Yksi tunnettu persu juoksi tänään hoesojalla panikista kirkuean ja huusin sille että mikä hätänä. Vastasi että tumma mies seuraa. En nähnyt ketään mutta hoksasin että se pakeni omaa varjoa. Sellaista se on persun elämä kun kaikki pelottaa :)))
Kaikkea sitä näkee
13
728
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä näköinen Persu? Oliko punaiset karvat?
- Anonyymi
Olen kuullut samaa. Persut pelkäävät itseään.
- Anonyymi
No, kun persu katsoo peiliin niin kyllähän sitä itsekin säikähtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kun persu katsoo peiliin niin kyllähän sitä itsekin säikähtää.
wau ! Mikä vitsi, varmaan kepun ajatushautomosta.
- Anonyymi
Mikä on vaarallisista persuille?
Toinen persu.- Anonyymi
Musta makkara, luonnon suojella a’la Sebastian t.
- Anonyymi
Vasara
- Anonyymi
Kerran yksi persu kysyi minulta että paljonko on 4 +4 sanoin että kymmenen. Kiitti tiedosta
- Anonyymi
Mihinä päin ilimajokia tälläänen hoesoja oikeen sijaattoo
- Anonyymi
Jurvas.
- Anonyymi
Jäpistä se löytyy.
- Anonyymi
Ei ollu jäpis, kävin siä toiviolla eileen. Selevinpäin.
- Anonyymi
Mä oon persu narraa mua
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä19511768- 298184
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586186Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715116- 424891
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474470Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164373- 1183845
- 813333
- 481821