Ymmärtääkö Jeesus kielillä puhujia itselleen räätälöidyissä palvonta kokous menoissa.

Anonyymi-ap

Munkulublöy blöy blöytykyktyky dinkixoromukulumuttakpouoki puraa riikka muru kuku tursasmuolamoli

47

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ata jeladim!

      • Anonyymi

        Oikein, sitä on kaikki ateistit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein, sitä on kaikki ateistit!

        Monesti poistanut pyllypito henkilökohtaisen vastaukseni.
        Tulee myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti poistanut pyllypito henkilökohtaisen vastaukseni.
        Tulee myöhemmin.

        Hörömkörömmörö pitokolo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hörömkörömmörö pitokolo

        Ma ze mifinland?


    • Anonyymi

      JeEsus ymmärtää kaikki kielet.

      • Anonyymi

        Paratiisissa puhutaan vain yhtä kieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paratiisissa puhutaan vain yhtä kieltä

        Hebrua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hebrua?

        Melko varmasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko varmasti!

        Entä JIDDISHIÄ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä JIDDISHIÄ?

        Se on saatanasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on saatanasta!

        Maybe


    • Anonyymi

      Joo. Kieli alueita ei ole taivaassa jurppiihan se vitusti. Minäkin poliisi kuulusteluissa vastaan ruotsin kielellä. Myös englanniksi.
      Jeesus Kristus ymmärtää kaikki kielet. Ihan sama mitä puhut.

      • Anonyymi

        Uskovaiset osaa Aasien kieltä itsensä todistamaan.

        Bileam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaiset osaa Aasien kieltä itsensä todistamaan.

        Bileam

        Mitä puhut leivästä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä puhut leivästä??

        Juuh

        Synagogien huumeleivistä saivat näkyjä.
        Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh

        Synagogien huumeleivistä saivat näkyjä.
        Kiitos

        Onko humus huumetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko humus huumetta?

        Pyllypito poistaa koko ajan "Näkyleivät"


    • Anonyymi

      Jeesus ymmärtää vain häpykieltä.

      • Anonyymi

        Naisen päälle ei ymmärrä mitenkään kirjaimellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen päälle ei ymmärrä mitenkään kirjaimellisesti.

        Naiset pitää pikkurillin ympärillä suomalaista äijää ja äijä suostuu, että saa panna... Hehehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset pitää pikkurillin ympärillä suomalaista äijää ja äijä suostuu, että saa panna... Hehehe

        Miehet kiimaisempia ja uskonnot rajaavat vapaata pääsyä pipareihin aiheuttamalla naisten jalkojen ristiin menemistä.

        Vassuateisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet kiimaisempia ja uskonnot rajaavat vapaata pääsyä pipareihin aiheuttamalla naisten jalkojen ristiin menemistä.

        Vassuateisti

        Homouden houkutukset tuskaa lisseeh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehet kiimaisempia ja uskonnot rajaavat vapaata pääsyä pipareihin aiheuttamalla naisten jalkojen ristiin menemistä.

        Vassuateisti

        Naisten säästeliäisyys on puhtaasti biologista. Ihmislajin jälkeläinen edellyttää molempien vanhempien sitoutumista, joten naisen valikoivuus varmistaa sen, että uroksen perintötekijät ja sitoutuneisuus jälkeläiseen on kunnossa.


      • Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

        Naisten säästeliäisyys on puhtaasti biologista. Ihmislajin jälkeläinen edellyttää molempien vanhempien sitoutumista, joten naisen valikoivuus varmistaa sen, että uroksen perintötekijät ja sitoutuneisuus jälkeläiseen on kunnossa.

        Sinun Ateistin teoriat pieleen menivät.

        Ihmiskunta on elänyt laajoissa yhteisöissä ennen maatalouden syntyä.
        Ei silloin ollut mitään omistamiseen liityyviä parisuhteita.

        Mistä näitä idiootteja oikein piisaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun Ateistin teoriat pieleen menivät.

        Ihmiskunta on elänyt laajoissa yhteisöissä ennen maatalouden syntyä.
        Ei silloin ollut mitään omistamiseen liityyviä parisuhteita.

        Mistä näitä idiootteja oikein piisaa?

        Onko niin että homo sapiensseja on ollut noin 300 000 vuotta?

        Nämä hänen 10 000 vuotta ovat pieni pala todellisuutta johon hänenkin maailmankuva harhainen pohjautuu.


      • Anonyymi
        Humanist_atheist kirjoitti:

        Naisten säästeliäisyys on puhtaasti biologista. Ihmislajin jälkeläinen edellyttää molempien vanhempien sitoutumista, joten naisen valikoivuus varmistaa sen, että uroksen perintötekijät ja sitoutuneisuus jälkeläiseen on kunnossa.

        Kouluja lopetetaan kun ei ole enää lapsia!


    • Anonyymi

      Jeesuksella oli opetus lapsia 12. Mutta myös koira. Eikä koira puhu. Mutta kyllä se jurppii ettei koira puhu. Voisi sanoa edes kiitos. Mutta ei. Kielillä puhuminen on täysin rinnoin tunteita ja automaatiota

      • Anonyymi

        Koirat olivat saastaisia kuitenkin?
        Muslimeille sinakin ovat sikojen juutalaisten ja kristittyjen lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirat olivat saastaisia kuitenkin?
        Muslimeille sinakin ovat sikojen juutalaisten ja kristittyjen lisäksi.

        Kristityt, koska esihahat saastuttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt, koska esihahat saastuttavat.

        Ben Zyskowicz tietää myös, viisas kun on hänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ben Zyskowicz tietää myös, viisas kun on hänkin.

        Ben on kristytty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ben on kristytty

        Blöh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ben Zyskowicz tietää myös, viisas kun on hänkin.

        Hän on haistanut nuorena poikana kristittyjen kavereiden tympeän valkohome tuoksunkim.


    • Jeesus ei ymmärrä mitään, koska Jeesus on huuhaata.

      • Anonyymi

        Entä sä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä sä?

        Jeesuksen tapaan en ole huuhaata, koska pystyn sentään kirjoittamaan täällä suomi24:ssä. Voisiko Jeesus kumota tämän?


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Jeesuksen tapaan en ole huuhaata, koska pystyn sentään kirjoittamaan täällä suomi24:ssä. Voisiko Jeesus kumota tämän?

        Viisautesi hämmensi nyt.
        Vaikenen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisautesi hämmensi nyt.
        Vaikenen

        En minä mikään viisas välttämättä ole enkä Jeesus, mutta kirjoittaa sentään osaan. Kokeiles samaa Jeesus!!!


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        En minä mikään viisas välttämättä ole enkä Jeesus, mutta kirjoittaa sentään osaan. Kokeiles samaa Jeesus!!!

        Ok, tunne itsesi.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Jeesuksen tapaan en ole huuhaata, koska pystyn sentään kirjoittamaan täällä suomi24:ssä. Voisiko Jeesus kumota tämän?

        urpo


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        En minä mikään viisas välttämättä ole enkä Jeesus, mutta kirjoittaa sentään osaan. Kokeiles samaa Jeesus!!!

        urpo


      • Anonyymi kirjoitti:

        urpo

        Hauska tutustua urpo.


    • Anonyymi

      Jeesuksella oli samojedin pystykorva ja papukaija. Ymmärsivät kaikki toisiaan. Tähän ei pysty kukaan

      • Anonyymi

        Koirat eivät ole yhtä rumia erästä varta vasten rumaksi jalostettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirat eivät ole yhtä rumia erästä varta vasten rumaksi jalostettua.

        Rotua


    • Anonyymi

      Ateistista harhaa!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe