Ja siihen se jääkin, uskokaakin se! t:Ätminki
Olen uinut tänä kesänä vaan yhden kerran!
11
212
Vastaukset
- Anonyymi
En taida uida kertaakaan
- Anonyymi
Vedenlaatu välttävä Tuusulanjärvessä, ei oikein innosta mennä...
- Anonyymi
Niin minäkin ja sanon nyt pilven reunalta eli menin hukuin ja nyt ollu kolme viikkoo järvenpohjassa ei kukaan oo viel löytänyt mut täältä pilven päältä näkee hyvin ruumiin
- Anonyymi
Ja mitäköhän uskontoa edustat että olet suoraan taivaaseen mennyt?!?!? Kristinuskossa mennään vasta kaikki niin elävät ja kuolleetkin sitten tuomiopäivänä. Mistä ihmeestä tuommoinen "pilven päällä puhe" tulee??
Kylmäähän se jään seassa on uida.
- Anonyymi
Minä en ui ollenkaan, syystä että vedessä kaikkia bakteereja kuin Seine-joessakin on.
Mutta teepä näin: kun munasillasi helteellä asunnossasi liikut, sitten päätät viedä roskiakin ulos, unohdat että eipä ollutkaan housuja ollenkaan jaloissani.... OHOH! - Anonyymi
Minäkin uin.. pulp.. siis uin... pulp, pulp.
- Anonyymi
Kerra tulin iloisena uimarannan pukukopista. Taisin oikein huokaista ja nauttia kauniista päivästä.
Sitten tyttäreni sanoi, että isä. Ymmäräthän että olet alasti?
Nauratti jälkeenpäin kun laitoin uimahousut jalkaan. - Anonyymi
Tämän tästä pulahdan paikallisiin kolmeen järveen. Meressäkin uin kerran. Sopivan lähellä kun palaan jostain asioilta. Uimakassi aina autossa.
Minä olen allerginen sinilevälle, joten ei tule uitua kuin uimahallissa.
Tulin juuri mökiltä. Kävin tänä aamuna uimassa. Hyppäsin laiturilta.
Järvivesi oli aluksi hyytävän kylmää, mutta siihen tottui nopeasti. 😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2726052Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643088- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232302- 721788
- 1451548
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911493Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621458Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334