Saatana nousee maan päälle vuonna 2030

Anonyymi-ap

Tarkkaa ajankohtaa ei ole tiedossa tuon vuoden ajalta mutta näin siinä käy. Saatanan nouseminen helvetistä maan päälle aiheuttaa epävakautta todellisuudessamme ja aika-avaruuden tilassa. Lopputuloksena syntyy musta-aukko joka nielaisee maapallon ja maailmankaikkeuden helvetin syövereihin ikuiseen kadotukseen josta ei selviä kukaan. Nyt on viimeinen hetki kääntyä uskoon ja ottaa herramme Jeesus sydämeen ja katua syntejään ennen vuotta 2030. Tämän tiedon sain selville nautittuani Suippomadonlakkeja jolloin sain yhteyden Jumalan valtakuntaan ja enkeli ilmestyi minulle ja puhui tulevista kauhun ja kärsimyksen ajoista. Tehkää viimeinkin parannus kun vielä ehditte.

43

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On noussut jo. Trump.

• Anonyymi

Mistä johtuu tämä Trumpin cancelointi?

• Jo on kommeti toikin, paholainen on liikeellä täysin, jumalattomat ovat sen oplaita, tuomion alasisi lapsi joita pimeyden ruhtinas käyttä tarkoitusensa toteutamisessa.
      Hän otti kiinni lohikäärmeen, tuon muinaisaikojen käärmeen, jonka nimet ovat Paholainen ja Saatana, ja pani sen kahleisiin tuhanneksi vuodeksi, Ilm. 20:2.
      Saatanan lopullinen tappio
      Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti.

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että on jo noussut ja saastuttanut ihmisen.

• paholainen on maanpällä ei ole missään helvetissä vielä, villitsee jumalattomat ovat hännen alaisiaan, synnin seurauksena vienässä kadotukseen ,valehtelmalla.

• Anonyymi

mielestäni voisi lopettaa tämän canceloinnin... jumalattomillakin on tunteet!

• Anonyymi kirjoitti:

mielestäni voisi lopettaa tämän canceloinnin... jumalattomillakin on tunteet!

Tunteet eivät tuo pelastust Jeesus joka suo pelastuksen hänen luotulevalla syntiselle.

• Anonyymi
        kirjotaja2 kirjoitti:

Tunteet eivät tuo pelastust Jeesus joka suo pelastuksen hänen luotulevalla syntiselle.

Öö... mut ei silti voi oikeuttaa paskaa jatkuvaa pelottelua ja ihmisten kiusaamista! Osaako jengi oikeasti miettiä että miten kummassa jokainen "varma maailmanlopu" on jäänyt tulematta? Ja sitten jotenkin kummasti "nyt muka tämä olisi edeltäviä varmoja maailmanloppuja varmempi maailmanloppu" ja "tämä olisi THE maailmanloppu". En tiedä mitä kummaa näillä haetaan... miksi ihmiset yhä jaksaa ennustella näitä "maailmanloppuja" vaikka huomattu että edeltävätkään eivät toteutuneet!

Miksi porukalla on niin kiire johonkin pois täältä maailmasta että maailmanloppuja odotellaan kuin kuuta nousevaa? Puhuttaisiinpa mielummin sen puolesta että globalisti natsit saataisiin kuriin tuol lännessä, mutta sen sijaan porukka pelkoenergioissaan syvällä sanoo: "maailmanloppu tulee, no matter what you think or say". Eikö ihmiset ymmärrä mitä tämä jatkuva pelottelu voi aiheuttaa toisissa ihmisissä... vai eikö niitä kiinnosta?! Eikö ymmärretä että täällä voi olla lukemassa pieniäkin lapsia, eikä tätä voi ohittaa kommentilla: "No vanhempien täytyisi pitää huoli lapsistaan"... öö, siis mitä helkkaria?!

Tottakai on hyvä että ihmiset puhuvat peloistaan, mutta silloin kun ihmiset puhuvat niistä totisimpana totena, niin silloin se on ongelma... ei haeta apua pelkoihin ja padotaan pelko energiat sisällään ja sitten vastuutetaan randomeita ihmisiä omista pelko energioistaan joilla ei ole mitään osaa eikä arpaa kenenkään pelkoihin! Onko moraalista? MISTÄ TIEDETÄÄN MISSÄ HENKISESSÄ JAMASSA TÄMÄN LUKIJA VOISI OLLA?! MISTÄ TIEDETÄÄN ETTÄ KUINKA SYVÄÄN PANIIKKI TILAAN TÄLLAINEN VOI AJAA IHMISEN?!

Onko sentään tarkoitus pilata toisen elämä?! Ja erityisesti: Entä jos pilaat lapsen elämän tuolla?! Minä muistan millaista oli lapsena jatkuvasti lueskella maailmanloppu pelotteluja ja pelätä koko sydämestäni että "entä jos se oikeasti tulee ja me kuollaan"! MIETTIKÄÄ NYT!

Mitä ihmettä ihmiset oikein ajattelee?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö... mut ei silti voi oikeuttaa paskaa jatkuvaa pelottelua ja ihmisten kiusaamista! Osaako jengi oikeasti miettiä että miten kummassa jokainen "varma maailmanlopu" on jäänyt tulematta? Ja sitten jotenkin kummasti "nyt muka tämä olisi edeltäviä varmoja maailmanloppuja varmempi maailmanloppu" ja "tämä olisi THE maailmanloppu". En tiedä mitä kummaa näillä haetaan... miksi ihmiset yhä jaksaa ennustella näitä "maailmanloppuja" vaikka huomattu että edeltävätkään eivät toteutuneet!

Miksi porukalla on niin kiire johonkin pois täältä maailmasta että maailmanloppuja odotellaan kuin kuuta nousevaa? Puhuttaisiinpa mielummin sen puolesta että globalisti natsit saataisiin kuriin tuol lännessä, mutta sen sijaan porukka pelkoenergioissaan syvällä sanoo: "maailmanloppu tulee, no matter what you think or say". Eikö ihmiset ymmärrä mitä tämä jatkuva pelottelu voi aiheuttaa toisissa ihmisissä... vai eikö niitä kiinnosta?! Eikö ymmärretä että täällä voi olla lukemassa pieniäkin lapsia, eikä tätä voi ohittaa kommentilla: "No vanhempien täytyisi pitää huoli lapsistaan"... öö, siis mitä helkkaria?!

Tottakai on hyvä että ihmiset puhuvat peloistaan, mutta silloin kun ihmiset puhuvat niistä totisimpana totena, niin silloin se on ongelma... ei haeta apua pelkoihin ja padotaan pelko energiat sisällään ja sitten vastuutetaan randomeita ihmisiä omista pelko energioistaan joilla ei ole mitään osaa eikä arpaa kenenkään pelkoihin! Onko moraalista? MISTÄ TIEDETÄÄN MISSÄ HENKISESSÄ JAMASSA TÄMÄN LUKIJA VOISI OLLA?! MISTÄ TIEDETÄÄN ETTÄ KUINKA SYVÄÄN PANIIKKI TILAAN TÄLLAINEN VOI AJAA IHMISEN?!

Onko sentään tarkoitus pilata toisen elämä?! Ja erityisesti: Entä jos pilaat lapsen elämän tuolla?! Minä muistan millaista oli lapsena jatkuvasti lueskella maailmanloppu pelotteluja ja pelätä koko sydämestäni että "entä jos se oikeasti tulee ja me kuollaan"! MIETTIKÄÄ NYT!

Mitä ihmettä ihmiset oikein ajattelee?!

Jos joku ei halua kääntyä niin EI VOI pakottaa ketään kääntymään... ihan yhtä ihmisiä ovat nekin jotka eivät usko, kyllä silti heilläkin on oikeus säilyttää mielenterveytensä! Jos haluaa toiselle kertoa omasta uskostaan, niin SIITÄ VOI KERTOA IHAN YSTÄVÄLLISESTIKIN ja niin että kunnioittaa jos toinen on kanssasi eri mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku ei halua kääntyä niin EI VOI pakottaa ketään kääntymään... ihan yhtä ihmisiä ovat nekin jotka eivät usko, kyllä silti heilläkin on oikeus säilyttää mielenterveytensä! Jos haluaa toiselle kertoa omasta uskostaan, niin SIITÄ VOI KERTOA IHAN YSTÄVÄLLISESTIKIN ja niin että kunnioittaa jos toinen on kanssasi eri mieltä.

Ei totuudella ole mitään tekemistä mielenterveyden säilyttämisen kanssa. Se on vain asia jonka jokaikinen joutuu päättämään miten siihen suhtautuu ja valitsee itse missä ikuisuutensa viettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei totuudella ole mitään tekemistä mielenterveyden säilyttämisen kanssa. Se on vain asia jonka jokaikinen joutuu päättämään miten siihen suhtautuu ja valitsee itse missä ikuisuutensa viettää.

Kaikki ei ole samaa mieltä kanssasi, koita hyväksyä se! Sillä on väliä mitä sanoo ja miten sanoo, saman asian voi sanoa monella eri tavalla. Pelko energioiden käyttö nyt vain on manipulatiivista energiaa ja sille ei oikein voi mitään ja tällä rajoitetaan toisen vapaata tahtoa päättää. MIELENTERVEYDELLÄ ON VÄLIÄ! Me KAIKKI tarvitsemme sitä...

Kenelläkään ei ole minkään antamaa auktoriteettia rajoittaa toisen ihmisen elämää niin kauan kun toinen ei haittaa muita sillä... eikä syyksi riitä butt hurt siitä että "omaa maailmankuvaa vihlaisee poikkeavat ajatus mallit/maailmankuvat"

Ja luit varmaan ajatuksella mitä kirjoitin aikaisemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tldr...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tldr...

Mitä tää caantelointi tarkoittaa. Arvonimmeekö vai aatelisarvooko!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Ainahan se täällä maan päällä on ollut.

• Anonyymi

No just joo.on taas hihulit vauhdissaan. Tommosella pelottelulla ette saa yhtään kääntymään uskoon.

• Anonyymi

Ei siihen ollakaan ketään pakottamassa vaan JOKAINEN päättää ITSE missä ikuisuutensa viettää eikä tällöin ole ketään muuta jota voisi siitä syyttää. Siksi asioista kerrotaan ja julistetaan että totuus on kaikille tiedoksi saatettu ja jokainen sitten itse kantaa vastuun siitä miten sen asian kanssa toimii ja minne päätyy.

• Anonyymi

Ja kuinka monta "varmaa maailmanloppua" on maailman historiassa tullut?

• Anonyymi

Osaako aloittaja laskea?

• Anonyymi

Onhan niitä ennustelijoita aina ollut mutta nyt vaan näyttää siltä että kaikki skenaariot toteutuu yhtä aikaa. Tuho on tulossa. Oletteko huomanneet että useat talouden asiantuntijat ennustavat täydellistä maailmanlaajuista talousromahdusta?? Nytkin EU maat ovat hätää kärsimässä velkojensa maksujen kanssa ja pitää säästää ja säästää ja säästää ettei vain saada noottia EU:n hallinnolta. Ehkä ette tienneet että ei meillä ole ollut omaa sananvaltaa juuri mihinkään oman maan asioihin vaan eu:n velkaorjina olemme kaikki. Se vaan romahtaa kaikki eikä mene enää kauan. Googleta jos uskallat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä ennustelijoita aina ollut mutta nyt vaan näyttää siltä että kaikki skenaariot toteutuu yhtä aikaa. Tuho on tulossa. Oletteko huomanneet että useat talouden asiantuntijat ennustavat täydellistä maailmanlaajuista talousromahdusta?? Nytkin EU maat ovat hätää kärsimässä velkojensa maksujen kanssa ja pitää säästää ja säästää ja säästää ettei vain saada noottia EU:n hallinnolta. Ehkä ette tienneet että ei meillä ole ollut omaa sananvaltaa juuri mihinkään oman maan asioihin vaan eu:n velkaorjina olemme kaikki. Se vaan romahtaa kaikki eikä mene enää kauan. Googleta jos uskallat.

Meidän ei olisi alunperinkään pitänyt euroon liittyä... MEIDÄT LIITETTIIN GLOBALISTIEN TOIMESTA EUROO! Itse olen mieltä että LÄHDETÄÄ VITTUU EUROSTA. Esim BRICS? Tai sitte takaisin tonne markkaa! SUOMI ON LUONNOSTAAN OMAVARAINEN! Ruottiskin on yhä kruunu... nii mietin että minkä takia Suomen pitäisi pitää kiinni jostain läntisistä valuutoista ja nuolla globalistien perseitä?

Ennusteluihin kannattaa suhtautua SKEPTISESTI ja lähdekritiikillä! Itsekin tykkäsin ennustella joskus, mutta tajusin että meidän kannattaa vaan keskittyä elämään ja pyrkiä elämään päivä kerrallaan. Jostain syystä ihmiset unohtavat tämän ja stressaavat huomista... pelätään että pahimmat pelot käyvät toteen... siis, tämä on ihan hullua! Millaista olisi jos ihminen ei saisi pelätä pelkojaan ja tuntea tunteitaan pelossa että "se toteutuu jos pelkään"? Puhun nimittäin juuri tämän kaltaisista "musta-aukko" peloista ja yleensäkin peloista! KYLLÄ IHMISEN PITÄÄ VOIDA PELÄTÄ PELKONSA... ihmisen pitää käsitellä tunteensa!

Itse käyn terapiassa puhumassa näistä JA HELPOTTAA! Itsellä on välillä ollut tosi skitsoja pelkoja enkä meinaa niistä puhua täällä, koska se ei ole relevanttia... relevanttia on se että ihmisen pitäisi pistää joskus nokkaa ulos ja sosialisoitua REAALI ELÄMÄSSÄ! Itse olen sortunut siihen että lueskelen vain palstoja ja ohjelmoin itseeni lisää stressi energioita ja tiedän... sorrun siihen yhäkin! SE EI OO TERVEELLISTÄ MIELENTERVEYDELLE! Internetissä on puolensa ja puolensa ja sitä pitää osata käyttää järkevästi! Itse vaikka olen sitä "gen z" niin SILTI minulla on paljon opittavaa internetin järkevästä käytöstä.

Kaikkea ei kannata uskoa internetissä eikä pitää totuutena... täällä pyörii paljon teorioita että "miten maailma voisi loppua" ja "nyt on lopun ajat" juttuja. VOI HITSI SENTÄÄN... tottakai ihmiset pelkäävät kun on negatiivi energioita niin paljon maailmalla, silti ei kannata menettää toivoa, itse en ainakaan meinaa! AINA on toivoa paremmasta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän ei olisi alunperinkään pitänyt euroon liittyä... MEIDÄT LIITETTIIN GLOBALISTIEN TOIMESTA EUROO! Itse olen mieltä että LÄHDETÄÄ VITTUU EUROSTA. Esim BRICS? Tai sitte takaisin tonne markkaa! SUOMI ON LUONNOSTAAN OMAVARAINEN! Ruottiskin on yhä kruunu... nii mietin että minkä takia Suomen pitäisi pitää kiinni jostain läntisistä valuutoista ja nuolla globalistien perseitä?

Ennusteluihin kannattaa suhtautua SKEPTISESTI ja lähdekritiikillä! Itsekin tykkäsin ennustella joskus, mutta tajusin että meidän kannattaa vaan keskittyä elämään ja pyrkiä elämään päivä kerrallaan. Jostain syystä ihmiset unohtavat tämän ja stressaavat huomista... pelätään että pahimmat pelot käyvät toteen... siis, tämä on ihan hullua! Millaista olisi jos ihminen ei saisi pelätä pelkojaan ja tuntea tunteitaan pelossa että "se toteutuu jos pelkään"? Puhun nimittäin juuri tämän kaltaisista "musta-aukko" peloista ja yleensäkin peloista! KYLLÄ IHMISEN PITÄÄ VOIDA PELÄTÄ PELKONSA... ihmisen pitää käsitellä tunteensa!

Itse käyn terapiassa puhumassa näistä JA HELPOTTAA! Itsellä on välillä ollut tosi skitsoja pelkoja enkä meinaa niistä puhua täällä, koska se ei ole relevanttia... relevanttia on se että ihmisen pitäisi pistää joskus nokkaa ulos ja sosialisoitua REAALI ELÄMÄSSÄ! Itse olen sortunut siihen että lueskelen vain palstoja ja ohjelmoin itseeni lisää stressi energioita ja tiedän... sorrun siihen yhäkin! SE EI OO TERVEELLISTÄ MIELENTERVEYDELLE! Internetissä on puolensa ja puolensa ja sitä pitää osata käyttää järkevästi! Itse vaikka olen sitä "gen z" niin SILTI minulla on paljon opittavaa internetin järkevästä käytöstä.

Kaikkea ei kannata uskoa internetissä eikä pitää totuutena... täällä pyörii paljon teorioita että "miten maailma voisi loppua" ja "nyt on lopun ajat" juttuja. VOI HITSI SENTÄÄN... tottakai ihmiset pelkäävät kun on negatiivi energioita niin paljon maailmalla, silti ei kannata menettää toivoa, itse en ainakaan meinaa! AINA on toivoa paremmasta!!

Pitää opetella sitä median lukutaitoa... itselle sitä opetettiin jo peruskoulussa! Sitten vielä kriittinen ajattelu... se monelta puuttuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää opetella sitä median lukutaitoa... itselle sitä opetettiin jo peruskoulussa! Sitten vielä kriittinen ajattelu... se monelta puuttuu!

Itse suhtaudun todella kriittisesti näihin uskonnollisiin juttuihin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse suhtaudun todella kriittisesti näihin uskonnollisiin juttuihin...

Ihmiset luovat omia "ainoita oikeaita" teorioitaan täällä kun elämästä puuttuu sisältö, sillee aika järjen vastaista että yhtäaikaa kaikki maailman ihmisten aivojen generoimat teoriat olisivat "ainoita oikeita". Tottakai jokaisella on sananvapaus ja oikeus ilmaista mielipiteensä, mutta sillee... joku järki jossain! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset luovat omia "ainoita oikeaita" teorioitaan täällä kun elämästä puuttuu sisältö, sillee aika järjen vastaista että yhtäaikaa kaikki maailman ihmisten aivojen generoimat teoriat olisivat "ainoita oikeita". Tottakai jokaisella on sananvapaus ja oikeus ilmaista mielipiteensä, mutta sillee... joku järki jossain! :D

Suosittelen kattomaan tämän erityisesti kohdasta: 2:42 - 3:44...

https://www.youtube.com/watch?v=UReNwYXTI8Q

• Anonyymi

jatkakaa keskusteluja

• Anonyymi

Maailamme elää vielä 4000 luvulla,silloin ihmiset päästävät irti uskon pakotteista.
      Maailma muuttuu silloin täysin.

• Anonyymi

Mistä tietää vaikka meidän telluksemme olisi täällä vaikka ikuisestikin? Luulisin että 4000 vuodessa ihminen on päässyt tästä jatkuvasta selviytymisentilasta yli, eli siitä että ihmisten pitäisi jotenkin erotella toisiaan, syrjiä ja pitää eri tavalla ajattelevia vihollisinaan joidenkin fobioiden takia. Ehkä vielä joku päivä ihminen tulee kollektiivina löytämään toisensa jälleen, antavat toisilleen kunnon ryhmä halin ja pyytävät anteeksi virheitä mitä olivat toisilleen tehneet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tietää vaikka meidän telluksemme olisi täällä vaikka ikuisestikin? Luulisin että 4000 vuodessa ihminen on päässyt tästä jatkuvasta selviytymisentilasta yli, eli siitä että ihmisten pitäisi jotenkin erotella toisiaan, syrjiä ja pitää eri tavalla ajattelevia vihollisinaan joidenkin fobioiden takia. Ehkä vielä joku päivä ihminen tulee kollektiivina löytämään toisensa jälleen, antavat toisilleen kunnon ryhmä halin ja pyytävät anteeksi virheitä mitä olivat toisilleen tehneet...

Ihmiset olisivat oppineet ymmärtämään elämän ja luontoäidin arvon ja oikeasti olisivat oppineet kunnioittamaan niitä, koska luulisin että ihmiset olisivat vuoteen 4000 mennessä tehneet oikeasti comebackin luontoäidin helmoihin, joka tarkoittaisi sitä että ihmiset oikeasti eläisivät luonnosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset olisivat oppineet ymmärtämään elämän ja luontoäidin arvon ja oikeasti olisivat oppineet kunnioittamaan niitä, koska luulisin että ihmiset olisivat vuoteen 4000 mennessä tehneet oikeasti comebackin luontoäidin helmoihin, joka tarkoittaisi sitä että ihmiset oikeasti eläisivät luonnosta!

Raha olisi vain vaihdon väline ja materialismi ei enää olis se juttu keskuudessamme, tai kenties menisi niin oldschooliksi että oravan taljat rokkais jällee! :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luontoäiti?? Mikähän mielikuvituksen tuote tuokin. Ei ole mitään luontoäitiä vaan kyllä se luontokin ihmisen toimesta kuolee kaikista myrkyistä ja saasteesta mitä luontoon syydetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näytä siltä että ihminen olisi oppinut mitään. Oletko huomioinut miten huonossa jamassa on tulevaisuutemme toivot - tämän päivän lapset? Väkivalta ja kiusaaminen vaan lisääntyy ja kaikenlainen rötöstely ja varkaudet. He ovat kymmenen vuoden päästä aikuisia ja heidän kontollaan on meidän tämän päivän aikuisten huolenpito. Mitenköhän tulee onnistumaan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näytä siltä että ihminen olisi oppinut mitään. Oletko huomioinut miten huonossa jamassa on tulevaisuutemme toivot - tämän päivän lapset? Väkivalta ja kiusaaminen vaan lisääntyy ja kaikenlainen rötöstely ja varkaudet. He ovat kymmenen vuoden päästä aikuisia ja heidän kontollaan on meidän tämän päivän aikuisten huolenpito. Mitenköhän tulee onnistumaan??

Jaa-a... onko kukaan miettinyt että minkäköhän takia tulevaisuutemme toivot voivat niin huonosti? MINKÄKÖHÄN TAKIA?! Eikä taida tuollainen taivaista tulla... koittakaas ihmiset miettiä. Voisiko vika löytyä muusta kuin pelkästään tulevaisuuden toivojemme "huonoista asenteista"?

Porukka vain syyttää että "nyky nuoret ovat menetettyjä tapauksia" kuitenkaan katsomatta yhtään olosuhteita mitä luodaan heille... ja kuules, nykynuorien ja lasten yleistäminen on aina todella järjenvastaista sillä "kaikki nyky nuoret ja lapset on sitä ja tätä" ajatusmallilla. Se nyt vain on liian alkukantaista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a... onko kukaan miettinyt että minkäköhän takia tulevaisuutemme toivot voivat niin huonosti? MINKÄKÖHÄN TAKIA?! Eikä taida tuollainen taivaista tulla... koittakaas ihmiset miettiä. Voisiko vika löytyä muusta kuin pelkästään tulevaisuuden toivojemme "huonoista asenteista"?

Porukka vain syyttää että "nyky nuoret ovat menetettyjä tapauksia" kuitenkaan katsomatta yhtään olosuhteita mitä luodaan heille... ja kuules, nykynuorien ja lasten yleistäminen on aina todella järjenvastaista sillä "kaikki nyky nuoret ja lapset on sitä ja tätä" ajatusmallilla. Se nyt vain on liian alkukantaista!

Ihan silmiemme edessä näemme miten nyky nuoret ja yleensäkin nyky ihmiset oireilevat ja sitten vaan heitetään jotain että "saatana sitä, tätä ja tota" ja suljetaan silmät minkälaisia trauma energioita nyky nuorille ollaan luotu! JATKUVA SODALLA, helvetillä ja maailmanlopulla pelottelu, koulukiusaaminen, lapsina pihalla kiusaaminen, suuri paine mitä heidän ylleen asetetaan... sitten vain nostetaan kädet pystyyn että "ei se meidän vika ole" KYLLÄ SIINÄ ON VÄHÄN PEILIIN KATSOMISTA noilla paineistajilla ja kiusaajilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan silmiemme edessä näemme miten nyky nuoret ja yleensäkin nyky ihmiset oireilevat ja sitten vaan heitetään jotain että "saatana sitä, tätä ja tota" ja suljetaan silmät minkälaisia trauma energioita nyky nuorille ollaan luotu! JATKUVA SODALLA, helvetillä ja maailmanlopulla pelottelu, koulukiusaaminen, lapsina pihalla kiusaaminen, suuri paine mitä heidän ylleen asetetaan... sitten vain nostetaan kädet pystyyn että "ei se meidän vika ole" KYLLÄ SIINÄ ON VÄHÄN PEILIIN KATSOMISTA noilla paineistajilla ja kiusaajilla!

Eikä edes "vähän" vaan PALJON!

• Anonyymi

Sillähä on omat myyränsä jo vaikuttamassaki.

• Anonyymi

Demokratia on kauan ollut esipihana sille. Sen vallanhalu on yksinvaltaisuuden totalitariaa.

• Anonyymi

Siitä on hyvänä esimerkkinä tämän päivän hallitus jok toimii par aikaa maanpäälisenä helvetin esikartanona ,levittäen tuhoa ympäriinsä ihmisiä kurittaen leikkauspolitiikallaan.

• Anonyymi

Uskokaa mitä haluatte. Kun en usko jumalaan, niin eipä sastanakaan vaikuta todennäköiselle.

• Anonyymi

Niin tuohon on jo monta asiaa mitä tapahtuu tuolloin. Ensin tulee tämä digitaalinen identiteetti joka mullistaa kaiken totaalisesti. Ensin tulee älylompakko jota jokainen hallinnoi itse. Siinä on suuria vaaroja koska tuskin kukaan niin hyvin tietää kenelle voin antaa luvan käydä katsomassa älylompakkoani jossa kaikki tietoni kehdosta alkaen, työpaikat, lapset, vanhemmat ym. ym. ja saada sieltä selville yksityistietojani. Luulen, että siitä tulee täydellinen kaaos. Ja miten turvaat sen ettei kännykkäsi joudu vääriin käsiin kokonaan ja mitkä siitä on seuraukset.

No sitten tulee se digitaalinen identiteetti joka tarkoittaa että sinä saat mikrosirun otsaan tai oikeaan käteen (tai jonkin muun pienen digitaalisen komponentin). Tällöin tulet osaksi internettiä kuten kaikki mitä täällä on eli kaikki kotisi laitteet IoT ja ihmiset jotka ottavat tuon implantin ja kun tämä kaikki yhdistetään nettiin niin siellä olet 24/7. Mieti mitä kaikkea se vaikuttaa kun sinä olet näkyvissä koko kehosi kautta et vain tietokoneen tai kännykän avulla siellä.
      Tällöin tulee se paholainen joka ottaa kaiken vallan ihmisistä ja täydellinen pahuus vaikuttaa maailmassa. Onko tämä jotain satua? Voit tarkistaa kaiken netistä! Sieltä löytyy ja tämä täysi pahuus alkaa 2030 näin on ennustettu eli VAIN 5 VUODEN PÄÄSTÄ!!

• Anonyymi

Uusi uskonpuhdistus on alkamassa. Uskovaiset paljastavat joukoissaan olevat pedofiilit ja kaappihomot, vain näin he voivat ansaita taivaspaikan itselleen.

• Anonyymi

No nyt on revontulet seurattavissa. Tulevat ympäriämpäri noita katsomaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe