Voiko joku lääke aiheuttaa tämän. Välillä kuuluu inhottavan selvästi kun käännän päätä..? Monta lääkettä käytössä. Läheskään aina ei kuulu..? Ihan oikeesti.
Kuulen niskani rutisevan.
5
187
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan oikeesti.... sinulla on niskalihakset ilmeisesti jumissa.
Niska-hartiaseudun lihakset kun jumittaa, alkaa kuulua rutinaa etenkin niskassa.
Oletko paljon puhelin kädessä, tai istut koneen ääressä ? Se riittää jumittamaan niitä lihaksia, ne jäykistyy liikunnan puutteen takia.
Niska-hartia seudun jumppaa, venyttelyä, liikuntaa, vähemmän ruutuaikaa, veikkaisin että sillä talttuu niskan rutinat.
Ei lääkkeet aiheuta tuollaista, sitä on turha pelätä. Rutina ei ole vaarallista, jos sellaista pelkäät.
Kun miettii nykynuoria, jatkuvasti leuka rinnassa, puhelin kädessä, selkä huonossa ryhdissä, tulevaisuudessa tulee olemaan yhä useammilla tuota niska-hartia seudun ongelmaa.- Anonyymi
Voi olla noinkin.
- Anonyymi
Itsellä oli bentso viekkareissa tuota. Samoin nokka vuosi ja luulin flunssaksi, kunnes selvesi senkin olevan oire "Benzo flu"
- Anonyymi
Joo, niin minäkin arvelin, tosin nyt ei viekkarit, ehkä pikemminkin toisinpäin..eikä bentsot.
- Anonyymi
Mulla rutisee välillä kanssa. Kannattaa venytellä ja harrastaa liikuntaa, niin ei rutise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1655994- 1451645
- 1131448
- 511230
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️40798Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢26791Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu87745Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5719Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan216683- 41669