Kun terroristijärjestöt hallitsee

Anonyymi-ap

21

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hamas aloitti sodan. Se hyökkäsi törkeällä tavalla Israeliin. Ja silti näissäkin sodissa on kyse Uskon sodista. Ei mistään kahdesta eri valtiosta.

• Hamas aloitti -hamas on terroristi kaikki tiedä -Mutta hauskaa että sokea katso Hamas ja ei muista että Palastina ongelma alkanut 1948 ei viime vuonakun Hamas aloitti

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

Hamas aloitti -hamas on terroristi kaikki tiedä -Mutta hauskaa että sokea katso Hamas ja ei muista että Palastina ongelma alkanut 1948 ei viime vuonakun Hamas aloitti

kiitos moktar gubta----maher logiikkaa

• Anonyymi kirjoitti:

kiitos moktar gubta----maher logiikkaa

Vaikka en tiedä kuka M,oktur gubta mutta ainakin minä ja muktar uskolla ja uskomme kirjoita meidän nimi -kuka sinä olet istut tietokone takana hei hei suomi sananvapa maa älä pelkää paperi tiikeri

• Anonyymi

Maailma suree Kehitysmaamuslimi islampaskan terroristijärjestö Hamasin johtajan kuolemaa!
      Mihin tämä maailma on menossa?

• Anonyymi

Samaa itsekin ihmettelin. Miten terroristit on päässeet hallitsemaan jo hallituksiakin. Sairas maailma.

• Anonyymi

Hamasin tavoite on tuhota Israel ja tappaa kaikki juutalaiset

• Anonyymi

Niin ja tollasta järjestöä pitäisi vielä jotenkin tukea ja hys hys hys- ymmärtää.

• Anonyymi

Ei se näille RIITÄ ISRAELIN TUHOAMINEN

VAAN KAIKKI VÄÄRUSKOISET PITÄÄ TUHOTA

• Anonyymi

Näitä samanlaisia vassarimielisiä Isis-symppaajia on yllättävän paljon tälläkin palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä samanlaisia vassarimielisiä Isis-symppaajia on yllättävän paljon tälläkin palstalla.

Se tyyppi on rauhansanalainen mummonsa kasvattama.
        Jumalan terve!

• Anonyymi

Islam on terroria. Vain länsimainen ajatusperinne kunnioittaa uskontoja ja uskoa, saa näkemään tuon poliittisen terrorin suvaittavana. Tuo pikkuruinen maapläntti hiertää nyt arabien kunniaa.

• Se on totta Islam on terroristi onneksi länsi ja kristus heillä on ja ovat puhdas historia ja perse 97 mil plus 6 mil juutalaiset kuollut 1 ja 2 maailma sota sekin ollut islam
        150 vuotta Ranska ja Englanti varastivat maailma sekin ollut islam
        10000000 ihmisiä kuollut maailmasta USA ja Venäjä sota jälkeen sekin on Islam
        3 vuotta Ukraina sota sekin Islam

• Anonyymi

Miksi vihaat muslimeja enemmän kuin juutalaisia?

• Anonyymi

kristityt vihaavat jumalankansan vihollisia, vaikka tappoivat heidän jeesuksensa 🤣

• Anonyymi

No kun vertaa näitä länsieuroopan ”kritittyjä” maita, islamilaisiin takapajuloihin mistä kehitysmaamuslimit tänne tulevat ja katsoo niiden edesottamuksia, isllänsieuroopassa viimeisen 30 vuoden ajalta!
      Poliittinen ISLAM määrittää näiden täällä olevien kehitysmaamuslimeiden kaiken tekemisen!
      Viherpunikit meuhkaa, että nämä ovat jotain ”maallistuneita” kehitysmaamuslimeita, juu ei ole!
      Menkää nyt hyvät ihmiset katsomaan näihin pääkaupunkiseudun lähiöihin katsomaan, minkälainen sakki siellä lisääntyy holtittomasti…

• Anonyymi

Israelin pitäisi käydä pommittamassa Iranin ydinvoimalaitokset ja lennokkitehtaat maan tasalle niin loppuisi turbaanipäiden ulina.

• Anonyymi

No katsotaan islapaskalla aivopestyjen hyödyllisten idioottisuvakkien ilmeitä, kunhan nämä ALLAAAAAH AKBAR terroristit saavat jonkun Taylor Swiftin hengiltä!
      Vielä saatiin estettyä ALLAAAAAAH AKBAR terroristi isku, mutta kyllä ne vielä joku kerta onnistuvat…

• Anonyymi

jos joku tulisi minun tontille rakentamaan aina lisää ja lisää aluetta niin siitäkö ei saisi pistää hanttiin ?

• Anonyymi

Jos joku rakentaa islamilaista kalifaattia tonttini aidan takana ja huutaa mekastaa sekä uhkaa tapaavansa minut ja perheeni, niin mitäpä minun tulisi tehdä?

Riittääkö toisen posken kääntäminen?

• Anonyymi

uli uli persu uli

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1114
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      820
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      573
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      522
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      504
    8. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      493
    9. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      476
    Aihe