Karavaanarien käytös toisaan kohtaan

Anonyymi-ap

Onko totta, että karavaanarit ovat keskenään riitaisaa porukkaa? Kyräilyä ja pahantahtoista kateellisuutta? Omistan matkailuauton mutta tämä on ollut omasta tahdosta ns. yksinäinen harrastus. Olen välillä miettinyt liittyisinkö johonkin yhdistykseen, mutta meneekö hyvä harrastus pilalle jos ilmapiiri on huono.

36

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minullakin on Elnakki vm 99 bensakone, ja rumatikki.
      Onko sinulla pitkä vikalista , minun listani ei lyhene , kun ei ole rahaa lyhentää.
      Oletko nähnyt listani?
      Palstavahti Joksu Kuopiosta

      • Anonyymi

        Miut erottivat sf karavaanareista kun vaihdoin tämän nykyisen uuden/käytetyn Fordi kulkimeni ja arvostelin kaikkia muita autoilioita ja niiden matkakulkimia.
        Sama


    • Anonyymi

      Hyvä Joksu. Kännisi taas syvenee.

    • Anonyymi

      Kyllä se aloittajalle selviää kun ensin todellakin laitat sen auton ja käyt jossain. Trolli aloitus.

    • Anonyymi

      Ei ole totta

    • Anonyymi

      Niin uutena karavaanarina tili nyt kokeiltua lajia.
      Ja pieniä huomioita mitä koin ajellessa retkipirssillä kotinmaan kolkat niin isot leirintäalueet joissa on näitä vakkaripaikkoja paljon ja monta, vuodesta toiseen samat tyypit ja mönkijät ja terassit,
      en tule menemään kuten Tampereen Maisansalo , sisäpiiri , katsotaan perään ja saadaan silmään jos olet jonkun paikan lähellä , jostain vaan tulee epämiellyttävä olo,
      Turussa ruissalo ihan sama.
      Ylipäätään nämä suuret paikat joissa paljon niitä terassipellejä postilaatikkoineen.
      Sitten nämä vakioasiakas vetoiset paikat , talkoo jne. porukan pyörittämä, ei kiitos.

      Huippuja Uusikaupunki Sattioranta tai Puumala Koskenselän lomakylä tai Multia Sinervä tai pienempi Sysmä ihan huippu.

      SFC majamäki , ei kiitos.
      Venesilta Tammela , ei ei.
      Vankkuri männikkö Virrat ei.

      • Anonyymi

        Olisko parempi siirtyä vaikka telttailemaan kansallispuistoihin.


    • Anonyymi

      Minä käyn aina Tuurissa , oletko siellä käynyt?? Viinakauppa vieressä.
      Savolainen automaattivastaaja

      • Anonyymi

        En käy Tuurissa, seilaan aina liikenteessä tuurilla.

        Salolainen ammattikommentoijaja


    • Anonyymi

      Kyllähän nuo lähes kaikki karavaanarit on räpylä ylhäällä kun liikenteessä vastaan tulevat mutta leirintäalueella eivät tervehdi.

      • Anonyymi

        Kaikki ei ole Karavaanareita jotka liikkuu matkailukalustolla.


    • Anonyymi

      Karavaanareihin kannattaa liittyä jo pelkkien jäsenetujen vuoksi. Googlaa, niin näet.
      Olen ollut jäsen jostain 1990 alkaen, mutta en ole osallistunut koskaan toimintaan. SFC-alueilla käynnitkin voi laskea yhden käden sormista.

      • Anonyymi

        Siis SFC alueilla kännit luettavissa yhden käden sormilla, ei pidä paikkansa!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minulla asuntoauto on vain ja ainoastaan reissaamista varten. Sitä olen tehnyt vuosikausia Suomessa, pohjoismaissa ja Euroopassakin pari kertaa. Minulla ei ole tarvetta osallistua mihinkään yhteisiin kekkereihin ja tapahtumiin vain siksi, että minulla on asuntoauto ja tykkään reissata sillä.
      Asuntoauto on vain kätevä ja miellyttävä tapa matkustella, stressitön ja helppo. Ei siihen liity mitään pakkorituaaleja tai muuta ihmeellistä vaatimusta.

      • Anonyymi

        Samasta syystä meilläkin reissatessa yövytään vain puskaparkeissa. Oma rauha ja vapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samasta syystä meilläkin reissatessa yövytään vain puskaparkeissa. Oma rauha ja vapaus.

        Sama täällä, tosin puskaparkkien lisäksi yövytään tarpeen mukaan myös leirintäalueilla. Mut joo, se oma rauha ja vapaus nimenomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, tosin puskaparkkien lisäksi yövytään tarpeen mukaan myös leirintäalueilla. Mut joo, se oma rauha ja vapaus nimenomaan.

        Aiheesta mieleen. Moniko haluaisi mökkeillä paikassa, jossa naapurin kesämökki ja elämä ovat 4 m päässä....? Meidän ajatuksissa lomailu vaunualueilla on suunnilleen sama asia.
        Ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheesta mieleen. Moniko haluaisi mökkeillä paikassa, jossa naapurin kesämökki ja elämä ovat 4 m päässä....? Meidän ajatuksissa lomailu vaunualueilla on suunnilleen sama asia.
        Ei kiitos.

        Karavaanari vaihtaa paikkaa heti, jos paikka ei miellytä esim ikävän naapurin takia. Se on helppoa. Moottori käyntiin ja menox…
        Miten mökkiläinen? Kärsii vuosia ja valittaa kohtalonsa kurjuutta…
        Ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheesta mieleen. Moniko haluaisi mökkeillä paikassa, jossa naapurin kesämökki ja elämä ovat 4 m päässä....? Meidän ajatuksissa lomailu vaunualueilla on suunnilleen sama asia.
        Ei kiitos.

        Naapurin vaunun on neljän metrin päässä, naapurivaunun rouva esittelee vaunun ikkunasta vartalonsa kaaria ja kurveja minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karavaanari vaihtaa paikkaa heti, jos paikka ei miellytä esim ikävän naapurin takia. Se on helppoa. Moottori käyntiin ja menox…
        Miten mökkiläinen? Kärsii vuosia ja valittaa kohtalonsa kurjuutta…
        Ei kiitos.

        Meillä on mökki ja matkailuauto. Molemmat hyviä ja kivoja tarkoituksiin, joihin ne on tehty. Autolla reissataan, koskaan ei jämähdetä pitemmäksi aikaa minnekään.
        Mökillä oleillaan, saunotaan, grillataan jne. omassa rauhassa. Tehdään myös vuoden polttopuut niin mökille, kuin kotiinkin. Lähin naapurimökki on 500 m päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on mökki ja matkailuauto. Molemmat hyviä ja kivoja tarkoituksiin, joihin ne on tehty. Autolla reissataan, koskaan ei jämähdetä pitemmäksi aikaa minnekään.
        Mökillä oleillaan, saunotaan, grillataan jne. omassa rauhassa. Tehdään myös vuoden polttopuut niin mökille, kuin kotiinkin. Lähin naapurimökki on 500 m päässä.

        Me ryypätään mökillä ja sitten kun ollaan autolla liikkeellä niin ryypätään.


    • Anonyymi

      Pitää se kyllä joskus paikkansa joidenkin kohdalla.

      Paitsi että eukon kanssa ei olla riidoissa joka päivä! Eukko saa olla vaunun sisätiloissa vain ruuan laiton aikana, muuten se saa asustella takatallissa. Olen rakentanut sille sinne pienen yksiön, joka on kuulemma aivan viihtyisäkin. Valokin siellä on, sellainen pieni parkin polttomo, 12V/2W. Näkee hyvin lukea kirjaa ja tietysti niitä naisten lehtiäkin. Välillä sitten päästän sen eukon ruokaa tekemään ja jaloittelemaan ja kansa hurraa, kuinka onnellinen pari ollaan.

      Ei siis olla riitaisia ollenkaan, kun jo edeltä käsin huomaan vikuroinnin oireita ja suun mutruilua, niin ohjaan hänet nätisti omaan lokeroonsa.

      Näin meillä, entäs teillä?

      • Anonyymi

        Sun eukkos siellä takatallissa selaa treffisivustoja ja jakelee kuviaan ja yhteystietojaan alastonsuomi ja panemua sivustoilla. Joku päivä hän ei enää siellä takatallissa viihdy, vaan löytää parempaa ja mielenkiintoista seuraa muualta....


      • Anonyymi

        Meillä minä nukun takatallissa, sikäli kun kuskin paikalta ennätän. Heti joutuu takatalliin, kun ollaan perillä ja pakolliset kuviot on hoidettu. Pahimmillaan täytyy hoitaa 3 x päivä, ei tahdo kunto enää 68 v riittää.
        Mitenpä muilla?


    • Anonyymi

      Karavaanarit vois ainaki hävittää ne kusipöntöt tsä asianmukaisesti näin sivistyneessä maailmas sa eikä viskoo niitä joka p paikalle.?

      • Anonyymi

        Taidat itse olla se viskoja.


      • Anonyymi

        Mitä ihmeen kusipönttöjä? Ainakaan minun autossani ei sellaisia ole, vaan siisti kasetti, joka on helppo tyhjentää ja tyhjennypaikkoja, joissa mahdollisuus lisäksi huuhdella kasetti sisältä puhtaaksi, on niin paljon pitkin Suomea, että ei tulisi edes mieleen niitä tyhjentää muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen kusipönttöjä? Ainakaan minun autossani ei sellaisia ole, vaan siisti kasetti, joka on helppo tyhjentää ja tyhjennypaikkoja, joissa mahdollisuus lisäksi huuhdella kasetti sisältä puhtaaksi, on niin paljon pitkin Suomea, että ei tulisi edes mieleen niitä tyhjentää muualle.

        Ei oo mikään siisti kasetti. Portapotan korkki kadonnut ja portapoti roiskuttaa.


    • Anonyymi

      Mie oon ainoa oikea karavaanari. Korjaan myös itse kulkineeni.

    • Anonyymi

      Eka ja luultavasti, samalla viimeinen Transit, miulla. Sen olen päättänyt jos ja kun vaihdan ,en vaihda uudempaan, vanhemmassa vara parempi.

    • Anonyymi

      Ehkä rahasi pakottaa vaihtaa halvempaan ? Vaadi että halvempikin on sitten rumatikillä. Arvo nousee

      • Anonyymi

        Soitin puhelimellani Lappeenrannan karavanliikkeeseen , ei siellä ollut halvempia kulkimia kuin tämä miun Fordi kulkimeni .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitin puhelimellani Lappeenrannan karavanliikkeeseen , ei siellä ollut halvempia kulkimia kuin tämä miun Fordi kulkimeni .

        Samaa paskaa vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa paskaa vuodesta toiseen.

        Huolimatonta työtä foordi.


    • Anonyymi

      Punainen litku on makeampaa kuin vihreä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe