Kirjoituksia kontroloidaan ja poistetaan jos ne eivät vastaa virallista totuutta. Todella säälittävää.
Tämä palsta on kuin suoraa 70 luvun neuvostoliitosta
7
109
Vastaukset
Mistä sinun pitäisi saada kirjoittaa?
- Anonyymi
No mikähän mahtaa olla se virallinen totuus?
Vaihtoehtoiselle totuudelle on toinenkin nimi, nimittäin valhe.- Anonyymi
Virallinen totuus on narratiivi, jota rummutetaan kaikissa medioissa ja opetetaan kouluissa. Esimerkiksi: ww2:n jälkeen opetettiin, ettei Suomella ollut muuta mahdollisuutta, kun antaa saksalaisille kauttakulkuoikeus Suomen läpi, kuten Ruotsikin oli tehnyt. Historia on kuitenkin siltä osin muuttunut. Samoin se, että Suomi kävi erillissotaa, eikä ollut Natsien aseveli. Sekin tieto on
osoittautunut vääräksi. Olen usein sanonut, että historia muuttuu 50 vuoden välein, kun uskalletaan puhua totta.
- Anonyymi
Joo, demokratiaa uhataan diktatuurien suunnasta. Nyt uhka on Venäjän fasismista ja äärioikeistosta. Kommunistejakin maailmassa on, Kiina vahvin. Meille se tulee vain Temu-sovelluksen muodossa?
- Anonyymi
Turvallista tilaa nyt YLE itselleen kouluttelee Verovaroin !? ( kahjouteen sairastuneet johdon toimesta )
- Anonyymi
Poistot ovat sattumanvaraisia, ymmärtämätön botti tekee poistot.
- Anonyymi
Oliko 70-luvun Neuvostoliitossa keskustelupalstoja? En tiennytkään.
Mun mielestä siellä oli jo silloin kaksoisjärjestelmä. Virallinen ja rikollinen.
Hallitusta ei saanut arvostella, mutta purkkaa, sukkahousuja ja farkkutakkeja sai vodkaturisteilta, kun kaupoissa oli vain pietarinlimppua ja Leninin kipsipäitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897219- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082356
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799