Onhan se nyt jo tiedossa mut pieni mielen virkistys näille yksityis itkijöille. Syytätte liikkeitä siitä että myyvät rikkiäisiä autoja vaikka itse tuotte ne vaihdossa ettekä kerto piilovikoja jotka varmasti tiedätte. Katsokaa vaikka huutokaupasta mitä on palautettu takaisin oston jälkeen. Monessa lukee , pääsin 50km ja vikavalot syttyy ym ym liike kusetti ?. No sehän on selvää että se joka on tuonut vaihdossa liikkeeseen (yksityiskusettajat) on nollannut koodit liike heittää pikku lenkin auto toimii ja eikun huutokauppaan. Nämä viat paukkuu seuraavalla. No ei jää epäselväksi kuka kusettaa oikeasti. Olkaa jo naukumatta kun itse olette kusettajia.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Olet kyllä pahasti väärässä. Hyvää ehjää takuu hybridiä tulee vaihdossa ja ostetaan Ruotsista. Myös vaihdossa tulevat sähköautot aina ehjiä.
- Anonyymi
Kyllä näin on. Yksityiset kusettaaa. Niiltä ne herkut tulee :) vaihdossa.
- Anonyymi
Autokauppa tietenkin tarkastaa vaihdokin ja korjaa sen ennen myyntiä. Useat paremmat liikkeet tarkastavat sisään tulevat vaihdokit ennen kaupantekoa.
Jobbarit ja vastaavat eivät tarkasta ja itkevät täällä aina välillä kun ovat saaneet käsiinsä mustanpekan.- Anonyymi
Yksityiset kusettaaa.
Tästä on puhuttu aivan tarpeeksi - etten sanoisi jopa liikaa - aikaisemmin.
Ellette kykene ostamaan tarpeeksi uutta autoa, älkää sitten ostako niitä romujakaan!
Miten asia voi olla näin vaikea ymmärtää?
Koska olen jo sen ikäinen, että omistuksessani on ollut jo alun kolmattakym-
mentä autoa, tiedän - että useinkaan autokauppiasta ei auton vaihtotilan-
teessa kiinnosta mikään tuodun vaihdokin erityinen ominaisuus, esim. jo
tehty - tai tekemättä jätetty työ.
Samoin vähätellään, mikäli autosta on kaikki kuitit tallella "vihon välissä"!
Tämä vihko heitetään mielummin roskiin, kuin niin että se jäisi vaikkapa au-
ton hansikaslokeroon seuraavalle omistajalle.
Kellään muulla ei ole näitä tietoja.
Olen myös oppinut, etteivät hyvätkään muistiinpanot nosta auton makset-
tavaa hyvitystä.
Eräs myyjä kertoi minulle, kun tuputin minulle tarpeettomaksi jääneitä osia,
että ostaja saattaa olla sellainen, että mikäli autoon jätetään vaikka vain
autoon sopiva avaamaton sytytystulppapaketti, niin ostaja kysyy, puuttuvat-
ko nämä jostain?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?231355Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️601173- 82931
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105904Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21777Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet270756- 120705
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k210689- 62668
- 100616
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html289569Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.104528- 11528
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73481- 34465
- 39464
- 47440
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas23437Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko45432Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42423