Abc heinola klo 14.05 tänään. Teholaturit täynnä, vain kahden auton jono tällä kertaa

Anonyymi-ap

Nykyään nämä jonot alkavat olla enempi sääntö kuin poikkeus. Varsinkin viikonloppuisin tehokkaimmat laturit usein täynnä ja useasti autoja lisäksi jonossa. Minulla toki on hybridissä myös 55kw pikalataus mutta tällä kertaa ei tarvinnut ladata vaikka akku tyhjä, bensaa oli puoli tankkia. Kävimme sisällä vessassa, otettiin kahvit mukaan ja matka jatkui 10 minuutissa. Kieltämättä kyllä siinä parkista lähtiessä tuli semmoinen olo että onneksi vaihdoin sähköautosta pois ja hymyilytti kun katsoin tuskaisia ilmeitä näillä jonottajilla😀 tuohon aikaan sattui vielä satamaan vettä joten ei tee mieli latausjohtojen kanssa taiteilla. Jyväskylälässä emme ladanneet kertaakaan emmekä myöskään tankanneet kertaakaan koko reissussa. Helppoa kun bensalla pääsee ilman mitään range mietintöjä.

11

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jää rallit katsomatta jo pitää sähköautolla veivata. Akku tulisi olla myös aina päivän jälkeen täynnä seuraavaa päivää varten. Ainakin alexandran ja paviljonki 1 laturit oli täynnä viime yönäkin yön yli kun laturia etsittiin. Sähköautoja tuli meille kaksi kerralla, ensimäinen ja viimeinen.

    • Anonyymi

      Mukavaahan se varmasti on odottaa aina latureiden vapautumista kun muut jatkaa matkaansa ilman jonotusta eikä edes tarvitse kastua kun on katos siellä josta bensaa saa. Tuntuu suorastaan typerältä että joku ostaa 60-70tuhannen sähköauton ja hankkii samalla arkeensa vaikeuksia puhumattakaan siitä kuinka kallista se on😎nimittäin sähköauton hinta sulaa nyt ennätystahtiin, se onkin ainoa asia jossa polttomoottorit eivät perässä pysy🙃

    • Anonyymi

      Eikä laturiylitarjontaa taida olla suunnitteillakaan. Business pyörii kannatavimmillaan kun laturit ovat jatkuvasti käytössä. Ei se latauskentän omistajaa harmita, jos joutuu silloin tällöin ei-oo myyntiä harrastamaan, kun kentän keskikäyttöaste pyörii 80% paikkeilla. Silloin se on businesstä.

    • Anonyymi

      Ilmaston lämpeneminen ei pysähdy vaikka jokainen suomalainen vaihtaisi huomenna patteriautoon. Siihen tarvitaan pari maailmansotaa, tai muutaman miljardi ihmistä kaatavaa virusepidemiaa.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Olen samaa mieltä ja yhteiskunta pyöri, kun emme tienneet sähköautoista. Kaikki riesa alkoi, kun meitä ihmisiä alettiin aivopesemään. Suomen talous pyörisi, kun jätetty tämä sähköautoilun kokeilu väliin.


    • Anonyymi

      Eiköhän sähköauto kokeilut ole monilla jo tehty. Jos sähköautot olisi lyönyt läpi kunnolla ei sen myynti olisi jo parin vuoden jälkeen romahtanut 40% ja jossain vieläkin enemmän.

      • Anonyymi

        Suomalaiset tykkää lyödä päätänsä seinää sähköautojen kanssa. Elvikset alkaa olemaan hiljaa, kun totuus ja ongelmat alkaa tuleman eteen.


    • Anonyymi

      Joillekin kaikki on vaikeaa. Minä lataan auton kotona ja mökillä. Niiden välillä ei tarvitse ladata. Pariin vuoteen en ole muualla joutunut lataamaan. Tuolloinaan ei ollut ongelmaa kaupallisella laturilla asioidessa.

      • Anonyymi

        Tuokin on totta että noin se toimii parhaimmillaan. Rajoittuuko elämäsi aina tuolle välille? Eikä siinä mitään.

        Minä tykkään käydä reissussa pohjoisessa, kylpylöissä, hotelleissa ja lasten kanssa vaikka huvipuistossa. Tällöin joutuu lataamaan kyllä valitettavasti tienpäällä, usein onnistuu, aina ei onnistu ja syitä on jonot, toimimattomat laturit, varatut laturit, tai laturin puute halutulla pysähdyspaikalla, esim grilleillä latureita ei ole.


    • Anonyymi

      Onko näissä joku jonotuskäytäntö vai voittaako nopeimmat ja röyhkeimmät eteen koukkaajat?

    • Anonyymi

      Abc heinolan vieressä on helenin 7 pikalaturin kenttä, noin kilometrin päässä on k-lataus 18 pikalaturilla. Abc.llä on vain 4 pikalaturia. Jono abc.lle johtuu vain latauksen hinnasta joka on abc.llä halvin.
      Tuolla abc.n ruuhkalla heinolassa ei ole mitään tekemistä sähköautojen lataamisen ongelmissa, tuo kertoo vain ihmisten tietämättömyydestä tai jopa nuukuudesta eli halvempien ämpäreiden hamstraamisesta.. LATAUSKARTASTA voit asian todeta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      561
      6173
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      114
      2220
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      2001
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      134
      1917
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      65
      1660
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1617
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1395
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      61
      1262
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      71
      1108
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1025
    Aihe