Patmosta närästää CitizenGo-pidätykset Pariisissa

Anonyymi-ap

Olympiakisat onnistuttiin turvaamaan erittäin hyvin ja toivottavasti paralympialaiset onnistutaan myös turvaamaan.

Äärikristillisen CitizenGO: bussihyökkäyskin tyrehtyi jo riemukaaren lähelle.

Leonardo da Vincin "Viimeisen ehtoollisen" vilahdus avajaisissa sai evankeliset tuomiopävän saarnaajat sotajalalle Olympialaisia vastaan.
Espanjalaisen CitizenGO-järjestön bussin 7 hyökkääjää pidätettiin yöksi.

CitizenGo toimii 50 maassa, tukee äärkristillisiä aatteita, vastustaa samaa sukupuolta olevien avioliittoa ja eutanasiaa.
CiticenCo johtoon kuuluva Aleksei Komov on Vladimir Putinia kannattavan oligarkin Konstantin Malofejevin läheinen liittolainen.
CitizenGo on ollut otsikoissa myös rahanpesusta, lahjuksista ja salaseuraan kuulumisesta.
Patmos-lähetysjärjestölle rikollisjärjestö on sankarijärjestö ja otti asian esille.

Pariisin olympialaisten onnistuminen on paha isku ervankelisille äärikristityille ja Venäjälle.
Muutenkin heillä menee nyt huonosti niin sotatantereella Ukrainassa, kuin myös Amerikassa, jossa Kamala Harris on ajanut Trumpin yli jokaisella mittarilla.

https://www.insidethegames.biz/articles/1147550/spanish-christians-detained-in-par

Pe.ku

54

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>Muutenkin heillä menee nyt huonosti niin sotatantereella Ukrainassa, kuin myös Amerikassa, jossa Kamala Harris on ajanut Trumpin yli jokaisella mittarilla.>>

      Putin kokoaa joukkonsa ja sitten äärikristityillä meneekin jo paremmin.

      • Anonyymi

        "Putin kokoaa joukkonsa ja sitten äärikristityillä meneekin jo paremmin."

        Tällä hetkellä heillä menee erittäin huonosti.
        Trumpin hävitessä vaalit, tuki Ukrainalle varmistuu muutamaksi vuodeksi, eikä Kiinakaan uskalla lähteä Putinin rinnalla hyökkäämään.


      • :D Mitenkähän "äärikristityillä" menisi paremmin?


    • ”CitizenGo toimii 50 maassa, tukee äärkristillisiä aatteita, vastustaa samaa sukupuolta olevien avioliittoa ja eutanasiaa.”

      Siis tällainen on olemassa. Mutta kun ajattelee, miten Venäjän propaganda toimii, niin en ihmettele että CiticenCo johtoon kuuluva Aleksei Komov on mukana touhussa. Sehän sopii kokonaisuuteen oikein hyvin.

      • Anonyymi

        Ja Meksikolainen äärikrtistillinen salaseura El Yunque, johon CitizenGO sanotaan kuuluvan on myös fasistinen, joten osa arvoista menee ristiin.
        Arvojen ristiin meneminen juutalaiskysymyksen osalta noissa piireissä aika yleistä ja Venäjällä maan tapa.
        Suomessakin monet äärikristityt ovat suoraan antisemitistejä, kuten vaikka Kärkkäinen ja Merisalo, mutta juutalaisen uskonnon tuhoa vaativat kyllä lähes kaikki äärikristityt patmosporukka mukaan lukien.
        Toiset vaativat juutalaisten täydellistä tuhoa ja toiset heidän uskontonsa tuhoa.
        Heille kun kukaan juutalainen ei pelastu, ennen kuin kääntyy kristityksi.

        Pe.ku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Meksikolainen äärikrtistillinen salaseura El Yunque, johon CitizenGO sanotaan kuuluvan on myös fasistinen, joten osa arvoista menee ristiin.
        Arvojen ristiin meneminen juutalaiskysymyksen osalta noissa piireissä aika yleistä ja Venäjällä maan tapa.
        Suomessakin monet äärikristityt ovat suoraan antisemitistejä, kuten vaikka Kärkkäinen ja Merisalo, mutta juutalaisen uskonnon tuhoa vaativat kyllä lähes kaikki äärikristityt patmosporukka mukaan lukien.
        Toiset vaativat juutalaisten täydellistä tuhoa ja toiset heidän uskontonsa tuhoa.
        Heille kun kukaan juutalainen ei pelastu, ennen kuin kääntyy kristityksi.

        Pe.ku

        Sama CitizenGo sanoi keränneensä muistitikulle 200000 allekirjoitusta Päivi Räsäsen oikeustaisteluun, ettei tulisi vankeustuomiota.

        Tietoturvasyistä muistitikkua ei edes avattu, eikä muutoinkaan ollut tulossa mitään vankeustuomiota, kuten CitizenGo väitti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Meksikolainen äärikrtistillinen salaseura El Yunque, johon CitizenGO sanotaan kuuluvan on myös fasistinen, joten osa arvoista menee ristiin.
        Arvojen ristiin meneminen juutalaiskysymyksen osalta noissa piireissä aika yleistä ja Venäjällä maan tapa.
        Suomessakin monet äärikristityt ovat suoraan antisemitistejä, kuten vaikka Kärkkäinen ja Merisalo, mutta juutalaisen uskonnon tuhoa vaativat kyllä lähes kaikki äärikristityt patmosporukka mukaan lukien.
        Toiset vaativat juutalaisten täydellistä tuhoa ja toiset heidän uskontonsa tuhoa.
        Heille kun kukaan juutalainen ei pelastu, ennen kuin kääntyy kristityksi.

        Pe.ku

        ”Suomessakin monet äärikristityt ovat suoraan antisemitistejä, kuten vaikka Kärkkäinen ja Merisalo, mutta juutalaisen uskonnon tuhoa vaativat kyllä lähes kaikki äärikristityt patmosporukka mukaan lukien.”
        ”Toiset vaativat juutalaisten täydellistä tuhoa ja toiset heidän uskontonsa tuhoa.
        Heille kun kukaan juutalainen ei pelastu, ennen kuin kääntyy kristityksi.”

        Tätä olen kummastellut ja miettinyt, etteivätkö he tosiaan sitä itse ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama CitizenGo sanoi keränneensä muistitikulle 200000 allekirjoitusta Päivi Räsäsen oikeustaisteluun, ettei tulisi vankeustuomiota.

        Tietoturvasyistä muistitikkua ei edes avattu, eikä muutoinkaan ollut tulossa mitään vankeustuomiota, kuten CitizenGo väitti.

        "Sama CitizenGo sanoi keränneensä muistitikulle 200000 allekirjoitusta Päivi Räsäsen oikeustaisteluun, ettei tulisi vankeustuomiota."

        Sillä tavalla :D


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        ”Suomessakin monet äärikristityt ovat suoraan antisemitistejä, kuten vaikka Kärkkäinen ja Merisalo, mutta juutalaisen uskonnon tuhoa vaativat kyllä lähes kaikki äärikristityt patmosporukka mukaan lukien.”
        ”Toiset vaativat juutalaisten täydellistä tuhoa ja toiset heidän uskontonsa tuhoa.
        Heille kun kukaan juutalainen ei pelastu, ennen kuin kääntyy kristityksi.”

        Tätä olen kummastellut ja miettinyt, etteivätkö he tosiaan sitä itse ymmärrä.

        Eihän sitä voi ymmärtää sellainen, joka ei usko Raamatun olevan Jumalan sana. Nämä kulttuurikristityt kun eivät usko Jumalan suunnitelmiin pelastaa koko maailma. Kun juutalaiset laiminlöivät sen tehtävän, joka heille annettiin, Jumalalla oli varasuunnitelma.
        Room 11
        " Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on OSAKSI kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        ja niin KAIKKI Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
        Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.
        Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä voi ymmärtää sellainen, joka ei usko Raamatun olevan Jumalan sana. Nämä kulttuurikristityt kun eivät usko Jumalan suunnitelmiin pelastaa koko maailma. Kun juutalaiset laiminlöivät sen tehtävän, joka heille annettiin, Jumalalla oli varasuunnitelma.
        Room 11
        " Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on OSAKSI kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        ja niin KAIKKI Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä."
        Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.
        Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu".

        Yksi, Räsänen ei ole jumala.
        Kaksi, tempausopit eri muunnelmineen eivät edusta luterilaisia saati suurinta osaa kristittyjen käsityksistä.
        Kolme. Miten ihmeessä olette valmiit hyväksymään mitä epämääräisempien liikkeiden tahot?


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Yksi, Räsänen ei ole jumala.
        Kaksi, tempausopit eri muunnelmineen eivät edusta luterilaisia saati suurinta osaa kristittyjen käsityksistä.
        Kolme. Miten ihmeessä olette valmiit hyväksymään mitä epämääräisempien liikkeiden tahot?

        Miten sinä voit kutsua itseäsi kristityksi, kun kiistät Jeesuksen opetuksen siitä, että Hän hakee omansa pois maan päältä.
        Jos sellainen oppi ei kuulu luterilaisuuteen, niin silloin luterilaisuuskin on harhaoppi, mutta on paljon luterilaisia, jotka ottavat Raamatun todesta.
        Joh 14
        "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? 3Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. 4Ja mihin minä menen — tien sinne te tiedätte."

        Mummonmuori pakenee taas tuon saman slouganin taakse, kun ei uskalla myöntää olevansa epäuskoinen:
        " tempausopit eri muunnelmineen eivät edusta luterilaisia saati suurinta osaa kristittyjen käsityksistä."


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Yksi, Räsänen ei ole jumala.
        Kaksi, tempausopit eri muunnelmineen eivät edusta luterilaisia saati suurinta osaa kristittyjen käsityksistä.
        Kolme. Miten ihmeessä olette valmiit hyväksymään mitä epämääräisempien liikkeiden tahot?

        Juu, ei ole Päivi Jumala
        Trump ei myöskään ole Jeesus, kuten osa äärikristityistä luulee ihan oikeasti.

        Pe.ku


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä voit kutsua itseäsi kristityksi, kun kiistät Jeesuksen opetuksen siitä, että Hän hakee omansa pois maan päältä.
        Jos sellainen oppi ei kuulu luterilaisuuteen, niin silloin luterilaisuuskin on harhaoppi, mutta on paljon luterilaisia, jotka ottavat Raamatun todesta.
        Joh 14
        "Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? 3Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. 4Ja mihin minä menen — tien sinne te tiedätte."

        Mummonmuori pakenee taas tuon saman slouganin taakse, kun ei uskalla myöntää olevansa epäuskoinen:
        " tempausopit eri muunnelmineen eivät edusta luterilaisia saati suurinta osaa kristittyjen käsityksistä."

        ”…kiistät Jeesuksen opetuksen siitä, että Hän hakee omansa pois maan päältä.”

        En ole kiistänyt, vaan kritisoin niitä oppeja tästä, mitä on kehitelty: " tempausopit eri muunnelmineen eivät edusta luterilaisia saati suurinta osaa kristittyjen käsityksistä."


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        ”…kiistät Jeesuksen opetuksen siitä, että Hän hakee omansa pois maan päältä.”

        En ole kiistänyt, vaan kritisoin niitä oppeja tästä, mitä on kehitelty: " tempausopit eri muunnelmineen eivät edusta luterilaisia saati suurinta osaa kristittyjen käsityksistä."

        Mutta tempausoppi edustaa Jumalan sanaa:
        1. Tess 4
        "Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, TEMMATAAN yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa."


      • Mummomuori2 kirjoitti:

        ”…kiistät Jeesuksen opetuksen siitä, että Hän hakee omansa pois maan päältä.”

        En ole kiistänyt, vaan kritisoin niitä oppeja tästä, mitä on kehitelty: " tempausopit eri muunnelmineen eivät edusta luterilaisia saati suurinta osaa kristittyjen käsityksistä."

        Kuule. Ei tempaus ole mikään oppi vaan Raamatussa kuvattu tapahtuma siitä kun Jeesus tule noutamaan omansa pois maailmasta ennen suurta ahdistusta. 😺

        »Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.»
        (1. Tess. 4:16–17)


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Kuule. Ei tempaus ole mikään oppi vaan Raamatussa kuvattu tapahtuma siitä kun Jeesus tule noutamaan omansa pois maailmasta ennen suurta ahdistusta. 😺

        »Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.»
        (1. Tess. 4:16–17)

        Ja mitä kertoo Luterilainen.net, joka on siis lähetyshiippakunnan sivu:

        Ylöstempaaminen

        ”Kirkkoisät tai uskonpuhdistajat eivät tunteneet ylöstempausoppia. Sen juuret ovat John Nelson Darbyn (1800-1882) opetuksissa. Oppi levisi Darbyn matkojen kautta Yhdysvaltoihin 1860-luvulla. Oppia on tehnyt tunnetuksi Scofieldin selitysraamattu (1909) ja tämän dispensationalismina tunnetun opin läpimurto tapahtui 1920-luvulla.”

        ”Ylöstempaamisopin taustalla näyttää olevan halu jollakin keinoin todistaa, etteivät uskovat joudu samoihin ”synnytystuskiin”, joihin ihmiskunta joutuu ennen Kristuksen paluuta ja maailman loppua. Oppi on siis sukua menestysteologialle.”

        ”Ylöstempausoppi antaa ihmisille katteettoman lupauksen ahdistusten välttämisestä ja ennenaikaisesta pääsystä Kristuksen luo. Näin se voi pahimmillaan johtaa välinpitämättömyyteen maailmaa kohtaan ja poistaa tarpeen varautua edessä oleviin koettelemuksiin.”


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Ja mitä kertoo Luterilainen.net, joka on siis lähetyshiippakunnan sivu:

        Ylöstempaaminen

        ”Kirkkoisät tai uskonpuhdistajat eivät tunteneet ylöstempausoppia. Sen juuret ovat John Nelson Darbyn (1800-1882) opetuksissa. Oppi levisi Darbyn matkojen kautta Yhdysvaltoihin 1860-luvulla. Oppia on tehnyt tunnetuksi Scofieldin selitysraamattu (1909) ja tämän dispensationalismina tunnetun opin läpimurto tapahtui 1920-luvulla.”

        ”Ylöstempaamisopin taustalla näyttää olevan halu jollakin keinoin todistaa, etteivät uskovat joudu samoihin ”synnytystuskiin”, joihin ihmiskunta joutuu ennen Kristuksen paluuta ja maailman loppua. Oppi on siis sukua menestysteologialle.”

        ”Ylöstempausoppi antaa ihmisille katteettoman lupauksen ahdistusten välttämisestä ja ennenaikaisesta pääsystä Kristuksen luo. Näin se voi pahimmillaan johtaa välinpitämättömyyteen maailmaa kohtaan ja poistaa tarpeen varautua edessä oleviin koettelemuksiin.”

        Minä ymmärrän hyvin mummonmuorin kannan ylöstempaamiseen, sillä eihän hän usko monia muitakaan Raamatun totuuksia. Eiväthän epäuskoiset luota Jumalan sanaan.

        Ylöstempaus ei ole mikään katteeton lupaus, vaan se on uskovalle elävä toivo siitä, että Jeesus hakee omansa taivaaseen, kuten Joh 14 lupaa:

        "Älköön teidän sydämenne olkoon murheellinen, uskokaa Jumalaa ja uskokaa minuun.
        Ja vaikka minä menen pois valmistamaan teille sijaa, niin minä tulen jälleen ja otan teidät tyköni, että missä minä olen, siellä pitää myös teidän oleman."


      • Mummomuori2 kirjoitti:

        Ja mitä kertoo Luterilainen.net, joka on siis lähetyshiippakunnan sivu:

        Ylöstempaaminen

        ”Kirkkoisät tai uskonpuhdistajat eivät tunteneet ylöstempausoppia. Sen juuret ovat John Nelson Darbyn (1800-1882) opetuksissa. Oppi levisi Darbyn matkojen kautta Yhdysvaltoihin 1860-luvulla. Oppia on tehnyt tunnetuksi Scofieldin selitysraamattu (1909) ja tämän dispensationalismina tunnetun opin läpimurto tapahtui 1920-luvulla.”

        ”Ylöstempaamisopin taustalla näyttää olevan halu jollakin keinoin todistaa, etteivät uskovat joudu samoihin ”synnytystuskiin”, joihin ihmiskunta joutuu ennen Kristuksen paluuta ja maailman loppua. Oppi on siis sukua menestysteologialle.”

        ”Ylöstempausoppi antaa ihmisille katteettoman lupauksen ahdistusten välttämisestä ja ennenaikaisesta pääsystä Kristuksen luo. Näin se voi pahimmillaan johtaa välinpitämättömyyteen maailmaa kohtaan ja poistaa tarpeen varautua edessä oleviin koettelemuksiin.”

        Lue Raamattua ja jätä se Google vähemmälle. 😺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä ymmärrän hyvin mummonmuorin kannan ylöstempaamiseen, sillä eihän hän usko monia muitakaan Raamatun totuuksia. Eiväthän epäuskoiset luota Jumalan sanaan.

        Ylöstempaus ei ole mikään katteeton lupaus, vaan se on uskovalle elävä toivo siitä, että Jeesus hakee omansa taivaaseen, kuten Joh 14 lupaa:

        "Älköön teidän sydämenne olkoon murheellinen, uskokaa Jumalaa ja uskokaa minuun.
        Ja vaikka minä menen pois valmistamaan teille sijaa, niin minä tulen jälleen ja otan teidät tyköni, että missä minä olen, siellä pitää myös teidän oleman."

        Aivan niin. 😺


      • Anonyymi

        Noinko Putin käski sinun sanoa?
        Meidän Raamatussamme tempaus on kerrottu selvästi ja ilman Putinia:
        1. Tess 4
        " sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa."


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Lue Raamattua ja jätä se Google vähemmälle. 😺

        :D Ahaa, olet siis erimieltä jopa tiukkojen luterilaisten kanssa. Tuo oli siis lähetyshiippakunnan näkemys.


      • Mummomuori2 kirjoitti:

        :D Ahaa, olet siis erimieltä jopa tiukkojen luterilaisten kanssa. Tuo oli siis lähetyshiippakunnan näkemys.

        Mitä tarkoitat? 😺


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? 😺

        Irvailet näin ”Lue Raamattua ja jätä se Google vähemmälle.”

        Miksi sinusta tiedonhakeminen on väärin?
        Kai sinäkin sentään tiedät, että goole on yksi hakukoneista esim. Bingin j a Yahoon ym. kanssa? Sen avulla siis voi etsiä eri sivustoja, joista voi lukea kaikkea sitä, mitä nettiin kukin laittanut.

        Etsin siis niiden luterilaisten näkemyksen, jotka ovat vieläkin tiukempia luterilaisia kuin ev. lut. kirkko. Eivät hekään hyväksy ylöstempaamisoppeja.


    • Anonyymi

      Hämmästyttävää se nopeus jolla kansa kääntyi Harrisin taakse ja nyt se nousee vielä kuin pullataikina.

      Trumpin kampanja on samaan aikaan lamautunut

    • >>Tällä hetkellä heillä menee erittäin huonosti.>>

      Ukrainan eteneminen on pysähtynyt.
      😄😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Ukrainalla ei ole mitään tarkoitusta edetä.

        Ainoastaan Putinilla on tarkoitus edetä, mutta se on pysähtynyt.
        Putinilla oli tarkoitus vallata koko Ukraina kolmessa päivässä.


      • Etenee koko ajan. Jo 200 000 on evakuoitu, varsin sekavassa muodossa.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Etenee koko ajan. Jo 200 000 on evakuoitu, varsin sekavassa muodossa.

        Joka suunnalla aitolaiset juovat karvasta kalkkia.
        Tärkeimmät aitolaisten fantasiat Trump ja Putin ovat kärsimässä tappion.

        Myös Ranskassa he hävisivät vaalit ja Unkarissakin heidän romahduksensa on alkanut.

        Suomessa heille on myös tullut tappio jokaisessa ajamassaan asiassa kun on uudet lait ja kirkossakin he joutuvat roikkumaan loisina.

        Pe.ku


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Etenee koko ajan. Jo 200 000 on evakuoitu, varsin sekavassa muodossa.

        Tuo on Putinille lopunajan nöyryytys.

        Etenemisen tarkoituksena ei ole vallata maata, vaan kääntää Venäjän kansan mielipide Putinia vastaan.
        Ei se helppoa ole aivopestylle kansalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joka suunnalla aitolaiset juovat karvasta kalkkia.
        Tärkeimmät aitolaisten fantasiat Trump ja Putin ovat kärsimässä tappion.

        Myös Ranskassa he hävisivät vaalit ja Unkarissakin heidän romahduksensa on alkanut.

        Suomessa heille on myös tullut tappio jokaisessa ajamassaan asiassa kun on uudet lait ja kirkossakin he joutuvat roikkumaan loisina.

        Pe.ku

        "Tärkeimmät aitolaisten fantasiat Trump ja Putin ovat kärsimässä tappion."
        "Myös Ranskassa he hävisivät vaalit ja Unkarissakin heidän romahduksensa on alkanut."

        Käänne parempaa voi olla tulossa. Saa nähdä millaisia kannanottoja se kirvoittaa.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        "Tärkeimmät aitolaisten fantasiat Trump ja Putin ovat kärsimässä tappion."
        "Myös Ranskassa he hävisivät vaalit ja Unkarissakin heidän romahduksensa on alkanut."

        Käänne parempaa voi olla tulossa. Saa nähdä millaisia kannanottoja se kirvoittaa.

        Sinulta samaa vittuilua kuin aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta samaa vittuilua kuin aina.

        Eihän se sitä ole, vaan mielipiteeni asiasta.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        "Tärkeimmät aitolaisten fantasiat Trump ja Putin ovat kärsimässä tappion."
        "Myös Ranskassa he hävisivät vaalit ja Unkarissakin heidän romahduksensa on alkanut."

        Käänne parempaa voi olla tulossa. Saa nähdä millaisia kannanottoja se kirvoittaa.

        Kyllä käänne näyttää jo varmalta.
        Trump on pahasti jäljessä ja romahtaa koko ajan.
        Nyt monet omatkin ovat alkaneet arvostelemaan häntä.

        Toisaalta eihän se siinä mielessä ole käänne, kun nytkin on demokraattihallinto.

        Pe.ku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käänne näyttää jo varmalta.
        Trump on pahasti jäljessä ja romahtaa koko ajan.
        Nyt monet omatkin ovat alkaneet arvostelemaan häntä.

        Toisaalta eihän se siinä mielessä ole käänne, kun nytkin on demokraattihallinto.

        Pe.ku

        Samaa mieltä tuosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käänne näyttää jo varmalta.
        Trump on pahasti jäljessä ja romahtaa koko ajan.
        Nyt monet omatkin ovat alkaneet arvostelemaan häntä.

        Toisaalta eihän se siinä mielessä ole käänne, kun nytkin on demokraattihallinto.

        Pe.ku

        Ikävä kyllä käänne Saksassa oli pahempaan päin.


    • Alkoi kiinnostaa mikä tuo CitizenGO oikeastaan on.
      Ensin mielenkiintoinen ”uutinen” Patmos.fi ”Viikonlopun kansainväliset uutispoiminnat 10.8.2024”

      ”Seitsemän kristittyjen oikeuksien puolustajaa pidätettiin olympialaisten yhteydessä”
      ”CitizenGo-nimisen kansalaisjärjestön sponsoroiman bussin kylkeen oli kiinnitetty kuva Pariisin olympialaisten avajaisseremoniaan kuuluneesta rienaavasta ehtoollisen pilkkaamisesta ja toisella puolella luki iskulause ”Lopettakaa hyökkäykset kristittyjä vastaan!”.”

      Eli koko kohu oli tuon järjestön masinoimaa! Se levisi tulipalon lailla ympäri maailmaa. Se tarkoituksena oli siis saada aikaa riitaa ja aiheuttaa levottomuutta.

      ”CitizenGO:n puheenjohtaja, espanjalainen Ignacio Arsuaga ilmoitti, että järjestö aikoo nostaa kanteen Ranskan presidenttiä Emmanuel Macronia, maan oikeusministeriötä ja santarmia vastaan.”

      CitizenGO on katollinen, äärioikeistolainen ja äärikonservatiivinen HazteOir-järjestön perustama säätiö. Sen perustaja ja puheenjohtaja on Arsuaga, Álvaro Zulueta taas on toimitusjohtaja.
      Johtokuntaan kuuluu mm.
      Unione dei Democratici Cristiani -poliitikko Volontè, National Organization for Marriage -järjestön puheenjohtaja Brian S. Brown. Tämä järjestö on vaikuttava toimija näissä kaikissa homoseksuaalien avioliittoa vastustavissa järjestöissä ja tekee paljon propagandaa.
      Sitten siellä on Venäjän edustaja kristillistä oikeistoa kannattava Komov, joka vaikuttaa World Congress of Families -kongressissa (jossa näyttää olevan muitakin venäläisiä kuten Anatoli Antonov ja Viktor Medkov.). Komov on läheinen liittolainen oligarkki Konstantin Malofejevin, joka puolestaan on Putinin kaveri.

      Tämä Malofejev rikas venäläinen ja hän toimii Pyhä Vasilis Suuren säätiössä. Säätiö vastustaa abortteja. Hänellä on myös tv kanava Tsargard TV, joka on isännöinyt alt-oikeiston salaliittoteoreetikko Alex Jonesia.
      Malofejev on vaikuttaja niin äärioikeiston kuin ranskalaisten politiikkojen joukossa. Yhdysvaltain tiedustelupalvelu kuvaa häntä "Putinin oikeaksi käsivarreksi poliittiseen sekaantumiseen Euroopassa".

      Kuka muistaa Europe Agendan, niin kaikki liittyy tuohon järjestäytymiseen. Näitä lonkeroita on luotu siis Euroopan lisäksi Yhdysvalloissa, Etelä-Amerikassa, Venäjällä ja myös Afrikassa.

      Tosiaan CitizenGO:n on liitetty El Yunqueen, joka on meksikolaista alkuperää olevaan salaseura. Espanjassa monet piispat kielsivät näiden kokoontumiset tai osallistumien toimintaan, koska heidän mukaansa ne herättivät suuria epäilyksiä salaisen toiminnan ja lahkollisen sävyn vuoksi.

      On saatu selville, että CitizenGO:n alkuperäinen rahoitus liittyy venäläisiin oligarkkeihin, Vatikaaniin, Yhdysvaltain kristilliseen oikeistoon.

      Nämä osaltaan osittain selittää mm. Patmoksen venäjä mielisyyden. Venäjälle nämä järjestöt jne. ovat tärkeitä heidän omaan propagandansa levittämiseen, eli mitä enemmän saadaan sekasortoa länsimaihin, sitä paremmin he olettavat Venäjän saavansa valtaansa ne.

      • Anonyymi

        ”Seitsemän kristittyjen oikeuksien puolustajaa pidätettiin olympialaisten yhteydessä”
        ”CitizenGo-nimisen kansalaisjärjestön sponsoroiman bussin kylkeen oli kiinnitetty kuva Pariisin olympialaisten avajaisseremoniaan kuuluneesta rienaavasta ehtoollisen pilkkaamisesta ja toisella puolella luki iskulause ”Lopettakaa hyökkäykset kristittyjä vastaan!”.”

        Tämähän oli vain uutinen minkä Patmos julkaisi. Ei Ylekään kannata Trumpia jos Yle uutisoi jotain Trumpista tai Putinista tai mistä tahansa. Uutinen on vain uutinen mikä julkaistaan. Turha nyt yrittää rakentaa vihaviestintää vihaamaansa kristillistä järjestöä kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Seitsemän kristittyjen oikeuksien puolustajaa pidätettiin olympialaisten yhteydessä”
        ”CitizenGo-nimisen kansalaisjärjestön sponsoroiman bussin kylkeen oli kiinnitetty kuva Pariisin olympialaisten avajaisseremoniaan kuuluneesta rienaavasta ehtoollisen pilkkaamisesta ja toisella puolella luki iskulause ”Lopettakaa hyökkäykset kristittyjä vastaan!”.”

        Tämähän oli vain uutinen minkä Patmos julkaisi. Ei Ylekään kannata Trumpia jos Yle uutisoi jotain Trumpista tai Putinista tai mistä tahansa. Uutinen on vain uutinen mikä julkaistaan. Turha nyt yrittää rakentaa vihaviestintää vihaamaansa kristillistä järjestöä kohtaan.

        "Tämähän oli vain uutinen minkä Patmos julkaisi."

        ;D Yritti olla uutinen. Mutta koska siitä puuttui tärkeät tiedot, keitä nuo oikeasti edustivat, voidaan puhua jo propagandasta.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        "Tämähän oli vain uutinen minkä Patmos julkaisi."

        ;D Yritti olla uutinen. Mutta koska siitä puuttui tärkeät tiedot, keitä nuo oikeasti edustivat, voidaan puhua jo propagandasta.

        "Tämähän oli vain uutinen minkä Patmos julkaisi."

        Näin on sillä uutisen julkaisu ei koskaan kerro sitä kannattaako uutista vai ei - kts. esim vaikka terroriteko- tai murhauutista.


      • Anonyymi

        7 venäjämielistä rikollista onnistuttuun pidättämään turvavyöhykkeeltä ajoissa.

        Kaikkien onneksi turvatoimet pitivät ja kisoista tuli kaikken aikojen parhaimmat rauhaa symboloivat kisat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tämähän oli vain uutinen minkä Patmos julkaisi."

        Näin on sillä uutisen julkaisu ei koskaan kerro sitä kannattaako uutista vai ei - kts. esim vaikka terroriteko- tai murhauutista.

        Kyllä se vain kertoo aika paljon, mitä kannattaa ja mistä vaietaan.

        ”Seitsemän kristittyjen oikeuksien puolustajaa pidätettiin olympialaisten yhteydessä”.

        He eivät siis edusta kaikkia kristittyjä, vaikka niin erheellisesti sanotaan. Samoin puhuvat oikeuksista, vaikka kyse oli pelkästä propagandan levittämisestä.
        He "puolustivat" vain itseään.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Kyllä se vain kertoo aika paljon, mitä kannattaa ja mistä vaietaan.

        ”Seitsemän kristittyjen oikeuksien puolustajaa pidätettiin olympialaisten yhteydessä”.

        He eivät siis edusta kaikkia kristittyjä, vaikka niin erheellisesti sanotaan. Samoin puhuvat oikeuksista, vaikka kyse oli pelkästä propagandan levittämisestä.
        He "puolustivat" vain itseään.

        "Kyllä se vain kertoo aika paljon, mitä kannattaa ja mistä vaietaan."

        En tosiaankaan usko että esim. Yle kannattaa terrorismia, sotia, murhia, rikoksia, ... vaikka uutisoikin niistä joka päivä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä se vain kertoo aika paljon, mitä kannattaa ja mistä vaietaan."

        En tosiaankaan usko että esim. Yle kannattaa terrorismia, sotia, murhia, rikoksia, ... vaikka uutisoikin niistä joka päivä.

        Hyvänen aika, lue ajatuksella. Jo sanat mitä käytetään, kertoo paljon. Kuten kristityksi sanominen silloin, kun kyse on vähemmän kristillisestä porukasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä se vain kertoo aika paljon, mitä kannattaa ja mistä vaietaan."

        En tosiaankaan usko että esim. Yle kannattaa terrorismia, sotia, murhia, rikoksia, ... vaikka uutisoikin niistä joka päivä.

        CitizenGO on katollinen, äärioikeistolainen ja äärikonservatiivinen HazteOir-järjestön perustama säätiö. Sen perustaja ja puheenjohtaja on Arsuaga, Álvaro Zulueta taas on toimitusjohtaja.
        Johtokuntaan kuuluu mm.
        Unione dei Democratici Cristiani -poliitikko Volontè, National Organization for Marriage -järjestön puheenjohtaja Brian S. Brown. Tämä järjestö on vaikuttava toimija näissä kaikissa homoseksuaalien avioliittoa vastustavissa järjestöissä ja tekee paljon propagandaa.
        Sitten siellä on Venäjän edustaja kristillistä oikeistoa kannattava Komov, joka vaikuttaa World Congress of Families -kongressissa (jossa näyttää olevan muitakin venäläisiä kuten Anatoli Antonov ja Viktor Medkov.). Komov on läheinen liittolainen oligarkki Konstantin Malofejevin, joka puolestaan on Putinin kaveri.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Hyvänen aika, lue ajatuksella. Jo sanat mitä käytetään, kertoo paljon. Kuten kristityksi sanominen silloin, kun kyse on vähemmän kristillisestä porukasta.

        Syö kuule omat myrkkysi vaan ja jätä uskovat rauhaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syö kuule omat myrkkysi vaan ja jätä uskovat rauhaan.

        Mikäs tuossa oli nyt myrkkyä?

        Sekö , kun et ehkä tiennyt tällaisesta mitään ja se kiukuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö kuule omat myrkkysi vaan ja jätä uskovat rauhaan.

        olipa ilkeä kommentti


      • Anonyymi kirjoitti:

        olipa ilkeä kommentti

        Ymmärrän että jotkut vain ei kykene käsittelemään tällaisia asioita.


    • Ilmeisesti joitakin närästää kovin se, että jälleen löytyi sidos Patmoksessa tähän äärioikeiston ja uuskonservatiivien liittoon.

      CitizenGO on katollinen, äärioikeistolainen ja äärikonservatiivinen HazteOir-järjestön perustama säätiö.
      Unione dei Democratici Cristiani -poliitikko Volontè, National Organization for Marriage -järjestön puheenjohtaja Brian S. Brown. Tämä järjestö on vaikuttava toimija näissä kaikissa homoseksuaalien avioliittoa vastustavissa järjestöissä ja tekee paljon propagandaa.

      Sitten siellä on Venäjän edustaja kristillistä oikeistoa kannattava Komov, joka vaikuttaa World Congress of Families -kongressissa (jossa näyttää olevan muitakin venäläisiä kuten Anatoli Antonov ja Viktor Medkov.). Komov on läheinen liittolainen oligarkki Konstantin Malofejevin, joka puolestaan on Putinin kaveri.

      Tämä Malofejev rikas venäläinen ja hän toimii Pyhä Vasilis Suuren säätiössä. Säätiö vastustaa abortteja. Hänellä on myös tv kanava Tsargard TV, joka on isännöinyt alt-oikeiston salaliittoteoreetikko Alex Jonesia.

      Malofejev on vaikuttaja niin äärioikeiston kuin ranskalaisten politiikkojen joukossa. Yhdysvaltain tiedustelupalvelu kuvaa häntä "Putinin oikeaksi käsivarreksi poliittiseen sekaantumiseen Euroopassa".

      Kukaan ei osannut kommentoida tästä mitään. Miksi tällaisten kanssa pitäisi kenenkään kristityn veljeillä?

      • Voi sinua mummo rukka. Mitä pahaa Patmos on sinulle tehnyt kun jaksat suoltaa tuota skeidaasi heistä. Kilpailet jo PeKun ja Mnot:n kanssa samassa sarjassa. 😺


      • Anonyymi
        aito_Iainen kirjoitti:

        Voi sinua mummo rukka. Mitä pahaa Patmos on sinulle tehnyt kun jaksat suoltaa tuota skeidaasi heistä. Kilpailet jo PeKun ja Mnot:n kanssa samassa sarjassa. 😺

        Mummomuori kirjoittaa asiaa, vaikka se ei sinua mielytäkkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mummomuori kirjoittaa asiaa, vaikka se ei sinua mielytäkkään.

        Mikä oli asiaa? 😺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummomuori kirjoittaa asiaa, vaikka se ei sinua mielytäkkään.

        Näin on, mutta aito_Iaisella on haasteita luetun ymmärtämisen kanssa.


      • aito_Iainen kirjoitti:

        Voi sinua mummo rukka. Mitä pahaa Patmos on sinulle tehnyt kun jaksat suoltaa tuota skeidaasi heistä. Kilpailet jo PeKun ja Mnot:n kanssa samassa sarjassa. 😺

        Kerropa nyt kerrankin, mikä tuossa oli "skeidaa"?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe