Tänään mennään maalaamaan mökille

Anonyymi-ap

isoja kiviä! Meidän mökkiranassa onpaljon ihania yöreitä kiviä, ollan myös tuotu kaupunista hiekkamontulta niitä, ja tänäänmaalataan niitä eriväriseksi. Rannasta tulee upea, osa jätetään luonnon värisiksi. Pihalla on myös isoja kiviä ja pieni kallio, jonka maalaamme.
Kaikki maalaaminen on tosi ihanaa! Ensikesänä aletaan rakentaa vieras aittaa, sellasta kaksi aittallista, pääseee lapset perheineen yöksi, tai lapset pelksätään. Voi että. Ihanaa.

61

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Savolaista maistuvaista totesi savon perähikiän juoppoköörissä itsensä kulinaristiksi todennut pönäkkä tupauuno naapurinsa kuopion eläkeläisen typerän pötköpölvästin äkkiväärästä raakamakkarasta

• Anonyymi

Miten mökkeily ja köyhyys kuuluu yhteen? Ei oikeasti köyhällä ole varaa pitää mökkiä, matkustaa sinne tai edes ostaa maalia rautakaupasta. Mökki, auto ja suurin osa muustakin omaisuudesta pitää olla realisoitu ja kulutettu ennen kuin voi alkaa köyhäilemään...

• Anonyymi

Kyseinen mökki on hullun aloittajan fantasioissa.

• Anonyymi

Aloittaja on muissa keskusteluissa osoittanut olevansa eduskuntalainen. Tarina vaihtuu koko ajan.

• Anonyymi

Miten polkupyörä ja käyhyys kuuluu yhteen?

Miten vaatteet ja käyhyys kuuluu yhteen?

Miten kotielin koira tai kissa ja käyhyys kuuluu yhteen?

Miten ylipäätään mikään asia ja käyhyys kuuluu yhteen?

Monet asiat kuuluvat yhteen, ei köyhyys ole sen kummempi asia kuin puhuminen tai juokseminen. Monia eri asioita voi yhdistää, joskus yksi ei ole mitään ilman toista.

Täällä on tapana vihjailla vähävaraisia ihmisiä ettei heillä saa olla muuta sanaa elämässä kuin käyhyys, mitään asiaa ei pidä liittää käyhyyden kanssa yhteen. MIKSI IHMEESSÄ?

Eräs poliitikko kerran sanoi: SINUN ONELMASI EI OLE TYÖTTÖMÄT, EI ELÄKELÄISET EIKÄ SAIRAAT, VAAN SINÄ ITSE!
        Aika hyvin sanottu, Tuo olkoon sulle ohjenuorana elämällesi kun muut ahdistaa, musta nämä sanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet asiat kuuluvat yhteen, ei köyhyys ole sen kummempi asia kuin puhuminen tai juokseminen. Monia eri asioita voi yhdistää, joskus yksi ei ole mitään ilman toista.

Täällä on tapana vihjailla vähävaraisia ihmisiä ettei heillä saa olla muuta sanaa elämässä kuin käyhyys, mitään asiaa ei pidä liittää käyhyyden kanssa yhteen. MIKSI IHMEESSÄ?

Eräs poliitikko kerran sanoi: SINUN ONELMASI EI OLE TYÖTTÖMÄT, EI ELÄKELÄISET EIKÄ SAIRAAT, VAAN SINÄ ITSE!
        Aika hyvin sanottu, Tuo olkoon sulle ohjenuorana elämällesi kun muut ahdistaa, musta nämä sanat.

Missä täällä? Savossako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on muissa keskusteluissa osoittanut olevansa eduskuntalainen. Tarina vaihtuu koko ajan.

Eduskuntalaisilla tosiaan tarinat muuttuu tunneissa. Eilen toisin tänään toisin ja jne... valheteluklubi sitä ne on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ihmeen käyhyydestä jankutat ? Mitä se on ?

• ai perkule kun pääsis maalaan omaa saunaa punamullalla ja torppaa keltamullalla..vaan täytyy tyytyy maalaa taideteoksi kankaalle kun en noita omisata.. kivien maalaaminen on ehkä Joan Miromaista? varsinkin mainitsemiesi yöreiden kivien..

• Anonyymi

Maalaa sinä vatipää kananmunia ympäri vuoden eikä vain pääsiäisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalaa sinä vatipää kananmunia ympäri vuoden eikä vain pääsiäisenä.

Ei hän kananmunia sanonut maalaavansa, vaan saunaa ja torppaa... voisitko lukea tekstin ennenkuin vastaat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hän kananmunia sanonut maalaavansa, vaan saunaa ja torppaa... voisitko lukea tekstin ennenkuin vastaat.

kiitoksia..omaa torppaa tai saunaa ei tosiaan (vielä)ole mutta onnekseni oon saanut olla mukana projekteissa palkan kera..

tässä voisi sanoa hieman kokkimaisesti..ei kaikkia munia yhteen koriin.. taitojen opiskelua ja elämän hallintaa..

• Anonyymi

Aloittaja on pahasti jälkeenjäänyt aikatauluissaan, sillä Pyhtäällä on
      maalattu isoja kiviä punaisiksi ainakin 10 vuoden ajan.
      Siellä niitä on VT 7 eli E 18 tien varressa vaikka kuinka monta.
      Näppäriä ovat pojat Pyhtäällä maalaamaan.

• Anonyymi

Kuin niin? En minä mitään uutta keksintöä ole tässäluomassa. Heheeee.. johan nyt vitsin murjasit..

Kuule taloja on maalattu iät ja ajat, huonekaluja, ym... vai etkö tiennyt? Luulitko että minä olin keksinyt jonkun ainutlaatuisen idean????? Heheeee.... sun kanssas...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin niin? En minä mitään uutta keksintöä ole tässäluomassa. Heheeee.. johan nyt vitsin murjasit..

Kuule taloja on maalattu iät ja ajat, huonekaluja, ym... vai etkö tiennyt? Luulitko että minä olin keksinyt jonkun ainutlaatuisen idean????? Heheeee.... sun kanssas...

Kyllä se näköjään katkeruutta aiheuttaa, kun meni "uusi" idea hukkaan.

• Anonyymi

Sitä se kannabiksen tupruttelu teettää ettei muut tajua.Edes lairia laituria ole taikka kiviä vaan hallusinaation tuotetta.

• Anonyymi

Eikä !!! Voi ei, oletko sinä sortunut moiseen aineeseen!!!! Pahoittelut... hyvä kun tiedostat sen itse voit hakea paremmin apua ja nopeemmin kun heti haet apua.

Onneksi valta osa ihmisitä osaa itse pysyä erossa noista aineista, itse en juo edes kahvia, en viinaa en polta tupakkaa, olen arvokas ihminen enkä halua tuhota itseäni.

Pranemeisia ja koita pärjää.
        Minä olenmäkillä ja maalaan kiviä ja kallioita... ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä !!! Voi ei, oletko sinä sortunut moiseen aineeseen!!!! Pahoittelut... hyvä kun tiedostat sen itse voit hakea paremmin apua ja nopeemmin kun heti haet apua.

Onneksi valta osa ihmisitä osaa itse pysyä erossa noista aineista, itse en juo edes kahvia, en viinaa en polta tupakkaa, olen arvokas ihminen enkä halua tuhota itseäni.

Pranemeisia ja koita pärjää.
        Minä olenmäkillä ja maalaan kiviä ja kallioita... ihanaa.

"olen arvokas ihminen enkä halua tuhota itseäni."

hah, ongelmajätettä sinä sekopäinen akanraakki olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"olen arvokas ihminen enkä halua tuhota itseäni."

hah, ongelmajätettä sinä sekopäinen akanraakki olet

Tuollaset puheet ja uhoamiset on juuri mielenterveydellisiä oireita, harmillisa sulle. Kun muuta ei osaa, keskustella asialliseti, pitää huutaa asiattomuuksia. Kerro mikä sua vaivaa, tuo ei ole normaalia enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaset puheet ja uhoamiset on juuri mielenterveydellisiä oireita, harmillisa sulle. Kun muuta ei osaa, keskustella asialliseti, pitää huutaa asiattomuuksia. Kerro mikä sua vaivaa, tuo ei ole normaalia enää.

Ihan asiallusia vastauksia olet saanut. Ei täällä muut huuda kuin sinä

• Anonyymi kirjoitti:

uhoaminen on katkeruuden vihan tai kypsymättömyyden merkki. itänaapuri hyvänä esimerkkinä. uhoo uhoo vaan ja kaikki sortuu. valtio ja mielenterveys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinulle asiattomuudet ovat arkipäivää. Minä pidän keksusteluista joissa on ehjä asiallisuus ja mielipiteiden vaihto, ilman että toinen alkaa räksyttää tyhmyyksiä. Oli asia miten vaikea tai hyvä tahansa, keskustella voi fiksusti. Jos aihe ei miellytä, ei tarvi ottaa kantaa, ei edes lukea.

En usko että naamakkain sinäkään huudat ja raivoat kaikista tuohon sinun malliin.
        Onneksi täällä on keskustelun osaaviakin ihmisiä, sinunlaiset voi jättää toisarvoiseksi, ellet paranna tapojasi.

• Anonyymi

Jumala elää

• Anonyymi

Piripää kuvittelee että lapset ilahtuu maalatuista kivistä huh heti lastentensuojeluilmoitus.

• Anonyymi

Asiaton kommentti, hanki tekemistä, mene vaikka kirkkokuoroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Turhahan sitä jo huostaanotetuista on ilmoituksia tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jauhoo päässä ja äänestää omaa kirjoitustaan.Tiedättekö mitä tarkoittaa realiteettitaju.

• Anonyymi

Mielestäni tuolta laituria taivaanrannassa maalaavalta pitäisi leikata tulonsiirtoja 100%. Ja koska tässä maassa ei rahatta pärjää jos ei ole rikasta sponsoria. Jota aloittajalla ei ole niin olisi armeliasta leikata kurkku auki korvasta korvaan pois kitumasta.

• Anonyymi

Noinko kovasti sinua hävettää olla orjatöissä? Niin 9 e päiväkorvuaksellahan ei oikein mitään saa kun busilipun orjatöihin ja takasin...
        Työtön sensijaan saa lähes 40 e päivä, tt tukea ja asumistukea...on siinä vähän tuloeroja... heheee... ja kaiken lisäksi työttömällä on kokopäivä omaa aikaa...Niin, onhan se kadehtittavaa, ja viel se kun sinä et siitä päätä kuka saa mitäkin etuja ja korvauksia... se vielä ketuttaa sinua että olet nytkin ihan viheree kateudesta. Hahaaaa... hahaaaaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko kovasti sinua hävettää olla orjatöissä? Niin 9 e päiväkorvuaksellahan ei oikein mitään saa kun busilipun orjatöihin ja takasin...
        Työtön sensijaan saa lähes 40 e päivä, tt tukea ja asumistukea...on siinä vähän tuloeroja... heheee... ja kaiken lisäksi työttömällä on kokopäivä omaa aikaa...Niin, onhan se kadehtittavaa, ja viel se kun sinä et siitä päätä kuka saa mitäkin etuja ja korvauksia... se vielä ketuttaa sinua että olet nytkin ihan viheree kateudesta. Hahaaaa... hahaaaaa...

Taisit vastata väärään osioon?????????????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit vastata väärään osioon?????????????

Ei kyll ihan sinulle vastasin kun noin älyttömiä kirjottelet. Sinä puutut aina kirjoitusasuun, tai ihmisen OMIIN ajatuksiin, etkä voi ymmärtää sitä että jokainen ajattelee eritavoin kuin sinä itse. Siihen on oikeus, eikä siitä pidä hermostua jos asiaet ei ole kuin sinä haluat, ei ne ksokaan ole .
        Totu siihen että asia voi olla sama mutta tulkinta erilainen. Kummallista että hyökätään noin railakkaasti, kun on eri mieltä kuin sinä. Minä olen voimakas luonne ja mulla on omat mielipiteet, eikä niitä horjuta kukaan. Väärät asiat myönnän mutta en siedä tuollasta kettuilua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyll ihan sinulle vastasin kun noin älyttömiä kirjottelet. Sinä puutut aina kirjoitusasuun, tai ihmisen OMIIN ajatuksiin, etkä voi ymmärtää sitä että jokainen ajattelee eritavoin kuin sinä itse. Siihen on oikeus, eikä siitä pidä hermostua jos asiaet ei ole kuin sinä haluat, ei ne ksokaan ole .
        Totu siihen että asia voi olla sama mutta tulkinta erilainen. Kummallista että hyökätään noin railakkaasti, kun on eri mieltä kuin sinä. Minä olen voimakas luonne ja mulla on omat mielipiteet, eikä niitä horjuta kukaan. Väärät asiat myönnän mutta en siedä tuollasta kettuilua.

Älykääpiö sinulle ei olle kettuiltu yhtään enempää kuin mitä olet ansainnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykääpiö sinulle ei olle kettuiltu yhtään enempää kuin mitä olet ansainnut.

Kyllä sulla on ollut vaikea lapsuus, nuoruus ja nyt yhä hel..tin vaikeeta aina vaan. Huonot vanhemmat, ei ystäviä, ei kavereita, ei asuntoa ei mitään... miten sie jakselet???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sulla on ollut vaikea lapsuus, nuoruus ja nyt yhä hel..tin vaikeeta aina vaan. Huonot vanhemmat, ei ystäviä, ei kavereita, ei asuntoa ei mitään... miten sie jakselet???

Höperö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höperö

Ei tarvi esittäytyä, mutta heipä hei vaan Höperö.

• Anonyymi

Savolaista äkkiväärän maistuvaista totesi savolaisuuno kuopiolaisen gayn raakamakkarasta vastamaalatulla matolavalla perähikiällä, savossa.

• Anonyymi

Maalaa avohoitopotilas pieniä kiviä. Taitaa loppua maali ennenkuin kivet maalattu mutta kysy diakonilta lisärahoitusta tärkeään projektiin.

• Anonyymi

Niin maalaankin. Maalaan ikkunoita, ja seiniä ja kattoja jos haluun. maalaan vaikka asfaltin jos tahon...
        Voisin kysyykkkin lisärahoitusta, maalit on hirmu kalliita... onneks kelasta saa..
        Min maalaan sinä et edes osaa. Lähempä taas maalaamaan... Meil on hiekkatiellä sinistä hiekkaa ja vihreitä kiviä... hehheeee....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin maalaankin. Maalaan ikkunoita, ja seiniä ja kattoja jos haluun. maalaan vaikka asfaltin jos tahon...
        Voisin kysyykkkin lisärahoitusta, maalit on hirmu kalliita... onneks kelasta saa..
        Min maalaan sinä et edes osaa. Lähempä taas maalaamaan... Meil on hiekkatiellä sinistä hiekkaa ja vihreitä kiviä... hehheeee....

Maalaa vaaleanpunainen norsu seinään. Vaikka näethän sinä piripää moisia muutenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalaa vaaleanpunainen norsu seinään. Vaikka näethän sinä piripää moisia muutenkin

Hieno idea! Sen voisin tehdäkkin. Olisi tosi pirtee jonkun kaupan seinsässä tai kaupunitalon seinässä. Kiitos finkistä.

• Anonyymi

Kaupungeissa(kin) pitää töhriä ja sutata kaikki paikat, ihme koukeroita katoksissa, puissa, kivissä, seinissä, tolpissa ym.
      Kotien seinät on puhkottu kirveillä ja spraymaalattu kaappien ovet ja seinät. joista ei saa mitään selvää. Vuokranantajat ihmeissään tarkastuskäynneillä.
      Linnaan kuuluisivat moiset suttaajat.

Varmaan jotain huumehörhöjä tai muuten pimeitä, jotka luulevat että tuo on muodikasta.NO EI OLE!
      Kallista se on, kun niiden poistamiseen menee monta miestyövuotta raaputuksineen ja pesuineen.
      Ihmiset myös sutattu päästä varpaisiin maaleilla ja tatuoinneilla ym lävistyksillä.
      On vaan niin rumia ne.
      Sitten maaseutukin pitää tuhrata, rannat ja kivekset.

Varmaan lehmilläkin pian tatuointeja ja lävistyksiä, niin ja sonneilla, kuten näillä käyhillä elämäntapatyötön kaupunkilais sonneilla.
      Kuopiossakin laahustavat suurempiin metropoleihin ettei kukaan tunnistaisi,KYLLÄ TUNTEE!

No onneksi Stonehengen kivimuodostelmat ovat vielä suttaamattomia, mutta ei varmaankaan kauaa..

• Anonyymi

Sonneilla on ollut se nenärengas jo paljon kauemmin kuin ihmisillä.
        Mutta eihän hörhöt sitä tajua kun elävät vain rinnakkaistodellisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sonneilla on ollut se nenärengas jo paljon kauemmin kuin ihmisillä.
        Mutta eihän hörhöt sitä tajua kun elävät vain rinnakkaistodellisuudessa.

Savolaista kärsärenkaista äkkiväärän maistuvaista totesi savolaisuuno kuopiolaisen gayn raakamakkarasta vastamaalatulla matolavalla perähikiällä, savossa.

• Anonyymi

Älyn jättiläinen❤️,.......................😝

• Anonyymi

Maalaaminen alkaa nostaa pätään. Hieno harrastus. Kaikki maalaamaan.

• Anonyymi

Ilmaista maalaamista jos saa sosiaalitoimistosta taikalapun värisilmään tai k(ela)-rautaan🖌️

• Anonyymi

Savolaista kärsärenkaista äkkiväärän maistuvaista totesi savolaisuuno kuopiolaisen gayn raakamakkarasta vastamaalatulla matolavalla perähikiällä, savossa

• Anonyymi

Minä sain olla koko kesän mökillä tekemättä juuri mitään remppaa. Eikä ensi kesänäkään ole mitään remontoitavaa. Kunhan rännit putsaan ja haravoin pihaa niin saa muuten lepäillä. Meni 3 kuukautta nopeasti mökillä. Toukokuun 15 päivä muutin mökille ja kesä nyt ohi.

• Anonyymi

Tänään maalataan katto mökillä. Ai kun kivaa... nautimmesiitä että tulee kaunista. Sitten leikataannurmikko, ja tehdään uusi kivigrilli, ei me syödä grilliruokaa oikeesti yhtään,muta se kuuluu mökille ja on hieno koriste. Se tulee olemaan isoista luonnon kivistä ja maalamaton, ainakin tän kesän, ensikesätä ei tiedä vaikka tulisi maaltattua.

Kiva puuhastella kun voi tehdä jos haksaa ja jos ei niin ei tee. Mut aina tulee kaunista. Sit tehdään tuulikelloja ja laitetaan puiden oksille kilkattamaan... illalla haitari soi laiturilla ja naapurit nauttii.... ihanaa...

• Anonyymi

Haaveilet kunnon junttimenosta. Käytännössähän nuo eivät toteudu kun ei ole mökkiä leikattavaksi eikä edes nurmikkoa maalattavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haaveilet kunnon junttimenosta. Käytännössähän nuo eivät toteudu kun ei ole mökkiä leikattavaksi eikä edes nurmikkoa maalattavaksi.

No se on harmi, sun pitää hommata mökki, ostat, vuokraat tai menet kavereiden mökille, ai eihä sulla niitä kavereita olekkaan, siksi mellastat täällä ja arvailet mitä toisilla on ja mitä ei ole, ja heidän elämää.... meneehän se aika noinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on harmi, sun pitää hommata mökki, ostat, vuokraat tai menet kavereiden mökille, ai eihä sulla niitä kavereita olekkaan, siksi mellastat täällä ja arvailet mitä toisilla on ja mitä ei ole, ja heidän elämää.... meneehän se aika noinkin.

Ei minun tarvitse arvailla mitä sinulla on;vastaus on ei juuri mitään muuta kuin liki tyhjä pää parilla vaurioituneella aivosolulla jotka vihaavat/halveksivat liki kaikkia muita paitsi eläkeläisiä ja kelan virkalijoita. Ikääkin sinulla on kaiketi reilusti päälle 50 joten vaihdevuodet/&seniilisyys on päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun tarvitse arvailla mitä sinulla on;vastaus on ei juuri mitään muuta kuin liki tyhjä pää parilla vaurioituneella aivosolulla jotka vihaavat/halveksivat liki kaikkia muita paitsi eläkeläisiä ja kelan virkalijoita. Ikääkin sinulla on kaiketi reilusti päälle 50 joten vaihdevuodet/&seniilisyys on päällä

Raivoa sinä vaan ja kerro omia tulkintojasi ihan vapaasti! Viis välitä mitä sinä sanot ja oletat minun tai muiden tekevän. EI TODELLAKAAN KIINNOSTA sun ajatukset.
        inä ja muut tehdän niinkuin itselle on parasta, sopi tai ei sulle!

Olet vaan niin ressaantunut, masentunut ja kateellinen jostain syystä, ett joka ikinen asian sinä käännät päälaelleen!Voi vaan kysyä, mikä sinua vaivaa kun haluat haastaaa riitaa?

No sekään ei minua haittaa, oli syy mikä tahansa. sun jutilla ei ole mitään mekritystä muiden elämään ja asioihin. Annat palaa vaan, juttele mitä haluat.. sen IHAN SUN OMA ASIA.

Ihmetyttää vaan tuollainen teini meininki, kun pitää olla aina erimieltä ihan huvikseen ja joka asiasta, ihan periaatteesta... huh huh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raivoa sinä vaan ja kerro omia tulkintojasi ihan vapaasti! Viis välitä mitä sinä sanot ja oletat minun tai muiden tekevän. EI TODELLAKAAN KIINNOSTA sun ajatukset.
        inä ja muut tehdän niinkuin itselle on parasta, sopi tai ei sulle!

Olet vaan niin ressaantunut, masentunut ja kateellinen jostain syystä, ett joka ikinen asian sinä käännät päälaelleen!Voi vaan kysyä, mikä sinua vaivaa kun haluat haastaaa riitaa?

No sekään ei minua haittaa, oli syy mikä tahansa. sun jutilla ei ole mitään mekritystä muiden elämään ja asioihin. Annat palaa vaan, juttele mitä haluat.. sen IHAN SUN OMA ASIA.

Ihmetyttää vaan tuollainen teini meininki, kun pitää olla aina erimieltä ihan huvikseen ja joka asiasta, ihan periaatteesta... huh huh

Kateellinen mistä ja kenelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellinen mistä ja kenelle?

No tulle maalarille ja paljon kunnostustyötä tekevälle ihmislle. Jatkuvasti sinä mollaat hänen tekojaan kun itse et osaa mitään tehdä muuta kun kitata kaljaa.

Kateellisuus nkyy juuri tuossa jatkuvassa mollaamisessa, ei kestä että jotkut on niin aikaansaavia ja tekeviä ja ahkeria, niin pitää vähän kuittaa. Heheeee... se on täällä sulla ollut tapana. Monesko kalja on jo menossa? Joko kori on kohta tyhjä? Taitaa olla... seuraava viestisi näyttää miten kännissä oot...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tulle maalarille ja paljon kunnostustyötä tekevälle ihmislle. Jatkuvasti sinä mollaat hänen tekojaan kun itse et osaa mitään tehdä muuta kun kitata kaljaa.

Kateellisuus nkyy juuri tuossa jatkuvassa mollaamisessa, ei kestä että jotkut on niin aikaansaavia ja tekeviä ja ahkeria, niin pitää vähän kuittaa. Heheeee... se on täällä sulla ollut tapana. Monesko kalja on jo menossa? Joko kori on kohta tyhjä? Taitaa olla... seuraava viestisi näyttää miten kännissä oot...

Maalari ei maalaa muuta kuin taivaanrantaa. ja tehnyt sitä vuosikymmenet. Eikä hän ehtisikään jos laituri olisi(mitä ei ole eikä edes lahoa mökkiä saatika tiilitönöä vaan yksiö lähiössä), kaikki aika menee orpon ja purran tekemisten kelailuun netissä elämöinnin lisäksi. Silloin kun ryyppään teen sen baarissa ja illalla klubilla en harrasta kalsarikännejä päinvastoin kuin te uuvatit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maalari ei maalaa muuta kuin taivaanrantaa. ja tehnyt sitä vuosikymmenet. Eikä hän ehtisikään jos laituri olisi(mitä ei ole eikä edes lahoa mökkiä saatika tiilitönöä vaan yksiö lähiössä), kaikki aika menee orpon ja purran tekemisten kelailuun netissä elämöinnin lisäksi. Silloin kun ryyppään teen sen baarissa ja illalla klubilla en harrasta kalsarikännejä päinvastoin kuin te uuvatit.

Juu anna pahan mielen tulla vaan ulos! Oikein kovasti vaan "ylistys sanoja"!!!! Se puhdistaa sun mustan mielen!!!! Kerro vaan muiden ihmisten asioita joista et teidä mitään, keksityt asiathan on parhaita, niitä voi aina värittää mientilan mukaan, ja siinä sä olet aikas hyvä.... noh...hyvä ja hyvä... voishan tuostakin arvailuista ja synkästä ulostulosta joku pitää... kuka lie.

Mutta mölyä sinä vaan, me muut luetaan taas miten sulla menee ja mistä taas hermostut-....onko sulla muuten kanoja???? Hehheeeee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu anna pahan mielen tulla vaan ulos! Oikein kovasti vaan "ylistys sanoja"!!!! Se puhdistaa sun mustan mielen!!!! Kerro vaan muiden ihmisten asioita joista et teidä mitään, keksityt asiathan on parhaita, niitä voi aina värittää mientilan mukaan, ja siinä sä olet aikas hyvä.... noh...hyvä ja hyvä... voishan tuostakin arvailuista ja synkästä ulostulosta joku pitää... kuka lie.

Mutta mölyä sinä vaan, me muut luetaan taas miten sulla menee ja mistä taas hermostut-....onko sulla muuten kanoja???? Hehheeeee...

En viitsi lukea, kiintiöni oksentelustasi on tältä erää täynnä. heippa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

heheeee.. luet kuitkin. Mölyä vaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, olet siis samaa mieltä kanssani. Noin se vaan mieli muuttuu että olet samaa mieltä. Hyvä.

• Anonyymi

Savolaista kärsärenkaista äkkiväärän kajahtanutta maistuvaista totesi savolaisuuno kuopiolaisen gayn raakamakkarasta vastamaalatulla taivaanrannan laiturilla perähikiällä, savossa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      101
      2598
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2355
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      19
      2158
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1716
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      113
      1570
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      163
      1297
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      268
      1110
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1004
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      79
      956
    10. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      178
      920
    Aihe