Tietääkö joku kuka?
Porin K-rauta myyjätär
10
554
Vastaukset
- Anonyymi
Aistin sinun olevan ihastunut ja haluat nimen voidaksesi stalkata hänen sometilejään.Ei jatkoon.Menet sinne itse ja alat juttelemaan niin voit joskus päästä treffeillekin.
- Anonyymi
Minä tiedän, mutta en sano nimeä. Jos joku on niin tumbelo, että tiedustelee suoli24 sivulla myyjän nimeä, niin on parempi leikkiä vielä nukeilla.
Tosi mies menisi itse liikkeeseen ja pyytäisi tätä todella ihastuttavaa naista trehveille.
T. K-Raudan mies- Anonyymi
On hällä nukke..
- Anonyymi
Ei täällä ole mitään miehiä. Nämä on jotain hupparipäisiä filttihousuja puberteetin kourissa.
- Anonyymi
Irmeli tai Sinikka
- Anonyymi
Pentti tai Martti.
- Anonyymi
k rauta on boikotissa
jos teetät urakkaa kirjaa siihen ettri mitään hankita k raudasta sopimussakon uhalla - Anonyymi
Tarkoitatko sitä vanhaa mummua, jolla mustaksi värjätty lyhyt tukka ja muistuttaa kropaltaan tynnyriä?
- Anonyymi
Sehän on meidän goottitytteli joka on kansanedustaja ja oli siellä asiakkaana ostamassa kevytpressua josta ompelee itselleen seksiasusteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on meidän goottitytteli joka on kansanedustaja ja oli siellä asiakkaana ostamassa kevytpressua josta ompelee itselleen seksiasusteet
🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962