Paljonko kulutus lisääntyy kun laittaa asuntovaunun perään? Riippuu tietysti riippuu autosta ja minkälainen vaunu perässä. Kaikki tieto tervetullutta👍
Paljonko asuntovaunu kuluttaa?
22
529
Vastaukset
- Anonyymi
Puolet lisää kulutusta .
- Anonyymi
Puolet lisää on 150%
- Anonyymi
Ei se asuntovaunu mitään kuluta.
- Anonyymi
Kyllä se kuluttaa, renkaita, kaasua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kuluttaa, renkaita, kaasua.
Ei se asuntovaunu niitä kuluta
- Anonyymi
Vähintään tuplat.
- Anonyymi
Tuplat nostaa kulutusta eli jos auto normisti kulutta 7 l niin vaununkanssa 14 l eli n 14e 100 km ja vastatuulella varmaan enemmänkin
- Anonyymi
Näin se kutakuinkin meni 2 l bensa Skoda superbilla. Hiace tyhjänä vajaa 10 l, vaunun kanssa vain 12 l.
- Anonyymi
Jos se bensankulutus tuplaantuu niin tuplaantuu moottorinkin kuluminen ja vaihteiston.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se bensankulutus tuplaantuu niin tuplaantuu moottorinkin kuluminen ja vaihteiston.
Renkaiden kuluminenkin tuplaantuu.
- Anonyymi
Mulla kuluu vaunun kans joka viikonloppu 30 tölkkiä bissee, lonkeroo muutama tölkki, kossua 2 pulloo ja yks kondomi.
- Anonyymi
vain yksi kondomi ;-))
- Anonyymi
Naapurinrouva pesee sen aina käytön jälkeen. Yhdellä pärjää
- Anonyymi
Usealla eri autolla mutta samalla vanhalla vaunulla voi todeta, että tuo
auton kulutuksen kaksinkartaistuminen on hyvin lähellä.
Vaunu perässä saa pieneenkin autoon jenkkiauto kulutuksen.
Camryllä meni 8 l =) 14 l ja crdi Sonatalla 6 l. =) 12 l.
Volvomiehet polki satasta ja kulutus oli 17 l. Mutta ei ole kiire.- Anonyymi
Iso syy siihen, miksei vaunun vetäjä edes harkitse sähköautoa. Range hyvällä kelillä 400 km, niin vaunu perässä 200 km ja sekin enempi teoriassa. Mikä mahtaisi olla range -25 pakkasilla vaunu perässä, en ala edes arvailemaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso syy siihen, miksei vaunun vetäjä edes harkitse sähköautoa. Range hyvällä kelillä 400 km, niin vaunu perässä 200 km ja sekin enempi teoriassa. Mikä mahtaisi olla range -25 pakkasilla vaunu perässä, en ala edes arvailemaan...
Se Range Rover on rattori
- Anonyymi
Eli ymmärtää miksi noi on teidentukkoja pienemmällä nopeudella ilmanvastus pienempi
- Anonyymi
Rekkavauhti on juuri sopiva nopeus vaunuyhdistelmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekkavauhti on juuri sopiva nopeus vaunuyhdistelmälle.
Sitäpaitsi se on korkein sallittu nopeus. Mutta jatkuvan ylinopeuden
ajajille tämä on tietysti mahdotonta ymmärtää.
- Anonyymi
No minulla se kuluttaa 4 l/100 km. Auto yksin vie 6,5 ja vaunun kanssa 10,5 l/100km. 2,5 m leveä 1600 kg vaunu.
- Anonyymi
Kokoaan suuremmassa on pienempi ilmanvastuskin:
https://youtube.com/shorts/AeMu6-rPQVs?si=BYCQ3VmmJiOobPNU - Anonyymi
Mulla on vanha Sprite vaunu, se i isän entinen. Kuinka kovasti tuo kulkee?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️771646Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1171064YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä54928- 58841
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74786- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli75753Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606028749Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42726