Nämä "töppäys-viestit" ei kaipaa kommetteja vähäjärkisiltä !!
Tiedoksi tälle palstalle
8
1650
Vastaukset
- Vähä Järkinen
Miksei. *pieree* hih
- Toinenkin vähäjärkinen
Siis mitä? Ei kukaan ny voi sanoo et vähä toi on vähäjärkinen. Ihan niinku ite ei olis. o.O
- huomaa
että olet _vähäjärkinen_
kuinka ketään voi saada mielihyvää kertoessaan typerän pierujutun jonka jo noin 20 muutakin vähänjärkistä on kertonut -_-
- hehehe
Tää oli paras töppäys LOL LOL *nauraa* !!1!1
- oikeesti
iha paras..lolled:D;D nauroin veet silmissä 1/2 tuntia...on tää nii hyvä palsta, ku suuri osa ei osaa kertoo ku pieru juttuja.
- aah aah kananmuna
ahh ahh prut prut prut! braat braat! nyt tuli kanamunapieru eheheeh prat brat brat pruut!
- J. Kankkunen
Minusta näitä pierujuttuja on kiva lukea!
Ihan loistavia juttuja! :D
Mulle kun on paiskattu työpäivä juhannuksena, tää on oikein passelia ajankulua.. Kjäh kjäh, ihan oikein pomolle, et mä tuhlaan työaikaa täällä lukemassa pierutariinoita.. Mitäs rankaisi mua tällälailla juhannuksena! - sherffit
Vasta vähäjärkisiä onkin jotka sensuroi näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172433
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694