Olen käyttänyt 10v ajan hormoneja. 3 kk kuuria ja sama tauko. Välillä ollut vuodenkin taukoja.
Heti kuurin jälkeen maksa-arvot reilusti alle viitteiden esim. alat 23 GT 20. Ei nouse arvot, vaikka ottaa 8 metandienonia päivässä 5 viikkoa ja heti perään 8 viikkoa anadrolia 150mg päivä. Lisäksi kasvua, insua sustaa decaa trenbolonia jne. Minua aina väsyttänyt kuurin aikana samoin käy seksihaluille. Kuurin jälkeen kaikki normalisoitunut jo neljässä viikossa. Päivää pari ennen seuraavaa kuuria olen aina käynyt verikokeissa vielä. Aina olleet testoarvot minimin ja maksimin puolivälissä eli normaalit.
Hormoneja kunnolla
Anonyymi-ap
2
178
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi yleensä pitäisi kuurin jälkeen väsyttää ja seksihalut mennä. Itsellä käy ihan päinvastoin. Toki otan palauttavat kuurin jälkeen (istukka ja clomit).
- Anonyymi
Kai se on yksilöllistä. Se hyvä, että maksa kestää. 👍
Itse lopetin neljän kuurin jälkeen. Minulla nousi maksa-arvot methandienoniata johtuen alat oli 600 kuurin jälkeen!! Viiterajahan on joku alle 50.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273050Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342752- 1502338
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542279Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti251932Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921747Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091705- 3201611
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151482- 1351479