Rehelliseksi ryhtyäkseni on minun tunnustettava, että uskovaisena minua ottaa kovasti pattiin Jumalan olemattomuus. Yksinäisinä hetkinä rukoillessani toivon, että Jumala antaisi jonkin merkin itsestään, mutta mitään merkkiä ei ikinä tule. Silti minun on vain uskottava, koska seurakunnan kaikki muutkin tuntuvat kovasti uskovan.
Jumalan olemattomuus tekee minut toisinaan todella vihaiseksi. Siksi käyn eri palstoilla levittämässä vihapuhetta ateisteista. Vihapuheiden levittely lieventää pahoinvointiani.
Rehellisesti sanottuna
14
180
Vastaukset
- Anonyymi
onko väärässä oleminen niin vaikeaa tunnustaa ?
- Anonyymi
Jeesuskaan ei ollut väärässä muulloin kuin paskalla käydessään. Köykki vessassa selkä väärässä. Jumala ja Pyhä Henki taputtivat taustalla.
- Anonyymi
Kävele lahkoista ulo!
- Anonyymi
Olen yrittänyt, mutta lahkon pastorit tulevat ja uhkailevat, että joudun helvataan, jos en usko heidän mainostamaansa hyvään taivaan ukkoon. En tiedä, mistä he tietävät, että kyseessä on nimenomaan ukko. Ehkä juuri he ovat päässeet näkemään taivaallisen olennon vehkeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt, mutta lahkon pastorit tulevat ja uhkailevat, että joudun helvataan, jos en usko heidän mainostamaansa hyvään taivaan ukkoon. En tiedä, mistä he tietävät, että kyseessä on nimenomaan ukko. Ehkä juuri he ovat päässeet näkemään taivaallisen olennon vehkeet.
Mieti vaan, mitä siitä seuraa, jos et usko taivaan akkaan!
- Anonyymi
Olet ateisti.
Jumala toimii koko ajan!!!!- Anonyymi
Jumala ei toimi mitenkään. Sen kyllä kaikki kuolleet tietävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei toimi mitenkään. Sen kyllä kaikki kuolleet tietävät.
Emme ole vielä menossa Paratiisiin, se on tulevaisuutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole vielä menossa Paratiisiin, se on tulevaisuutta!
Ette te mihinkään paratiisiin ole menossa vaan hautasmaahan!
Lopeta tuollaiset lapselliset lässytykset!
- Anonyymi
Ehkä pahoinvointiasi kumminkin pidemmän päälle helpottaisi enemmän jos vain hyväksyisit ilmeisen tosiasian: jumalista ei ole pienintäkään näyttöä löytynyt.
- Anonyymi
Jumala loi kaiken, jota ateistitkin käyttää päivittäin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala loi kaiken, jota ateistitkin käyttää päivittäin!
Jumala ei luo edes paskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei luo edes paskaa!
Jonkun se sinunkin paska on luotava...
- Anonyymi
Peace and love, menehän ateisti pöntölle mietiskelemään;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877