Purran piti saada velkaantuminen kuriin.

Anonyymi-ap

Tällä menolla ollaan kohta kun jauhon sakin rahan käyttö.

14

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edelliset hallitukset, varsinkin viimeisin vihervasemmisto kommunistinen hallitus, otti sellaiset velat, että niitä maksellaan piiiittkkäään.
      Ja keneltäs ne rahat otetaan maksuun. Kyllä kyllä, kansalaiset maksaa, artisti maksaa.
      Ehkä olisikin parasta, että suomi niminen nyrkkipaja, ajettaisiin konkurssiin.
      Seuraava " hallitus ", olisi virkamies hallitus. Suoraan eu,n ytimestä.
      Ei yhden yhtä suomalaista, olisi siellä sähläämässä.

      • Anonyymi

        Sipilän hallitus teki kaikkein eniten tuhoa Suomen taloudelle ja tämä nykyinen taitaa tehdä uuden ennätyksen. Saatanalliset oikeistohallitukset ahneuksissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipilän hallitus teki kaikkein eniten tuhoa Suomen taloudelle ja tämä nykyinen taitaa tehdä uuden ennätyksen. Saatanalliset oikeistohallitukset ahneuksissaan.

        Äläs,äläs..
        Tottakai kai nyky Hallitus joutuu ottaa velkaa,kun edellinen syyti rahaa, että sitä on,


    • Anonyymi

      Köyhällä Suomella kumminkin varaa lakoilla useampi viikko.
      Ja minkä vuoksi ?,,kun omat valehtelivat eivät päässeet valtaan.
      Huijaamaan ja valehtelemaan taas!

      • Anonyymi

        Tottahan pitää lakkoilla kun hallitus on tekemässä historian tyhmimpiä päätöksiä.


      • Anonyymi

        Persu reppana sulle on varmaan turha selittää miksi lakkoiltiin.
        Mutta kumminkin kerron, vastustettiin ylimielistä porvari valtaa vastaan.
        Sinä luulet että ainoastaan marja-alalla on epäluotettavia yrittäjiä. Eikö elä vielä opeta sinuakin.
        Vai oletko juuri se yrittäjä joka haluaa että duunareitten etuja poljetaan.


    • Anonyymi

      Ylitetty jo reilusti, tämä jauho Riikka.
      Selityksiä kyllä muijalla riitti.
      Heidän työlisyystoimet nostavat 😂🤣 kyllä sen nousun sanelee Eurooppa, kun kotimaistakysyntää on tapettu leikkauksilla.
      Sitten selitteli puolustus menojen kasvua, Mariinin hallitus sai poliisit ja puolustusvoimat jolta oli edellinen porvarihallitus aikana joutuneet leikkausten kohteeksi. Vaikka hallitus otti samaan aikaan 50 000 orpolasta.

      • Anonyymi

        😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂🤣😂

        Hyvinhän sinä asioita ymmärrät.


    • Anonyymi

      Nyyh nyy buaa ,,,purra on ilkee,en ala ! Buaaa

      • Anonyymi

        Sinähän syöt vaikka paskaa, jos Purra sen sulle jotenkin vakuuttaa.


    • Anonyymi

      Mites saat,,kun jauho porukka sen helvetin velan teki...

      • Anonyymi

        Pohjalla yli 100 miljardia porvari velkaa.
        Mariinin hallitus otti vajaa 40 miljardia.
        Persu onko sinun annettu ymmärtää, että nyt maksellaan vai edellisenhallituksen ottamaa velkaa.
        On sinua helpo johdatella.


    • Anonyymi

      Voisko purra ja orpo kans osallistua ja antaisivat palkastaan pois 1/3 kun niillä on iso palkka

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe