Eikö tuota sumaria saa ulos mitenkään

Anonyymi-ap

Suomen kaunein koti -ohjelma uudistuu – he ovat uudet tuomarit
Hanna Sumari saa rinnalleen kaksi uutta tuomaria. Joanna ja Pekka tuovat ohjelmaan täysin uusia näkökulmia. He ovat avanneet minulle uusia polkuja ja virikkeitä siihen, millainen on kaunis koti, hyvä arkkitehtuuri ja hyvä maku, Sumari sanoo.

Mä en kestä tuota sumaria!! Uudet tuomarit tuo uusia näkökulmia... mutta sumari vaan jatkaa vanhoja näkökulmia! Voi ei... Tiedn ei kuulu köyhyyspalstalle, mutta on tuokin köyhää, kun ei noita vanhoja naamoja saa ulos ikinä! En jaksa tuota naista en jaksa! Jääpä sekin ohjelma katsomatta vain tuon yhden sumarin tähden.

15

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Säästyneen ajan voit käyttää laiturin maalaamiseen tai virsien veisaamiseen naapurin tontin rajalla.

      • Anonyymi

        Maalaile sinä van sateella, minä en. Ei ole sinulla kovin suurta asiantuntemusta mistään asiasta, joten älä kommentoi asiaa jota et osaa.

        Virret voit ihan itse veisaa, en anna sinun kuulla kaunista ääntäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalaile sinä van sateella, minä en. Ei ole sinulla kovin suurta asiantuntemusta mistään asiasta, joten älä kommentoi asiaa jota et osaa.

        Virret voit ihan itse veisaa, en anna sinun kuulla kaunista ääntäni.

        Säästyneen ajan voit käyttää laiturin maalaamiseen tai virsien veisaamiseen naapurin tontin rajalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säästyneen ajan voit käyttää laiturin maalaamiseen tai virsien veisaamiseen naapurin tontin rajalla

        Miten sumari ja tv ohjelma liittyy laiturin maalaamiseen????? Miksi yrität vaihtaa puheenaihetta?
        Etkö kehtaa sanoa että sun lemppparijuontaja on Sumari?? Yäk sanonminä.


    • Anonyymi

      Savolaista maistuvaista totesi typerä aasinkorvainen savolainen tupauuno naapurinsa hinaajapenan perinteisestä savolaisesta puoliletkeästä raakamakkarasta rautavaaran Salen takapihalla savossa.

      t naapurin masa, kuopio. Savo

    • Anonyymi

      Samaa mielt! Hirvee narisija ämmä, luulee olevansa viksu omasta mielestä,mutta kadehtii niitä asuntoja kun oma on joku vanha mörskä.

    • Anonyymi

      Aivokääpiö

    • Anonyymi

      Luulisi ohjelman tuottajat ym huomavan miten ällö se on, muttei ne kehtaa heittää sitä pihalle kun on niin vanha jo. Kurtuista päätellen 80 v,

      • Anonyymi

        60vuotiaan akanrähjän ei kannata muiden ikää ja kurttuja isommin kommentoida. Onko teillä peilejä pirtissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        60vuotiaan akanrähjän ei kannata muiden ikää ja kurttuja isommin kommentoida. Onko teillä peilejä pirtissä?

        Arvailija iski jälleen!!! Heheeee...

        Olen nuori nainen,perheellinen, alle 50 vuotias. kaunis nainen. Pirttiä ei ole mutta valkotiilitalo löytyy, kaksi autoa ja kesämökki, koira ja ahat lapset, mies ja mitähän vielä tahdot tietää ettet arvailisi kun pieleen menee. Kysy vaan älä arvaa.Niin ja rahaa on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvailija iski jälleen!!! Heheeee...

        Olen nuori nainen,perheellinen, alle 50 vuotias. kaunis nainen. Pirttiä ei ole mutta valkotiilitalo löytyy, kaksi autoa ja kesämökki, koira ja ahat lapset, mies ja mitähän vielä tahdot tietää ettet arvailisi kun pieleen menee. Kysy vaan älä arvaa.Niin ja rahaa on!

        Ei sinulla rakkia ole. Viikko sitten kirjoitit käyt eläinsivuilla vaikkei ole eläimiä talossa. Eikä ole mitään muutakaan. Ja alle 50 EI ole nuori paitsi ehkä tosi vanhuksiin verrattuna.nelosella kun alkaa vuosilukema niin on jo keski-ikäinen😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla rakkia ole. Viikko sitten kirjoitit käyt eläinsivuilla vaikkei ole eläimiä talossa. Eikä ole mitään muutakaan. Ja alle 50 EI ole nuori paitsi ehkä tosi vanhuksiin verrattuna.nelosella kun alkaa vuosilukema niin on jo keski-ikäinen😎

        Okei, hieno juttu että tiedät minusta enempi kuin minä itse! ;))) Mutta sehän on kunnioitusta mua kohtaan, kiitos vaan, nyt lähden ostoksille, on aika sisutaa pari huonetta uudelleen, siitä onkin jo 1 kk aikaa kun viimeksi sisustin, rahaa on, joten ei jaksa kauaa katella 1 kk vanhoja juttuja, uutta kehiin. Rahaa on.

        Iloiset synttärijuhlat sulle 68 vuotiaalle, miten menee???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, hieno juttu että tiedät minusta enempi kuin minä itse! ;))) Mutta sehän on kunnioitusta mua kohtaan, kiitos vaan, nyt lähden ostoksille, on aika sisutaa pari huonetta uudelleen, siitä onkin jo 1 kk aikaa kun viimeksi sisustin, rahaa on, joten ei jaksa kauaa katella 1 kk vanhoja juttuja, uutta kehiin. Rahaa on.

        Iloiset synttärijuhlat sulle 68 vuotiaalle, miten menee???

        Onko taivaanrannan laiturit jo maalattu tältä kesältä? Ainoa elikko mikä teidän tai luultavammin sinun huushollissa on vaaleanpunainen elefantti. Mutta sitäkin näkyy useimmiten vain rahapäivien liepeillä


    • Anonyymi

      Sivistynyt arvaus että ko. henkilöytymä liittyy kiinteästi tuotantoyhtiöihin..,,,????

    • Anonyymi

      Niin en ole Sumarivani! Juurikin sillä samat luritukset kun astuu ovesta sisään voi miten ihana tää on hieno !! Ja sit se et minusta jokaisen omakoti on se kaunein!! Tottahan amattilaiset katsoo sillä silmällä😉!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe