Olympiaurheilijan penis nousi otsikoihin

Anonyymi-ap

Kun puhutaan seiväshypystä, yleensä otsikoihin nousee Ruotsin seiväshirmu Armand Duplantis. Pariisin olympialaisten lauantain seiväskarsinnan ykkösnimi oli kuitenkin ranskalainen Anthony Ammirati – ainakin jos katsoo sosiaalista mediaa ja myös muutakin mediaa. Ammirati, 21, jäi seipään karsintaan tuloksella 560 eikä siinä ole mitään hätkähdyttävää, mutta hänen yksi yrityksensä 570:stä aiheuttaa valtavaa pöhinää. Syynä on tapa, jolla hän pudotti riman.

Ammiratin jalat hieman osuivat rimaan, mutta hän näytti silti ylittävän sen. Rima kuitenkin tuli alas. Syy: hänen miehinen etumuksensa osui ikävästi rimaan.

Yleensä viihdemaailman uutisista kertova Variety myös uutisoi tapauksen eikä otsikko jätä epäselväksi, mistä oli kyse: ”Ranskalaisen seiväshyppääjän pullistuma maksoi hänelle olympiamitalin.” Tosin kyseessä oli vasta karsinta eikä loppukilpailu, jossa mitalit ratkaistaan.
---

Että näinkin media kutkuttelee lukijoitaan ja katselijoitaan. Jokaisellahan meillä penis miehillä. Henkilöillä ja muu sukupuolisilla sitten pers'silmä pinnassa.

5

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun, persutrolli, kun kopioit, on lähde mainittava

• Anonyymi

Ja persutrolli, mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

• Anonyymi

Onko sullakin toveri pers'silmä pinnassa.

• Anonyymi

Kivikova kanki pudotti urheilijan?

• Anonyymi

Eikä sanaakaan palstan aiheesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe