Onhan se nyt jo tiedossa mut pieni mielen virkistys näille yksityis itkijöille. Syytätte liikkeitä siitä että myyvät rikkiäisiä autoja vaikka itse tuotte ne vaihdossa ettekä kerto piilovikoja jotka varmasti tiedätte. Katsokaa vaikka huutokaupasta mitä on palautettu takaisin oston jälkeen. Monessa lukee , pääsin 50km ja vikavalot syttyy ym ym liike kusetti ?. No sehän on selvää että se joka on tuonut vaihdossa liikkeeseen (yksityiskusettajat) on nollannut koodit liike heittää pikku lenkin auto toimii ja eikun huutokauppaan. Nämä viat paukkuu seuraavalla. No ei jää epäselväksi kuka kusettaa oikeasti. Olkaa jo naukumatta kun itse olette kusettajia.
Yksityiset kusettaaa liikkeitä ja toisiaan.
5
246
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kyllä pahasti väärässä. Hyvää ehjää takuu hybridiä tulee vaihdossa ja ostetaan Ruotsista. Myös vaihdossa tulevat sähköautot aina ehjiä.
- Anonyymi
Kyllä näin on. Yksityiset kusettaaa. Niiltä ne herkut tulee :) vaihdossa.
- Anonyymi
Autokauppa tietenkin tarkastaa vaihdokin ja korjaa sen ennen myyntiä. Useat paremmat liikkeet tarkastavat sisään tulevat vaihdokit ennen kaupantekoa.
Jobbarit ja vastaavat eivät tarkasta ja itkevät täällä aina välillä kun ovat saaneet käsiinsä mustanpekan.- Anonyymi
Yksityiset kusettaaa.
Tästä on puhuttu aivan tarpeeksi - etten sanoisi jopa liikaa - aikaisemmin.
Ellette kykene ostamaan tarpeeksi uutta autoa, älkää sitten ostako niitä romujakaan!
Miten asia voi olla näin vaikea ymmärtää?
Koska olen jo sen ikäinen, että omistuksessani on ollut jo alun kolmattakym-
mentä autoa, tiedän - että useinkaan autokauppiasta ei auton vaihtotilan-
teessa kiinnosta mikään tuodun vaihdokin erityinen ominaisuus, esim. jo
tehty - tai tekemättä jätetty työ.
Samoin vähätellään, mikäli autosta on kaikki kuitit tallella "vihon välissä"!
Tämä vihko heitetään mielummin roskiin, kuin niin että se jäisi vaikkapa au-
ton hansikaslokeroon seuraavalle omistajalle.
Kellään muulla ei ole näitä tietoja.
Olen myös oppinut, etteivät hyvätkään muistiinpanot nosta auton makset-
tavaa hyvitystä.
Eräs myyjä kertoi minulle, kun tuputin minulle tarpeettomaksi jääneitä osia,
että ostaja saattaa olla sellainen, että mikäli autoon jätetään vaikka vain
autoon sopiva avaamaton sytytystulppapaketti, niin ostaja kysyy, puuttuvat-
ko nämä jostain?!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456