Yksityiset kusettaaa liikkeitä ja toisiaan.

Anonyymi-ap

Onhan se nyt jo tiedossa mut pieni mielen virkistys näille yksityis itkijöille. Syytätte liikkeitä siitä että myyvät rikkiäisiä autoja vaikka itse tuotte ne vaihdossa ettekä kerto piilovikoja jotka varmasti tiedätte. Katsokaa vaikka huutokaupasta mitä on palautettu takaisin oston jälkeen. Monessa lukee , pääsin 50km ja vikavalot syttyy ym ym liike kusetti ?. No sehän on selvää että se joka on tuonut vaihdossa liikkeeseen (yksityiskusettajat) on nollannut koodit liike heittää pikku lenkin auto toimii ja eikun huutokauppaan. Nämä viat paukkuu seuraavalla. No ei jää epäselväksi kuka kusettaa oikeasti. Olkaa jo naukumatta kun itse olette kusettajia.

5

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet kyllä pahasti väärässä. Hyvää ehjää takuu hybridiä tulee vaihdossa ja ostetaan Ruotsista. Myös vaihdossa tulevat sähköautot aina ehjiä.

• Anonyymi

Kyllä näin on. Yksityiset kusettaaa. Niiltä ne herkut tulee :) vaihdossa.

• Anonyymi

Autokauppa tietenkin tarkastaa vaihdokin ja korjaa sen ennen myyntiä. Useat paremmat liikkeet tarkastavat sisään tulevat vaihdokit ennen kaupantekoa.
      Jobbarit ja vastaavat eivät tarkasta ja itkevät täällä aina välillä kun ovat saaneet käsiinsä mustanpekan.

• Anonyymi

Yksityiset kusettaaa.

• Tästä on puhuttu aivan tarpeeksi - etten sanoisi jopa liikaa - aikaisemmin.
      Ellette kykene ostamaan tarpeeksi uutta autoa, älkää sitten ostako niitä romujakaan!
      Miten asia voi olla näin vaikea ymmärtää?
      Koska olen jo sen ikäinen, että omistuksessani on ollut jo alun kolmattakym-
      mentä autoa, tiedän - että useinkaan autokauppiasta ei auton vaihtotilan-
      teessa kiinnosta mikään tuodun vaihdokin erityinen ominaisuus, esim. jo
      tehty - tai tekemättä jätetty työ.
      Samoin vähätellään, mikäli autosta on kaikki kuitit tallella "vihon välissä"!
      Tämä vihko heitetään mielummin roskiin, kuin niin että se jäisi vaikkapa au-
      ton hansikaslokeroon seuraavalle omistajalle.
      Kellään muulla ei ole näitä tietoja.
      Olen myös oppinut, etteivät hyvätkään muistiinpanot nosta auton makset-
      tavaa hyvitystä.
      Eräs myyjä kertoi minulle, kun tuputin minulle tarpeettomaksi jääneitä osia,
      että ostaja saattaa olla sellainen, että mikäli autoon jätetään vaikka vain
      autoon sopiva avaamaton sytytystulppapaketti, niin ostaja kysyy, puuttuvat-
      ko nämä jostain?!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      206
      3786
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      96
      2192
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1234
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1216
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      447
      978
    Aihe