onko heikki oikea uskova

Anonyymi-ap

37

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lahkolaisten harjoittama hyväntekeväisyys ei tarkoita, että heillä olisi kristillisessä yhdessä kasteessa saatu Pyhä Henki eli oikea usko.


      He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

      • Anonyymi

        Luterilaisuus on jumalaton ja julma uskonto, murhakirkko. "Luther kirjoitti kiivaasti heitä (kastajia) vastaan eikä nähnyt heidän toiminnassaan muuta kuin kapinaa ja herjausta. Rangaistuksena voi olla yksi ainoa: kuolema.
        Thyringerin luterilainen uskonpuhdistaja Justius Menius kumosi1530 kirjallisesti kastajain opit, ja Wittenbergin teologien lausunnoissa todettiin, että kuolemanrangaistus oli asiaankuuluva. Se pantiin täytäntöön miekalla, roviolla tai hukuttamalla." -Gunnar Westin-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuus on jumalaton ja julma uskonto, murhakirkko. "Luther kirjoitti kiivaasti heitä (kastajia) vastaan eikä nähnyt heidän toiminnassaan muuta kuin kapinaa ja herjausta. Rangaistuksena voi olla yksi ainoa: kuolema.
        Thyringerin luterilainen uskonpuhdistaja Justius Menius kumosi1530 kirjallisesti kastajain opit, ja Wittenbergin teologien lausunnoissa todettiin, että kuolemanrangaistus oli asiaankuuluva. Se pantiin täytäntöön miekalla, roviolla tai hukuttamalla." -Gunnar Westin-

        Helluntaigurut Parhami ja Olseni on temmattu taivaaseen?

        Vai onko upotettu meren syvyyteen?

        Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntaigurut Parhami ja Olseni on temmattu taivaaseen?

        Vai onko upotettu meren syvyyteen?

        Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

        Raamatussa upottaminen tarkoittaa aina jotain pahaa.

        Ps. 69:16

        Älä anna vetten vuon minua upottaa, syvyyden minua niellä ja kuilun sulkea suutaan minun ylitseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa upottaminen tarkoittaa aina jotain pahaa.

        Ps. 69:16

        Älä anna vetten vuon minua upottaa, syvyyden minua niellä ja kuilun sulkea suutaan minun ylitseni.

        Lahkojen uudestikastajien tekemä entuudestaan kristityksi kastetun ihmisen anabaptistinen upotus on pedon merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkojen uudestikastajien tekemä entuudestaan kristityksi kastetun ihmisen anabaptistinen upotus on pedon merkki.

        Ef.4:5 Yksi kaste, hen baptisma, hen tarkoittaa numeraalia yksi

        toinen kaste lahkolaiseksi on pedon luku ja numero, toinen kaste

        toinen helluntai - toinen henki - toinen kaste - toihen herra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntaigurut Parhami ja Olseni on temmattu taivaaseen?

        Vai onko upotettu meren syvyyteen?

        Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

        Ei se Parhami niin iso guru ollut Helluntaiherätykselle. Entä mikä ihme Olseini Wikipedia ei puhu hänestä, eikä paljon Parhamistakaan. Kyllä Wikipedia mainitsee monta muuta, oikeita helluntaijohtajia.


    • Anonyymi

      Alkaiskohan ihmiset jo herätä...

      Itseeni eivät nuo Hurstit, isä ja pojat ja heidän "laupeudentyönsä" ole koskaan menneet täydestä.

      Ovat ainoastaan vahvistaneet jo muutoinkin "rajalla" keikkuvien alkoholistien, huumeilijoiden ym rikollisten ihmisten ongelmia. Tukemalla päihteitä käyttäviä, ainoastaan mahdollistaa heidän ongelmansa. Eivät joudu itse koskaan ottamaan vastuuta omasta elämästään ja vajoavat vain syvemmälle.

      Ja mitä tule H. Hurstin itsensä kriminaaliin elämäntapaan: rattijuoppoutta, vastuutonta ruuansäilytystä jne...

      No, selvästi hän ainakin itse (ja ilm. läheisensäkin) on saanut kuormasta syödäkseen.

      • Anonyymi

        Kyllä minä uskon, ettäH Hursti on "oikeassa uskossa"Kyllä tämävarmasti herättää hänet tutkimaan, miten tässä näi kävi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä uskon, ettäH Hursti on "oikeassa uskossa"Kyllä tämävarmasti herättää hänet tutkimaan, miten tässä näi kävi

        En usko, että on oikeassa uskossa.
        En usko, että herää.

        Liian ylpeä ja tunnolla on paljon,


    • Anonyymi

      Voimakas empatian tunne ja Jeesuksen nimen hokeminen ei todista, että ihminen on oikeassa uskossa. Saatana on tuhansien juonien mestari.

      • Anonyymi

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Matteus 6: 1-4 Jeesuksen Vuorisaarnaa:
        1 Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
        2 Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
        3 Vaan kun sinä almua annat, älköön vasen kätesi tietäkö, mitä oikea kätesi tekee,
        4 että almusi olisi salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

        Suomessa on tuhatmäärin ihmisiä ja lukemattomia, pieniä järjestöjäkin, jotka "salassa" auttavat lähimmäisiään ja vähän kauimmaisiaankin. Heitä ei presidentti käy kerran vuodessa kättelemässä, eivät voi paksusti ja esiinny joka joulu tv-uutisissa.

        Itseäni ärsyttää kuulla H.H:n aina selittävän tv-toimittajille: "Ihmisillä on ihan hirvee hätä...!" Eikä ole. Jokaiselle kuuluu sosialiturva, korvaukset, eläkkeet. Kyllä niillä, viisaasti käyttäen, elää ihan hyvin. Jos ei elä, on syy omissa valinnoissa, kaikkeen kun ei voi olla varaa.

        Keitä Hurstien "laupeudentyö" on todistetusti nostanut YLÖS katuojasta, köyhyydestä, tehnyt itsestään huolehtivia, jopa töihin menneitä kansalaisia? En ole koskaan kuullut yhdestäkään.

        Mutta jonot sen sijaan ovat kasvaneet: ihmiset ovat oppineet epärehellisen elämäntavan: elää holtittomasti, juopotella nekin rahat, jotka muutoin menisivät pakolliseen ruokaan, kun "laupiaat uskovaiset" nyt jakavat heille ruuat. Kunto pysyy ilmaissyödessä sen verran hyvänä, ettei edes kuolemanpelko aja kovin pian lopettamaan ryyppäämistä.

        Päihteitäkäyttävää henkilöä ei saisi tukea. Hänen on itse jouduttava tilanteeseen jossa on valittava elämänmuutos tai kuolema. Jos hän valitsee kuoleman, se on hänen valintansa, sillä hän olisi voinut valita myös elämän. Tehdä parannuksen ja ottaa itse vastuu elämästään, eikä rikollisesti elättää itseään muiden kustannuksella.

        Kun ihminen itse haluaa elämänmuutoksen ja ryhtyy toimintaan, silloin voi hänen YLÖS nousuaan myös ulkopuoliset tukea. Onhan hellareilla esim. KAN.

        Itsekin olen ollut aikoinaan myös (naisten) KAN:nilla. Oli ihan hyvä kokemus.


    • Anonyymi

      Onko ehkä alkavaa muistisairautta?? Ei muista ottaneensa alkoholia, kun lähtee ajamaan ??

    • Anonyymi

      "En ole ottanut kuin vain pari."

    • Anonyymi

      TOSIUSKOVAINEN ON SILLOIN KUN

      -EI POLTA
      -EI JUO
      -EI KUUNTELE ROKKIA
      -PITÄÄ siittimen ALUSHOUSUISSA Avioliittoon saakka!!
      -OTTAA KANTAA politiikan PAHOIHIN PÄÄTÖKSIIN!!
      -ALLEKIRJOITTAA KRISTILLISTEN LAKIEN VAATIMUKSIA esittävät lakialoitteet
      -KIELTÄÄ lapsiltaan SETA:n opetukxen koulussa
      -KIRJOITTAA lehtiin ja palstoille poliitikkojen VÄÄRISTÄ päätöksistä!!
      -ON KAULUSPAITA ja RILLIT ja PUKU PÄÄLLÄ!!
      -VAROITTAA helvetistä JOKAISTA vastaantulevaa epäuskoista!!

    • Anonyymi

      Onko Heikki edes sanonut olevansa uskossa ? Kristityksi itseään kutsuva ei (välttämättä) ole uskova.

      • Anonyymi

        Olen jotakin Hurstia äänestänyt kristillisten listoilta. En muista etunimeä. Joskus n.5v sitten kunnallisvaaleissa. Hursteja on niin monia että voi mennä henkilöt sekaisin.

        Olisikohan ollut Heikki Hursteista ehdolla. Äänestämäni Hursti ei päässyt läpi voityoon vaaleissa. Ärsyttää kun olen itse ollut viinoitta ties kuinka kauan kilvoituksen nimissä kun siitä varoiteltu mutta sitten nämä itse juovatkin, jos Heikki on ollut yksi alkoholinkäytön varoittelijoista. Kyyllä mullekin toisinaan maistuisi , mutta Helvettiin en halua ja tässä on se vaara kai olemass akun Mauno Mattila, Leo Meller, Paavo Järvinen ja moni muu siitä niin varoittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jotakin Hurstia äänestänyt kristillisten listoilta. En muista etunimeä. Joskus n.5v sitten kunnallisvaaleissa. Hursteja on niin monia että voi mennä henkilöt sekaisin.

        Olisikohan ollut Heikki Hursteista ehdolla. Äänestämäni Hursti ei päässyt läpi voityoon vaaleissa. Ärsyttää kun olen itse ollut viinoitta ties kuinka kauan kilvoituksen nimissä kun siitä varoiteltu mutta sitten nämä itse juovatkin, jos Heikki on ollut yksi alkoholinkäytön varoittelijoista. Kyyllä mullekin toisinaan maistuisi , mutta Helvettiin en halua ja tässä on se vaara kai olemass akun Mauno Mattila, Leo Meller, Paavo Järvinen ja moni muu siitä niin varoittelee.

        Ei ihminen pelastutu omilla ansioillaan. Vaikka kuinka noudattaisi minkä hyvänsä lahkon oppia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jotakin Hurstia äänestänyt kristillisten listoilta. En muista etunimeä. Joskus n.5v sitten kunnallisvaaleissa. Hursteja on niin monia että voi mennä henkilöt sekaisin.

        Olisikohan ollut Heikki Hursteista ehdolla. Äänestämäni Hursti ei päässyt läpi voityoon vaaleissa. Ärsyttää kun olen itse ollut viinoitta ties kuinka kauan kilvoituksen nimissä kun siitä varoiteltu mutta sitten nämä itse juovatkin, jos Heikki on ollut yksi alkoholinkäytön varoittelijoista. Kyyllä mullekin toisinaan maistuisi , mutta Helvettiin en halua ja tässä on se vaara kai olemass akun Mauno Mattila, Leo Meller, Paavo Järvinen ja moni muu siitä niin varoittelee.

        Varmaankin Hessun isoveli Rene H. josta hakusanalla löytyy paljonkin tarinaa netissä. Luullakseni oli jossain vaiheessa persujenkin ehdokas.

        Kunnallisvaaliehdokkaasi (?) Rene Hursti:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14147006/renttu-hursti-ja-kristilliset-valinnat
        *


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihminen pelastutu omilla ansioillaan. Vaikka kuinka noudattaisi minkä hyvänsä lahkon oppia!

        Ei pelastu omilla ansioillaan, mutta kyllä Kristuksen tekojen "pitäisi" myös edes jollain tavoin näkyä, nimittäin, jos niitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jotakin Hurstia äänestänyt kristillisten listoilta. En muista etunimeä. Joskus n.5v sitten kunnallisvaaleissa. Hursteja on niin monia että voi mennä henkilöt sekaisin.

        Olisikohan ollut Heikki Hursteista ehdolla. Äänestämäni Hursti ei päässyt läpi voityoon vaaleissa. Ärsyttää kun olen itse ollut viinoitta ties kuinka kauan kilvoituksen nimissä kun siitä varoiteltu mutta sitten nämä itse juovatkin, jos Heikki on ollut yksi alkoholinkäytön varoittelijoista. Kyyllä mullekin toisinaan maistuisi , mutta Helvettiin en halua ja tässä on se vaara kai olemass akun Mauno Mattila, Leo Meller, Paavo Järvinen ja moni muu siitä niin varoittelee.

        Pysy vaan raittiina. Itsekin olen ollut jo useamman vuosikymmenen.

        Juominen tuo helvetin, ensin jo tässä elämässä.

        Itse en edes pohdiskele asiaa. Muistan liiankin hyvin mitää juominen toi elämääni,


      • Anonyymi

        No, ainakin on aikoinaan (= nuorena) ollut Hgin Saalemin jäsen. Hyvin vakavamielinen ja syvällinen uskossaan. Myöhemmistä uskonvaiheistaan en tiedä.

        Käsittääkseni kaksoisveljensä Mikko (nuorena myös Saalemissa), toimi jossain vaiheessa Espanjassa. Sitten taas Suomessa kuului kait Hgin Siioniin?


    • Anonyymi

      Ehkä lankeaa silloin tällöin...

      • Anonyymi

        "Lankeaa..."
        On teillä puolustukset.

        Jos ihminen tekee aidon parannuksen, myös monet "lankeemukset" loppuvat siihen.


    • Anonyymi

      Ei ihminen pelastu omilla parannuksen teoilla eikä hyväntekeväisyydellään.

      Ensin on Kristittyjen kirkkojen kasteessa päästävä liittoon Jumalan kanssa.

      Edut koskee vain liiton jäseniä. Ei kaikkia hihhuleita ja molisijoita.

      1. Piet. 3:21

      Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon LIITON . Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

      • Anonyymi

        Lapsena saatu Kristillinen kaste on varma portti Jumalan valtakuntaan, myöhemmin ihmisen on vaikea pelestua mitenkään. Monet koittavat, mutta eivät voi.

        Totisesti: joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsena saatu Kristillinen kaste on varma portti Jumalan valtakuntaan, myöhemmin ihmisen on vaikea pelestua mitenkään. Monet koittavat, mutta eivät voi.

        Totisesti: joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, hän ei sinne pääse."

        Sydämessä ei saa olla mitään käänyttämällä aikaasaatua helluntailaisen uskoa. Se on este ja tulppa päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, se ei voi olla Jeesuksen seuraaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämessä ei saa olla mitään käänyttämällä aikaasaatua helluntailaisen uskoa. Se on este ja tulppa päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

        Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, se ei voi olla Jeesuksen seuraaja.

        milloin luovut päästäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        milloin luovut päästäsi?

        Kunhan ensin menet Afganistaniin muslimien luokse julistamaan evankeliumit.


    • Anonyymi

      Mutta onko Tiitus hyvä nimi lapselle? 🤔

      • Anonyymi

        Mielestäni ei. Liian erikoinen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      heikin on aika jäädä eläkkeelle kun ei ole enää tehtäväänsä kyvykäs hoitamaan.Alkoholinkäyttö on kielettyä ennen autoilua. on törkeää syötättää sairastuttavaa ruokaa kellekään.

      häpeä heikki hursti.häpeä jos osaat.

    • Anonyymi

      Kastettu vauva ei ole kristitty.

    • Anonyymi

      Kyllä uskova voi valvomattomuuttaan lipsahtaa. Parannus on tehtävä

    • Anonyymi

      "voiko olla väärinmittaus että huma.lassa olisi ollut ja vielä autoa ajarssa."

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Tottakai. Jos joku harrastaa juopottelua, siinä saattaa kasvaa ns. viinapää eli toleranssi. Tällainen harjaantunut ryypiskelijä saattaa kulkea normaalin olotilan näköisesti, siinä missä sama promillemäärä aiheuttaisi toiselle humalan tai kaatokännin. Hurstista en tiedä, onko juopotellut vai ei, mutta jos joku juopottelee, sitten on tietysti mahdollista mennä nurin/sekaisin/hunningolle bisnes, tai lahjoittelutoiminta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe