautaansa asti ja joutuu sitten tekemään tiliä kaikista herjoistaan Jumalalle.
En tiedä mitään typerämpää kuin Jeesuksen tai Paavalin herjaaminen.
Ihminen on todella syvällä pimeydessä jos niin tekee.
Todella syvällä.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Todella syvällä.Perkele heitä viskoo ja huijaa.
- Anonyymi
Ilman Paavalin kirjoituksia olisi moni asia hämärän peitossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman Paavalin kirjoituksia olisi moni asia hämärän peitossa.
Paavalisi yletön valehteleminen vain sotkee asioita, mutta sehän on hihhulien mielestä pelkästään oikein.
- Anonyymi
Voidaan sanoa niinkin, että Paavali sanoitti sen valtavan teon, kun Jeesus sovitti meidät Jumalan kanssa Golgatan ristillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan sanoa niinkin, että Paavali sanoitti sen valtavan teon, kun Jeesus sovitti meidät Jumalan kanssa Golgatan ristillä.
Kuka sen lienee säveltänyt?🎼🎵🎶
- Anonyymi
Todellakin. Jeesus lähetti Paavalin meille suureksi siunaukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Vaikka Paavali onkin jo perillä Jeesuksen luona, hänen Pyhässä Hengessä kirjoitetut kirjeensä elävät yhä ja siksi Perkele joukkoineen hyökkää Paavalia vastaan, koska Perkeleellä on enää hyvin vähän aikaa.
Paavalia vainottiin hänen eläessäänkin. Jumala hänet pelasti.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja rajusti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalisi yletön valehteleminen vain sotkee asioita, mutta sehän on hihhulien mielestä pelkästään oikein.
Olet niellyt teuvosyötin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin enkeli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain Jumala voi antaa ihmiseen hengen ja elämän.
Ei Jumala pysty muuhun, kun puhaltamaan Savi-Aatamista kukkopilliin äänen. Ehkä Ukko-Noaa soittelee.
Eevankin väitti taputelleen Aatamin grillikyljestä, jos raamattuun on uskominen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin enkeli.
Kyllä se oli Salman Rushdie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin noinikkäästeen!
- Anonyymi
Ohut olisi Raamattu ilman Paavalin elämäntyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen! Perkele aloitti Paavalin vainoamisen heti Paavalin uskoontulon jälkeen. Perkeleellä on edelleen pikkuriivaajia, jotka herhiläisen tavoin herjaavat Paavalia. Niin eivät Luther ja Agricola tehneet. Näinä lopunaikoina pilkkaajat lisääntyvät ja herjaavat entistä enemmän.
Näin on. Vihollinen on ahkera hamaan tulijärveen joutumiseensa asti.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Vihollinen on ahkera hamaan tulijärveen joutumiseensa asti.
En jaksa ihmettelemästä, miten viisasta ja upeaa tekstiä Paavali kirjoitti.
Toki Jeesus kertoi hänelle, mutta.
On upeaa.
Viisauden lähteestä.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
En jaksa ihmettelemästä, miten viisasta ja upeaa tekstiä Paavali kirjoitti.
Toki Jeesus kertoi hänelle, mutta.
On upeaa.
Viisauden lähteestä.Aamen❣️olemme kiitollisia Jumalalle Paavalista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla ei ollut osaa eikä arpaa tapahtumassa.Oletko tosissasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on armollinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala pysty muuhun, kun puhaltamaan Savi-Aatamista kukkopilliin äänen. Ehkä Ukko-Noaa soittelee.
Eevankin väitti taputelleen Aatamin grillikyljestä, jos raamattuun on uskominen.Etpä tunne Jumalaa et.
- Anonyymi
No Paulus oli juutalaisuudesta käännetty ja ylpeys vaivasi. Jos teillä on vähänkään ajantajua miten vuosikymmenet on esillä kirjoituksissa.
- Anonyymi
Tarsoilaisesta tuli julistaja ei mikään auttanut. Kuule Paulus ei enää murhaillut kun löysi rauhan ja erosi vanhasta liitosta. Vihaa hänessä oli pitkään vielä mutta leppyi pikkuhiljaa. Tämä kova vihainen ukko nimittäin alkoi puhua rakkaudesta lopultakin. Huomaatte tämän kääntymisen tapahtuneen pikkuhiljaa ja kirjoitukset muuttuu rakkausluritukseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No acricola käänsi suomeksi lutteri saksaksi mikä jo oli ollut olemassa ennen. KOITTAKAA tulla terveiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi.”Pitkämielisyys eksyneitä kohtaan. Näin . Jeesus. On pitkämielinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla ei ollut osaa eikä arpaa tapahtumassa.Luomisen perusteella kaikki on luotuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain Jumala voi antaa ihmiseen hengen ja elämän.
Luojan luomia siittiöitä ja munasoluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin herjaaminen on Perkeleelle mieleen. Miksi Perkelettä miellyttää tahdot?
Järkyttävää on se havaita!Paha Saul Paulus muuttui se nyt tässä pitää ymmärtää että Jeesus muutti hänet uudisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestatkin opettaa väärin se pitää muistaa.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Todella syvällä.Hengen herjan on se suurin herja. Meidän uuden testamentin mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylellä dokumentti lapsihihhulit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti Paavali kirjoitti sääntöjä ja ohjeita arkeen. Myös. Mutta kyllä Pietari ja Lukas kirjoitti hyvinkin perus pelastusta ! Lukas ! Lääkäri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apostolien teot Luukas lääkäri. Siitä lukemaan heti alusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin enkeli.
Taivaassa on musiikkia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oli Salman Rushdie.
Vääriä profeettoja on aina ollut ja väärentäjiä sekä huijauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohut olisi Raamattu ilman Paavalin elämäntyötä.
Aika ohut olisi Raamattu ilman Luukkaan kirjoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ohut olisi Raamattu ilman Luukkaan kirjoituksia.
Johanneskin kirjoitti.
- Anonyymi
Viha on sumentanut järkesi. Et tajua sitä, että Jeesus antoi Paavalille synnit anteeksi.
- Anonyymi
Saunatonttu kiittää uskollisuudestasi.
- Anonyymi
Aha vai niin. Turvaa sinä sitten siihen tonttuun vaan.
- Anonyymi
Paavali oli murhahommissa kun Helluntaina tapahtui mitä tapahtui ja puhuttiin totuuksia. Paavali ei niitä edes kuullut.
Paavali yritti hurmoshenkien voimasta molista sekavia glossolalioita Korintossa, samalla tavalla kuin siellä ollut Delfoin oraakkeli.
. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.- Anonyymi
Olet näköjään jokin äärilahkolainen. Luterilainen et ainakaan ole. Luther oli Paavalin opin mies. Sinä et ole.
- Anonyymi
Onko teillä Savitaipaleella jokin äärilahko, jossa herjataan Paavalia ja muita apostoleja ja sillä tavalla varmistetaan kadotustuomio?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä Savitaipaleella jokin äärilahko, jossa herjataan Paavalia ja muita apostoleja ja sillä tavalla varmistetaan kadotustuomio?
On siellä. Teuvo vetää siellä yhdenhengenlahkoa. Alkuperäinen lahko hajosi mahdottomuuteensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siellä. Teuvo vetää siellä yhdenhengenlahkoa. Alkuperäinen lahko hajosi mahdottomuuteensa.
Pitää paikkansa!
- Anonyymi
Korintto on Kreikassa. Helluntai muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet näköjään jokin äärilahkolainen. Luterilainen et ainakaan ole. Luther oli Paavalin opin mies. Sinä et ole.
Lutteri oli siis Jeesuksen uskoinen. Sovittiko paavali syntisi vai Jeesus.
Kyllä sinä saatanan käärme käännät raamatun tekstin valheeksi kohta kohdalta.
Mikä onkaan palkkasi aikanaan.
- Anonyymi
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien valejeesuksisa ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."- Anonyymi
No Paavali ei nyt kuitenkaan luullut olevansa Jeesus vaan oli vainonnut niitä jotka uskoo Jeesukseen kunnes itse tuli uskoon Jeesukseen ja kastettiin. No vääriä profeettoja on eikä niin.
- Anonyymi
Svenska Bibeln v. 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen
"min lögnaktighet" eikä se ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu, päinvastoin pahenee vanhetessa.
Room.3:7
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.
Paaali kirjoitti tunnustusta valehtelustaan Roomaan ollessaan pitkään Korintossa. Eräs kuriiri vei kirjeen Roomaan. Paavali salasi kirjeen Kreikkalaisilta.
Paavalilla oli isänsä tavoin Rooman hirmuvallan myöntämä kansalaisuus, joten sympatiat oli siihen suuntaan.
Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta. Tarkoitus pyhittää keinot.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.- Anonyymi
Paavalissa oli pohjaton naisviha, jonka takia monet miehet tykkää Paavalin opeista.
Paavali määräri naiset hiljaiseksi ja pitämään päällään burkaa ja huntua.
1. Kor. 14:35
Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalissa oli pohjaton naisviha, jonka takia monet miehet tykkää Paavalin opeista.
Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Paavali saa paljon kannattajia samalla tavalla luonteeltaan kieroutuneillta miehiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali saa paljon kannattajia samalla tavalla luonteeltaan kieroutuneillta miehiltä.
Äärilahkosi opetus on perkeleestä ja se on kaukana Lutherin ja Agricolan opetuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Mistä olet saanut tuon Paavalin vihaamistaudin? Ei tarvitse vastata, tiedän itsekin; sait sen Perkeleeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Paavalin naisviha sopii hyvin vanhoille puritaanisille äijille, jotka ei naisten suhteen muuhun pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin naisviha sopii hyvin vanhoille puritaanisille äijille, jotka ei naisten suhteen muuhun pysty.
Vihasi Paavalia kohtaan on itsestään Perkeleestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihasi Paavalia kohtaan on itsestään Perkeleestä.
Hah hah haa, kalikka siis kalahti!🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sekopää nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali saa paljon kannattajia samalla tavalla luonteeltaan kieroutuneillta miehiltä.
Vihasi Paavalia kohtaan on vienyt sinulta kaiken terveen järjen. Pietari on aikoja sitten varoittanut sinua Pyhässä Hengessä. Torjut näin ollen Pyhän Hengen ja olet langennut syvään hengelliseen pimeyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos kalahti, mutta nauruherätyksesi ei sinua kuitenkaan pelasta. Se on eksytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos kalahti, mutta nauruherätyksesi ei sinua kuitenkaan pelasta. Se on eksytystä.
Pitää paikkansa.
Luuk 6:21 sanotaan näin
Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa! - Anonyymi
Teuvo. Puhuit juuri itsestäsi.
”ri ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu, päinvastoin pahenee vanhetessa.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo. Puhuit juuri itsestäsi.
”ri ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu, päinvastoin pahenee vanhetessa.”Korj. ”Ei ihmisen perusluonne siitä miksikään muutu, päinvastoin pahenee vanhetessa.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärilahkosi opetus on perkeleestä ja se on kaukana Lutherin ja Agricolan opetuksesta.
Pitää paikkansa. Järkyttävää on se havaita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa. Järkyttävää on se havaita!
Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;
- Anonyymi
Mahtavaa että kirjoituksia käännetty kieroon. Mutta totta on kuten jo Jeesus totesi kaikki on valehtelijoita. Näin me kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Naiset pitää meteliä eikä muut kuule opetuksia. Se on selvää. Kysytään jos kysyttävää kun eivät keskity kuuntelemaan niin kotonaan sitten. Niiltä menee puheet ohi kun muuta hölöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.Rukoushuoneelle naiset peitti Paavalin ajan synagogilla hiuksensa ei muuten. Työssä tietysti on hiukset kiinni ettei ruokiin putoa hiuksia. Mutta RUKOUS HUONEELLA NAAMA KIINNI HUIVI PÄÄSSÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin naisviha sopii hyvin vanhoille puritaanisille äijille, jotka ei naisten suhteen muuhun pysty.
Vai että oikein naisviha! Olipas taas juttu!
- Anonyymi
Se on just noin. Luther ja Paavali ovat saman linjan miehiä.
- Anonyymi
Parhami ja Olseni oli niitä miehiä, molemmat oli aikansa kuuluisimpia homoseksuaaleja.
He perusti Pentecostalismin uskonlahkon sekä Amerikassa että Suomessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhami ja Olseni oli niitä miehiä, molemmat oli aikansa kuuluisimpia homoseksuaaleja.
He perusti Pentecostalismin uskonlahkon sekä Amerikassa että Suomessa.Et ole näköjään kuullutkaan Martti Lutherista. Luther opetti kuten Paavali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole näköjään kuullutkaan Martti Lutherista. Luther opetti kuten Paavali.
Luther oli Katolin munkki, jok asui luostarissa ja tutki työkseen Raamatun alkukielen kirjoituksia ja teki käännöstyötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther oli Katolin munkki, jok asui luostarissa ja tutki työkseen Raamatun alkukielen kirjoituksia ja teki käännöstyötä.
Luther sai Jumalan armosta löytää Jumalan armon Jeesuksessa, joka löytö mursi katolisen kirkon ylivallan ja monet ihmiset löysivät Jeesuksen Kristuksen Vapahtajaksi. Mikael Agricola sai saman Kristus-valon ja toi sen Suomeen, sekä käänsi Kirjoitukset suomeksi samalla 1500-luvulla. Siksi mekin voimme saada Jeesuksen pelastajaksi.
- Anonyymi
Jumalan pyhiä, Jeesuksen armahtamia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He perusti Pentecostalismin uskonlahkon sekä Amerikassa että Suomessa.Suomen luterilaisessa kirkossa vihitään, siis papit vihkivät homoseksuaaleja.
- Anonyymi
No Paavali eli 2000 vuotta sitten ja lutteri sivuliike Saksassa 500 vuotta sitten ja nyt kysymys millä tietokoneella lutteri kirjoitti millä autolla ajeli. Saksassa oliko Mersu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole näköjään kuullutkaan Martti Lutherista. Luther opetti kuten Paavali.
Tarkoitat nyt varmaan ETTÄ LUTHER SAKSASSA YLI OPISTOLLA KÄÄNSI PAAVALIN KIRJOITUKSIA SAKSAKSI EIKÖ NIIN. PAAVALIK KIRJOITUKSET OLI 2000 VUOTTA VANHOJA LUTTERIN AIKAAN 1500 VUOTTA VANHOJA. TOSI KURJAA ETTÄ TEILLÄ MENI NOIN PIELEEN. Pelastuskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther sai Jumalan armosta löytää Jumalan armon Jeesuksessa, joka löytö mursi katolisen kirkon ylivallan ja monet ihmiset löysivät Jeesuksen Kristuksen Vapahtajaksi. Mikael Agricola sai saman Kristus-valon ja toi sen Suomeen, sekä käänsi Kirjoitukset suomeksi samalla 1500-luvulla. Siksi mekin voimme saada Jeesuksen pelastajaksi.
Joo ei kuulkaa. Lutteri sekoili latinan ja Saksan kielen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa oli evankeliumi jo 300 luvulla ruotsalaisilla ja ruotsin rukoushuoneet . Suomen heimot murteet sai omat vasta myöhemmin sitä ennen luetettiin latinaa täällä katolisissa kirkoissa. Idea oli että kaikille kielille pitää kääntää omat. Agricola käänsi uuden testamentin Suomen kieleksi se on hänen työnsä. Lutteri käänsi Saksassa. Ja muut ruotsiksi latinasta. Evankeliumi levisi ensin latinaksi sitten muille kielille. Viipuri oli ruotsin kirkon katolinen latinan kielinen rukous ja isä meitää. Sittemmin Suomen kielinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulkaas Agricola käänsi latinasta ja ruotsista suomeksi VIIPURISSA myös Turussa mutta Suomen kieltä hän käänsi VIIPURISSA SE ON SUOMEN KAUPUNKI VIIPURI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan miehiä molemmat! Kiitos heille!
- Anonyymi
Paavali oli juoni mies. Juutalaisten eksyttämiseksi tekeytyi nasiiriksi, vaikka ei uudessa liitossa enää mitään naasiireja ollut.
Ap. t. 18:18
Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.] [4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]
Jeesuksen kuollessa temppelistä poistui Pyhä Henki ja uudeksi temppelinherraksi meni sinne Saatana, joka julisti itsensä Jumalaksi, Jeesukseksi ja Pyhäksi Hengeksi.
Tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. - Anonyymi
Kyllä kelpasi Paavalille lakien siteeraaminen kun kyse oli naisten alistamisesta.
Jokainen käsittää, että että tuollaisten puhujalla ei ole Jeesuksen rakkauden henkeä asuvaisena.
1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan . Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.
Jollei nainen pitänyt huntua ja burkaa, niin Paavali oli valmis keritsemään naisilta karvat pois.
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.- Anonyymi
Jeesuksen, hänen kanssaan eläneiden apostoleiden ja VT:n opetuksiin kun verrataan Paavalin opetuksia, niin suuri osa Paavalin väitteistä on hänen omia oppejaan, jotka tulee laittaa hyllylle.
Ei kaikki Paavalin opetuksia silloinkaan hyväksynyt.
Ap. t. 17:11
Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.
"Paavalismin" kannattajilla oli oma erillinen eriseura, jotka kannatti Paavalia, koska hän yritti mitätöidä sen, että viimeinen tuomio tulee lakien ja tekojen perusteella.
Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen, hänen kanssaan eläneiden apostoleiden ja VT:n opetuksiin kun verrataan Paavalin opetuksia, niin suuri osa Paavalin väitteistä on hänen omia oppejaan, jotka tulee laittaa hyllylle.
Ei kaikki Paavalin opetuksia silloinkaan hyväksynyt.
Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.
"Paavalismin" kannattajilla oli oma erillinen eriseura, jotka kannatti Paavalia, koska hän yritti mitätöidä sen, että viimeinen tuomio tulee lakien ja tekojen perusteella.
Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi."
Paavali hajotti seurakuntia opettamalla omia oppejaan, jotka eivät täsmää muuhun kristilliseen opetukseen. - Anonyymi
Niin korrintto on Kreikassa ja Huovi oli huntu eikä huivi. Se kuului siihen aikaan 2000 vuotta sitten RUKOUS huoneelle. Ajanlasku tuottaa vaikeuksia joillekin ja ymmärrys rukoushuoneista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi."
Paavali hajotti seurakuntia opettamalla omia oppejaan, jotka eivät täsmää muuhun kristilliseen opetukseen.Paulus yritti opettaa ettei voi asettua toisiaan vastaan vaan olla yksimielisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Kor. 1:12
Paavali hajotti seurakuntia opettamalla omia oppejaan, jotka eivät täsmää muuhun kristilliseen opetukseen.Väärin taas Teuvo!
Paavali perusti paljon seurakuntia, Jeesuksen seurakuntia!
- Anonyymi
Mikä helvetti on "aito luterilainen?" Kuka sen määrittelee?
- Anonyymi
Aloituksen tekijän jutut voi ohittaa säälivällä olankohautuksella, on tunnettu palstahäirikkö.
- Anonyymi
Aito luterilainen on henkilö, joka on Lutherin tavoin löytänyt Jeesuksen elämäänsä ja kunnioittaa Jumalan sanaa, eikä herjaa apostoleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen tekijän jutut voi ohittaa säälivällä olankohautuksella, on tunnettu palstahäirikkö.
Sellainen se Teuvo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aito luterilainen on henkilö, joka on Lutherin tavoin löytänyt Jeesuksen elämäänsä ja kunnioittaa Jumalan sanaa, eikä herjaa apostoleja.
Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on Jeesuksen soturi❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen se Teuvo on.
Käsitit väärin kyse oli Teuvo vainaan oppipojasta Jarista, siis sinusta!
- Anonyymi
Huntu eikä huivi. Rukoushuone eikä koti . 2000 vuotta sitten eikä tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mehän emme tiedä pelastuiko Luther Saksassa kuoleman jälkeen taivaaseen. Mutta hän käänsi jättäen osia pois kuitenkin ja myös suomeksi nykyäänkin jätetty pois jotain. Ortodoksit taas pitää kiinni Egyptin kirjoituksista apokryfeistä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsitit väärin kyse oli Teuvo vainaan oppipojasta Jarista, siis sinusta!
Taas väärin kuten niin usein ennenkin!
- Anonyymi
Pitää paikkansa.
- Anonyymi
On arvioitu, että Paavalin opetuksista 80 % on ihan kelvollista, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.- Anonyymi
Jumalan ja Jeesuksen sanat ovat sellaisenaan täysin selviä ja kirkkaita ilmaisuja.
Ei niihin pidä mitään Paavalin kirkastuskia tehdä, kuten monet tekee.
Ps. 12:7
Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua. - Anonyymi
Paavali meinasi, että valehtelemalla Jumalan totuus kirkastuu entisestään.
Tarkoitus pyhittää keinot, sanoivat aikanaan Jesuiitat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus pyhittää keinot, sanoivat aikanaan Jesuiitat.Kellä on Jeesuksen kasteeseen lähettämä Totuuden Hengen lahja, sellainen ihminen ei valehtele, ei pienissä eikä isoissa asioissa.
Ilm. 14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus pyhittää keinot, sanoivat aikanaan Jesuiitat.Luther ei herjannut Paavalia. Sinä herjaat. Et siis ole luterilainen. Mitä äärilahkoa edustat?
- Anonyymi
Valehtelet. Kuten tavallista.
Paavalin kirjoitukset ovat syntyneet Pyhässä Hengessä ja siten sinä pilkkaat Pyhää Henkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus pyhittää keinot, sanoivat aikanaan Jesuiitat.Et ymmärrä. Pietari puhui sinunkaltaisistasi vääntelijöistä.
” niinkuin hän ( Paavali ) tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”
2 Piet 3:16 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä. Pietari puhui sinunkaltaisistasi vääntelijöistä.
” niinkuin hän ( Paavali ) tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.”
2 Piet 3:16Aamen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 Piet 3:16Aamen❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet. Kuten tavallista.
Paavalin kirjoitukset ovat syntyneet Pyhässä Hengessä ja siten sinä pilkkaat Pyhää Henkeä.Aamen❣️
- Anonyymi
Höpö höpö sinun arviosi ovat roskaa Teuvo.
- Anonyymi
Höpö Teuvo sinun ”arviostasi”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan ja Jeesuksen sanat ovat sellaisenaan täysin selviä ja kirkkaita ilmaisuja.
Ei niihin pidä mitään Paavalin kirkastuskia tehdä, kuten monet tekee.
Ps. 12:7
Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.Muistatte jo mikä oli psalmi millä saatana kiusasi Jeesusta. Aivan 91.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellä on Jeesuksen kasteeseen lähettämä Totuuden Hengen lahja, sellainen ihminen ei valehtele, ei pienissä eikä isoissa asioissa.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Ilm 22 pilalle ympärileikattu koirat. Muissa JUMALISSA huoraavat. Murhaajat valhe ettei usko Jeesukseen ja estää toisia tulemasta Jeesuksen luokse. Kyllä noihin selitykset löytyy sieltä. Velhot noidat kieltää jeesuksenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 Piet 3:16Kieroon kääntää kieroon ymmärtää. Mutta tehän olette pilkkaajia. Herjaajia ja väärentäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitus pyhittää keinot, sanoivat aikanaan Jesuiitat.Paavali puhui TOTUUTTA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellä on Jeesuksen kasteeseen lähettämä Totuuden Hengen lahja, sellainen ihminen ei valehtele, ei pienissä eikä isoissa asioissa.
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.Luovu siis valheesta ja Paavalin vihaamisesta.
- Anonyymi
Kyll jämpti on niin!
- Anonyymi
KIng James käännöksen mukaan Paavalin saama Saatanan enkeli ei ollut mikään pikkupiru, vaan Saatanan enkeliruhtinas "The messenger of Satan" -niminen demoni ja henkiopas.
Eikä sitä otettu miehestä pois, vaikka kuinka sitä rukoili ja maanitteli. Demoni oli miehen mukana lähetysmatkoilla aina Roomassa tapahtuneeseen kuolemaan asti.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.- Anonyymi
2 Piet 3:16 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 Piet 3:16Aamen❣️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 Piet 3:16Mutta miksi he vääntelee?
- Anonyymi
Korinttolaiskirjeitä oli alunperin 4 kpl. Mutta vain 2 niistä on tallessa. Kaksi on kateissa.
Jos ne loput kaksi olisi tallessa, niin mitähän niistä kävisikään selville Paavalin ja hänen saamansa Saatanan enkelin touhuista?- Anonyymi
Paavali ja hänessä asunut henkiolento olivat symbioosissa.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Paavali ei mahtanut mitään häneen istutetulle demonille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.Teuvo ei mahda mitään demoneille, jotka laittavat hänet herjaamaan Paavalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo ei mahda mitään omille demoneille, jotka käskevät häntä rienaamaan Jumalan apostoleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ja hänessä asunut henkiolento olivat symbioosissa.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Sinussa on Teuvo demoni, koka käskee sinua rienaamaan apostoleja.
- Anonyymi
Jeesus pelasti Paavalin ja lähetti hänet julistamaan evankeliumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo ei mahda mitään demoneille, jotka laittavat hänet herjaamaan Paavalia.
Näin on.
- Anonyymi
Näin ne uskonsodat alkavat.
- Anonyymi
Kaikki viittaa siihen, että Paavali sai saman Saatanan demonin, mikä meni Juudakseen.
- Anonyymi
Silloin meni Saatana Juudakseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi; hän oli yksi kahdestatoista opetuslapsesta.
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.
Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.' - Anonyymi
2 Piet 3:16
Huom! KADOTUKSEKSEEN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin meni Saatana Juudakseen, jota kutsuttiin Iskariotiksi; hän oli yksi kahdestatoista opetuslapsesta.
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.
Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'Sotket eri ihmisten kokemukset toisiinsa ja vääristelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'Ylistys Jeesukselle, että Hän pelasti Paavalin!
- Anonyymi
Paavali oli Jeesuksen jalo soturi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli Jeesuksen jalo soturi.
Paavali ei ollut mitään vaan Jeesus joka häntä kuljetti. Tulkaa terveiksi. Jo.
- Anonyymi
Jeesus valitsi Juudaksen mukaan, vaikka Juudas oli varas.
Paavali pääsi porukoihin mukaan koska oli valehteleva murhamies, mitä taitoja tarvittiin, kun hän kirjoitti totuuden sekaan lopun ajan väkevän eksytyksen siemenet kirjoituksiin mukaan. Eihän se väkevä eksytys muuten mikään väkevä olisikaan, jos joku tunnettu henkilö ei olisi saanut tehtäväkseen sitä kirjoituksiin lisätä.- Anonyymi
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Svenska Bibeln 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...min lögnaktighet.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom t ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Svenska Bibeln 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...min lögnaktighet.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom t ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.
- Anonyymi
Tarkoituksella et edes ”muista” Paavalin kääntymystä, kun Jeesus hänet pelasti.
- Anonyymi
Jeesus pelasti Paavalin ja teki hänestä valtavan tehokkaan julistajan. Siksi me voimme lukea Uutta Testamenttia. Teuvo ei tätä ymmärrä.
- Anonyymi
Paavalin oppien kirjaimellinen seuraaminen voi johtaa samaan kohtaloon Paavalin kanssa.
Voi saada Saatanan enkelin makakumppanikseen koko lopun elämän ajaksi.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.- Anonyymi
Huom! KADOTUKSEKSEEN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom! KADOTUKSEKSEEN!Pitää paikkansa!
- Anonyymi
Se on just noin. 😁
- Anonyymi
"Sillä turha on sinun potkia pistintä vastaan."
Liian lähelle ei pidä mennä sellaista ihmistä, jossa on Saatanan enkeli, eli demoni (pistin).
Demoni, hurmoshenki, valkia saatana, kun on sisällä, niin se avaa ovet keverilleenkin tulla ihmisen sisälle.
Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna.
Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian lähelle ei pidä mennä sellaista ihmistä, jossa on Saatanan enkeli, eli demoni (pistin).
Demoni, hurmoshenki, valkia saatana, kun on sisällä, niin se avaa ovet keverilleenkin tulla ihmisen sisälle.
Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."Hurmoslahkoissa niitä "evankelistoja" ja muita Jeesuksen tuntijoita ja Pavalin jakeiden osaajia piisaa joka lähtöön.
Ap. t. 19:15mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."Puhut hyvin tarkkaan itsestäsi, kun demonisoit Paavalia.
- Anonyymi
Kaatajapstorit eli lumoojat pystyy kaatamaan ihmisiä selälleen pelkästään nopealla käden tönäisyllä ihmisen otsaan. Hindut käyttää siito kaatotekniikasta nimeä "shaktipat" -tekniikka.
Ap. t. 19:13
Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.- Anonyymi
Helluntailaiset tuo myyntikojuja kirkkoihin lypsää rahaa. Eksyttää.
- Anonyymi
Paavalin seuraajat on kovia todistamaan sitä uskoaan.
Ap. t. 16:17
Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!" - Anonyymi
Teuvo herjaa Raamatun Jumalan pyhiä.
RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
• ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”
Tämä on Sunin yksi järkyttävimmistä pohjanoteerauksista. Ja tämä luonnehdintani on lievä ilmaisu Sunin tuotoksesta.- Anonyymi
Olihan Teuvo Sunilla vankat kannattajansakin. Tässä yksi fanaattisimmista nimimerkki "Devout myöhemmin esiintyi nimimerkillä "Devoit." Olen seurannut kyseisen henkilön kirjoituksia vuodesta 2007 ja sieltä löytyy paljon mielenkiintoista materiaalia.
https://prnt.sc/QWdPba7Z1sM7 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan Teuvo Sunilla vankat kannattajansakin. Tässä yksi fanaattisimmista nimimerkki "Devout myöhemmin esiintyi nimimerkillä "Devoit." Olen seurannut kyseisen henkilön kirjoituksia vuodesta 2007 ja sieltä löytyy paljon mielenkiintoista materiaalia.
https://prnt.sc/QWdPba7Z1sM7Mahtavinta Devoitin kohdalla on, että hän vapautui Teuvoharhasta!
Paavalissa voimme nähdä Jumalan armon ja armeliaisuuden ja ehkä paljon muuta kun armahti miehen . Teki miehestä todella mahtavan työmiehen .
Todella todella viisasta ja upeaa tekstiä .
Se myös, kuinka kaikki muuttui kun Jeesus kuoli ja tuli muutos ja kaikki asiat piti puristaa paperille ja aikanaan sitten levisi koko maailmaan.
Mahtavaa. Kiitos Jumalalle .
Hyvän miehen valitsi.- Anonyymi
Jumala tiesi, millaisen miehen valitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala tiesi, millaisen miehen valitsi.
Väkevän eksytyksen kirjoittajaksi tarvittiin valehteleva murhamies.
Svenska Bibiln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkevän eksytyksen kirjoittajaksi tarvittiin valehteleva murhamies.
Svenska Bibiln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen.Teuvo joutuu vielä tilille vihapuheistaan Jumalan eteen.
- Anonyymi
Pilkka ja herjaaminen on tie puhtaaseen uskoon, jossa ei ole teeskentelyä tai ulkokultaisuutta.
Ja jos joku herjaa järkeäsi tai älyäsi on se tie puhtaaseen älyyn. Kritiikki on kuitenkin sydämessä. Miksi sitä ei saisi julkituoda.
Luin eilen erästä Platonin dialogia koskien tyranneja. Siinä perusteltiin tyrannit eivät anna armoa, jos joku jättää velvollisuutensa täyttämättä tai jättää työpaikkansa. He vaativat sitoutumisen loppuun asti niiltä jotka ovat saaneet etua tai palkkaa virastaan.
Platon tuomitsi kuitenkin tyranneja ja Paavali matki Platonia siinä käyttäen samoja perusteita Jumalan valtakunnan ulkopuolelle jättämiseen. Tyrannit eivät pääse Jumalan valtakuntaan.
Oliko tuo tuomio oikea? Sitä on syytä pilkata ja arvostella. Sakarias sanoo kun tulee hullun paimenen aika kukaan ei silti saa jättää laumaansa. Kuivetkoon käsi ja sokeutukoon se joka lauman ja velvollisuuden jättää.
Tyrannit siis ovatkin Jumalan palvelijoita eikä he voi jättää täyttämättä velvollisuuttaan.- Anonyymi
Platonin dialogin perusteella voi päätellä että esim. Keisari Nero joka aloitti kristittyjen vainot oli Tyranni. Paavali saattaa olla kannanotollaan joka seurasi Platonin dialogin kantaa tyranneja vastaan syypää siihen että vainot alkoivat.
Niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan.
Tyranneja jotka palvelevat Jumalaa estäessään ketään lähtemästä virastaan jotka ovat jo hyötyneet viran eduista oli väärin tuomita.
Islam tajusi tämän ja otti oppinsa joukkoon opin että jos joku islamista hyötynyt luopuu islamista hänet tulee tappaa. Islam ymmärsi tyrannien olevan Jumalan palvelijoita eikä kironnut näitä vaan siunasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Platonin dialogin perusteella voi päätellä että esim. Keisari Nero joka aloitti kristittyjen vainot oli Tyranni. Paavali saattaa olla kannanotollaan joka seurasi Platonin dialogin kantaa tyranneja vastaan syypää siihen että vainot alkoivat.
Niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan.
Tyranneja jotka palvelevat Jumalaa estäessään ketään lähtemästä virastaan jotka ovat jo hyötyneet viran eduista oli väärin tuomita.
Islam tajusi tämän ja otti oppinsa joukkoon opin että jos joku islamista hyötynyt luopuu islamista hänet tulee tappaa. Islam ymmärsi tyrannien olevan Jumalan palvelijoita eikä kironnut näitä vaan siunasi.Oikeudenmukaisuuteen kuuluu olla uskollinen tekemilleen sopimuksille ja sitoumuksille. Niin ettei jätä ketään pulaan.
Kristityt lähtivät kuuntelemaan uutta laulua ja kokemaan uusia kalavesiä ja heittivät syrjään uskollisuuden niitä kohtaan jotka olivat heille omaisuuden järjestäneet ja toivoivat heiltä vastapalveluksena sitoutumista siihen työhön jossa nämä ahertamaan oli annettu.
Jeesuksen evankeliumi oli vastaan tyrannihallitsijoiden omaatuntoa ja moraalikäsitystä. Jeesus kun yllytti jättämään kaiken mistään piittaamatta. - Anonyymi
Jumalan sana ei ylistä herjaamista, päinvastoin. Rakentava kritiikki on eri asia, mutta harva taitaa sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan sana ei ylistä herjaamista, päinvastoin. Rakentava kritiikki on eri asia, mutta harva taitaa sen.
Jumalan sanaan voidaan luottaa. Sen mukaan Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...min lögnaktighet".. murhamies ja naisten vihaaja.
Room.3: 7 Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
Svenska Bibeln v. 1917
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.
- Anonyymi
Paavalia saa ja pitää herjata.
- Anonyymi
Eihän Paavalin valheiden paljastaminen ole herjaamista, päinvastoin ihmisten kuuluu saada tietää totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Paavalin valheiden paljastaminen ole herjaamista, päinvastoin ihmisten kuuluu saada tietää totuus.
Herjaajat joutuvat Raamatun mukaan helvettiin. Se on Raamatun totuus, ei minun mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herjaajat joutuvat Raamatun mukaan helvettiin. Se on Raamatun totuus, ei minun mielipide.
Jonkun muinoin sitten kokoon kyhätyn satukirjan tarinoille voi säälien hymähtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun muinoin sitten kokoon kyhätyn satukirjan tarinoille voi säälien hymähtää.
Nyt ei puhuta sinun Aku Ankastasi! Haloo!
- Anonyymi
Minua kiinnostaisi tällainen asia. Teuvo voisi vastata!
Onko teillä siellä jo isokin ryhmä koolla?
Kuinka paljon pitää Paavalia vihata ja herjata, että pääsee jäseneksi?
Onko eduksi, jos on myös satanisti?
Ja vielä. Kuinka kauan on pitänyt herjata Paavalia, että on ryhmäänne kelvollinen?
Niin ja pitääkö osata valehdella Paavalista, että kelpaisi? Vai riittääkö vain sellainen perusviha Paavalia kohtaan?
Entäpä, jos vihaa muitakin apostoleja, varsinkin Pietaria, saako siitä jotain bonuksia?
Takaako se jäseneksi pääsyn, jos repii Raamatusta kaikki Paavalin kirjoittamat kirjeet eli epistolat?- Anonyymi
Älä rienaa Jumalamiehen muistoa herjauksillasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kyseinen tyyppi leikkii muka uskovaista, mutta Raamatun varoituksista viis veisaa. Kyseessä on 58 vuotias mies, että ei luulisi enää lapsellisuuttaan pelleilevän.
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai nyt kysyä saa?
- Anonyymi
Ei kukaan Jumalan ihminen herjaa Paavalia, eikä muitakaan Jumalan ihmisiä kuten Teuvo tekee.
- Anonyymi
Muistelemme, kuinka Jeesus herätti ruumiinsa kuolleista viimeisenä päivänä. (Joh 14:31) Kyse oli Jeesuksen ruumiista,(Joh 2:21) joka hylkäisi Daavidin Jebusin temppelin ja kokoontuisi kolmessa päivässä (Joh 2:19) Israelin pyhälle maaperälle. Siellä ruumis eli Jeesuksen seuraajat syntyi uudelleen Tiehen, totuuteen ja oikeaan elämään, viettäen Israelin kansan syntymäjuhlaa, pesahia, seiväsmiesten ja tulisten maakuoppien äärellä illan hämärtyessä ja täysikuun loistaessa valokehänä Jeesuksen pään ympäritse niin ettei rakas oppilas meinannut ensi silmäyksellä tunnistaa hahmoa.
Jeesus oli kadonneiden lampaiden eli entisten israelilaisten jälkeläisten pelastaja, sisäänheittäjä maailmasta Jumalan valtakuntaan; maailmasta, jossa useimmat arvostivat enemmän ihmisten kuin Jumalan hyväksyntää. Joihinkin paimenen ääni vaikutti ja teki sisäisen muutoksen. "Kuolleista" sanotaan, sillä farisealaisuus oli vallannut Juudean, niin että juutalaisilla ei ollut Poikaa (egyptiksi Moses). Eikä ilman ainutlaatuista Poikaa heillä voinut olla Isääkään, sillä
Kellään, joka ei tunnusta Poikaa, ei ole liioin Isää.
Sillä, joka tunnustaa Pojan, on myös Isä.
(1 Joh 2:23)
Se "typerä kansa" kehitteli tarinoita Eliasta, ylisti Salomon, Daavidin pojan, viisautta ja odotti uutta Daavidin poikaa ja niin unohti sen, mistä Mooseksen kirjat kertovat. Jumalan sana oli hukkumassa ihmisten perinteisiin.
He olivat Lain kannalta kuolleita. He eivät täyttäneet Israelin Jumalan pyhän kansan liiton ehtoja. On yksi joka tuomitsee: Mooses. (Joh 5:45) Te (juutalaiset) kuolette synteihinne. (Joh 8:21) Siihen Jeesus tarjosi pelastusta. Minne hän ja myöhemmin hänen apostolinsa saattoivat oppilaat, sinne fariseukset eivät kyenneet seuraamaan.
Miksi Jeesus ja nuo mainiot ylipapit kastoivat ruo'on nokassa olevan sienen pilaantuneessa viinissä ja työnsivät ruo'on Juudaksen nahkasäkin eli leilin suuhun?
Siksi, että se oli Daavidin pojan klyyvari, Herodes-nuken päänuppi. Eivät he tunnustaneet mitään kuningasta, ainakaan Caesarin lisäksi. Eikä Caesar ollut se, joka halusi sekaantua hengelliseen johtamiseen ja muuttaa pyhäkön kauppapaikaksi, vaan Herodes.
Hän pesee vaatteensa viinissä,
viittansa rypäleiden veressä.
Hänen silmänsä ovat viinistä punaiset,
hampaat valkeat munuaisrasvasta (juutalaisilla: maidosta).
(1 Moos 49:11-12)
Salomohan oli juoppo, juutalainen joka verotti israelilaisia raskaasti ja eksoottisten vaimojensa viekoittelemana antautui vieraiden jumalien palvontaan. Ei hän ollut enää israelilainen, niin kuin ei isänsäkään vanhemmalla iällä, jonka idea oli rakentaa metallilla työstetyistä kivistä temppeli jebusilaisilta miekalla vallatulle seudulle, ikään kuin Jumala asettuisi asumaan vankina ihmiskäsin tehdyssä rakennuksessa. Jumala päätti nyt selvemmin erottaa juutalaiset Israelista. (1 kun 12:24)
Niin kuin kyyhkynen Jaakobin oikea käsi oli laskeutunut Efraimin pään päälle ja vasen käsi Manassen pään päälle. Hän antoi suurimmat siunaukset ja korkeimman aseman Joosefin heimolle. "Pysyköön se veljiensä joukosta valikoidun pään päällä." (1 Moos 49:26) Jeesus, pelastaja, oli Joosefin poikia, noita Tien, totuuden ja elämän vaalijoita, Jumalan lapsia.
Ei Jeesus uskoutunut juutalaisille. (Joh 2:24) Hän uskoutui naiselle,(Joh 4:10) jolla oli viisi miestä: Mooseksen kirjat. (Joh 4:18)
Ja juutalaiset inhosivat samarialaisia. Mutta Jeesus antoi lampailleen käskyn: Rakastakaa veljiänne. Mutta pimeys ei ymmärtänyt valoa. Joten Barnabaan tarsolainen oppilas kulki harhaan. Ja marraskuun 9. päivänä vietämme Teuvon päivää.
- Anonyymi
Uskova ei vaadi homolle kuolemaa. Raamattu vakuuttaa kuoleman olevan synnin palkka. Miksei ihminen kääntyisi tieltään nyt kun voi?
-repent-- Anonyymi
Uskovan oppikirja sanoo asiasta näin, 3. Mooseksen kirja (KR92) Eikö uskova siis vaadikaan Raamattua noudatettavaksi?
"13Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa." - Anonyymi
Raamattu sanoo asiasta näin 3. Mooseksen kirja (KR92).
13Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.
- Anonyymi
JUMALAN profeetta ei ryhdy
• valheisiin
• aviorikokseen
• Raamatun Sanan mitätöimiseen
• Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
• Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
• Saatanan korottamiseen (joka taholla)
• Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
• Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
• Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
• Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
• Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)- Anonyymi
Mies joka ei ryhdy sukupuoliseen kanssakäymiseen himoittavan naisen kanssa on tomppeli. Nämä tuomitsijat ovat niitä. joilla ei ole ollut, eikä tule koskaan olemaan sellaiseen mahdollisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies joka ei ryhdy sukupuoliseen kanssakäymiseen himoittavan naisen kanssa on tomppeli. Nämä tuomitsijat ovat niitä. joilla ei ole ollut, eikä tule koskaan olemaan sellaiseen mahdollisuutta.
HUORINTEKIJÄ ei pääse taivaaseen!
- Anonyymi
Jossakin vaiheessa Suni ehkä (?) oli lähellä Jumalan valtakuntaakin? Saattoi kokea jotakin hurmoksellistakin? Mutta sitten? Hän ylpistyi, teki syntiäkin (tahallisen aviorikoksenkin) ja näin paholainen sai hänet koukkuunsa… Ylpeyden kukkulalta, julkisten puheiden korokkeelta on (lähes ) mahdotonta nöyrtyä JULKISEEN rehelliseen parannukseen? Näin Raamattu valaisee, Heb 6:4-8
>>Paavalin herjaaja on eksyttäjä ja vääräoppinen, eikä ansaitse olla luterilainen.>>
En tiennytkään että luterilaisuus ansaitaan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226