Kuulen niskani rutisevan.

Anonyymi-ap

Voiko joku lääke aiheuttaa tämän. Välillä kuuluu inhottavan selvästi kun käännän päätä..? Monta lääkettä käytössä. Läheskään aina ei kuulu..? Ihan oikeesti.

5

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan oikeesti.... sinulla on niskalihakset ilmeisesti jumissa.
      Niska-hartiaseudun lihakset kun jumittaa, alkaa kuulua rutinaa etenkin niskassa.
      Oletko paljon puhelin kädessä, tai istut koneen ääressä ? Se riittää jumittamaan niitä lihaksia, ne jäykistyy liikunnan puutteen takia.
      Niska-hartia seudun jumppaa, venyttelyä, liikuntaa, vähemmän ruutuaikaa, veikkaisin että sillä talttuu niskan rutinat.
      Ei lääkkeet aiheuta tuollaista, sitä on turha pelätä. Rutina ei ole vaarallista, jos sellaista pelkäät.

Kun miettii nykynuoria, jatkuvasti leuka rinnassa, puhelin kädessä, selkä huonossa ryhdissä, tulevaisuudessa tulee olemaan yhä useammilla tuota niska-hartia seudun ongelmaa.

• Anonyymi

Voi olla noinkin.

• Anonyymi

Itsellä oli bentso viekkareissa tuota. Samoin nokka vuosi ja luulin flunssaksi, kunnes selvesi senkin olevan oire "Benzo flu"

• Anonyymi

Joo, niin minäkin arvelin, tosin nyt ei viekkarit, ehkä pikemminkin toisinpäin..eikä bentsot.

• Anonyymi

Mulla rutisee välillä kanssa. Kannattaa venytellä ja harrastaa liikuntaa, niin ei rutise.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      5994
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      145
      1645
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1448
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1230
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      40
      798
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      26
      791
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      87
      745
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      719
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      216
      683
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      669
    Aihe