Miten on mahdollista että briteissä on puukotettu hengiltä ihmisiä vaikka siellä on maailman tiukin teräaselaki? Ei voi järjellä käsittää.
T. Yliholhoava suvakki.
Brittipuukotus ja teräaselaki
14
107
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs laki sapelinheiluttajia estäis, heillä uskonto sallii koston. Jos kokevat syrjintää, niin kostavat julmasti.
Just tän takia niitä ei ikinä olis pitäny päästää eurooppaan, ei edes turisteina!!! Ne on kivoja naisille kunnes tappavat!- Anonyymi
Eipä tiukka aselaki estänyt Persua ammuskelemaasta keskellä kaupunkia, sellaisia ne äärioikeistolaiset.
- Anonyymi
"...heillä uskonto sallii koston."
Missä kohtaa kristinuskoa sanotaan näin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tiukka aselaki estänyt Persua ammuskelemaasta keskellä kaupunkia, sellaisia ne äärioikeistolaiset.
Moniko kuoli tai haavoittui?
- Anonyymi
Persu pöljä sinä olet, meillä on tiukka aselaki. Persu ammuskelee keskellä kaupunkia.
Miten on mahdollista.- Anonyymi
No niin on! Ja vielä humalassa.
- Anonyymi
Kyllä hihhuleita varten saa olla ase mukana, on ne niin hullua sakkia!
- Anonyymi
Riku vaildas
- Anonyymi
Antti Natsikäsdemar
- Anonyymi
Jotkut tekee siellä noita teräaseita tahkolla ja laikkakoneella ja ehkä jopa 3d printterillä.
- Anonyymi
Ruuvimeisselit, naskalit yms aika suosittuja punavihernarkkien mukanaan kanniskelemista teräaseista.
- Anonyymi
Ehkä.
- Anonyymi
Itse vaihdan pian uskontoa, ai niin mähän oon ateisti, en kuulu kirkkoon.
Mua ei koske mitkään uskonsodat!- Anonyymi
Huh, mikä pakanan pakana. Uskot kuitenkin horroskooppeihin ja tikapuihin ja olemattomaan evoluutioon,vaikket oo nähny hiiren hyppyäkään moisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241