Äärivasemmistolainen Yle puhdistettava

Anonyymi-ap

Ylen pitää palvella suomalaisia, ei vasemmiston agendaa.

16

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuja ärsyttää kun Yle ei suostu toistamaan persujen esittämiä valheita totuutena. Sen takia Yle halutaan vaientaa.

      Nämä vasemmistohuutelut ovat yhtä tyhjän kanssa. Yle on täysin kokoomuslainen Ylen hallintoneuvostoa myöten.

      • Anonyymi

        Mutta kuitenkin. Hallintoneuvoston kokoonpano:
        Kok 5 paikkaa,
        PS 5 paikkaa,
        SDP 5 paikkaa,
        Kepu 2 paikkaa,
        Vas, vihreät,RKP ja krist kullakin yksi paikka.


      • Anonyymi

        Eiköhän se ollut ylelle töitä tekevä toimittaja joka toi ylen valheet julkisuuteen ja sai siitä hyvästä kenkää. Kyseessä on selvästi laiton irtisanominen sovituista töistä. Sopimusrikkomus,joten toimittajan ei kannata jättää asiaa tähän..


      • Anonyymi

        JOLLAKIN ON VARSINAINEN PAKKOMIELLE PERSUISTA. ASIA KUIN ASIA ON AINA PERSUJEN SYYTÄ. TUTKITUTA SE PALLO, JOKA ON OLKAPÄILLÄSI.


      • Anonyymi

        Ei ole. Paljastat sen, ettet tunnista neuvostopropagandaa itse. Persut ja vassari palvoo yleä, on aina palvoneet. Persut on nyt jostain syystä irtisanoutuneet. Ennen haukkuivat kapitalistisioiksi, juutalaiseksi jne meitä jotka kannatettiin muuta ratkaisua kuin Yleisradio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Paljastat sen, ettet tunnista neuvostopropagandaa itse. Persut ja vassari palvoo yleä, on aina palvoneet. Persut on nyt jostain syystä irtisanoutuneet. Ennen haukkuivat kapitalistisioiksi, juutalaiseksi jne meitä jotka kannatettiin muuta ratkaisua kuin Yleisradio.

        Onko yle toiminut rassemaisesti, kun antoi kenkää?


    • Anonyymi

      Hallintoneuvosto ei palkkaa työntekijöitä ylelle. Toimittaja kärytti ylen,vaikka ylen pikkupomot asiat kielsivätkin. Suurella ylen johtajalla,joka nauttii yli 300 000 euron vuosipalkkaa,jopa tulospalkkiota ei vastannut iltapäivälehden esittämiin kysymyksiin. Yle on salaa toiminnut tavalla,joka ei ole merkitty ylen tehtäviin. Käry kävi,ja vielä valehdeltiin,ettei moista toimintaa ole,eikä niistä makseta erikseen. Persut kysyvät onko hallitusneuvostolle valehdeltu,ja vaativat selontekoa ylen suhmuroinnista...

      • Anonyymi

        Paska Yle, uusintoja, kaikki asiaohjelmat lopetettu, kun monimuotoisuus!


      • Anonyymi

        Kyllä YLE:llä on vasemmistolainen politiikka - kaikki käy, kaikkea pitää ymmärtää ja ennenkaikkea kaikki pitää sallia. Sen osoittaa tämän rohkean toimittajan ulostulo tässä asiassa.
        Kaikki pitää tasapäistää - hyvää vauhtia ovatkin jo menossa siihen suuntaan.
        ja YLE:n johto valehtelee aivan suoraan asiasta - jos työntekijät ovat pakoitettu käymään noin sairaita kursseja, niin kyllä on YLE:n johdossa pahasti mätää. "Suvaitsevaisuuden" nimissä verorahoja käytetään vähemmistöjen agendan edistämiseksi - ei sen näin pidä mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä YLE:llä on vasemmistolainen politiikka - kaikki käy, kaikkea pitää ymmärtää ja ennenkaikkea kaikki pitää sallia. Sen osoittaa tämän rohkean toimittajan ulostulo tässä asiassa.
        Kaikki pitää tasapäistää - hyvää vauhtia ovatkin jo menossa siihen suuntaan.
        ja YLE:n johto valehtelee aivan suoraan asiasta - jos työntekijät ovat pakoitettu käymään noin sairaita kursseja, niin kyllä on YLE:n johdossa pahasti mätää. "Suvaitsevaisuuden" nimissä verorahoja käytetään vähemmistöjen agendan edistämiseksi - ei sen näin pidä mennä.

        Kaiken litistäminen, latistaminen, tasapäistäminen ja muuttaminen yhdeksi harmaaksi massaksi on niin vassaria, ettei mikään muutu sen vassarimmaksi. Siinä on kommunismin ihanuus. Ei ole sävyjä, ei värejä... kaikki on yhtä harmaata.


    • Anonyymi

      Teet niin tai näin, joku vetää herneen nenään. Ylen johdon suuri virhe on lähteä miellyttämään kaikkia pienryhmiä, unohdettiin enemmistö.

      • Anonyymi

        Yle-vero pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle-vero pois!

        Ainua mitä saa saa esittää on Keskisarjan mainiot ohjelmat!


      • Anonyymi

        Se tässä outoa onkin - miksi pitää pyrkiä ehdoin tahdoin miellyttämään vähemmistöryhmiä. Marinin hallituksen aikaan juuri vähemmistön oikeuksista vaahdottiin oikein olan takaa - Marin itse oli ennenkaikkea vähemmistöjen "oikeuksista" kouhottava ikiteini. Jopa yläkouluun oltiin puuhaamassa tyttöjen ja poikien sekavessoja yhdenvertaisuuden nimissä. Kaikkea pyrittiin ja yritettiin tasapäistää - kuin idiootit konsanaan.

        Vihervassarit ovat yhteiskunnassamme pahimpia - tänne pitäisi ottaa kaiken maailman "pakolaisia" ihmisoikeuden nimissä. Suomen kansalla ei vain niitä ihmisoikeuksia näytä olevan - mutta voi, voi, kun niitä pitäisi olla juuri noilla vähemmistöillä niin, että kaikki tasapäistetään.
        YLE:n tapaus - monimuotoisesta pakkokoulutuksesta kertoo omaa kieltään!!!


    • Anonyymi

      Potkut Anttilalke!

    • Anonyymi

      Suurimman virheen yle teki,kun valehteli,ja vielä kärysi siitä. Videotallenne löytyy jossa sanotaan,että selvällä rahalla korvataan,ja tämän dirika kiisti. Potkut on ainoa vaihtoehto....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe