Paavali oli epäluotettava mies

Anonyymi-ap

Eihän Saulus Tarsolainen edes tuntenut Jeesusta, eikä kuullut hänen ääntään, eikä opetuksiaan, kuten oikeat apostolit tekivät.

Paavali oli vielä tappohommissa kun helluntaina 3000 syntistä kastettiin syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän uskon Hengen lahjan saajiksi. Ja apostolit puhuivat oikeilla vierailla kielillä järkeviä asioita vieraskielisille ihmisille sen päivän aikana.

Paavali oli pihalla niistä opeista ja tapahtumista kuin lumiukko.

Piilotteli väärällä nimellä toistakymmentä vuotta ulkomailla, ettei olisi saatu kiinni murhista.

67

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paavali oli naisten vihaaja, joka toi ne opit sieltä Turkin puolelta, mistä oli kotoisin.

      Samanhenkiset miehet suitsuttaa kovasti Paavalia, vaikka mies tunnustaa olevansa täysin valheveikko.

      Room. 3:7

      Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

    • Anonyymi

      Usko kannattaa kiinnittää Jeesuksen itsensä opetuksiin ja hänen seurassaan kulkeneiden oikeiden 12 Karitsan apostoleiden opetuksiin. Samoin Vanha Testamentti on oikeata Jumalan sanaa, jota kannattaa lukea.

      Paavalin puheita tuleekin verrata oikeiden apostoleiden ja Jeesuksen opetuksiin. Mikäli ne ovat erilaisia, niin silloin Paavalin opit kannattaa laittaa hyllylle.

      Paavali nimittäin edusti vain yhtä koulukuntaa alkuseurakunnassa.

      Paavali hajotti ja repi seurakuntia omilla uusilla opeillaan.

      1. Kor. 1:12

      Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

      • Anonyymi

        Paavalin opetuksiin tuleekin suhtautua juuri näin:

        Ap. t. 17:11

        Juutalaiset olivat täällä avarakatseisempia kuin Tessalonikassa. He ottivat sanan halukkaasti vastaan ja tutkivat päivittäin kirjoituksista, pitikö kaikki paikkansa.


    • Anonyymi

      Paavali petkutti Juutalaisiakin tekeytymällä vanhan liiton nasiiriksi.

      Ap. t. 18:18

      Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä.]

    • Anonyymi

      Paavali oli juluma mies naisia kohtaan. Siksi monet setämiehet ihailee Paavalia.

      Jos naiset eivät olleet hiljaa seurakunnassa ja pitäneet huntua ja burkaa päällään, niin Paavali keritsi naisilta hiukset pois lampaiden keritsemiseen keritsimillä.

      1. Kor. 11:6

      Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.

      1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

      Kyllä kelpasi Paavalille silloin lain kohdat, kun kyse oli naisten vaientamisesta ja alistamisesta.

      Islam tarkoittaa suomeksi alistaa.

    • Anonyymi

      Lue Raamattua ja äläkä vääristele.

    • Anonyymi

      Pakkovauvakastetut jumalattomat saavat pitää uskontonsa, jossa ei hyväksytä Paavalia eikä Pyhää Henkeä!

      • Anonyymi

        Pakkovauvakastetut eivät ole kristittyjä!


    • Anonyymi

      Ei juuri tulisi mieleen säätää lakia hänen kirjeitten nojalla ei.

    • Anonyymi

      Jeesushan oli uskoltaan Juutalainen, ei mikään lahkoissa kaatuileva ja sekavia moliseva helluntailainen.

      • Anonyymi

        Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskohan meidän on pidettävä, mikäli aiotaan taivaaseen päästä.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskohan meidän on pidettävä, mikäli aiotaan taivaaseen päästä.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Paavalin uskolla saa sisälleen Saatanan enkelin, demonin, jota ei oteta pois, vaikka kuinka sitä rukoilisi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        King James-käännöksen mukaan se ei ollutkaan mikään pikkupiru, vaan itse Saatanan enkeliruhtinas, "The messenger of Satan".

        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin uskolla saa sisälleen Saatanan enkelin, demonin, jota ei oteta pois, vaikka kuinka sitä rukoilisi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        King James-käännöksen mukaan se ei ollutkaan mikään pikkupiru, vaan itse Saatanan enkeliruhtinas, "The messenger of Satan".

        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

        Pidä soukempaa suuta perkeleen sikiö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin uskolla saa sisälleen Saatanan enkelin, demonin, jota ei oteta pois, vaikka kuinka sitä rukoilisi.

        2. Kor. 12:8

        Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

        King James-käännöksen mukaan se ei ollutkaan mikään pikkupiru, vaan itse Saatanan enkeliruhtinas, "The messenger of Satan".

        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

        Paavalihan sai sen Saatanan enkeliruhtinaan eli "pistimen" sisälleen jo matkalla Syyriaan teloitusryhmänsä kanssa.

        Ap. t. 26:14

        Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'

        Menisitkö sinä kuuntelemaan saarnamiestä, jossa asustelee Saatanan enkeli?


    • Anonyymi

      Paavali oli loistava apostoli. Hänen kirjeensä olivat selkeästi Jeesuksen inspiroimia. Jeesushan hänet valitsikin väkeväksi aseekseen evankeliumin levittämiseen pakanoille. Toki kristinuskon alkuaikoina he riitelivätkin opeistaan, mutta aina Jeesuksen sanoma voitti. Nämä riidat ja Paavalin synnintunnon epätoivoiset tuskittelut, on Jeesus vaikuttanut ikuistettavaksi Uuteen testamenttiin. Myös hänen taistelunsa itsesyytöksiä vastaan, Paavali toi rehellisesti julki. Tosin saatanan apurit täälläkin nyppivät vajaita jakeita ja yrittävät lapsellisesti todistaa, että Paavali olisi ollut saatanan vallassa, vaikka kyseessä oli normaali jokaisen kristitynkin kokema ajatus, sillä saatana todella yrittää epätoivoisesti saada saalista, härskeinkin keinoin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juudas oli valittu apostoli, jolla oli epäkiitollinen erikoistehtävä hoidettavanaan.

      Paavali oli samalla tavalla valittu hoitamaan epäkiitollisen erikoistehtävän.

      Lopun ajan väkevän eksytyksen kirjoittamisen sinne kirjoituksiin mukaan.

      Eihän se lopun ajan väkevä eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä kirjoituksiin lisätä.

      • Anonyymi

        Pakkovauvakastetut toteuttavat väkevää eksytystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkovauvakastetut toteuttavat väkevää eksytystä!

        Tämä näkyy siinä että Suomi on Sodoma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä näkyy siinä että Suomi on Sodoma!

        Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta nuorten poikien kanssa.

        Hellareiden kannattaisi tutkia oman lahkonsa perustajia ja suurmiehiä.


    • Anonyymi

      Jeesus varoitti eläissään oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja uusista väkevistä Paavalin kaltaisista julistajista.

      Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

      • Anonyymi

        Ole hiljaa perkeleen sikiö!!!!


      • Anonyymi

        Paavali ei kuulu tähän joukkoon.

        Ilm. 21:14

        Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.


      • Anonyymi

        Väkevä eksytys on äiti-katolinen kirkko ja sen tytär, luterilainen kirkko, jotka väittävät omistavansa pelastavat sakramentit. Vanhojen kirkkokuntien ulkopuolella ei ole pelastusta.
        Kirkko on ainoa pelastaja, siis jumala kaikkivaltias ja kaiken jumalisuuden yläpuolelle itsensä korottanut, joka valheen kaikella tunnusteoilla ja ihmeillä johtaa harhaa.
        Kirkon opin mukaan vesi on ihmeitten tekijä, joka antaa ikuisen elämän pappien taikojen ja loitsujen kautta. Kirkoissa viini muuttuu synnit anteeksi antavaksi vereksi ja öylätti lihaksi. Raamattu edeltä nähden puhuu katolilais-luterilaisesta kirkosta: tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        ja kaikilla vääryyden viettelyksillä
        Kukaan ei pysty todistamaan juovansa verta luteriIaisen kirkon ehtoollisella. Eikä kukaan pysty todistaman uudesti syntymistä luonnollisesta, maailman vedestä.
        Luterilainen kirkko toimii: saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        ja kaikilla vääryyden viettelyksillä


    • Anonyymi

      Eikö kannattasi siirtyä uskomaan Harry Potteriin, siitä on sentään saatavana kirjoitukset joita ei ole kadonnut, käännetty ja väännetty aikaudelle tai valtioiden tarkoitusperien mukaan ja tarinatkin ovat kovin samantyylisiä lapsellisia harhoja.

    • Anonyymi

      Luterilaisuus on kuin valtava ajatusharha: Harhaluulo eli ajatusharha (deluusio) on todellisuutta koskeva käsitys tai ajatus, jota henkilö pitää totena, vaikka se on todistettavasti epätosi. Ajatusharha perustuu henkilön virhepäätelmiin, eikä sitä voida horjuttaa järkiperusteilla. Harhaluuloa sellaisenaan ei kuitenkaan pidetä sairautena.

    • Anonyymi

      Kiroamalla ja hylkäämällä Paavalin opetukset, hylkäät koko Uuden liiton. Jerusalemin vanhimmat hyväksyvät Paavalin sanoman: kun olivat tulleet tuntemaan sen armon, mikä oli minulle annettu, niin Jaakob ja Keefas ja Johannes, joita pidettiin pylväinä, antoivat minulle ja Barnabaalle yhteisen työn merkiksi kättä, mennäksemme, me pakanain keskuuteen ja he ympärileikattujen.
      Kirjeessään Pietari todisti Paavalista: lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
      niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
      Tietämättömät vääntävät kieroon Paavalin kirjoitukset!

      • Anonyymi

        On arvioitu, että Paavalin opeista noin 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On arvioitu, että Paavalin opeista noin 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valhetta.

        Valhe kun nielaistaan helposti kahden tosiasian välissä ihan huomaamatta.

        Paavali oli taitava valehtelelija, siksi sai sen luottotehtävän väkevän eksytyksen kirjoittamiseen.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

        Svenska Bibeln v. 1917 sanoo suoraan, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen..
        *[min lögnaktighet"]

        Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare


      • Anonyymi

        Pietari oli äkkipikainen, oli vaikutteille altis, muutti mieltään, oli altis Paavalin valheille ja väärälle vaikutukselle. Pietarin ei olisi kannattanut veljeillä Paavalin kanssa. Paavalissa oli Saatanan enkeli, joka tunsi Pietarin entuudestaan.

        Mark. 8:33

        Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"


    • Anonyymi

      Jesse oli kansankiihottaja ja siksi monet kuolivat ihan turhaan, vähän kuin Persujen öyhötysten takia kuolee välillisesti paljon vanhuksia ja köyhiä turhan takia kun Persu muka säästää.

      • Anonyymi

        Persujen ideologia perustuu rasismin henkeen, alitanuntaisten pelkojen lietsomiseen.

        Lapsetkin jo puukottaa toisiaan sen hengen nostattamana.

        Englannissa kehitys on vielä paljon pitemmällä.


      • Anonyymi

        Jeesus puhui aina totta niin pienissä kuin isoissa asioissa. Valhetta ei hänen suustaan havaittu.

        Paavali sen sijaan laittoi vaheita sinne totuuden sekaan, eikä pitänyt sitä pahana ollenkaan.

        Tarkoitus pyhittää keinot, sanoivat jo aikanaan Jesuiitat.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.


    • Anonyymi

      Jumala piti Paavalia luotettavana, siksi Jumala valitsi hänet pakanain apostolin virkaan. Ei valinnut ketään muuta.

      • Anonyymi

        Paavali julisti itse itsensä pakanoiden apostoliksi ilman mitään valtuuksia.

        Paaali ei edes nähnyt Jeesusta eikä kuullut Jeesuksen opetuksia, kuten oikeat apostolit kuulivat.

        Oikeat apostolit olivat oikeita pakanoiden apostoleita, jotka Jeesus käski ja valtuutti kastamaan ja opettamaan kaikki kansat, myös pakanakansat omiksi opetuslapsikseen ja lupasi olla oikeiden apostolien mukana. Lue Matt.28:18-20 kastekäsky ja vallan delegointi oikeille apostoleille. (ei Paavalille)

        Pavalin saaman Saatanan demonin kanssa hänessä ei enää sen jälkeen ollut mitän pyhää.

        Kuningas Saulin ja Paavalin kohtalo oli ihan samanlainen.

        1. Sam. 16:14

        Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.


    • Anonyymi

      Pakkovauvakastetut ovat menosss kadotukseen kirjoittaa PIETARI!

      2Pietarin kirje:
      3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

      • Anonyymi

        helluntailaiset , todellisuudessa tuntee hyvin vähän raamattua , - kokonaisuudessaan .

        raamattu on , kokonaisuus , jossa toista ei voi ymmärtää ilman toista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaiset , todellisuudessa tuntee hyvin vähän raamattua , - kokonaisuudessaan .

        raamattu on , kokonaisuus , jossa toista ei voi ymmärtää ilman toista .

        Pakkovauvakastetut tervemenoa,


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on maallikoiden perustama eksytys, joka kannattaa kiertää kaukaa, ettei tule osalliseksi vääristä opeista ja eksyksistään ja saatanallisista henkivalloista.

      • Anonyymi

        Sanomalla helluntailaissuutta maallikoiden perustamaksi todistit olevasi nikolaaittain. Jeesus vihaa sinun , nikolaiittian tekoja!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanomalla helluntailaissuutta maallikoiden perustamaksi todistit olevasi nikolaaittain. Jeesus vihaa sinun , nikolaiittian tekoja!!!!

        Helluntailiikkeen perustajat ja organisoijat on maallikoita ja jumalattomia miehiä. Saivat syytteen sodomiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailiikkeen perustajat ja organisoijat on maallikoita ja jumalattomia miehiä. Saivat syytteen sodomiasta.

        Parhami ja Olseni oli liitossa Sodoman kuninkaan kanssa kun ne houkuttelee kristittyjä siirtymään perustamaansa uskonlahkoon jäseneksi.

        1. Moos. 14:21

        Sodoman kuningas sanoi Abramille: "Anna minulle ihmiset. Karjan ja tavaran voit pitää itse."


    • Anonyymi

      Jos Ananiaan ja Safiiran murhaa olisi tutkitu, niin kyllä Paavali kokeneena murhamiehenä olisi ollut pääepäilty tekoon ja siitä kertonutta Pietaria olisi pidetty rikoskumppanina.

      Nyt ruumiin hävitettiin nopeasti, eikä tapausta ilmoitettu viranomaisille.

      • Anonyymi

        Paavalin saama Saatanan enkeli antoi miehelle valtavat fyysiset voimat.

        Fil. 3:4vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä.

        1. Kor. 9:26 Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

        Paavali olisi pystynyt yhdellä nyrkinlyönnillä tappamaan sekä Ananiaan että Safiiran talokaupan rahojen saamiseksi heiltä.

        Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.


    • Anonyymi

      Aloittajalla samat levyt pyörii palstalla viikosta toiseen.

    • Anonyymi

      Demonihenki sai vallan Korintossa ja Paavali alkoi siellä puhumaan samalla tavalla glossolaliaa Delfoin oraakkelin kanssa.
      Paavali käytti samaa keinoa, siihen tehtävään vihityt selittäjät yrittivät muuttaa hurmoshenkisen molotuksen ymmärrettävään, muotoon. Kuitenkin huonoin tuloksin.

      1. Kor. 14:19

      Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

      1. Kor. 14:9

      Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

      Paavali oli vielä tappohommissa helluntaina, eikä käsittänyt, että oikea kielten puhumisen armolahja tarkoitti oikeilla vierailla kielillä puhumista järkeviä asioita vieraskielisille ihmisille sen yhden päivän aikana.

      Ap. t. 2:8

      Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?

      Ap. t. 2:11...kreetalaiset ja arabialaiset, me kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja."

    • Anonyymi

      Näistä kirjoituksista näkee, että pakkovauvakastetut eivät ole "ruudinkeksijöitä".

      1.Paavalin aikana ajateltiin, että maa on pannukakun muotoinen ja Jeesuksen häitä vietetään pilven päällä, jonne ihmiset temmataan salaisessa ylöstempauksessa.

      Siihen aikaan ei ymmärretty, että pilven päällä ilma ohutta ja kova pakkanen.

      Häissä pitäisi olla happilaitteet ja pilkkihaalarit päällä.

      2. Yksi esim. Paavalin tuomista uusista opeista on kreikkalaisesta filosofiasta tuotu käsite ihmisestä irtaantuvasta erillisestä "sielusta".

      3. Rajuun lahkojen tekemään eksytykseen kuuluu ihmisen tajunnan lamauttaminen ja tasapainoelimeen vaikuttaminen, jotta ihminen saadaan kaatumaan maahan selälleen. Silloin se peto käy lyömässä oman pedonmerkin ja luvun 666 ihmisen otsaan ja käsivarteen kun ihminen makaa tiedottomassa tilassa jossain hurmoslahkon lattialla. Kannattaa illalla tutkia vaikka UV--lampun valolla otsaa, näkyykö siellä se pedon merkki?

      5. Kirlian-kuvaustekniikalla pystytään kuvaamaan, kun erilaisten henkiparantajien käsistä lähtee jopa kolmen metrin mittaiset energisuihkaukset.

      6. Vauvakastettujen opin mukaan kymmenyksiä ei saa maksaa rahana.

      7.Raamatusta ei löydy sanaa "evankelioida"
      (Vauvakastetun aloitus 5.2.23)

      8.Toinen mies painaa henkiä sisälle otsasta ja pään kautta. Toinen mies takaapäin kun ihminen menettää tasapainoelimen hallunnan silloin henkiä alkaa virrata sisälle.
      Henkiä pumpataan ihmiseen joka paikasta. Ja kun käännytettävä on saatu selälleen lattialle tiedottamaan tilaan, niin lisää käsiä ojennellaan ihmisen ylitse ja viimeistellään se henkioperaatio. Loitsuja luetaan,mitään selvää saada mitä siinä manataan ja maanitellaan.

      9.Harhaoppiset kiihkomieliset hurmoshenkiset kerätään ufoihin, jotka kuljettaa ne sielut taivaan avaruuksiin.

      10.Hitlerille avautui otsaan ns. kolmas silmä, mikä on suora yhteys Saatanan kanssa.
      Kolmas silmä on ihmisen otsassa samassa kohtaa, johon Ylivainio tönäisi ja ihmiset kaatui selälleen maahan.

      11. Etukäteen se Jeesuskin sen ylösnousemusruumiin sai siellä Jordanilla.

      12. Nykyisin sama helluntain kieli-ihme tehdään tietokoneiden avulla ns. simultaanitulkkausohjelmilla. Puhuja puhuu koko ajan omalla äidinkielellä , mutta eri kieliset kuulijat kuulevat puheen samanaikaisesti omalla äisinkielellä niistä sankaluureista (=tuliset kielet).

      13. Tässä kastamalla pelastetaa!

      Ihmisen Pojan Päivän, jolloin toinen korjataan talteen ja toinen jätetään, ei silloin enää ketään ehditä kastaa kristityiksi
      vertaus: tyhmät ja viisaat neistyet

      14. Lahkoissa voi joutua tekemän ns. tosiuskovaisen testin. Uudelle tulokkaalle voidaan antaa myrkkyä juotavaksi tai myrkkykäärmeellä pistetään, koska tosiuskovaiseen niillä ei ole mitään vaikutusta.

      15. Henget pyydystetään haavilla ja sullotaan vaikkapa kanisteriin tai muuhun sopivaan säiliöön ja laitetaan korkki kiinni etteivät karkaa. Sitten niitä voidaan pumpata letkulla ja esim polkupyörän pumpulla säiliöstä seurakunnan jäseniin. Kohde kaadetaan ensin tajuttomana lattialle jotta toimenpide olisi helpompi suorittaa. Pumpusta johdettu letku asennetaan sitten tajuttoman kohdehenkilön rektumiin ja pastori avustajineen pumppaa häneen sopivaksi katsomansa määrän henkiä.

      16. u-kastajien upotusaltaan pohjalla akvaariopumpun vieressä on nähty sammakon muotoinen henkiolento, joka tulee ihmiseen kun menee lahkokasteelle

      17.Lahkoluste kuten hellarit temmataan ensin pois niihin ufoaluksiin.

      18.Hellarit painii demonienkin kanssa. Ne on niin nopeita olentoja, että ne kampittaa ihmisen hetkessä selälleen lattialle.
      Demoniolennot ottaa ihmisen äänielimet haltuunsa ja julistaa toisille hengeille, että saalista on saatu, tulkaa tännepäin, täällä sitä on.

      19. Hulluntailaisten pääasia on vauvakasteella herjaaminen.
      Vauvakastesiru on upotettu heidän päähänsä.
      Se koodattu henkikasteessa.

      20. Nykyiset kadut ja talot on vielä tallessa. Vain uusi temppeli laskeutuu taivaasta, missä niitä Jeesuksen häitä vietetään.
      Palvelijat lähtevät vielä tekemään pakkokasteita, jotta ihmisillä olisi pelastuksen kruunu päässä ja voisivat mennä sisälle hääsaliin.

      • Anonyymi

        Jeesuksen häitä vietetään turvallisesti maan kamaralla, ei missään yläpilvissä pilven päällä, kuten niitä utopiota on sinne joku runoillut.

        Luuk. 14:23

        Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi.


    • Anonyymi

      Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten Paavaliin.

      Sama asia vain ilmaistaan hieman eri sanoin Raamatussa.

      • Anonyymi

        Lopulta Saatana tappoi sekä Juudaksen että Paavalin.


    • Anonyymi

      Jeesus ennusti Paavalin kohtalon.

      Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
      Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna.
      Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."

      Saatanan demoni "hän" ei lähtenyt Paavalista pois, vaikka kuinka sitä rukoili ja aneli.

      2. Kor. 12:8

      Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

      KIng James
      For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.

      depart from me =nousta lentoon siivilleen....

    • Anonyymi

      Raamatun mukaan Paavali sai demonin eli "pistimen" jo matkalla Syyrian pääkaupunkiin Damaskokseen, vihollisen puolelle.

      Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi, eli samaa tarkoittava sana.

      Ap. t. 26:14

      Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.'

      Henkiolennoilla ei ole mitään puisia tai metallisia pistimiä tai puikkoja, millä ne olisi Paavalia tökkineet takapuoleen, kuten se kohta usein leikkisästi ohitetaan.

      Paavalin fyysisessä puolessa ei ollut mitään vikaa, päinvastoin.

      Paavali kehuu voimillaan pelottelee seurakuntalaisia.

      Fil. 3:4 "vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä"

      1. Kor. 9:26

      Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

      • Anonyymi

        1. Kor. 9:26

        Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

        Siihen aikaan ei käytetty ollenkaan nyrkkeilyhanskoja.
        Nyrkkeily oli tappolaji.


      • Anonyymi

        Luterilainen, sinun isäsi on saatana, etkä pysty kieltämään tätä totuutta itsestäsi etkä pysty kieltämään herraasi.


    • Anonyymi

      Jos Paavali oli epäluotettava, niin mitä aloittaja sitten on ? Mikä on epäluotettavasta vielä alempana, onko valehtelija ?

      • Anonyymi

        Paavalin isä rikastui Rooman hirmuvallalle tekemistään palveluista ja sai Rooman kansalaisuuden. Samoin sen sai poika Saulus.

        Rooman kansalaisuus sotakuntoiselle miehelle tarkoitti lupaa tappaa Juutalaisia ja Kristittyjä, jotka ovat uhka Rooman ylivallalle kapinan ja vallankumouksen estämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin isä rikastui Rooman hirmuvallalle tekemistään palveluista ja sai Rooman kansalaisuuden. Samoin sen sai poika Saulus.

        Rooman kansalaisuus sotakuntoiselle miehelle tarkoitti lupaa tappaa Juutalaisia ja Kristittyjä, jotka ovat uhka Rooman ylivallalle kapinan ja vallankumouksen estämiseksi.

        Ap. t. 22:20

        Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'

        Ei ihme ollenkaan, että murhamies Saulus valehteli nimensä Paavaliksi ja piilotteli ulkomailla toistakymmnentä vuotta että murhat unohtuisi ja vanhenisi.

        Jeesuksen mukaan murhamiehet eivät pääse taivaaseen, koska teko on niin raskas.

        1. Joh. 3:15"ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavalin isä rikastui Rooman hirmuvallalle tekemistään palveluista ja sai Rooman kansalaisuuden. Samoin sen sai poika Saulus.

        Rooman kansalaisuus sotakuntoiselle miehelle tarkoitti lupaa tappaa Juutalaisia ja Kristittyjä, jotka ovat uhka Rooman ylivallalle kapinan ja vallankumouksen estämiseksi.

        Joopajoo. Paavalin isä oli roomalaisten orjana Tarsoksessa, ja sai siksi Rooman kansalaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo. Paavalin isä oli roomalaisten orjana Tarsoksessa, ja sai siksi Rooman kansalaisuuden.

        Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä oli voimassa ne talibaanien opit, naisviha, jonka Paavali toi seurakuntiin, huntupakko ja burkaan pukeutuminen.

        Paavali kävi toisten rikkaiden nuorukaisten kanssa Gamalielin yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaisten uskontoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopajoo. Paavalin isä oli roomalaisten orjana Tarsoksessa, ja sai siksi Rooman kansalaisuuden.

        Mafian jäsenyys ja Rooman kansalaisuus on ihan sama asia.


    • Anonyymi

      Helluntailaisilla on oma "raamattu" kansalle ja sitä tukevat Parhamin oppeihin perustuvat "novumit" mitä ne lukee, jenkkivihkosten ja kasettien lisäksi.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on Amerikassa perustettu uususkonto. Ei tervettä kristinuskoa, jos joku sitä etsii.

    • Anonyymi

      Helluntailaiset varoo koulutettujen Raamatun tuntijoiden kutsumista puhumaan, koska he paljastaisivat helluntailaisten törkeät harhaopit.

      Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
      ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Luterilaisuus on Roomassa ja Saksassa perustettu homovalehtelijoiden uskonto.

    • Anonyymi

      Pätevä Jumalan armoittama opettaja oli Paavali. Homot vihaavat häntä oikeiden rehellisten oppien takia.

    • Anonyymi

      Apt 9 :3
      Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yht"äkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillään.
      4. Ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: " Saul ! Saul! Miksi vainoat minua? "
      5 Hän sanoi : " Kuka olet, Herra ? " . Hän vastasi : " Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat. "
      6 Mutta nouse, ja menekaupunkiin, niin sinulle sanotaan, mitä sinun pitää tekemän. "
      7. Ja miehet, jotka matkustivat hänen kanssansa, seisoivat mykistyneinä; he kuulivat kyllä äänen, mutta eivät ketään nähneet.
      8. Niin Saulus nousi maasta; mutta kun hän avasi silmänsä, ei hän nähnyt mitään, vaan he taluttivat häntä kädestä ja veivät hänet Damaskoon.
      9 Ja hän oli kolme päivää näkemätönnä, ei syönyt eikä juonut.
      10. Ja Damaskossa oli eräs opetuslapsi, nimeltä Ananias. . Hänelle Herra sanoi näyssä: " Ananias !" Hän vastasi: "Katso, tässä olen, Herra. "
      11. Niin Herra sanoi hänelle: "Nouse ja mene sille kadulle, jota sanotaan Suoraksi kaduksi., ja kysy Juudaan talosta Saulus-nimistä tarsolaista miestä. Sillä katso, hän rukoilee. "
      12. Ja hän on nähnyt näyssä miehen, Ananias-nimisen, tulevan sisälle ja panevan kätensä hänen päällensä,että hän saisi näkönsä jälleen."
      13. Mutta Ananias vastasi : " Herra, minä olen monelta kuullut siitä miehestä, kuinka paljon pahaa hän on tehnyt sinunpyhillesi jerusalemissa
      14. Ja täälläkinhänellä on ylipapeilta valtuus vangita kaikki, jotka sinun nimeäsi avuksi huutavat. "
      15: mutta Herra sanoi hänelle: Mene, sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen."
      !7 Niin Ananias meni ja astui huoneeseen, pani molemmat kätensä hänen päällensä ja sanoi : "Veljeni Saul. Herra lähetti minut_ Jeesus, joka ilmestyi sinulle tiellä , jota tulit_että saisit näkösi jälleen ja tulisit täytetyiksi Pyhällä Hengellä"
      18: Ja heti putosivat hänen silmiltään ikäänkuin suomukset, ja hän sai näkönsä ja otti kasteen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe