Olen pannut merkille "tutkimuksissani" että uusien autojen laatu on heikentynyt huomattavasti. On jos jonkinlaista vikaa ja vitinää. Jos autosta maksaa reilut 200tmk niin luulisi sillä rahalla pirssin jo suhteellisen laadukkaaksi, mutta ei.
Kyllä autot oli sentään autoja vielä 90-luvun alussa. Tänäpäivänä ne ovat pelkkiä leluja, joissa on tekniikkaa enemmän kuin valmistaja pystyy hallitsemaan.
Autojen laatu huonontunut
5
357
Vastaukset
- tiedä
Minusta autojen laatu on pysynyt kohtalaisen samana viimeiset vuodet. Aikaisemmin se laatu vain oli hiukan toisenlaista. Nykyisin pienetkin kitinät kuuluvat paremmin kun autojen äänieristys on parantunut. Enpä juuri muista että peruskinnerissä vuodelta -85 olisi pieniä kitinöitä juuri kuullut.
Ja eihän tollainen 200tmk auto oikeasti ole kuin himpun yli 100tmk auto? Mitä tuon hintaluokan autoissa on kitisemistä? Tuohan on vuoden palkan verran? Kierrätyskamaa. - Anonyymi
Mitähän tykkäät 2025 vuoden autoista :P onneksi enää ei ole liikaa tekniikkaa ja itse voi ropata kiinalaista bydiänsä 🫠🥲😃😃😃
- Anonyymi
Jep...osa sutta ja sekundaa..
https://www.is.fi/autot/art-2000011043258.html - Anonyymi
Autot kuten muutkin tuotteet suunnitellaan kestämään huonosti, että tasaisin väliajoin joutuu ostamaan uutta. Se on tätä globaalia markkinataloutta.
- AnonyymiUUSI
Maailma kehittyy ja ihmisillä on siksi vaikeaa. Niin se on aina ollut. Ne joilla on rahaa, ei välitä. Hommataan uusi ja parin kolmen vuoden välein vaihtoon. Ei tarvi huolehtia. Suosittelen.
Köyhät sitten vinkuu kun ostavat niitä käytettyjä joissa isot huollot edessä tai vikoja ostettaessa. Niinkin on aina ollut ja tulee olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4523849Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743036Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440- 831254
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m19117817-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291112Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14892- 57854
Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen58846Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä68770