Kun lähden viihteelle laitan korkokengät jalkaan koska naiset ei tykkää lyhyistä miehistä.
Olen 34-vuotias sinkkumies
26
352
Vastaukset
- Anonyymi
Ovelaa
- Anonyymi
Samanlaiset piilokorot, joita Kim Jong Un käyttää, on kätsyt, kunhan muistaa jatkaa housun lahkeita 10 cm.
- Anonyymi
Tää ei oo mun aloitus!
- Anonyymi
Kerrankin olit rehellinen.
Irma - Anonyymi
Ei täällä muita lyhyitä ätmejä ole kuin sinä.
T. Emma N. - Anonyymi
Miksi sanot Irmaa ätmiksi? Rumaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä muita lyhyitä ätmejä ole kuin sinä.
T. Emma N.En ole lyhyt enkä ätmi etkä sinä ole Emma vaan ätmi!
- Anonyymi
Ei siis Irma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin olit rehellinen.
IrmaOksettava ajatella, että joku olisi naimisissa äitinsä kanssa.
- Anonyymi
Eihän tuo nyt mikään uusi juttu ole, mutta ihan mieleinkiinnosta ... millaset korkkarit sä laitat? No vakavasti puhuen, itse en pidä pitkistä miehistä ja tunnen monta muutakin naista, jotka eivät pidä, eivätkä ainakaan pidä pituutta minään kriteerinä. Mietin vain, että miten tuon pidemmän päälle pitää salassa sellaselta, jolle pituus on joku kriteeri?
- Anonyymi
Päästääkö äiti?
- Anonyymi
Minä en käytä korkokenkiä enkä ole lyhyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en käytä korkokenkiä enkä ole lyhyt!
172cm on ihan tappi.
- Anonyymi
kannaqttaapi siis etsiä 24-vuotias nainen jolta saat aina seksiä ja antaa "viikkorahaa"..
- Anonyymi
Monen kannattais antaa täällä vähän viikkorahaa jollekin parikymppiselle. Sen vanhempi ei kuitenkaan kelpaa. Ei ni ei. Ennemmin kuollaan itsesääliin vuositolkulla.
- Anonyymi
Olen 36-vuotias viinamies ja kun lähden mummotunneliin pokaamaan äitiäni nuorenpaa naisihmistä niin laitan jalkaani korkkarit sekä piilotan pömpöttävän viinamahani korsetin sisälle piiloon niin mummelit hämääntyvät luulemaan minun olevan 34-vuotias "pistimies" korkkareissa.
Sitä minä kuitenkin ihmetellen kummeksuen jotta miksi äitini aina tulee hoxineeksi jotta se olen minä hänen poikansa enkä suinkaan skandinavian hynks-hirmu hänen toiveunelminsa kohde 18-vuotias pitsipöksyunelma joka on jälleen kerran pukeutunut unelmien pokamieheksi odoittaen kutsua safariretkelle ... , ei pirulaita nyt menee laukan puolelle jos ole tuota tulleet vielä huomanneksi.
Minä en sitten kirjoittanut tuota yllä olevaa vaan se oli tuo tossa noin tuo 34-vuotias ätmi.- Anonyymi
Minä en ole ätmi ja kyllä sinä tämän kirjoitit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole ätmi ja kyllä sinä tämän kirjoitit!
Enkä kirjoittanut sillä kyllä mä itte tiedän mitä olen kirjoittanut senkin ätmi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä kirjoittanut sillä kyllä mä itte tiedän mitä olen kirjoittanut senkin ätmi !
En kirjoittanut minäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut minäkään.
Kuka täällä kirjoittelee kieroilujuttuja mun ja mun äitini avioliitosta ? Totta helskutissa olemme keskenämme naimisissa sillä miksi muuten pussailisimme toisiamme !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka täällä kirjoittelee kieroilujuttuja mun ja mun äitini avioliitosta ? Totta helskutissa olemme keskenämme naimisissa sillä miksi muuten pussailisimme toisiamme !
Selvä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se meille kuulu.
- Anonyymi
Hetkinen ... kuka nyt on laittanut korkkarit jalkaansa lähtien omaa äitiänsä vokoittelemaan mummotunneliin ja kuka tuollaista on kirjoittanut jos ei kerran 34-vuotias mies ja miksi Viinamies on päästänyt oman poikansa hulttioiden matkaan tansimaan korkkareissa ja korsetissa oman äitinsä kanssa. Jotenkin näin minä ymmärsin nyt tapahtuneen ja minä en sitten kirjoittanut tätä !
- Anonyymi
Kommentoin, miten sairas on, jos on naimisissa äitinsä kanssa.
- Anonyymi
Kyllä siihen on ihan muu syy kuin naisten tykkäämättömyys!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2716018Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643038- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232282- 721778
- 1451548
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911493Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1611443Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 901334