Hei! Oon 11-vuotias tyttö oon noin 156pitkä ja painan 43kg!! Oonko mä normaali painonen ?
Mun mielestä oon lihava vaikka liikun paljon ja en syö hirveesti HERKKUJA!!! Laihdutus vinkkejä kiitos!!!:)))))
11v tytön normaali paino?
Anonyymi-ap
3
116
Vastaukset
- Anonyymi
mistä kohtaan olet lihava ton painosena? paljonko haluist painaa ja onko sulla tarkoitus saada sun hormonitoiminta sekaisin?
- Anonyymi
Et ole normaalipainoinen, vaan sinä olet laiha.
- Anonyymi
Älä tyttö hyvä pidä itseäsi lihavana, sillä sinä et ole lihava.
Jatkat liikkumista entiseen tapaan, ja mahdollisimman vähän niitä herkkuja, niin pysyt juuri sopivan kokoisena.
Älä vertaa itseäsi muihin, laihat ja nätit voivat näyttää hyviltä netissä ( muista, että kuvia pystyy muokkaamaan ), mutta sinäkin olet ihan hyvä ja hyvän kokoinen juuri tuon kokoisena ja omana itsenäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14811357- 288092
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565864Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1604543- 94444
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314312Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas834179- 843467
- 803230
- 481731