Hirveätä kun suomessa ihmiset voivat näin huonosti

Anonyymi-ap

Jo tälle palstalle on kerääntynyt hyvin huonosti voivia ihmisiä. Jatkuvaa nälvimistä, haukkumista ja halveksuntaa pivästä toiseen.
Miten heidän pääkoppa kestää sitä sontaa mitä he ulos tuottavat huutelemalla ja huonolla käytöksellään. Apua on huonosti saatavilla, mutta kaikki lähtee aina itsestään, jos on tahtoa parnatua ja ryhtyä paremmaksi ihmiseksi, se työ on itse tehtävä.
On surullista kun täällä jotain tiettyä ryhmää halveksitaan niin paljon.
Onneksi kaikki on provoamista, mutta sitli, miski ei ostata kunnioittaa ihmisiä oli heillä mitkä taustat tahansa? Hyvä ihminen on vaikea olla.

Järkyttäviä viestejä jatkuvasti. Nämä halveksujat ovat niitä suurempia huonosti voivia eivätkä itse sitä ymmärrä.

68

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tjaa, sinä(kin) itseterapioit/oireilet/riehut täällä alvariinsa kun et osaa/tajua/uskalla psykologin kanssa keskusteluun hakeutua.

      • Anonyymi

        - Huonosti Voivia Ovat Ainoastaan ;

        SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MyrkynVihreät PUNIKKI-Kommunistit !

        - Näin On !


      • Anonyymi

        Tuota... mitä pelkäämistä psykologeissa on? Tai kaupan kassoissa, tai siivoojissa, putkimiehissä...??? Miksi ninä pelkäät joitakin ammattilaisia????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota... mitä pelkäämistä psykologeissa on? Tai kaupan kassoissa, tai siivoojissa, putkimiehissä...??? Miksi ninä pelkäät joitakin ammattilaisia????

        Niin, mene ammattilaiselle kertomaan ongelmistasi. Terveyskeskukseen vain soitto rohkeasti, hopu hopi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mene ammattilaiselle kertomaan ongelmistasi. Terveyskeskukseen vain soitto rohkeasti, hopu hopi!

        Siis miksi? Sinähän se ongelmissa olet. En minä sinua sinne lhde viemään, pyydä omaa äitiäsi vaikka,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miksi? Sinähän se ongelmissa olet. En minä sinua sinne lhde viemään, pyydä omaa äitiäsi vaikka,

        Pyydä jotain muuta jos äitisi ei enää ole elossa tai asuu liian kaukana. Mutta älä päästä häntä loistoautosi rattiin, satavuotiaiden ei pidä enää ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä jotain muuta jos äitisi ei enää ole elossa tai asuu liian kaukana. Mutta älä päästä häntä loistoautosi rattiin, satavuotiaiden ei pidä enää ajaa.

        Hih... joko sulta ideat loppu kun kopsaat minulta? Ei se haittaa, hyvä opit menee perille, tämähän on sulle terapeuttista. Hienoa, kyllä se siitä, kun vaan jaksat kantaa tuskasi, kohta ehkä helpottaa... onnea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih... joko sulta ideat loppu kun kopsaat minulta? Ei se haittaa, hyvä opit menee perille, tämähän on sulle terapeuttista. Hienoa, kyllä se siitä, kun vaan jaksat kantaa tuskasi, kohta ehkä helpottaa... onnea.

        Ei sinulla mitään kopioitavan väärtiä. Jatka vain tositeeveen katselua kun ehdit poliitikkojen etujen märehtiseltä, ämmänkääkkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mene ammattilaiselle kertomaan ongelmistasi. Terveyskeskukseen vain soitto rohkeasti, hopu hopi!

        Oon yrittänyt saada apua,vakava masennus mut en saa soitettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon yrittänyt saada apua,vakava masennus mut en saa soitettua.

        Yritä varata aika maisan kautta, helpompaa kuin soittaminen.


    • Anonyymi

      Jotkut kirjoitukset köyhyyspalstalla psykoottisia elikä todellisuuden tajuaminen sitä ja tätä.Jauhopäät syrjäytyneet kirjoittelee mänttejä. Se on kun työttömät päivästä toiseen istuu kotona kädet ristissä koska kelasossuraha oikeen tulee.Uikuttaa ettei rahoja mutta varaa on pelata.Yksi kirjoittaja oikeen kerskuu luottokortin erinomaisuutta.

      • Anonyymi

        Luottokortti onkin erinomainen väline raha-asiansa järkevästi hoitavalla kansalaiselle. Matkustellessa/matkoja ostettaessa ja nettishoppailussa parempi kuin suoraveloitus tai debitkortti.

        Tämän palstan useille hörhöille moinen ei sopisi, monella täysin hukassa rahanarvo, tolkku käyttö ja luulevat inflaatiota syötäväksi.


    • Anonyymi

      Niinkuin toimeentulotukiasiakkaat vähän väliä tilailee matkoja tai shoppailee.Paskan marjat luottokortit kun niin monet joutunut kuseen niiden kanssa.Pelkkä pankkikortti riittää niin voi maksaa kaupassa.

      • Anonyymi

        Eivät tietenkään mutta turha haukkua järkevimpien maksuvälinettä jos itse on tulonsiirtonsa pelaava luottotiedoton juoppi.


      • Anonyymi

        Tai palkalliset. Eivät heidänkään rahansa ole itse tienattuja, siellä töissä ne kahvittelee, istuu, nukkuu, vetelehtii... mitään ei tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai palkalliset. Eivät heidänkään rahansa ole itse tienattuja, siellä töissä ne kahvittelee, istuu, nukkuu, vetelehtii... mitään ei tehdä.

        Aika monella töissä käyvällä on rahat tiukilla ja pankki ei enää anna lainaa kun entiset pitäs maksaa.


    • Anonyymi

      Niin on ala arvoista viestintää. Itse heitän tahalteen aina vettä kiukaalle, kun tulee aivan älytön viesti, niin kirjottaja luulee että olisin muka samaa mieltä, ja taas sieltä tulee sontaa! ;))) Pidän ihan huvitteluna moisia kommentteja, elämän tylsyydestä kertoo. Kun miettii, ei tuommosia ihmisiä oikeasti ole olemassa,, pelkkää feikkiä, ei ne kehtaa naamakkain sanoa samaa asiaa, täällä on helppo puhua mitä tahansa.

      Naurakaamme heille ja kujelkaa heidän kanssa... hulvatonta.

      • Anonyymi

        Niin ja kun et sinä tunne kirjoittajia eikä he sinua. Eikö oo aika lapsellista tai no itsekin puran tänne ajatuksia.


    • Anonyymi

      Itse en vastaa mitään sellaiseen kuka jauhopää kirjoittanut esim, tämä laiturin maalaaminen huh.

      • Anonyymi

        Niin, onneksi meillä on oma valita mihin vastaa ja mihin ei. Myös se että ei ole pakko edes täällä käydä jos ei tahdo. Kaikki on vapaa ehtoista. Itse vaikuttaa itseesi, miten koet ja miten valitset mitkäkin asiat.


    • Anonyymi

      Tämä palsta on purnaamista ja pahan olon poistamista varten. Mieli puhdistuu kun päästää höyryjä ulos. Ei kannata mieltään pahoittaa heidän sanoistaan, heillä on ongelma, ei muilla.

    • Anonyymi

      Vaihdevuodet taakseen jättänyt aloittajakin on innoissaan kun voi netissä temmeltää vapaasti.

    • Anonyymi

      Ei kansis välittää!! Suomessa on paljon törkeästi käyttäytyviä ihmisiä kuka ajattele vain omaan napaan. On niin kateellista sakkia , että huh huh , ollaan jopa työttömille ja sairairaille ihmisille katelisiä kun katkarapuja.

      • Anonyymi

        Varma johtuu siitä kun ihmiset on pelossa , että menettää työn korona sota jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma johtuu siitä kun ihmiset on pelossa , että menettää työn korona sota jne.

        Työttömillä ei ainakaan tarvi pelkää , että menettää työn ja osa elää todella pienillä tuloilla. Töistä kenkä saava ihminen ei varmaa pärjää 100 - 300 euro kk kun on tottunut tuhlaa rahoja silloin ei mikään riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömillä ei ainakaan tarvi pelkää , että menettää työn ja osa elää todella pienillä tuloilla. Töistä kenkä saava ihminen ei varmaa pärjää 100 - 300 euro kk kun on tottunut tuhlaa rahoja silloin ei mikään riitä.

        Saiturille ihan normaali rahankäyttö on tuhlaamista. Jatka vain makaronin ahmimista ja jauhomakkaroiden etsimistä alelapuilla.


      • Anonyymi

        Luulet kateudeksi sitä mikä on halveksintaa välillä jopa vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet kateudeksi sitä mikä on halveksintaa välillä jopa vihaa.

        Ihminen itse on kateellinen jos luulee että joku kadehtii työtöntä tai sairasta, työttömät vaan notkuu ja kitisee kun ei rahoja.Työssäkäyviä ottaa päähän kustantaa notkujat eikä itse tosiaan ala notkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen itse on kateellinen jos luulee että joku kadehtii työtöntä tai sairasta, työttömät vaan notkuu ja kitisee kun ei rahoja.Työssäkäyviä ottaa päähän kustantaa notkujat eikä itse tosiaan ala notkuun.

        No sitähän tämä on, työllinen on näin katkera tyttömälle joka elää hyvää elämää eikä tarvi orjailla. Se ihan huokuu näistä viesteistä, miten rankkaa orjailu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen itse on kateellinen jos luulee että joku kadehtii työtöntä tai sairasta, työttömät vaan notkuu ja kitisee kun ei rahoja.Työssäkäyviä ottaa päähän kustantaa notkujat eikä itse tosiaan ala notkuun.

        Jos kaikki suostuis töihin huonolla palkalla niin silloin palkka menis vielä enemmän alas. Aika naurettava ja lapsellista sanoa , että teidän verorahoilla kustantaa notkujat. Useat työttömät myös on maksanut veroja tänne maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaikki suostuis töihin huonolla palkalla niin silloin palkka menis vielä enemmän alas. Aika naurettava ja lapsellista sanoa , että teidän verorahoilla kustantaa notkujat. Useat työttömät myös on maksanut veroja tänne maahan.

        Juu, verot työmarkkinatuesta ja välilliset verot röökissä ja viinassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän tämä on, työllinen on näin katkera tyttömälle joka elää hyvää elämää eikä tarvi orjailla. Se ihan huokuu näistä viesteistä, miten rankkaa orjailu on.

        Sinun mielikuvituksissasi.monet työlliset pitävät kelalta toimeentulonsa saavia roskasakkina ja oikeassa ovat. Ansiosidonnaista saavat ovat yhteiskuntakelpoisempia. Sinä kun asut perähikiällä pikkukylässä lahossa murjussasi joka ainoa kyläläinen tietää sinut sekä sossupummiksi että kaheliksi. Eikä sinulla seniilillä eukolla ole koiraa eukä flyygeliä. Ja parempi niin sekä naapureiden että koiran kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mielikuvituksissasi.monet työlliset pitävät kelalta toimeentulonsa saavia roskasakkina ja oikeassa ovat. Ansiosidonnaista saavat ovat yhteiskuntakelpoisempia. Sinä kun asut perähikiällä pikkukylässä lahossa murjussasi joka ainoa kyläläinen tietää sinut sekä sossupummiksi että kaheliksi. Eikä sinulla seniilillä eukolla ole koiraa eukä flyygeliä. Ja parempi niin sekä naapureiden että koiran kannalta.

        Vain sinä pidät ihmisiä roskasakkina, ja itseäsi myös, kuulut heihin.

        Ai asunvai, mistä tieäät? ARVAILIJAT ON HAUSKOJA IHMISIÄ, kuvitelmat pitää heitä elossa.

        Minulla on paljon asioita joita sulla ei ole, eikä se kuulu sinulle, kuten ei myöskään mudien asiat, mutta pitääksesi itsesi elossa, arvialet ihmsiä ja teet heille kuvitteellisia asioita ympärille, joka on sun lapsellinen leikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömillä ei ainakaan tarvi pelkää , että menettää työn ja osa elää todella pienillä tuloilla. Töistä kenkä saava ihminen ei varmaa pärjää 100 - 300 euro kk kun on tottunut tuhlaa rahoja silloin ei mikään riitä.

        Mä oon tottunut pieniin rahoihin. Esim yleensä kaupasta saa 5€ päivän ruuat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet kateudeksi sitä mikä on halveksintaa välillä jopa vihaa.

        Eli olet anonyymeille vihainen? Miksi? Etkä nauti omasta elämästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet anonyymeille vihainen? Miksi? Etkä nauti omasta elämästä?

        Kyse on sinun luuloistasi ei minun, vajakki.


    • Anonyymi

      Ihmisillä pitäisi alkaa oppia elää sitä oma elämä , eikä tökkiä oman nenän toisen ihmisen asioihin , mikä ei sille millään kuuluu.

      • Anonyymi

        Siitäpä työllinen on kateellinen työttömälle, joka elää hyvää elämää. Orjailussahan on kyse palkattomasta työstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäpä työllinen on kateellinen työttömälle, joka elää hyvää elämää. Orjailussahan on kyse palkattomasta työstä.

        Jokainen täysjärkinen tietää ettei työttömyydessä ole mitään kadehdittavaa. Vapaa-aika on yllinkyllin ja sitä saa järjestettyä työllinenkin itselleen ottamalla lopputilin tai sairauslomaa.

        Upporikas ja työtön olisi luonnollisesti ihannetilanne.

        Sinä et lukeudu järjellisiin, vatipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen täysjärkinen tietää ettei työttömyydessä ole mitään kadehdittavaa. Vapaa-aika on yllinkyllin ja sitä saa järjestettyä työllinenkin itselleen ottamalla lopputilin tai sairauslomaa.

        Upporikas ja työtön olisi luonnollisesti ihannetilanne.

        Sinä et lukeudu järjellisiin, vatipää.

        Näyttää olevan. Leikit kovista ettei tunnu pahalta kun työttömillä on helpompaa elämä.Ei orjatyötä, ei aikasia aamuja, ei sairastelua, ei väsymystä ja jaksaa harrastaa kaikkea ja mennä mihin itse ikinä haluaa tai olla menemättä. Vapaa aika on kade paikka monelle.

        Just tuo että otetaan omaa sairalomaa kun ei jakseta olla töissä, ja huijaat vielä työnantajaa joka maksaa sun palkkasi, joten älä huutele työttömille kelan rahoista kun teet itse samoin??? hähhääää, jäit kiinni.

        Joten itsekkin haluat sitä vapaata jos ei muuta niin keksityillä siarauksilla... hohhhoooo.. kuka tässä huijaa ja ketä?


    • Anonyymi

      Mene noiden ajatuksien kanssa uuteen työyhteisöön nii savustetaan ulos hyvin äkkiä.

    • Anonyymi

      Nykyhallitus on mestari pelottamaan ihmisiä. Tässä maassa ei mitkä hommat muutekaan toimii , kaikki halua vaan raha ei tekemällä mitään. Aika useat sairaat ihmiset on työttömiä työnhakijoita jne. Vakavassa koronassa jätetin ihmiset vaan omille.

      • Anonyymi

        oman onnen nojaan*


      • Anonyymi

        kekkosen aikana ei ihmisillä ollut huolta huomisesta sen pilasi nämä kikkeliskokkelis TUNARIT


    • Anonyymi

      Joo, huonosti voi nuo kaikki kateellisen ihmiset joilla on v--lu hallussa. Hyvin voivat ihmiset jotka elävät kelan rahoilla parempaa elämää ja ei alennu tälläiseen irvailuun.

    • Anonyymi

      Savolaista maistuvaista totesi leipiintynyt typerä aasinkorvainen savolainen kalastaja naapurinsa hinaajapenan perinteisestä savolaisesta puoliletkeästä raakamakkarasta rautavaaran Salen takapihalla savossa.

      t naapurin masa, kuopio. Savo

    • Anonyymi

      On aivan yksinkertainen tapa saavuttaa elämässä tyyneys ja tasapaino.
      Tekee vain ensin 40 vuotta töitä ja sitten nauttii kertyneestä eläkkeestä.

      • Anonyymi

        Hyvä että uskot hyvään mutta putoot aika korkeelta jos uskot sinisilmäisesti tuohon 40 v juttuun! Siihen ei usko kun poliitikot ja eläkeyhtiöt.
        Muista että palkka merkitsee elkkeissä enempi kuin se miten olet orjana puurtanut, vaikka 60 v tekisit töitä niin huonolla palkalla siitä ei kerry mun murusia, ota se huomioon.

        Eläkemäärään vaikkuttaa vain ja ainostaan palkan suuruus. Eduskuntalisilla jo 1 kauden eli 4 v työrupeamam, tai oleminen edeuskunnassa, tuo heille sopeutumisrahaa yli 3 tonnia kuussa, ja eläkettä kertyy 10 % palkasta... joten älä usko politiikkoihin, ne tekee susta mielenvikaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että uskot hyvään mutta putoot aika korkeelta jos uskot sinisilmäisesti tuohon 40 v juttuun! Siihen ei usko kun poliitikot ja eläkeyhtiöt.
        Muista että palkka merkitsee elkkeissä enempi kuin se miten olet orjana puurtanut, vaikka 60 v tekisit töitä niin huonolla palkalla siitä ei kerry mun murusia, ota se huomioon.

        Eläkemäärään vaikkuttaa vain ja ainostaan palkan suuruus. Eduskuntalisilla jo 1 kauden eli 4 v työrupeamam, tai oleminen edeuskunnassa, tuo heille sopeutumisrahaa yli 3 tonnia kuussa, ja eläkettä kertyy 10 % palkasta... joten älä usko politiikkoihin, ne tekee susta mielenvikaisen.

        Todellisuudessa eläkettä kertyy 1,5 %:a palkasta.
        Eli 40 vuoden aikana kertyy 60 %:a eläkettä saadusta palkasta.
        Jos joku suostuu tekemään töitä huonolla palkalla, niin voi voi.
        Tosin kuluu se 20 vuotta ennenkuin saat takuueläkkeen ylittävän summan kasaan.
        Jos eläke on kovin pieni niin voi hakea niitä tukiaisia vaikka Kelasta.
        Olen kuitenkin todentanut sen 40:nen vuoden aikana, että kertyy ihan asiallinen
        eläke, millä talodessaan tarkka ihminen pärjää ihan hyvin loppuelämän.
        Ikävä kyllä, on paljon ihmisiä, joilla ei ole koskaan "tarpeeksi" rahaa olipa
        tulotaso mikä hyvänsä. He eivät vaan hallitse talouttaan.
        Elämä on auvoista kun on vaan tyytyväinen siihen, mitä on saanut hankittua
        ja pärjäilee niillä tuloilla mitä sattuu sillä hetkellä saamaan.
        Mutta jos pitää koko ajan saada enemmän ja parempaa. tietää se vain tuskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa eläkettä kertyy 1,5 %:a palkasta.
        Eli 40 vuoden aikana kertyy 60 %:a eläkettä saadusta palkasta.
        Jos joku suostuu tekemään töitä huonolla palkalla, niin voi voi.
        Tosin kuluu se 20 vuotta ennenkuin saat takuueläkkeen ylittävän summan kasaan.
        Jos eläke on kovin pieni niin voi hakea niitä tukiaisia vaikka Kelasta.
        Olen kuitenkin todentanut sen 40:nen vuoden aikana, että kertyy ihan asiallinen
        eläke, millä talodessaan tarkka ihminen pärjää ihan hyvin loppuelämän.
        Ikävä kyllä, on paljon ihmisiä, joilla ei ole koskaan "tarpeeksi" rahaa olipa
        tulotaso mikä hyvänsä. He eivät vaan hallitse talouttaan.
        Elämä on auvoista kun on vaan tyytyväinen siihen, mitä on saanut hankittua
        ja pärjäilee niillä tuloilla mitä sattuu sillä hetkellä saamaan.
        Mutta jos pitää koko ajan saada enemmän ja parempaa. tietää se vain tuskaa.

        Kyllähän teollisuudessakin ammattimies saa käteen sen rapiat 3000eur kieppeillä ja työvuosia sitten tulee niin saa keskivertoeläkkeen.Omassa suvussani järjestään kaikki asuvat omakotitalossa.Voe helvetti mikä passiivisuus köyhyyspalstalla ja katkeruus kun mitään ei saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän teollisuudessakin ammattimies saa käteen sen rapiat 3000eur kieppeillä ja työvuosia sitten tulee niin saa keskivertoeläkkeen.Omassa suvussani järjestään kaikki asuvat omakotitalossa.Voe helvetti mikä passiivisuus köyhyyspalstalla ja katkeruus kun mitään ei saa.

        Ei saa, poislukien eliitti eli paperimiehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa, poislukien eliitti eli paperimiehet.

        lisäys:ja ahtaajat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän teollisuudessakin ammattimies saa käteen sen rapiat 3000eur kieppeillä ja työvuosia sitten tulee niin saa keskivertoeläkkeen.Omassa suvussani järjestään kaikki asuvat omakotitalossa.Voe helvetti mikä passiivisuus köyhyyspalstalla ja katkeruus kun mitään ei saa.

        MIETI sanojasi: ammattimies, työvuodet, kekivertoeläke, sinun suku, kaikilla omakotitalo. passiivisuus köyhyys ka katkeruus!!

        Mieti noita sanojasi mitä tuossa latelit. Sinulla on sinun suku, sinä ja suomen köyhät nyt vastakkain. Mitä haluat tuolla sanoa????


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Annetaan näiden katkerien ihmisten purkaa omaa pahaa oloa. Ei niiden kanssa viitsi alkaa vääntämään selvistä asioista, niillä on oma kanta ja meillä muilla omamme. Mielipiteistä ei voi vääntää.
      Vähän voi sorkkia mutta raivoisasti ne hyökkää vastaan. Kaikilla saa olla mielipiteitä, mutta katkerat orjat eivät osaa nätisti käsitellä niitä, vaan voimakkaasti pitävät kiinni omasta ja luulevat sen olevan oikea. Annetaan heidän luulla, jokainen tietää itse mitä mieltä pn ja mikä on kellekin oikea. Terapioittaahan se jatkuvat huutaminen täällä heitä joilla on vaikeuksia itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      "Jo tälle palstalle on kerääntynyt hyvin huonosti voivia ihmisiä. Jatkuvaa nälvimistä, haukkumista ja halveksuntaa pivästä toiseen."

      Eli olet siis oikeassa osoitteessa. Sinä haukut järjestään kaikki muut paitsi toiset työttömät. Heistä et sano mitään.

      • Anonyymi

        Ei voi haukkua jos ei ole haukuttavaa. Sinä haukut kaikki vaikkei olisi aihetta. Kaikki ihmiset EI OLE SAMANLAISIA. Sinä mollaat vain moollaamisen takia, syyttä ja kaikki vaikkei olisi aihetta. Kaikki työttömät ei ole samnlaisia, kaikki työlliset ie ole smanlaisia, kaikki eläkeliset ei ole samanlaisia... hauku heit joista tiedät totuuden älä yleistä.


    • Anonyymi

      Mistähän johtuu huono vointisuus?? Tämä yhteiskunta rapaa niin monella tapaa?? Missä mättää nuoret voi huonosti 😓! Ja tämä rikollisuus ja väkivalta? Ihan turhaa yritetään vielä kaunistella missä mennään yhteiskunnassa!! Ja mihin ollaan menossa jos ei tehdä jotain! Niin????

      • Anonyymi

        Aina on syy yhteiskunnassa ja "niissä muissa". Ketkä ovat kasvattaneet nykynuorison ja miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on syy yhteiskunnassa ja "niissä muissa". Ketkä ovat kasvattaneet nykynuorison ja miten?

        AINA! Onko aina??? EI KOSKAAN OLE VAIN YHTÄ SYYTÄ. Ei yhtä syyllistä. MUTTA kärsijöitä voi olla sille yhdelle asialle satoja tuhansia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on syy yhteiskunnassa ja "niissä muissa". Ketkä ovat kasvattaneet nykynuorison ja miten?

        Niin tottahan on myös se et koti on se paikka??? Mutta myös koulu ja tuntuu et siellä ei kaikki kohdallaan et tartettes tehdä jotain!! Tarkasteltas missä mättää!!


    • Anonyymi

      Niin , nimetöntä meno täällä niin miksi otat itseesi. Älä lue. Jotkut valehtelee täällä olevansa rikkaita vaikka ovat rutiköyhiä. Muistakaa myös että maallinen omaisuus jää tänne kun kuolee. Mutta hengellinen pääoma vie taivaan kotiin sielun.

      • Anonyymi

        Tämähän on köyhyyspalsta niin kyllä sen uskoo että ihmisiä toimeentulotuella,ihan turha laittaa jotain numeroita saan eläkettä 2700eur kk,saakelin satuja fantasiamaailma.


      • Anonyymi

        Sielu on vain kuvitelma.


    • Anonyymi

      Luulempa että älykkyys ja empatiakyky kulkevat käsi kädessä. Ajattelukykyä tarvitaan erilaisten ihmisen aseman ymmärtämiseen.
      Mensan mukaan aikuisena ei voi kehittää älykkyyttä, mutta harjoittelulla voi parantaa mm. loogista päättelykykyä.
      Tunneäly, sosiaalinen älykkyys ja looginen älykkyys, miten niitä voi kehittää:
      https://mielenihmeet.fi/alykkyyden-lisaaminen-7-nerokkaalla-tavalla/
      Jokainen ihmissuhde haastaa näkemään, omaksumaan ja ymmärtämään toistemme näkökulmaa, ja tämä puolestaan auttaa lisäämään älykkyyttä.
      Eli suomalaiset ovat onnellisia mutta valitettavasti lähes maailman tyhmimpiä ihmisiä...

    • Anonyymi

      Kuntouttavaan työtoimintaan harjoitteleen elämänhallintaa.

    • Anonyymi

      On entisiä työttömiä, jotka ovat erityislahjakkuuksiensa ansiosta ryhtyneet yrittäjiksi ja ovat Suomen parhaita siinä mitä tekevät. Työttömien kohtelu saisi olla kunnioittavaa, niin ihmisten parhaat puolet pääsisivät esiin. Ilman hyväksyntää ja kannustusta, voi tuleva yrittäjä jäädä työttömäksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe