Mun on pakko sanoa, että teistä kukaan ei ole sellainen, jota haluaisin treffimielessä livenä tavata. Totuus on, että tällä palstalla kuka tahansa voi olla mitä tahansa ja keneenkään ei voi täällä luottaa. Tämä palsta on täynnä epäluotettavuutta, epäaitoja ihmisiä, ja luultavasti kukaan täällä ei oikeasti ole mitään liveseuraa edes hakemassa.
En haluaisi tavata teistä ketään!
25
345
Vastaukset
- Anonyymi
Näin mökin oletan, että ei täällä ainakaan moni ole seuraa hakemassa. Itse en ainakaan ole.
Muiskis vaan sinnekin.
Siinä ennakkoasennetta ja luuloja oikein roppa kaupalla.
- Anonyymi
Ja sitte vielä te helvetti soikoon lokkaannutte, kun asiasta mainitsee. Eikö edes hävetä? Terv. AP
Ymmärrän näkökulman, vaikka itse olenkin tavannut useammankin palstaolion.
- Anonyymi
Teitä onkin täällä semmonen jengi "paremmat ihmiset ja ne toiset". Häpeisit
Anonyymi kirjoitti:
Teitä onkin täällä semmonen jengi "paremmat ihmiset ja ne toiset". Häpeisit
No kuule tuo on ihan omaa tulkintaasi ja selkeästi ennakkoasenteellinen kannanotto. Minä en kuulu mihinkään porukkaan enkä edes haluaisi, niin voit mennä itseesi miettimään mitä roiskit maailmalle. Se, että tulen monen rekatun kanssa hyvin juttuun, johtuu vain siitä, että monasti rekatut osaavat keskustella ilman, että sylkevät ensimmäiseksi silmille omaa ennakkoasennettaan.
Täällä ei painosteta tapaamiseen, vaan keskitytään kommunikointiin.
Haluaisin huomautella: Tämä on keskustelufoorumi, Ei treffipalsta.- Anonyymi
Mielestäni tämän pitäisi olla juuri treffipalsta, koska sinkuista on kyse. On täällä kyllä monia pareja tullutkin. Vaikeampi ymmärtää varattujen suurta määrää.
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni tämän pitäisi olla juuri treffipalsta, koska sinkuista on kyse. On täällä kyllä monia pareja tullutkin. Vaikeampi ymmärtää varattujen suurta määrää.
(oikeasti tämä on ryhmäterapia-alue)
Anonyymi kirjoitti:
Minä tulin tänne miehen logiikkalaisten vanavedessä, siellä kävi kato ja samalla täällä porina piristyi. Joten jäin tänne missä aktiivista. Syy ei tosiaan mulla ollut eikä ole vieläkään, että olisin itse sinkku. Luuktavasti silloin en nimenomaan täällä happanisi, vaan irl ihan muissa puuhissa. Perheellisenä luppoaikaansa ei viitti juosta ympäri kyliä harrasteissakaan, sinkkuna se olis todennäköisempää mulle. Mikään ei pidättele kotonakaan.
EivorCreed kirjoitti:
Minä tulin tänne miehen logiikkalaisten vanavedessä, siellä kävi kato ja samalla täällä porina piristyi. Joten jäin tänne missä aktiivista. Syy ei tosiaan mulla ollut eikä ole vieläkään, että olisin itse sinkku. Luuktavasti silloin en nimenomaan täällä happanisi, vaan irl ihan muissa puuhissa. Perheellisenä luppoaikaansa ei viitti juosta ympäri kyliä harrasteissakaan, sinkkuna se olis todennäköisempää mulle. Mikään ei pidättele kotonakaan.
Toisin kun parisuhteessa ja perheellisenä sitä pysyttelee kotona, missä ne rakkaatkin on. Sinkkuna ei ole rakkaita kotona ellei sitten lapset, niin ei ole samanlaista tarvettakaan löytää kodista käsin ajatuksenvaihtoa, silloin joutaa irl menemään muuallekin ajatuksiaan vaihtelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S24 on deitti treffaamista varten, käy tekemässä profiili niin pääset deittailun makuun. Täällä moni tuntee toisensa myös irl, osa on osallistunut palstatapaamisiin, osa kirjoittelee keskenään myös palstan ulkopuolella, osa on tapaillut ja seurustellut palstalaisen kanssa, osa vain keskustelee eikä halua oikean elämän kontaktia. Täältä voi löytää ihmisen ihan samalla lailla kuin vaikka kaupan kassalta, töistä, harrastuksesta, ystävien kautta tai yöelämästä.
Keskustelu on hyvä tapa nähdä ihmisen sisimpään (vastakohtana Tinderille), silti treffipalsta tämä ei ole vaikka kuinka sen haluaisi itse itselleen ja muille niin määritellä.
- Anonyymi
Saitko AP pakit ja raivo repeää?
No ei varmaan treffimielessä, mutta monessa muussa kyllä. Varmaan syntyis mielenkiintoista filosofista keskustelua. Mutta, ei voi mitään, jos haluaa jäädä paitsi.
- Anonyymi
Ei kiitos minkäänlaisia keskusteluja koskaan yhdenkään palstalaisen kanssa!!
En minäkään. Onko se sitten yllättävää tai loukkaavaa, ei minusta. Eihän tämän palstan yllä taida lukeakkaan kuin keskustele sinkkuudesta jne. Keskustele. Ei treffaile.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä!!
Erakoitumisasteeni huomioiden, on omituista että olen edes täällä.
Ai niin ja olen tosiaan hyvinkin epäluotettava avoimen konvehtirasian äärellä ja se saattaa mystisesti huveta valvonnan herpaantuessa.
- Anonyymi
Aikani pilkin joo, liekö ollut syötti heikkolaatuinen 😁 vai missä oli vika
- Anonyymi
Minuun voi luottaa. Tosin en kyllä ole mitään seuraa hakemassa. Kunhan vain hengailen ja viettän kivoja turinatuokioita.
>simiti< - Anonyymi
Ei kait vanhukset mitään seuraa enää tartte, kun ei paneta.
Ihan just hyvä tällainen virtuaalinen vanhuskerho meille. No ei se haittaa, vaikka olet sitä mieltä. Tapaamiset ei olekaan tämän palvelun päätavoite, vaan keskusteleminen palstalla.
Joillain onkin jostain ihmeestä saatu idea, että sinkut-sivustolla on tarkoitus etsiä kumppania itselleen, vaikka sille löytyy ns. parempiakin alustoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508