Monellako nikillä kirjoitat palstalle?

Suurin osa kirjoittajista on anonyymejä ilman rekisteröityä nikkiä. Muutama muu kirjoittaa rekisteröidyillä nikeillä. Vaikuttaa siltä, että näistä osa kirjoittaa useammalla nikillä, esimerkiksi tämä juutalaisia puolustava Alija_Bet.

Kuinka monta nikkiä sinulla on? Käytätkö eri nikkejä Suomi24:n eri keskustelualueilla? Itselläni on käytössä vain tämä yksi nikki. Satunnaisesti saatan kirjoittaa anonyyminä, jos selain on ehtinyt kirjata minut huomaamattani ulos.

27

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on vain tämä yksi nimimerkki.

    • Anonyymi

      Ateistit lähetettävä puolustamaan Ukrainalaisia sodassa!

    • Anonyymi

      Onpa noloa. 🤣

    • Anonyymi

      Olen kirjoittanut palstalla noin huh 20 vuotta. Koska on myös älykkäitä real clever guys. Myös. Siis ateisteissa. Se on hienoa. Toimin anonyyminä mutta olen perusteellinen rehellinen ja Jumalaan uskova

      • Anonyymi

        miten voi olla rehellinen aku ankkaan uskova ?


    • Anonyymi

      Suomi24:n pitäisi ottaa käyttöön rekisteröintipakko, vähentäisi trollausta.

      • Anonyymi

        Eihän se ole yhtään vähentänyt trollausta. Palstan pahin trollaaja ollut nimen omaan multinikki.

        Muilla palstoilla on myös noita, jotka käyttävät multinikkeilyä hyväkseen esimerkiksi itselleen peukuttamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole yhtään vähentänyt trollausta. Palstan pahin trollaaja ollut nimen omaan multinikki.

        Muilla palstoilla on myös noita, jotka käyttävät multinikkeilyä hyväkseen esimerkiksi itselleen peukuttamisessa.

        Monella palstalla on käytössä systeemi että jos trollaat yhdellä multinikeistä, niin saat bannit kaikkiin nikkeihin jotka oot rekisteröinyt. Reddit on yksi esimerkki.


      • Anonyymi

        Nimimerkit leimautuvat tietyn asian ajajiksi, jonka kimppuun vastustajat oppivat käymään jopa koordinoidusti haukkuen ja pilkaten. Mitä ylivertaisempi keskuskustelija on,sen suuremman raakkujien parven hän saa kimppuunsa. Hedelmällinen ja nautittava keskustelu tulee mahdottomaksi, kuten olette huomanneet. Anonyymiys suojelee tältä ja tekee keskustelusta järkevämpää, kuin vaihtoehto. Jumalan miehet lytätään heti alkuunsa, saatanan käskyläisten toimesta, ilman aukottomia perusteluja.


    • Anonyymi

      Itselläni on yksi nikki jota en ole jaksanut käyttää pitkiin aikoihin.

      Piti aikanaan tehdä, koska moderaattori poisti lähteiden kera olleita viestejäni ahkerasti. Kun kaadoin YEC sekoilijoiden väitteitä perusteellisesti, niin s24 ei tykännyt siitä. Harmitti kun pitkä selvitys häviää bittiavaruuteen.

      Nykyään olen jo oppinut, ettei ole mitään järkeä tuhlata aikaa niihin hihhuleihin niin paljoa, koska heitä ei kiinnosta vastaukset.

      • Itse olen huomannut juuri saman. Alkuaikoina kirjoittelin pää märkänä pitkiä viestejä lähteillä ryyditettynä, mutta ei ole vaivan arvoista kun hihhuli vastaa siihen gish gallopilla ja oneliner argumenttivirheellä.

        Nykyään heittelen trollaavaa rentoa läppää, jonka kustannustehokkuus on kohdallaan.


    • Anonyymi

      Eikös ateismi ole periaatteessa anonyymia. Aatteen keksijää ei kerrota, eikä sitä miten alkuräjähdys järjesti molekyylit siten, että ateismi mahdollistui.
      Toisaalta ainakin palstalla, joka ei tietenkään edusta mitään osaa ateismista, koska nimimerkittä kirjoittajien tai nimimerkin taakse itsensä anonyymittäjien lisäksi palstalla ei ole muita kirjoittajia. Ja vaikka olisikin, olisi se määrä todella pieni ateismin todellisiin mittasuhteisiin nähden ja näkemykset aatteesta todella suppeat.
      Mutta se sopii hyvin siihen, että ateisti voi kätevästi esittää seuraavassa viestissä toisin sen, minkä edellisessä on väärin kertonut tai käsittänyt
      Miksi humanisti ateisti ei kerro kuka on, jos asia on ongelma?

      • Anonyymi

        Kuten sinulle on satoja kertoja jo opetettu niin ateismi ei ole aate vaan nimitys sille että henkilöllä ei ole jumaluskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sinulle on satoja kertoja jo opetettu niin ateismi ei ole aate vaan nimitys sille että henkilöllä ei ole jumaluskoa.

        En ymmärrä mistä puhut en en !

        jos asia on ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mistä puhut en en !

        jos asia on ongelma

        Hihhuli kytkee transponderinsa(lähettimensä) pois päältä, jos tulee kiperä kysymys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhuli kytkee transponderinsa(lähettimensä) pois päältä, jos tulee kiperä kysymys?

        Ateistilla kiperiä kysymyksiä... Hehehehe


    • Anonyymi

      Jos on painavaa sanottavaa kirjoitan aina yhdellä nikillä tai sitten muuten anonyymisti.

    • Anonyymi

      alussa oli mutta sitten löysin sen kaikki tekstini nipussa
      sitten aina uusi ja oli vielä osa tekstiä 🤣
      anonyyminä vuosikausia

    • Minulla on vain tämä siino. Se on tamperetta ja tarkoittaa olkaa hyvä.
      Joskus kirjoitan anonyymina, jos en huomaa kirjautua.

      • "Se on tamperetta ja tarkoittaa olkaa hyvä."

        Aina oppii uutta. Suomalainen olkaa hyvä "Siinä on sinulle" tamperelaisittain sanottuna.


      • Humanist_atheist kirjoitti:

        "Se on tamperetta ja tarkoittaa olkaa hyvä."

        Aina oppii uutta. Suomalainen olkaa hyvä "Siinä on sinulle" tamperelaisittain sanottuna.

        Toinen tapa on sanoa: tosso.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Toinen tapa on sanoa: tosso.

        Parempi sanoa ateismista... Huuhaata!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parempi sanoa ateismista... Huuhaata!

        Parempi sanoa teismista: mielisairautta!


    • Anonyymi

      Yhdellä nimimerkillä ei voi peukuttaa kuin kerran ja siksi kannattaa varata niitä useampia.

    • Anonyymi

      sanotaan että tekstejäni on kymmeniä tuhansia 🙂 fanaattisena ateistina näen vain totuuden

      • Anonyymi

        mikään ei ole totta ennen kuin on kolmesta riippumattomasta eri lähteestä tarkastettu


    • Anonyymi

      Ei saatana! 😂

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe